کد خبر: ۴۱۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: هر مشترک در اهواز بیش از ۱۵ برابر یک مشترک عادی در سراسر کشور برق مصرف می‌کند؛ البته این شرایط به دلیل وضعیت خاص آب و هوایی اهواز است، اما با این حال، مردم باید در مصرف برق به توصیه‌های کارشناسان حوزه برق توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش برق نیوز،  حسن کریمی  در خصوص وضعیت مصرف برق در اهواز اظهار کرد: گرمای هوا در اهواز باعث بالا رفتن میزان مصرف برق توسط مشترکان می‌شود و از این رو باید رعایت الگوی مصرف برق به طور جدی در دستور کار شهروندان اهوازی قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت آب و هوایی خوزستان و کشور و اهمیت استفاده برق برای شهروندان به عنوان یک نیاز اساسی، همه باید الگوی مصرف را به خوبی رعایت کنند تا هیچکدام از شهروندان در مناطق مختلف دچار خاموشی و بی‌برقی نشوند.

مدیرعامل شرکت توزیع  برق اهواز تصریح کرد: هر مشترک در اهواز بیش از ۱۵ برابر یک مشترک عادی در سراسر کشور برق مصرف می‌کند؛ البته این شرایط به دلیل وضعیت خاص آب و هوایی اهواز است اما با این حال، مردم باید در مصرف برق به توصیه‌های کارشناسان حوزه برق توجه ویژه داشته باشند.

کریمی گفت: دولت نهایت تخفیف را در بحث استفاده از برق برای مناطق گرم مانند اهواز لحاظ کرده است تا هزینه‌های مردم در این زمینه کاهش پیدا کند و انتظار داریم مردم نیز به این مساله توجه کنند و با صنعت برق نهایت همکاری را داشته باشند.

وی افزود: شهروندان اهوازی بهترین کاری که می‌توانند در خصوص همکاری با صنعت برق داشته باشند آن است که نسبت به خاموش کردن لوازم پرمصرف برقی به ویژه در ساعت‌های اوج مصرف که در اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است، اقدام کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار