کد خبر: ۴۱۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان فارس از کسب رتبه دوم وصول مطالبات درسال ۱۳۹۸ توسط شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد وگفت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در سال گذشته با بکارگیری روش‌های نوین و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، موفق به وصول ۹۹.۵ درصد از مطالبات خود و کسب رتبه دوم وصول مطالبات در بین ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور شد که این امر سبب شد تا شاخص وصول مطالبات این شرکت از رتبه بیستم در سال ۹۷ به رتبه دوم در سال ۹۸ ارتقاء یابد.

به گزارش برق نیوز، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از کسب رتبه دوم وصول مطالبات درسال ۱۳۹۸ توسط شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد وگفت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در سال گذشته با بکارگیری روش‌های نوین و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، موفق به وصول ۹۹.۵ درصد از مطالبات خود و کسب رتبه دوم وصول مطالبات در بین ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور شد که این امر سبب شد تا شاخص وصول مطالبات این شرکت از رتبه بیستم در سال ۹۷ به رتبه دوم در سال ۹۸ ارتقاء یابد.

مهدی طالبی، اظهار داشت: بی شک پی گیری مستمردر وصول به موقع بهای انرژی برق مصرفی مشترکین و مطالبات صنعت برق از برنامه‌های مهم هر شرکت می‌باشد، که خوشبختانه توانستیم در سال ?۸ با مساعی و اهتمام همکاران به این موفقیت دست یابیم. این مقام مسئول، به بهبود عملکرد مثبت این شرکت در زمینه کاهش وبهبود تلفات انرژی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در سال ۹۸ میزان تلفات انرژی ۷.۴۸ درصد بود که این رقم در مقایسه با سال گذشته ۱ درصد بهبود نشان می‌دهد.

وی از اجرای موفقیت آمیز طرح پاسخگویی بار و برنامه ابلاغی ۰۹۸ در استان و کسب مقام اول مدیریت پیک بار سال ۹۸ توسط شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز خبر داد و گفت: در خصوص کنترل پیک بار و کاهش آن اقدامات موثری در سال گذشته انجام شدکه در نتیجه آن کسب مقام نخست مدیریت پیک بار کشور با ۳۵ درصد عملکرد و کاهش ۶۶۴ مگاواتی بار شبکه و همچنین صرفه جویی ارزی ۷۲۰ میلیون دلاری را به دنبال داشت.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، همچنین یادآور شد: با انجام برنامه ریزی دقیق و اتخاذ ساز وکار‌های پیش بینی شده، روند واگذاری انشعابات برق در استان طی سال‌های اخیر تسریع گردیده و این امر سبب شد تا درسال گذشته، میانگین مدت زمان واگذاری انشعاب برق از شبکه موجود به حدود ۲ روز کاهش یافته و رضایتمندی مشترکین را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به افزوده شدن ۲۱۵۰۰ مشترک جدید برق به شبکه استان در سال ۹۸ افزود: جمع مشترکین این شرکت در پایان سال ۹۸ به بیش از ۹۷۰ هزار انشعاب فعال رسید. طالبی در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت کلیه مشترکین استان با صنعت برق به ویژه در طرح پیک سایی و مدیریت مصرف برق تابستان ۹۸، اظهار امیدواری کرد که این همکاری و تعامل دوسویه در سال جاری نیز ادامه داشته باشد تا بتوانیم با استفاده از برنامه‌های مدیریت مصرف و همکاری مشترکین، تابستان امسال را نیز بدون دغدغه خاموشی ناشی از کمبود تولید سپری نماییم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار