کد خبر: ۴۱۸۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
وزیر نیرو گفت: ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر بالقوه در کشور به ویژه در بخش باد بسیار وسیع است و ما تونل‌های بادی مطالعه شده قابل ملاحظه‌ای در مناطق مختلف کشور داریم.یکی از این تونل‌های بادی در مرز مشترک با افغانستان است که سعی خواهیم کرد در قالب کمیسیون‌های همکاری مشترک اقتصادی مطالعات این منطقه را اجرایی کنیم.
به گزارش برق نیوز،وزیر نیرو گفت: اکنون حدود ۹۰۰ مگاوات ظرفیت نصب شده در انرژی‌های تجدیدپذیر خورشیدی و بادی در کشور داریم.
 
رضا اردکانیان با اشاره به اینکه برنامه دولت توجه بیشتر به این حوزه است افزود: ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر بالقوه در کشور به ویژه در بخش باد بسیار وسیع است و ما تونل‌های بادی مطالعه شده قابل ملاحظه‌ای در مناطق مختلف کشور داریم.

وزیر نیرو گفت: یکی از این تونل‌های بادی در مرز مشترک با افغانستان است که سعی خواهیم کرد در قالب کمیسیون‌های همکاری مشترک اقتصادی مطالعات این منطقه را اجرایی کنیم.

اردکانیان افزود: سال گذشته به دلیل تفاوتی که در نرخ ارز پیش آمد سرمایه گذاری‌ها در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر اندکی با مشکلاتی مواجه شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تسهیلاتی که امسال داده شده است به ویژه با ساز و کار‌هایی که در داخل وزارت نیرو ناظر بر همکاری نزدیک‌تر بخش‌های مختلف برق و انرژی با سازمان ساتبا به عنوان متولی این کار فراهم شده است این وزارتخانه بتواند تعهدات مالی خود را در قبال سرمایه گذاران اجرا کند تا اشتیاق بیشتری برای سرمایه گذاری در این بخش ایجاد شود.
منبع: تسنیم
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
با توجه به رشته آب فارغ التحصیلی سهم آب هیرمند ما را هم بگیریید مدیونتان خواهیم.. آیا منظور آن است که نقاط باد خیزی وجود دارد که میشود توربین بادی گذاشت و یا بدوا در مسیر باد تونل درست کرده و پس از هدایت باد در انتهای تونل توربین می گذاریم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
سلام برق نیوز، کاننت را پس می گیرم . متن را نخوانده بودم. خواهشمند است امکان حذف توسط نویسنده را که تمامی سایتها وجود دارد، به برق نیوز هم اضافه فرمایید.
مدیر پایگاه امکان حذف وجود ندارد! کدام سایت ها امکان حذف کامنت را دارند؟ باید لاگین بکنند و این به منزله ثبت نام در سایت است که برای سیستم کامنت گذاری مرسوم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
وزیر محترم نیرو سلام نیروهای زحمتکش (رسمی ) شرکت توزیع برق اهواز تآ امروز ۹۹/۳/۸ حقوق و رفاهی دریافت نکرده اند این در حالی است که علی رغم همه مشکلات معیشتی نیروهای خدوم برق اهواز پای کار بوده وبه همشهریان عزیز خدمات رسانی مطلوبی را انجام میدهند وزیر محترم َممنون از اینکه به فکر نیستید با تشکر نماینده کارگران شرکت توزیع برق اهواز
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
آقای رئیس برق اهواز جان خودت یه کاری بده دست این نماینده کارگرانتون . احتمالا ایشون خیلی بیکاره و همیشه توی این سایتها پرسه میزنه .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
آقای رئیس برق اهواز جان خودت یه کاری بده دست این نماینده کارگرانتون . احتمالا ایشون خیلی بیکاره و همیشه توی این سایتها پرسه میزنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
با سلام خدمت برادر عزیزی که اور ا ناراحت کرده ام مرا ببخش ،یک نماینده وظائفی دارد که بایدبه آن عمل کند در غیر اینصورت خیانت کرده است بنده اینقدر شجاعت دارم که اسمم را زیر نامه هایم می نویسم در ضمن بنده بیکار نیستم و در قسمت مشترکین مشغول بکار هستم واگر در سایت برق نیوز مطلب می نویسم به خاطر این است که یک سنگ صبور پیدا کرده ایم که به حرف دل پرسنل گوش و به مسئولین انعکاس می دهد اگر مسئولین به حرف پرسنل توجه کرده و در چهارچوب قانون عمل کنند این همه معترض وجود نداشت امروز اگر بنده پیگیر حقوق کارگری که در دمای بالای ۵۵درجه مشغول به کار است می شوم افتخاری است که خداوند متعال نصیبم کرده و به خود می بالم و ثوابش کمتر از جهاد نیست قطعا مطلعیدتا امروز جمعه ۹۹/۳/۹ پرسنل خدوم شرکت توزیع برق اهواز حقوق دریافت نکرده اند مجددا از همه عزیزانی که با مطالبم رنجور شده عذر خواهی کرده وآرزوی عاقبت بخیری را برایشان از خداوند منان خواهانم . نماینده کارگران شرکت توزیع برق اهواز
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اگر قرار باشد وزیر محترم نیرو ادم های ناشایست و چسبنده را از وزارت نیرو بیرون کند باید با کلنگ به شرکت...بیاید .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار