کد خبر: ۴۱۸۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
نخستین مجمع میان دوره‌ای انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق ایران در دوره جدید توسط سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور بصورت آنلاین برگزار شد.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز،نخستین مجمع میان دوره‌ای انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق ایران در دوره جدید توسط سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور بصورت آنلاین برگزار شد.

در این مجمع دبیران بیش از ۴۵ انجمن علمی دانشجویی فعال در رشت‌های مهندسی برق از دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشتند. انجمن‌های حاضر در مجمع متشکل از رشته‌های مهندسی برق، مهندسی الکترونیک، مهندسی پزشکی، مهندسی مخابرات، مهندسی انرژی، مهندسی ماشین‌های ریلی، هوش مصنوعی و شاخه‌های IEEE دانشگاه‌های سراسر کشور بودند.

در این مجمع که روز جمعه نهم خردادماه ٩٩ و با حضور عسکری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین اعضای هیئت مدیره سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور برگزار گردید اعضای هیئت مدیره سازمان سخنرانی کردند.

این مجمع با هدف ارائه گزارش فعالیت‌های این سازمان به کلیه دبیران انجمن‌های علمی زیر مجموعه خود در سراسر کشور و به تبع آن آگاهی هرچه بهتر دانشجویان کلیه رشته‌های مرتبط با مهندسی برق نسبت به رویداد‌ها و فعالیت‌های این سازمان در جهت رشد و تعالی دانشجویان این مرز و بوم و همچنین پیدا کردن راهکار‌هایی پیرو ادامه فعالیت‌های دانشجویی در پسا کرونا تشکیل گردید.

در ابتدای این مجمع نیز دبیران کمیسیون‌های بیست و یکمین دوره سازمان به گزارش فعالیت‌های خود در بازه سه ماهه از شروع کار خود در این سازمان پرداختند.

از جمله فعالیت‌ها و رویداد‌های مهم این سازمان میتوان به برگزاری تعداد وبینار‌ها و دوره‌های آموزشی مربوط به رشته‌های مهندسی برق نظیر آردوینو، متلب، سلول‌های خورشیدی، وردپرس، ایده شو مجازی و ... بطور آنلاین اشاره کرد که در راستای عدالت آموزشی تعداد زیادی از آن‌ها به صورت رایگان و با توجه به اوضاع کنونی کشور برای دانشجویان بسیار مفید و کاربردی بوده است.

در راستای رویکرد حمایتی وزارت علوم از اتحادیه‌های علمی دانشجویی کشور و به تبع آن انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز رهنمود‌ها و راهنمایی‌ها و حمایت‌هایی پیرامون رویداد‌ها و فعالیت‌های این سازمان بیان داشت.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره حرکت خبر داد و گفت: با توجه به شرایط فعلی تمام سناریو‌های ممکن را وزارت پیش بینی کرده است و برگزاری این جشنواره قطعی است، اما نحوه برگزاری منوط به نظر ستاد ملی با کرونا خواهد بود که در دست بررسی است و متعاقبا اطلاع رسانی میشود.

در پایان پرسش و پاسخی بین دبیران و اعضای هیئت مدیره شکل گرفت و به پرسش‌های دبیران پاسخ داده شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار