کد خبر: ۴۱۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: اگر مشترکان رفتار مصرفی خود در ساعات اوج بار را بهینه کنند، تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت.
به‌گزارش برق نیوز، "غلامعلی رخشانی‌مهر" در حاشیه بازدید معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تاسیسات شبکه توزیع برق استان البرز، افزود: اگر مشترکان بار مصارفی اضافی خود در طول روز را از مدار خارج و از روشنایی طبیعی روز استفاده کنند و در زمینه استفاده از سیستم‌های سرمایشی کولر‌های گازی روی عدد ۲۴ (دمای آسایش) تنظیم نمایند، باعث جلوگیری از خاموشی‌ها خواهد شد، در غیر این‌صورت تنها اتفاقی که می‌افتد مصرف برق زیاد شده و احتمال بروز خاموشی در تابستان خواهد بود.

وی افزود: تقاضای ما از مشترکان این است که با استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات غیر پیک به جهت مصرف بهینه انرژی با برنامه‌ریزی مناسب میزان مصرف برق و مدل مصرفی آن را اصلاح و بهینه کنند.

رخشانی‌مهر ادامه داد: در این زمینه لازم است مشترکان، استفاده از وسایل پرمصرف مانند ماشین لباس‌شویی، ظرفشویی، اتو و... را از ساعات اوج بار (۱۳ تا ۱۷) به ساعات کم‌مصرفی منتقل و با سرویس کولر‌های آبی و استفاده از دور کند آن مصرف خود را مدیریت کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
همه تقصيرات را بگردن مردم بيندازيد انها دارند پول ميدن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار