کد خبر: ۴۱۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
نور UPS آنلاین خاموش می‌شود و به طور خودکار به برق باتری حتی زمانی که قطع برق وجود ندارد. به طور مشابه، هنگامی که یک راه اندازی سرد انجام می‌شود، LED آنلاین ممکن است قبل از روشن شدن ‘باتری‘ روشن شود، به این معنی که UPS از قدرت باتری استفاده می‌کند.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، نور UPS آنلاین خاموش می‌شود و به طور خودکار به برق باتری حتی زمانی که قطع برق وجود ندارد. به طور مشابه، هنگامی که یک راه اندازی سرد انجام می‌شود، LED آنلاین ممکن است قبل از روشن شدن ‘باتری‘ روشن شود، به این معنی که UPS از قدرت باتری استفاده می‌کند. وقتی یک تست خود انجام می‌شود، همین اتفاق می‌افتد. در حالی که UPS ممکن است قدرت را تامین کند، قدرت از باتری می‌آید. تعویض باتری ممکن است اثر نداشته باشد، زیرا این مسئله ممکن است با یک یو پی اس باشد.

اولین چیزی که باید بررسی شود، منبع برق است که UPS متصل است. ممکن است یک مسئله ساده از خروجی برق کار کند. اما، اگر هیچ مشکلی با منبع برق وجود نداشته باشد، باید مدار ورودی مدار یو پی اس را بررسی کرد. اگر از بین رفته است، آن را با فشار دادن آن تا زمانی که کلیک می‌کنید، تنظیم مجدد کنید. اما اگر قطع کننده مدار نداشته باشد، سیم برق مورد بعدی برای بررسی است. این مسئله ممکن است از یک کابل برق شل یا آسیب دیده ایجاد شود.
وقتی نور UPS آنلاین روشن می‌شود چه اقدامی انجام دهید؟
همچنین توصیه می‌شود که طول عمر یک دستگاه یو پی اس، که از پنج تا هفت سال طول می‌کشد، بررسی شود. هنگامی که دستگاه به پایان عمر رسیده است ممکن است لازم باشد آن را جایگزین کنید. برخی از تولید کنندگان برنامه‌های Trade In را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند که وقتی در واحد‌های قدیمی UPS خود تجدید نظر می‌کنند، تخفیف‌های قابل توجهی می‌گیرند. این به کاربران امکان می‌دهد تا هزینه‌ی خرید یک واحد یو پی اس جدید را ذخیره کنند. کاربران همچنین می‌توانند یک UPS مرمت شده را بررسی کنند، که ممکن است ارزان‌تر از یک واحد با نام تجاری جدید باشد.
 
منبع: کیان صنعت ایرانیان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار