کد خبر: ۴۱۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
توانیر اعلام کرد:امکان قرائت کنتور و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط مشترک را از طریق درگاه‌های دیجیتال فراهم نموده است و استفاده از این امکان کاملا اختیاری است و در صورتی که مشترکان تمایل به استفاده از این روش نداشته باشند، همکاران صنعت برق برای قرائت کنتور مراجعه خواهند کرد

به گزارش  برق نیوز،  شرکت توانیر در راستای رفاه حال مشترکین برق، امکان قرائت کنتور و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط مشترک را از طریق درگاه‌های دیجیتال فراهم نموده است، اعلام کرد:  استفاده از این امکان کاملا اختیاری است و در صورتی که مشترکان تمایل به استفاده از این روش نداشته باشند، همکاران صنعت برق برای قرائت کنتور مراجعه خواهند کرد.

 مشترکانی که هنگام مراجعه مامور در محل حضور ندارند و یا به هر دلیلی تمایل ندارند مامورین قرائت به محل مراجعه نمایند، می‌توانند پس از دریافت پیامک شرکت توزیع و در بازه زمانی مشخص شده در پیامک ارسالی، اطلاعات مصرف را از طریق سایت اینترنتی www.saapa.ir و یا اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق که از سایت شرکت‌های توزیع قابل دریافت است، اعلام نمایند.

در همین راستا شرکت‌های توزیع پس از بررسی و صحت سنجی اطلاعات مصرف، قبض برق را صادر خواهد نمود. بدیهی است درصورت عدم ارسال اطلاعات و یا ارسال اطلاعات نادرست مامورین طبق روال قبل جهت قرائت مراجعه خواهند نمود.

باتوجه به امکانات ویژه‌ای که در اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق در این زمینه پیش بینی شده، از جمله امکان ارسال اطلاعات مصرف صرفا با عکس گرفتن از کنتور با گوشی همراه و ارسال آن در محیط نرم افزار و راهنمایی نحوه قرائت باتوجه به نوع کنتور، توصیه می‌شود اپلیکیشن پیش بینی شده را در گوشی همراه نصب و از آن برای این منظور استفاده شود.

 این نرم افزار علاوه بر فراهم نمودن امکان ارسال اطلاعات مصرف برق، امکان مشاهده و پرداخت قبض صادر شده را فراهم مینمایدودر آینده‌ای نزدیک کلیه خدمات (غیرحضوری) فروش و پس از فروش شرکت برق از طریق این نرم افزار ارائه خواهد شد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali
|
Germany
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
0
کدوم اپلیکیشن؟
هر شرکت توزیع سوال کردم میگه فقط پیامکی یا تلفنی ، اعلام کنید.
مهدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
0
این چه طرحی ست ؟
انجام اینکار توسط مشترک اختیاریه!!!، ولی اگه اعلام نکنه مأمور میفرستند.
خوب اون هزینه قرائت کنتور رو بدید مشترک ، مشترک با کمال میل انجام میده.
این طرح یعنی اینکه آهسته آهسته اینکار رو به مشترک بدهند ، بدون هزینه ، مرحله بعد حذف پیمانکار قرائت کنتور و کاهش هزینه هاست.
شما پول قرائت رو به مشترک بدید ، مشکل حله
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار