کد خبر: ۴۱۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرعامل توانیر به نگاه تشویقی وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق اشاره کرد و گفت:تعرفه گذاری مصرف برق به گونه‌ای طراحی شده که با کاهش ۱۰ درصدی مشترکان در مصرف، قبوض برق ۲۰ درصد کاهش قیمت خواهد داشت.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت توانیر بر لزوم رعایت الگو برای عبور از نقطه اوج مصرف برق در تابستان امسال تاکید کرد و گفت: میانگین رشد مصرف برق در کشور حدود هفت درصد در سال است که اگر این میزان رشد همچنان تداوم داشته باشد، تاسیسات این صنعت هر ۱۰ سال باید دو برابر شود.

محمدحسن متولی‌زاده  در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس که به صورت ویدیو کنفرانس و از راه دور برگزار شد افزود: دو برابر شدن تاسیسات صنعت برق نیازمند سرمایه گذاری ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی است که هزینه‌ای بسیار هنگفت است بنا بر این باید با تاکید بر روش‌های تشویقی و مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف برق به تامین و انتقال برق پایدار به ویژه در فصل تابستان همت گماشت.

متولی زاده در ادامه به نگاه تشویقی وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق اشاره کرد و گفت:تعرفه گذاری مصرف برق به گونه‌ای طراحی شده که با کاهش ۱۰ درصدی مشترکان در مصرف، قبوض برق ۲۰ درصد کاهش قیمت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تابستان گذشته برنامه‌های مدیریت مصرف به خوبی اجرا شد، اجرا نشدن این برنامه‌ها می‌توانست هفت هزار میلیارد تومان برای خرید برق هزینه به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل توانیر همچنین بر لزوم هماهنگی و تبادل تجارب برای گذر از پیک تابستان ۹۹ تاکید کرد و افزود: برنامه‌های مدیریت مصرف که با نگاه تشویق محور در تابستان گذشته اجرا شد، با پرداخت رقمی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش همراه بود که درصورت اجرا نشدن این برنامه، باید هفت هزار میلیارد تومان برای خرید برق، هزینه و یا خاموشی اعمال می‌شد.

وی اضافه کرد: اجرای این برنامه با یک بیستم هزینه، سبب شد تا تابستان بدون خاموشی پشت سرگذاشته شود.

مدیرعامل توانیر همچنین با بیان اینکه اکنون پوشش صد درصدی برق در کشورمان ممکن شده که نشان از پیشتازی صنعت برق کشور در جهان دارد گفت: این در حالی است که برآورد سازمان‌های بین المللی در حوزه انرژی تحقق این مهم در افق ۲۰۵۰ بوده است.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
0
جناب مهندس متولی زاده با سلام و احترام، در اسفند ۹۸ قول داده بودید... را بخاطر بی کفایتی و ایجاد محیط ناامن کاری برای پرسنل توانمند و کارا ،تعویض کنید و با توجه به خبر های موثق پست سازمانی ایشان در مجموعه معاونت توزیع توانیر نیز مشخص شده بود ولی پس از گذشت دو ماه متاسفانه تغییری بوجود نیامده ،شرکت و ایشان و همه پرسنل بلا تکلیف هستند مخصوصا معاونین چون اگر آقای اله داد مدیر ر شود تجربه برکناری معاونین در توزیع ... در اینجا هم تکرار خواهد شد .خواهشمندیم تمهیدات لازم برای این شرکت اتخاذ فرمایید اعتقاد داریم هر کس دیگر جز ایشان میتواند برای شرکت و پرسنل مفید و موثر باشد. والسلام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
دوست ناشناس، شرط اول برای برداشتن مدیر عامل بازنشستگی است شرط دوم فساد است ولی مدیر عامل شرکت برق ... نه فاسد شده و نه بازنشسته قرار بود بعلت مسائل حراستی به توانیر منتقل شود .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار