کد خبر: ۴۱۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
وزیر نیرو در نامه‌ای به نماینده ولی فقیه در استان فارس از حمایت‌های بی‌دریغ ایشان از صنعت آب و برق این استان و اعلام مواضع و بیانات روشنگرانه در خصوص شایسته‌گزینی و انتصاب افراد متعهد و متخصص در ادارات و سازمان‌ها تقدیر کرد.
به گزارش برق نیوز، متن نامه رضا اردکانیان به آیت‌الله دژکام، نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به این شرح است:

«ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیر و برکت رمضان، از اظهار لطف جنابعالی نسبت به تلاش‌های کارکنان خدوم صنعت آب و برق در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» کمال تشکر را دارم.

همانگونه که مستحضرید، پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» با هدف تبیین و به منصه ظهور رساندن این معنا که آبادانی کشور در هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود و تحریم‌های ظالمانه و تنگنا‌های مالی، مانعی پیش‌روی ساختن ایران اسلامی نیست، طراحی و طی شش‌ماهه دوم سال گذشته، ۲۲۷ پروژه بزرگ و مهم صنعت آب و برق در اقصی نقاط ۳۱ استان کشور با اعتباری افزون بر ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

در ادامه حرکت جهادی سال گذشته و در راستای ایفای نقش مؤثر در تحقق خط‌مشی تعیین‌شده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قالب تعیین عنوان سال‌جاری به نام «جهش تولید»، پویش سال ۹۹ با عنوان: «هرهفته_الف_ب_ایران»؛ «ساخت و سازها» و «سازوکارها» سازماندهی شده و به یاری خداوند متعال در قالب این پویش بالغ بر ۲۵۰ پروژه در ۳۱ استان کشور با سرمایه‌گذاری حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد که طبعاً حمایت‌ها و توجه جنابعالی و سایر نمایندگان محترم، ولی فقیه در استان‌ها و ائمه‌جمعه در حصول نتیجه هر چه مطلوب‌تر پویش راهگشا خواهد بود.

تاکید جنابعالی بر شایسته‌گزینی و انتصاب افراد متعهد و متخصص در مواضع خدمت در وزارت نیرو در دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، نشان از درایت جنابعالی و توجه وافر به مسائل استان و عزم جدی برای بهبود شرایط تولید دارد که شایسته تقدیر است. در این خصوص نیز به استحضار می‌رساند تاکنون بالغ بر ۹۰ نفر از مدیران صنعت آب و برق در سطوح مختلف اعم از معاون وزیر، مدیران‌کل و مدیران عامل از طریق فراخوان عمومی انتخاب و منصوب شده‌اند.

در بخش تولید برق نیز همانگونه که تأکید نموده‌اید، موفقیت‌ها و دستاورد‌های صنعت برق در کنار همراهی مردم شریف ایران اسلامی با رعایت الگوی مصرف، همگی نشان از اهتمام جدی وزارت نیرو به موضوع تولید انرژی برق به عنوان رکن اساسی رشد و بالندگی بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی کشور در راستای نیل به هدف عالی «جهش تولید» دارد.

بی‌تردید نگاه مشفقانه و مدبرانه جنابعالی به مسائل وزارت نیرو در استان پهناور فارس، در ایجاد انگیزه و امید هرچه بیشتر برای خدمت‌گزاران مردم فهیم استان نقش بسزایی داشته و راهگشای امور خواهد بود. اینجانب ضمن تشکر مجدد از جنابعالی، سلامتی و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است در روز‌های آغازین ماه مبارک رمضان، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با مدیران صنعت برق این استان، با تقدیر از تلاش‌های مدیران این صنعت برای خدمت‌رسانی به مردم، بر شایسته‌گزینی و استفاده درست از نیرو‌های متخصص تاکید کرده بود.»
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
به گورستان گذر کردم کم و بیش
بدیدم حال دولتمند و درویش

نه درویشی در آنجا بی کفن ماند
نه دولتمند بُرد از یک کفن بیش

جناب وزیر در توزیع توانیر چرا برخی مدیرانی که قد یه .. نیستند رو می,ذارید مدیر.

چطور دستگاه شما هوشمند نیست که بیخ گوش شما و در توانیر اینگونه اتفاق می افتد آن هم بدست استاد حقی فام که مدیری منصوب می کند که...
هر روز شبکه برق رو یا آب می بره یا سیل, یا زلزله بهم می ریزه یا خوردگی و ...
اونوقت متخصصین رو تو همون سیستم سرکوب کردند و هدر می روند.

شما لطفا ای سال آخری بفرمایید چهارتا مدیر در قامت توانیر منصوب کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
شایسته گزینی؟؟؟؟
برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
سلام. بله کاملا مشخص هه با انتخابت آقای وزیر گزینه هایی اناخاب می کنی مثل آقای اسکندری معاون منابع انسانی مادرتخصصی تولید حرارتی که تحربه نداره و بدون شرکت در پروسه درست کردنیت واقعا که..... باید بگم انشاالله این هم بگذره که اینکار سر برق کشور آوردی علی برکت ا...
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
جناب اردکانیان فقط شما هستید که ادعا میکنید فراخوان ها برای شایسته گزینی است ولی هیچکس از کارمندان و کارگران وزارتخانه شایسته گزینی و فراخوانی شما را قبول ندارند و انرا دروغی بزرگ از طرف شما میدانند. نمونه های شایسته گزینی شما را همه دیده اند مطمئن باشید مردم حرف های کارمندان که از جنس خودشان هستند را بیشتر از خرفهای شما قبول دارند.تلاش بی فایده نکنید و به مردم و خودتان احترام بگذارید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
می گن تلفات را زیر 10% می خوایم برسونیم. داداچ پارسال این موقع مهندس حائری گفت تلفات به زیر 10% رسید و باید جشن بگیریم.

حالا شما چارتا ننه با فوت کردن دارین تلفات و کم می کنین یا باز هم جمع و کم کردن ها رو یکی ده روز اینور اونور می کنین بعد می گین کشیدیم پایین.

داداچ فکر کنم منقلتون پردود شده هوا می,زنید.

البته برق دزدی ازماندهی شده رو شما کم کن تلفات تازه می رسه 10%.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
راست گفت اون دوست که بالا کامنت گداشت. من توزیع گیلان هستم و تو بهزه برداری.. موقع بحران این دفعه دیدم اومده مثل عبدالله عبدالله افغانستان کت و شلور کرده و ایستاده نگاه به زمین و آسمون می,کنه و چیزی از,برق نمی دونست . این چه مدیر بهره برداریه که تجربه کار نداره و پرت و پلا می گه.

واقعا برای توانیر متاسفم.

حالا ما می گیم این اقا بدرد اینکار نمی خوره, اون وقت توانیر وفق معمول که بگن یکی بدرد نمی خوره, سریع یه پست گنده تر,بهش می ده اینم اینجوری می ره بالا و می ... تو برق مملکت بیشتر.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
قصه تلفات قصه کلک و ... هست.
هیچ کاری انجام نمی شه اما عدد تلفات هنینطور داره می آد پایین و می,رسه به منفی.
یعنی تا ده سال دیگه شبکه ما درراثر تسعشات خورشیدی و نغناطیس زمین حتی برق تولید می کنه و نیازی به تولید نداریم.

اینا هم یاد گرفتن چطور وزیر رو بپیچونن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
ای آقا هرچی میخام حرف نزنم نمیزارید پس بزارید یه قصه بگم براتون تو کشورمون پر از شهر ه که یکی از اونا رو میگن اهواز توی شهر اهواز یه شرکته که کارش برق رسوندن به مردم خوب اون شهره عزیزان اگه گفتین اسم شرکته چی چیه ؟ آفرین اسمش شرکت توزیع برق اهوازه جونم برانون بگه کارگرا همه کاری و خوب وبا صفا اما یه شرکت هم هست که تو تهرانه که بش میگن توانیر آدماش خوب و قشنگ همشون خوش بر و رو و خوش زبون اما بگم یه عیب دارند پول ندارن البته برا ما توزیعای پر توان، پاداشا به موقع نیست، رفاهی رو که نگو ۲۰ درصدش نیست شدو رفته هوا ، خوش به حال دولتیا بد به حال ما همه خصوصیا آخ ببخشید بچه ها خوابشون برد و دیگه قصه رو باید تموم کنم خدا حافظ عزیزان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
آقای وزیر. شما که همش میگه شایسته سالاری چرا معاونت توسعه مدیریت برق حرارتی اقای اسکندری فراخوان داده نشد چرا اقای غرویان مدیرکل اون اقا را که بیچاره کرده برق حرارتی و شرکتهای تولید و نیروگاهها را فراخوان نمیدید و بدون تدبیر و هنری دارد برق را نابود می کند فکری بر نمیدارد آقای وزیر....
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
قدر زر زرگر بداند...
چقدر بی انصافی ! چقدر حسادت !
آقای دکتر اسکندری گوهر نا یاب صنعت برق در زمینه فنی، اقتصاد و مدیریت هستند،
آقای وزیر در این شایسته گزینی نمی توانست فردی مدیر و مدبر همانند او را انتخاب نماید.
البته در خصوص غرویان راست می گویید، ایشان فقط توانمند در انحلال هستند، تازه اونجا هم از آقای گشته رکب خوردند.
آقای دکتر اسکندری باید او را به وزارت خانه برگرداند و از آقای تقوایی عزیز استفاده نماید.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
شایسته سالاری!!!!!!
بگو شو و تبلیغات، در این انتصابات حتی افراد با مدارک تحصیلی مرتبط هم منصوب نمی شوند تاچه برسه به شایستگی، اگر اینقدر قابل هستند چرا امتیازاتشان را منتشر نمی کنید
انتخابات سلیقه ای و کیلویی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
یه جمله میگم "تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل":

شایسته گزینی فقط حائری!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه
ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
من نميدونم چرا اينهمه گيردادين به مهندس حايري عزيز....


بي حاشيه ترين و بي صدا ترين و بيحضور ترين معاون برق ايران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
گوهر ناياب بيش مرا مخندان با سواد اكابر وارد صنعت شدن از روز اول كارشون شل و پت كردن بوده الان شد دكتر مهندس حاجي عاريه اي ول كن هم نيستند
پرسنل توزیع برق آذربایجانغربی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
امروز دهم خردادماه.......کارکنان توزیع نیروی برق آذربایجانغربی هنوز حقوق دریافت نکرده اند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
با سلام دکتر اسکندری از جمله مدیران با سواد،با اخلاق و بعنوانی با پرستیژ صنعت برق هستش و لیاقتش در حد وزارت نیروست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار