کد خبر: ۴۱۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: برای افرادی که استطاعت مالی برای پرداخت یک جای بهای برق مصرفی خود را ندارند قرار شده این مبلغ از آن‌ها به صورت پلکانی دریافت شود.

به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: البته برای افرادی که استطاعت مالی برای پرداخت یک جای بهای برق مصرفی خود را ندارند قرار شده این مبلغ از آن‌ها به صورت پلکانی دریافت شود.

بهنام بیات  در پاسخ به این که برخی مشترکین نسبت به افزایش بهای برق مصرفی خود گلایه دارند، اظهار کرد: با تصمیم هیات وزیران شاهد افزایش هفت تا ۲۳ درصد بهای برق مشترکین در سال ۹۸ بودیم بنابراین مشترکین نباید انتظار داشته باشند با اعمال این افزایش نرخ، بهای برق مصرفی آن‌ها مثل قبل باشد و بدون شک بسته به اندازه میزان مصرف آن‌ها تا حدی اضافه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلاتی در کسب و کار و معیشت مردم، تا پایان اردیبهشت ماه مشترکین مهلت دارند تا قبوض عقب مانده خود را پرداخت کنند.

وی توضیح داد: البته برای افرادی که استطاعت مالی برای پرداخت یک جای بهای برق مصرفی خود را ندارند قرار شده این مبلغ از آن‌ها به صورت پلکانی دریافت شود.

این مسئول در پاسخ به اینکه چرا برای برخی از مشترکین بیش از پنج ماه است قبضی صادر نشده، اضافه کرد: ممکن این افراد شماره تلفن یا محل سکونت خود را تغییر داده باشند و در این صورت باید هر ۴۵ روز یک بار برای آن‌ها پیامک هزینه برق مصرفی ارسال شود.

بیات گفت: اگر مشترکی برای مدت طولانی است که قبضی دریافت نکرده است، با تماس با اداره برق منطقه خود می‌تواند موضوع را پیگیری کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار