کد خبر: ۴۱۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
در پی صعودی شدن شیب مصرف برق در تهران، بیش از ۱۵ هزار مشترک بزرگ برق پایتخت، با امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت توزیع برق تهران بزرگ، آمادگی خود را برای مشارکت در مدیریت بار و کاهش مصرف برق در ساعات پیک، اعلام کردند.

به گزارش برق نیوز؛ "حسین صبوری"؛ مدیرعامل این شرکت از عزم جدی توزیع برق تهران بزرگ برای کنترل مصرف برق در ساعات اوج بار به منظور جلوگیری از قطع برق احتمالی مشترکان پایتخت ناشی از افزایش دمای هوا خبر داد و افزود: کنترل مصرف برق در کلان شهری همچون تهران با بیش از ۴.۵ میلیون مشترک، امری دشوار است و تمامی مدیران و کارشناسان این شرکت، شبانه روز در تلاشند تا با استفاده از تمامی راهکار‌های تخصصی ممکن، ضمن کنترل شیب منحنی مصرف، مانع از بروز تنش در شبکه توزیع برق پایتخت و قطع برق مشترکان تهرانی شوند و در این راه، همکاری مشترکان به ویژه در بخش‌های صنعتی و اداری همچون سال‌های گذشته، در دستیابی به اهداف تعیین شده بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

آناهیتا کریمی؛ مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق تهران بزرگ نیز با بیان این که مشارکت مشترکان پایتخت در سال گذشته در قالب تفاهم نامه‌های همکاری، منجر به کاهش ۱۸۸ مگاوات از بار شبکه توزیع برق تهران در ساعات اوج بار شد گفت: در همین راستا، تاکنون بیش از ۱۵ هزار تفاهم نامه با مشترکان در بخش‌های مختلف صنعتی، اداری، تجاری، کشاورزی و مولد‌های خودتامین، امضاء شده و با تداوم این روند و افزایش تعداد تفاهم نامه‌ها و همکاری مسوولانه مشترکان، انتظار داریم در سال جاری از این طریق بتوانیم ۳۷۵ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق ساعات اوج بار داشته باشیم.

وی افزود: مشترکان با توجه به تعرفه اشتراک برق، نوع تفاهم نامه امضا شده و میزان مشارکت در کنترل بار، از امتیازات و پاداش‌های تعیین شده بهره‌مند خواهند شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار