کد خبر: ۴۱۶۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، معاون منابع انسانی و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی، مدیر برق شهرستان چالدران معرفی شد.

به گزارش برق نیوز، با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، معاون منابع انسانی و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، مدیر برق شهرستان چالدران معرفی شد.

مراسم معارفه حسام پورمراد مدیر جدید مدیریت توزیع برق چالدران  در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم اکبر حسن‌بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با صدور حکمی حسام‌پورمراد را به عنوان مدیر جدید توزیع برق چالدران انتخاب و از خدمات و تجارب ارزشمند روشن فرجی، مدیر پیشین این مجموعه قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش اکبر حسن‌بکلو ضمن تشکر از روشن فرجی مدیر اسبق توزیع برق چالدران و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید گفت: امروز فرصتی پیش آمده تا از خدمات صادقانه و تلاش‌های مدیر اسبق این شهرستان قدردانی نمایم و از مدیر جدید شهرستان انتظار می‌رود که با تعامل و همراهی مجموعه برق شهرستان رضایت مردم را بیش از پیش فراهم کند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار