کد خبر: ۴۱۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق خراسان رضوی گفت: در پی وقوع بارش‌های اخیر خسارت ۲۲۰ میلیارد ریالی به تاسیسات و شبکه‌های توزیع برق استان خسارت وارد کرد.

به گزارش برق نیوز، رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پس از وقوع سیل و قطع برق در بعضی مناطق با برنامه‌ریزی و بسیج نیرو‌ها و امکانات در حداقل زمان ممکن با استفاده از روش‌های فنی و عملیاتی از جمله مانور شبکه و تغییر جهت تغذیه خطوط برق ظرف چند ساعت خاموشی‌های حادث شده ناشی از سیل برطرف شدند.

سید مجید اسفراینی با اشاره به اینکه در پی وقوع بارش‌های فروردین ماه و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان قطعی برق و خساراتی در شبکه توزیع برق استان رخ داد، اظهارکرد: با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی همکاران مجموعه ما در آماده باش کامل بودند و تا حد امکان پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته بود.

وی با بیان اینکه پس از وقوع سیل و قطع برق در بعضی مناطق با برنامه‌ریزی و بسیج نیرو‌ها و امکانات در حداقل زمان ممکن خاموشی‌ها با استفاده از روش‌های فنی و عملیاتی از جمله مانور شبکه و تغییر جهت تغذیه خطوط برق ظرف چند ساعت برطرف شد، افزود: به علت مسدود شدن راه و عدم امکان تردد گروه‌های عملیاتی کار با مشکلات بیشتری همراه بود به طوری که همکاران مجبور شدند پیاده و یا با کمک ماشین آلات سنگین راهداری از مسیل‌ها جهت تعمیرات شبکه برق عبور کنند.

اسفراینی ادامه داد: در مناطقی که به علت شدت خسارات و سیل بردگی تاسیسات، ترانسفورماتور‌ها و شبکه‌های توزیع، امکان وصل سریع جریان برق وجود نداشت با استفاده از مولد‌های اضطراری موقتاً برق مشترکین تامین شد.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: یکی از اولویت‌های ما در انجام این عملیات سخت و سنگین حفظ جان و سلامتی پرسنل بود که با نظارت و رعایت دستورالعمل‌های ایمنی خوشبختانه هیچگونه حادثه‌ای نداشتیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، وی تصریح کرد: بررسی‌ها و ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد متاسفانه در این سیل حدود ۲۲ میلیارد تومان به تاسیسات و شبکه‌های توزیع برق استان خسارت وارد شده که مکاتبات لازم در این خصوص با مقامات استان انجام شده است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از اعتبارات عمرانی، تمامی شبکه‌های آسیب دیده از سیل، بازسازی و مقاوم سازی کامل گردد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
صنعت برق در منجلاب فساد.

اینا دارن با این عملکردشون ابروی,دولت رو می برن.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار