کد خبر: ۴۲۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع  برق آذربایجان غربی از راه اندازی پویش اجتماعی همه_با_هم_همیار_برق" خبر داد.
به گزارش برق نیوز، اکبر حسن بکلو در تشریح جزییات این پویش گفت: پویش اجتماعی"همه_با_هم_همیار_برق"با هدف جلب همکاری هر چه بیشتر مشترکان برق استان راه اندازی شده تا با بهره گیری از راهکار‌های ساده مدیریت مصرف، با موفقیت پیک بار برق امسال را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع  برق آذربایجان غربی افزود: عبور از پیک بار بدون مدیریت اضطراری بار در حالی یکی از دغدغه‌های فصل تابستان محسوب می‌شود که با چند راهکار ساده می‌توان این دغدغه را به راحتی با استفاده از مشارکت شهروندان پشت سر گذاشت؛ به طوریکه حتی با خاموش کردن تنها یک لامپ توسط هر خانوار ایرانی در ساعات پیک مصرف این مهم تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: در زمان پیک بار و فصل گرم برای تامین برق مصرفی مورد نیاز، صرف هزینه‌های میلیاردی برای سرمایه گذاری در راستای احداث نیروگاه جدید منطقی نیست و به جای احداث نیروگاه‌های جدید، کم هزینه‌ترین و راحت‌ترین روش مدیریت مصرف است و به سادگی می‌توان پیک تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم.

حسن بکلو در ادامه ضمن درخواست از مردم آذربایجان غربی برای پیوستن به این کمپین اجتماعی، تصریح کرد: مردم همیشه همراه آذربایجان غربی برای گذر بدون خاموشی از پیک بار تابستان مانند سال‌های گذشته همراه خادمان خود در صنعت برق باشند و علاوه بر پیوستن به کمپین "#همه_با_هم_همیار_برق"، با رعایت راهکار‌های ساده مدیریت مصرف برق مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از نور طبیعی خورشید، عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات پیک، خاموش کردن چراغ‌ها و لوازم سرمایشی هنگام ترک خانه و محل کار، استفاده از کولر‌های آبی و نصب سایبان بر روی آنها، ما را در تامین برق پایدار و مطمئن یاری کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار