کد خبر: ۴۲۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۳۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با دستوری که از بالا به وزیر نیرو داده شد دو روز قبل ترحکم برکناری اش به صورت غیررسمی ابلاغ و دیشب از این سمت برکنار شد. از گزارش تخلف مدیران برقی و رسانه‌ای شدن آن، دو تغییر دیگر در مدیریت برق‌های استانی و دلیل ایجاد برکناری غفاری و... را در این گزارش می‌خوانید.

سرویس صنعت برق نیوز: رضا غفاری که از طریق فراخوان شایسته گزینی در اردیبهشت۹۸بجای شهابی مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان مازندارن منصوب شده بود دیشب بال دستوری که به وزیر نیرو داده شد از این سمت برکنار شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، رضا غفاری در اقدامی عجیب روی فیش حقوقی خود آیتم‌ها و پاداشی را اضافه می‌کند که گزارش این اقدام به هیئت دولت و حتی روحانی می‌رسد. بنا بر این گزارش شخص روحانی به وزیر نیرو در این خصوص تذکر داده و دستور برکناری اش را صادر می‌کند و وزیر نیرو نیز که از این اقدام عصبانی شده است آنرا اجرائی می‌کند.

فعلا معاون این شرکت بجای غفاری بعنوان سرپرست انتخاب شده است تا دوباره در آینده برای این سمت فرد شایسته دیگری را انتخاب کنند.

دو مورد تخلف اداری و مالی در سطح مدیران برقی کشور گزارش شده است که مستندات آن‌ها به زودی منتشر می‌شود. در یکی از آن‌ها گفته می‌شود بازرسی کل کشور ورود کرده و حتی مدیر فعلی نیز بعنوان متخلف تایید و با قید وثیقه آزاد است.

دو تغییر دیگر نیز در راه است که یکی دیگر نیز مربوط به برق منطقه‌ای مازندران است و قرار است نعمتی نیروگاه نکا بجای افضلی در این سمت معرفی شود.

در توزیع برق قزوین نیز خبر از رفتن مدیرعامل فعلی می‌شود و گفته می‌شود خواجه وند معاونت فعلی این شرکت قرار است به جای وی در این مسند قرار گیرد. انتشار خبر غیر رسمی حضور خواجه وند بجای بهادیوند چگینی حاشیه‌هایی را به دنبال داشته است که ممکن است حضور وی در این سمت را تحت تاثیر قرار دهد. قزوین درگیر مسائل عجیبی شده است و دو طیف مختلف در پی مصادره مدیریت و سمت‌های آن به نفع خود هستند. حاشیه‌هایی که به نظر نمی‌رسد اجازه دهد این شرکت به درستی انجام وظیفه نماید.

از شبیهی، کردی و رخشانی مهر بعنوان نامزد‌های اصلی حضور در برق منطقه‌ای تهران نام برده می‌شود که به نظر می‌رسد وزیر نیرو و همایون حائری با حضور کردی در این سمت موافق نیستند. شبیهی به دلیل رفاقت با حائری شانس بالاتری برای حضور در این سمت دارد. قبلا به صورت غیررسمی گفته میشد که شبیهی بجای رخشانی مهر در معاونت هماهنگی توزیع توانیر قرار می‌گیرد و رخشانی مهر به مدیرعاملی شرکت برق منطقه‌ای تهران منصوب خواهد شد.
 
از برق منطقه ای خراسان نیز خبرهایی مبنی بر تغییر مدیرعامل به گوش می رسد که البته هنوز قطعیت آن تایید نشده است. قابل ذکر است بر اساس دستورالعمل وزیر نیرو مبنی بر ایجاد فرصت برابر و لزوم طی شدن فرآیند شایسته گزینی، همه موارد ذکر شده باید از طریق فراخوان شایسته گزینی معرفی و منصوب شوند. به دلیل ورود صنعت برق به پیک برق تابستانی تغییر تحولات کمتر انجام خواهد شد و تلاش می شود تا در این شرایط که کشور در بحران کمبود برق قرار دارد حاشیه های این صنعت کمتر گردد اما به نظر می رسد برخی از مدیران نیز با علم به این موضوع، در تابستان با فراغت و اطمینان بالاتری در پی بهره برداری مطلوب خود هستند.

با اینکه قبلا بار‌ها در خصوص بروز تخلفات اداری و مالی در سطوح مدیران و معاونت‌های برخی از شرکت‌های استانی و شهرستانی هشدار داده شده است و رسانه‌ها به سختی و به صورت سربسته به برخی از آن‌ها اشاره کرده اند، اما عزمی برای برخورد وجود ندارد و عجیب‌تر آن است که رسانه‌ها بعنوان مجرم تحت تعقیب قرار گرفته که چرا به مدیران تهمت می‌زنید. بهتر است توانیر و بازرسی این شرکت و وزارت نیرو، خود پیش قدم شده و قبل از آنکه گزارش تخلفات و فساد‌های مدیران رسانه‌ای شود به آن‌ها بپردازند و در خصوص برخورد با آن‌ها گزارش دهند.
انتشار یافته: ۴۰۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۶
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
3
ازوزیرمحترم نیرو خواهش داریم واقعا اگه شایسته کاری توانتخاب مدیران داره درعمل نشون بدند آقای علی اکبرنصیری مدیرعامل شرکت توزیع گلستان براساس چه شایسته ایی انتخاب شده ؟ایشون دربرق متطقه ایی تهران سمت بالایی نداشتن وهیچ کدوم ازنیروهای مهندسی ایشون روقبول نداشتند خواهش میکنیم ایشون رو عوض بکنن همینطورآقای خدری مدیرعامل توزیع خوزستان ایشون هم همینطورسوادنداره یه آدم قد و مغرور و ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
نصیری ببین .... کیه برا همون سمت دادن
خدری هم از این مدیرعامل سفارش شده هاست
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
ای کاش به ...متعدد چندساله از پاداش های نامتعارف و رنگارنگ تا رانت های بزرگ مربوط به مدیرعامل و قائم مقام توزیع ...هم کسی توجه می کرد صدای چند ساله پرسنل با وجود ورود نهادهای بازرسی و تایید تخلفات سنگین هنوز بجایی نرسیده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ای کاش رسیدیگی میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
این هم از «شایسته‌گزینی» آقایان!
110
|
Sweden
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
چرا برخورد نمي شه؟؟حراست ها دارن چيكار ميكنن؟؟آقاي متولي زاده خبر داري در برق منطقه اي مازندران چه خبره؟؟؟وقتي كسي مثل افضلي 10 سال در يك سمت باشه با ... وفشار معلومه كه فساد ايجاد ميشه؟؟آقاي محبي حراست يكبار شده بياي دنبال داستان رو بگيري ببيني چه خبره از ... آقايان و ... گسترده؟؟همه اينا سندش هم موجود هست.منتها عزمي براي رسيدگي نيست..واي به روزي كه برملا بشه وكاسه صبرها پربشه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعل
مازنی ریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
1
مشکلات شرکت توزیع برق مربوط به معاونت ها هم میشه ،کسی بیاد رسیدگی کنه
110
|
Sweden
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
2
برق نيوز عزيز لطفا انتشار بده.كوتاه نياين.واگرنه شما هم در اين دزدي ها وحرام خوري ها شريك هستين.امروز وفردا قيامت بايد پاسخگو باشين..بنام مسكن كلاردشت چه بريز وبپاشي كردند وبيت المال رو به يغما بردن.مسكن كه براي عده محدوي از پرسنل بود.اما افردي طي نزديك 8 سال ماهي 25 روز ماموريت اداري رفتن براي انجام كار.زمين از بيت المال.از كابل ونيروي اداره وسيم وترانس بيت المال براش استفاده كردن.اين دزدي نيست؟؟آيا پول ويلاي تفريحي تعدادي از همكاران بايد از بيت المال پرداخت بشه يا خودشون بدن؟؟حراست توانير كجا هستي؟؟دارين چه كار ميكنيد؟؟؟برق نیوز با يك ويلا وماهي وبرنج شما رو خريدن؟؟ بجاي اينكه انرژي وسرمايه اداره مصروف خدمت به مردم وتوليد برق بشه هي ميان واد بيخودي ايجاد ميكنن بنام واحد رفاهي نقليه ورزشي.كاري رو كه قبلا 2نفري انجام ميشد رو حالا 20 نفر بايد انجام بدن ودفتري وتشكيلاتي كذا وكذا ومسئول واضافه كار وماموريت وكوفت وزهرمار كه آقاياون بخور بخور وتفريحاتشون برقرار باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
0
باز هم یک مهره سوخته در توزیع برق مازندران که بانی و باعثش به هفت هشت سال قبل برمیگردد . کسی که در یک مدیر امور برق شهرستان کوچک بود در دوره مدیرعاملی مهندس جعفری در مازندران به صورت آسانسوری پیشرفتش دادند و ایشان این ظرفیت این جایگاه رو را نداشتند . خداوند عاقبت همه ما رو ختم بخیر کند .
110
|
Sweden
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
ميدونين در شركتي كه درست كرده بودن بنام ب آ چه دزدي هايي شده وچه پول هايي جابجا شد؟؟چرا كسي صداش در نمياد؟؟چرا همه ساكت ان؟؟الان كه مثلا منحل شده اما 3 شركت ديگه كه دردلش بودن دوباره دارن با برق ميندن وبخور بخور.معاون پشتيباني دخترش رو تازه برده اونجا سركار!!!از زمين وساختمان برق استاده ميكنن بدون پرداخت اجاره وهمينطور دارن ميخورن.آقاي بازرسي وآقاي حراست چرا كبار نمياي شخم بزني قشنگ اين پرونده هاي فساد رو ؟؟اينكه از مديرحراست اينجا كه خودش عامل مديرعامل ومعاون مالي هست بپرسي وبعد بگي خبري نيست كه نشدكار.اصلا اين آقا رو كي مديرحراست كرده؟؟از آبدارچي ونگهبان وباغبون بپرسي همه و همه ميگين اين آقا 2 تا گوسفند نميتونه ببره چرا بده كه حراست مجموعه اي رو دادن دستش.2 تا نيروي خوب ومومن وانقلابي هم كه تو دفتر هستند رو همش تهديد به اخراج ميكنه ونمي ذاره كاري انجام بدن.كسي زده ميشه ومدارك ومستندات جمع آوري ميشه اما اين مدير حراست همه رو لاپوشاني ميكنه.دوستان ما هم كه قرارداد معين هستندتو حراست وزورشون نمي رسه.آقاي محبي كجايي؟؟چه ميكني؟؟بخدا فردا قيامت پوست از تنتون ميكنن كه انقده بي تفاوت هستين.چرا عزمي ندارين براي برخورد؟؟چرا مماشات؟؟چراسهل انگاري؟؟؟
علی
|
Belize
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
4
غفاری قربانی حمایتش از پرسنل شد.
همه‌ما پرسنل توزیع برق مازندران در اسفندماه حقوق نجومی گرفتیم.
چون چهار ماه معوقات یکجا پرداخت شد.
متاسفم برای مجموعه وزارت نیرو!
110
|
Sweden
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
3
سرمايه گذار اومده تو شركت برق منطقه اي مازندران وبراي دريافت وامش مراجعه كرده به ذاكري فر.ايشون ... خواسته تا كارش رو انجام بده وشخص معرفي بشه براي وام.طرف تا ... راضي شده.درگيري شده.سر وصدا شده.برخورد فيزيكي شده.حراست اومده وجدا كرده ..چي شد آخرش؟؟... با وقاحت تمام بر سر كار حاضره.حراست هم به تذكر شفاهي بسنده كرده كه ديگه اينكار رو نكني .كاره بديه!!!يك فاسد مالي واخلاقي مثل ... كه همه وهمه بلا استثنا ميدونن دزد وپدرسوخته هست ميايد ميشه مدير ....بقدري در مسكن كلاردشت خورده صداي رفيقاشم در اومده.از مديرعامل هم بقدري ضعف گرفته وكه اونم حرف زنش نيست.من نميدونم واقعا شركت توانير ومسئولانش خبر ندارن؟اگه خبر ندارن كه ...بر سرشون واگر خبر دارن وسكوت كردن لعنت خدا وآه اين مردم پشت سرشون...مطمئن باشين به زودي وقت محاكمه شما فرا ميرسه.نشد هم راسا اقدام ميكنيم.برق نيوز حمايت كن.زوم كن رو برق منطقه اي مازندران وگلستان.با دو تا ويلا و2 كيسه برنج وماهي وپرتقال وپلاژ خوب در اختيارتون گذاشتن دنيا وآخرتتون رو نفروشين.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
1
درج آيتم پاداش در فيش حقوقي يک فساد و تخلف آشکار است و براحتي قابل پيگيري ولي آيا وزير نيرو و رئيس جمهور به همين اندازه به فساد ساختاري نيز حساسيت دارند؟ وقتي يک نفر تخلف ميکند براحتي قابل برخورد است ولي شيوه نوين تخلف درگير نمودن تعداد زيادي از افراد و گرفتن شاه ماهي است.
نمونه مشخص آن در پژوهشگاه نيرو قابل لمس است. جايي که رئيس آن با اتخاذ شيوه پول پراکني بين تعداد وسيعي از دانشگاهيان و شرکتها اصل موضوع را زير آن مخفي نموده است.
تعدادی قراردادهاي بدون منابع مالي که 90 درصد آنها پرداخت نمي شود يا در گير و دار امور اداري سالها معطل ميماند در مقابل ده درصد قراردادهاي ... براي ... پژوهشگاه که البته پولشان پرداخت ميشود.
و البته استخدام بسياري از فرزندان وابستگان و دوستان در بين شانتاژ جذب هيات علمي.
پرداختهاي آنچناني به معدودي از افراد و بدون باقي گذاشتن هيچ رد و اثري با اختراعي به نام صندوق بهره وري. نظام پرداختي که براحتي رئيس پژوهشگاه را از پرداختهاي پاداش از محل اعتبارات خارج از شمول رهانيده و ديگر مي تواند بدون هيچ امضا و تنها با يک اشاره هر چه ميخواهد به هرکسي بپردازد.
تبديل پژوهشگاه به حياط خلوت بازنشستگان و دو شغله هاي متعدد در ازاي جلب حمايت مديران داراي نفوذ در وزارتخانه و وعده بکارگيري آنها پس از بازنشستگي و در مواردي حتي درخواست بازگشت به کار بازنشستگان و در مقابل سکوت وزارتخانه در مواجهه با حجم بي سابقه بدهيهاي ايجاد شده براي پژوهشگاه و نداشتن حتي يک محصول واقعي تحقيقاتي مفيد براي صنعت برق. آنچه رخ داده فقط رونمايي از کتابهاي سفارشي و نمايش اعداد و ارقام بوده. کدام محصول سخت افزاري و نرم افزاري در صنعت برق را ديده ايد که آرم پژوهشگاه روي آن حک شده باشد. در اين بين بسياري شرکتهاي کوچک و بزرگ که با هزينه غير دولتي به تحقيق و توسعه و رفع مشکلات صنعت برق مشغولند.
و البته ترفند جالب ديگر پژوهشگاه تغيير و تحولات وسيع در مديران توسط رئيس پژوهشگاه است که باعث شده منويات ايشان در ميان تلاطمهاي ايجاد شده براي کارکنان پژوهشگاه براحتي پياده شود. بسياري از سمتهاي پژوهشگاه پست رئيس خالي است ولي معاون آن رئيس وجود دارد. بسياري مديران با ورود ايشان به تدريج و با انگ همراهي نکردن کنار گذاشته شدند و بعد از چند سال دوباره برگشتند به سمتهاي سابق. احتمالا تنبيه موثري بوده! نمونه بارز معاون پشتيباني، مدير مالي و مدير بازرگاني که رفتند و بعد از تحولات دروني برگشتند.
خلاصه هيچ چيزي قانوني و غير قانوني نبوده که رئيس پژوهشگاه خواسته باشد و در آب گل آلودي که ايجاد کرده آنرا اجرايي نکرده باشد.
در همين آخرين اقدامات و پس از فراخوان صورت گرفته براي انتخاب رئيس پژوهشگاه با حمايت دوستانش براحتي فراخوان را بي نتيجه کرد و در فرصت ايجاد شده در حال انتصابات متعددي است بشکلي که فرد بعدي فقط چند سال طول بکشد تا بتواند بر اوضاع پژوهشگاه مسلط شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
3
1
اگه از من سوال کنید به عنوان یکی از اعضای بدنه برق قزوین مهندس خواجه وند هم میتونه گزینه خوبی باشه ولی در شرایط فعلی تغییرات اصلا به صلاح شرکت نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
آقاي حايري خيلي دوست داشت سير صعودي پيشرفت در گرفتن پست رابا خودشو سرباز و ذوب شده در مقابل مدير بالادست ادامه دهد ولي فکر نميکرد زير آبي رفتن هاش کار دستش بده ومچشو بگيرن بخاطر کوتاهي در ماموريت هاي محوله و لذا وقتي ايشان از مدير عاملي توانير عزل شد معاون وقت برق آقاي کردي رو بجا ايشان معرفي کردن و براي حائري خيلي گران تمام شد که مدير عامل يکي از برق هاي منطقه ايش بياد جاشو بگيره به اين راحتي کارهارو هندل کنه و اينجا بود که کينه عجيبي از اين افراد به دل گرفت و وقتي اردکانيان بعنوان وزير معرفي شد با واسطه گري بهزاد پيش اردکانيان که در حق حائري ظلم شده اردکانيان حائري رو بعنوان معاون برق معرفي کرد و الا حسابشو کني کردي يکي از شايسته ترين هاست براي برق منطقه اي تهران البته اگر حائري و به طبع آن اردکانيان دست از کينه هاي قديمي بردارند با تشکر از برق نيوز عزيز
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
کردی جز اینکه پشتش به کسی گرمه چه نبوغی به خرج داده تا الان؟
علی
| Iran (Islamic Republic of)
پشت کردی قبلا به داییش گرم بود . الان داییش هم کاره ای نیست
مدیر پایگاه منصوب شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بالاخره حائري و... در مقابل کردي سر تعظيم فرود آوردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
ما را به دروغ متهم نکنید قبل از اتهام دروغ به کامنت نویسان برق نیوز از درستی آن مطمئن بشید. در شرکت قطعات توربین شهریار که یکی از شرکت های درپیتی و بی صاحاب صنعت برق است مدیر عامل بازنشسته 36 سال سابقه مه هر دری می زند که بماند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام برق نيوز.

دستت دردنكنه از درج خبر.

چرا اينطوري شد.؟؟ مطمينيد دلايل ديگه اي از جمله ... با پيمانكاراني مثل اولادي.قاسمي.كاظمي.سروي.بابايي نورآرا.حيدري مازيار صنعت نيست!!!!!!!!
....
يا مسائل ...؟
محمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
0
متاسفانه برخی از مدیران دفاتر حراست مهره های مدیران عامل شده وبا دریافت اضافه کاری ومزایا اقدام به پرونده سازی جهت پرسنل و مخالفین در شرکت ها می کنند در عوض تخلفات مدیران را سر پوش می گذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
حالا آیتم ها چه بوده ؟
کهگیلویه وبویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام.مدیرعامل توزیع استان محروم وبدبخت کهگیلویه وبویراحمد چیشد خبری از تغییرش نیست?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
اگر به سوابق اقاي خدري مدير عامل توزيع خوزستان در تعاوني مسكن مهندسي برق تهران نيم نگاهي شود بسياري از زوايا روشن ميشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
۴ سال انواع تخلفات اشکار از اختلاس ۳۰ میلیاردی و زد خورد های اداری و .... داشتیم. کسی ککش نگزید.
سید محمد کاظم نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
2
2
مدیر محترم سایت شمال نیوز
اگر هر کسی در خصوص مسکن کلاردشت ادعایی دارد با اسناد و مدارک مثبته به هر مرجع قانونی و قضایی مراجعه کند اینجانب مدیر عامل آن مجموعه هستم و با کمال افتخار در چارچوب قانون و بدون دریافت یک ریال حقوق در طی این سالیان مجموعه ای را برای سیصد نفر از کارکنان برق منطقه ای ساخته ایم که ۲۰۰ نفر از اعضا تعاونی از نگهبان و اپراتور و آبدارچی و کارمندان جزء شرکت هستند و بقیه کارمندان عادی و در رده های مختلف سازمان میباشند اگر آنهایی که این مسائل را مطرح میکنند با شناسنامه خودشان را معرفی کنند تا سیه روی شود آنکه در او غش باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
0
شرکت توزیع برق مازندران در وصول مطالبات سال 98 از بین 39 شرکت در رده سی و یکم ؟؟!! قرار گرفت و آقایان پایان سال کارانه های آنجنانی !! بابتش گرفتند و بعضی از همکاران مالی و کمیته نقدینگی بعلت اینکه حقوق اسفند رو پرداخت کردند باز هم کارانه های آنچنانی گرفتند . معلومه که حقوقشان نجومی میشود !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
1
مدير بازنسشته برق مازندران بايد پاسخگو باشند كه خارج از پروسه فراخوان و با لابي هاي آقاي ...، وزير را مجبور به انتخاب مدير فعلي كردند كه آبروي صنعت برق را خدشه دار كردند.....
حتما از ديشب لابي هايشان را براي مدير جد شروع كردند!!!!
منافع شركت توزيع ظرف ٣٠ سال گذشته براي آقای جعفری و غيره كافی نبوده است، بازهم دست از صنعت برق استان بر نمي دارند!!!!
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام با رفتن افضلی بحران برق مازندران به پایان خواهد رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
1
درود
این مطالبی که می نویسید شایسته مدیر لایقی مثل مهندس غفاری نیستش ایشون قربانی حمایت از همکاران شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
1
اگر گزارش برق نیوز درست باشد! و راست آزمایی ان هم تایید شود باید وزیر نیرو جناب حائری را بخاطر این همه بی تدبیری و بی لیاقتی برکنار نماید.
چیدن اسامی چون شبیهی،رخشانی مهر در کنار نام کردی مدیر عامل موفق توانیر در زمان فلاحتیان، توهین بزرگ به سیستم مدیریتی صنعت برق است . شاید گفته برق نیز درست باشد که رفقات شبیهی با حائری بالاتر از شایسته گزینی باشد که وزیر نیرو داد ان را می زند و کینه ورزی اتشی باشد بر خرمن صنعت برق. صنعت برق با رفقات و کینه اداره نمیشود جناب وزیر!
توزیع قزوین در غیاب خواب حائری وارد تفرقه مدیریتی شده و معلوم نیست چه خواهد شد؟
غفاری با رفقات ... مدیر شد نه با شایسته گزینی وزیر و دردناکتر اینکه اخطارش را وزیر میگیرد ،وزیری که شب و روز تلاش میکند صنعت برق را افتخار افرین معرفی کند ولی حائری چنان در بی خبری رفقات و کینه توزی است که رئیس جمهور باید مدیر خاطی را شناسایی و برکنار کند .تا کنون سابقه نداشته رئیس جمهور وارد حوزه کاری شرکت توانیر شود .صنعت برق در دوران نالایقان و رفیق بازان و کینه توزان چنان در خود غرق شده که توان و قدرت دیدن حقایق را ندارد و باید رئیس جمهور و بازرسی کل سکان اداره این صنعت را بدست بگیرند.
به وزیر محترم و پرتلاش وزارت نیرو توصیه میشود معاونت امور برق را منحل و حائری را برکنار نمایند تا همگان بدانند صنعت برق را نمی توان با رفاقت و کینه اداره کرد.
امیدوارم در اینده خبرهای خوب از صنعت برق داشته باشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
2
1
امیدوارم مهندس غفاری برگردد و حقانیتش ثابت بشود
ناشناس
|
Czechia
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
تشکر بابت خبرهای تغییر و تحولات
برق نیوز عزیز
دو تا سوال برام پیش اومد که دست شما رو میبوسه

چند وقت پیش میگفتن خود مهندس فسمت که فعلا سرپرست برق تهرانه هم جزو گزینه هاست. درسته؟

مهندس ریاحی که تازه مدیر عامل برق خراسان شده اون هم از طریق به اصطلاح فراخوان خود آقایون. پس قضیه اش چیه که دارن عوضش میکنن؟ شفاف تر بنویس لطفا
سامان
|
Israel
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
1
واقعا حق جناب آقای مهندس غفاری این نبود،
به نظر شما گناه کرد که شب عید ۴ماه معوقه و رفاهیات ۲۷۰۰ پرسنل و یکجا پرداخت کرد؟؟؟؟ که پرسنل شرکت توزیع برق مازندران در برابر زن و بچه خودشون شرمنده نباشن... مهندس غفاری چوب چنتا از آدمای نااهل دور خودشو خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
2
0
سلام
آقای به ظاهر محترم که به همه تهمت میزد و با بی ادبی با پرسنل برخورد میکرد و به شخصی مثل من که ۱۵ سال جوانی و زندگیمو گذاشتم پای توزیع و در آخر با بی احترامی اخراج شدم و حالا باید بدتر از اینها به سرش بیاد و اخراج بشه و خانواده خودش برن پیش قاضی التماس کنن خدا جای حق نشسته و حق مظلوم رو نمیذاره پایمال بشه .
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
2
2
وا اسفا . . . .
اقایان وزیر فقط تفریح شون شده مازندران. اقای غفاری در حد مازندران نبود. اقای وزیر به خاطر فشار اقای ادیانی کسی که جز افراد فراخوان نبود را مدیرعامل کرد. در غرب مازندران که مدیرعامل مشغول .... خودش هست. کاش در غرب مازندران مدیرعامل بومی داشتیم تا دلش به حال مردم میسوخت.
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
باسلام؛
متاسفانه اگر مدیری هم اگه بخواد کار کنه و معوقات سه ماهه و 4 ماهه و 8 ماهه را پرداخت کنه که حق طبیعی و قانونی پرسنل هست و قانون آن را پیش بینی کرد متاسفانه بخاطر سهل انگاری یک کارشناس و یا واحدهای مالی یکجا نوشته ریز آیتم ها و توضیحات نوشته نمیشه و این بلا سر مدیرش میاد.
اگه اینجوری باشه همه پرسنل شرکت توزیع برق مازندران و سایر شرکتها نجومی بگیر هستن و باید بگیرنشون. اینجوری که نمیشه کار کرد و ادامه داد.

بیاین تو شرکت ما بررسی کنید نجومی بگیر بیشتر داریم.

خدایا عاقبت همه رو بخیر کن و افرادی که تهمت میزنن را به عاقبت کارشون برسون.

افرادی که تصمیم میگیرن و بدون تحقیق لازم تصمیم رو اجرایی می کنن حدیث زیر و توضیحات رو بخوانید خیلی خوبه ...

امام صادق سلام الله علیه : مَن عَیَّرَ مُؤمِناً بِذَنبٍ لَم یَمُت حَتّى یَرکَبَهُ
کسى که مؤمنى را براى گناهى سرزنش کند، نمیرد تا خودش آن گناه را مرتکب شود. میزان الحکمة: ح ۱۴۸۵۴
ودلیل آن هم روشن است، چون اولا: « سرزنش وملامت » دیگران در دین محکوم است ولو اینکه سرزنش تو از گناه باشد! وثانیا : امر به معروف لازم و واجب است ولی کسی نمی تواند شخص مرتکب منکر را ملامت کند بلکه عمل شخص منکر بوده لذا باید فعل منکر را تقبیح کرد نه عامل به منکر را !
کارشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
1
حقوق همه مدیران عامل توسط شرکت توانیر پرداخت می‌‌شود و حقوق مدیرعامل در اختیار خودش نیست که بخواهد آیتمی به آن اضافه کند. من مدیرعامل برق مازندران را نمیشناسم ولی حدس میزنم این بنده خدا جلوی درخواستهای غیرقانونی مقاومت کرده و با برچسب زدن توسط ذینفعان، دستور برکناری ایشان صادر شده است. اگر بنا بر برخورد با مدیران متخلف بود که سه نقطه ... !
دنا سرافراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
باسلام
توزیع استان ک.ب رو دریابید تاکی باید صبر کرد تورو خدا به داد ما پرسنل توزیع ک.ب برسین
دلسوز توانیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
تغییر بدین بخاطر چندتا مدیرعامل نالایق سرمایه انسانی رو ناراحت نکنید ازجمله مدیرعامل توزیع قم،مازندران کهگیلویه وبویراحمد،کردستان،و...
پاسخ ها
ر م
| Iran (Islamic Republic of)
تو توزیع قم که دیگه برای نیروی انسانی و سرمایه های مادی و معنوی شرکت چیزی باقی نمونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
برق نیوز محترم
اگر آی پی کامنتها اعلام بشه چی؟!! برای افراد یا سایت شما مشکلی پیش نمیاد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
با سلام
وقتیکه پول برق مردم رو باید شرکت واریز کنه به حساب خزانه و بعد سر ماه برای گرفتن حقوق پرسنل ، مدیرعامل و معاون و مدیر مالی صدبار بروند توانیر و با خواهش و التماس حقوق رو بگیرند معلومه که در یک ماه معوقات + حقوق + عیدی با هم مبلغش زیاد میشه. بماند برای همین موارد هم اقای غفاری وام گرفته . از توانیر ابی گرم نشد. حالا ایشون رو برای چی اتهام زدند خدا میداند . مازنی ها به خودشون هم رحمی ندارند. بیچاره شهابی هم از این مازنی ها بی نصیب نشد.
1101
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
در پاسخ به 110 آن چبزي گفتين كاملا برعكسش اتفاق افتاده ،سرمايه گذار فحاشي وكتك كاري كرده طوري كه حراست دستو داده ديگه به اداره راه ندنش و اداره ازش شكايت كرده
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
با سلام
برای حکم دادن در سطح مدیران عالی یک سازمان بدون تحلیل و به بهانه حقوق نجومی در فیش یک ماه برای صنعت و مسئولین باید تاسف خورد. مدیرعامل برق مازندران قربانی اجرای تعهد سازمانی به مطالبات پرسنل در شب عید شده است که اگر به این بهانه باید برکنار شود چه خوب بود اسناد و سند های مالی مدیران عامل شرکت های دیگر صنعت نیز به طور غیر شفاف جدا از حقوق به حساب انها واریز شده نیز برکنار شوند اگر کسی با شفافیت و سلامت کامل حقوق قانونی خود را که جز مطاالیات و معوقات قانونی بوده در فیش آورده گناهکار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
سلام برق نیوز چرا وقتی اصل ماجرا رو نمی دونی خبر چاپ میکنی ؟ آقای مهندس معوقات چهار ماه خودشو با اضافه کاری که توانیر هر سه ماه اعلام میکنه دریافت کرده اگه دنبال مقصر میگردین باید وزیر نیرو رو مقصر گرفت بلائی که بر صنعت برق آورد هیچکس نیاورد. چرا اجازه داد یارانه ها و معیشتی از محل برق پرداخت شود تا شرکتها دچار مشکل شوند و حقوقهای شرکتهای توزیع ۵۰٪ پرداخت شود.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
کاش یکی از همین حکم های بالادستی هم به برق اهواز برسه و دوهزار پرسنل خسته و درمانده را نجات بدهد
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
این کار از زمان احمدی نژاد باب شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
واقعا یا برق همه را مجانی که ظلم به دولت هست یا کنتور برد همه ...صدبار پیام دادیم و نیاز به انتشار این پیام نیست ولی در پاکدشت و کهریزک برق دزدی فراگیر شده...مثال..پاکدشت میدان قوهه به سمت قلعه نو باطریسازی ... با برق دزدی درامد پنج میلیونی د روز...روستای قلعه نو پاکدشت...طالب اباد کهریزک .......بررسی......اگه بررسی شود حدود هزار مگاوات مصرف کاهش می یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
آقای برق نیوز کامنتها را چراحی نکن شما یک مجموعه رسانه ای هستید لااقل یک سوالی از منابع داخلیتون در شرکت قطعات توربین شهریار بکنید اگر گفتند دروغه حذف کن نه همینطور کشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
از این داستان ها در مازندران زیاده.
مگر دو سال پیش یکی از کارمندان ساده شرکت توزیع غرب با ۳۰ میلیارد اختلاس متواری شد کسی حرفی زد. اتفاقا فرح زاد هنوز میگه داریم بررسی میکنیم. یا اختلاس در شهرستان نوشهر و محموداباد که اون ابروریزی بزرگ در سطح کشور بود. و فرح زاد همچنان در حال بررسی هست. از این نمونه اختلاس ها در غرب زیاد داشتیم. کسی نیست پیگیر قضایا باشه.
ناشناس
|
France
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
متاسفانه مبارزه بافسادچندلایه درشرکت توزیع مازندران چنین هزینه ای داره که مدیران ومعاونین چندین ساله این شرکت عرضه چنین کاری نداشتن که همچنان دراین منصب باقی موندن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
با سلام
ما آخرش نفهمیدیم برق منطقه ای مازندران چرا حقوق هارو نصفه پرداخت میکنه آخه جالبه که پول حقوقو کامل از مرکز میگیره نصف و اول ماه به کارمندا میده نصف دیگشو آخر ماه .. اگه خودمدیران ارشد برق منطقه ای نصفه حقوق میگیرن پس چیجوری نیروگاه برق و ویلا و کارخونه دارن؟ عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
وقتی اداره برق نیروی شرکتی داره و استخدام نکرده پس ،رف دلسوز نیست و خودش پول می گیره و برق غیر قانونی درست می کنه البته بین انها انسانهایی شریف هست ولی گاهی به دلیل استخدام نبودن کاری می کنند که نباید بکنند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
کسانی که با ... پیشرفت کنه به دستور دیگه برکنار میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
با سلام و احترام.واقعا در بحث شایسته گزینی وزارت نیرو آدم حیرت میکنه!! ملاک انتخاب مدیران عامل برق های منطقه ای چیست!؟فردی بی ادعا و مومن متعهد و متخصص با سابقه ایثارگری را می شناسیم که بدون هیچ چشم داشتی و بی آنکه از سهمیه رزمندگان استفاده کرده باشد با سهمیه عادی و شرایط دانشجوی نخبه دکترای برق گرفته و مدیر و سابقه کارکاملا مرتبط فنی و شناخت کامل از شبکه برق دارد وچون عضو هیچ باند و گروهی نیست در فراخوان مدیرعاملی یکی از شرکت های برق منطقه ای شمال کشور ایشان رابراحتی کنارگذاشته اند!،آنوقت به سفارش معاون برنامه ریزی شرکت توانیر فردی با سواد کم و رشته غیرمرتبط وکلا از هر لحاظ پایین تراز ایشان را بعنوان سرپرست یکی از شرکت های برق های منطقه ای شمال معرفی می نمایند.این است معنای عدالت و شایسته گزینی!معنای تعهد و تخصص!از وزیر محترم نیرو و مدیرعامل محترم شرکت توانیر که از افراد دلسوز مومن و متعهد نظام مقدس اسلامی با سابقه ایثارگری می باشند خواهشمندم تا دیر نشده در این خصوص فکری بکنند.در غیر اینصورت وبا ادامه وضعیت کنونی در آینده شاهدخسران و لطمات جبران ناپذیری در آن شرکت برق منطقه ای خواهیم بود.
شهروند قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
0
به نظر بنده یک روز هم یک روز است تا مدیرانی که از بیت المال استفاده کردند هر چه زودتر به سزای اعمالشان برسند.نه اینکه بهشون فرصت اختلاس های بعدی داده شود.شرکت توزیع برق قزوین با فیش های .... که به مدیران حراست پرداخت کردند.باعث شده است بر روی کارهای مدیر سازمان سرپوش بگذارند.این حق مردم است.در این شرایط اقتصادی مال بیت المال را به جیب خود میزنند. تا الان هم ایشان مانده اند خیانت به نظام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خودت فیش حقوق حراست رو دیدی یا اقا دزده برات اورده ...
وقتی چیزی نمیدونی .... گلواژه نشخوار نکن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
2
خدا عاقبت همه ما را به خیر کند....
کسی از فرداها خبر نداره...
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
سلام با رفتن افضلی بحران برق مازندران به پایان خواهد رسید
بیابانگرد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
0
اولین مدیر عاملی که رخشانی مهر منصوب کرد مصادف دارد می شود با خداحافظی اش.

هر کسی را بهر کاری کاشتند. توزیع روزهای بدش را پشت سر می گذارد. اختلاس ارتشا و ...
انواع اشتباهات مدیریتی با خریدهای تجمیعی که پر از فساد است استارت خورد. فساد در خرید و کیفیت.

انگلیسی ها می گویند که پول مفت نداریم که جنس ارزان بخریم.

الان پول نفت داریم که جنس بنجل را گران هم می خریم اونم فله ای.
ناشناس
|
Denmark
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
... خودش منبع فساده و توانیر داره یه طبری دیگری رو به کشور معرفی میکنه. یه سر به برق ... بزنید و زد و بند آقای ... با اساتید دانشگاه رو برای مدرک دکتری خودش ببینید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
گزارش برق نيوز مثل شعر حافظ است كه گر پرده بر افتدنه تو ماني و ... دارو دسته ... با تمام توان در حال درنورديدن و غارت هستند اعضاي اين دارو دسته شامل ... و.... و.... و اخيرا .... با نام رفيق هستند . هنوز كاركنان برق ... را بعنوان مدير عامل نمي شناسند با اين وضع چگونه اين شخص رفيق ... است . تا ديروز قرار بود ... بخاطر پرونده هاي متعدد و ورود حراست وزارت نيرو حكم كارشناسي بگيرد چي شده كه الان رفيق از اب درامده و قراره برود بالا. ولي گويا وزير از رفتار وی خشمگين شده و انتظار ميرود در روزهاي پيش رو به خشم وزير گرفتار شود و اين پايان دارودسته ... خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
خواهشا فکری بحال اوضاع بسیار نابسامان توزیع برق غرب مازندران هم بشود.چرا توانیر رسیدگی نمی کند .؟!جناب متولی زاده عزیزباورکنید وضع شرکت بسیار بحرانی است لطفا ساماندهی بفرمائید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
1
با توجه به دوستی جناب ... و ... بعید میدونم ایشون اگه شرکت توزیع برق قزوینم بفروشه از سمتش برش دارن ایشون در زمان انتصاب نیز در کارگزینی و به علت تخلفات اداری در ستاد بودن و هیچ کس فکر نمیکرد که اینقدر مملکت هرج و مرج باشه ایشون به واسطه لابی بشه مدیر ضمنا ایشون غیر رسمی اعلام کرده تونسته پرونده های تخلفاتشو به واسطه لابی روپوشونی کنه به امید روزی که همه مفسدین از رو زمین جمع شن
پاسخ ها
همکار قزوین
| Iran (Islamic Republic of)
اره راست میگی درست کار کردن همه جا جواب نمیده .... به مزاج بعضیا خوش نمیاد و سریع ورت می دارن ..
اگه منظورت اینه ..... برو پاچه خوار
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
متاسفانه علت این همه تخلف اجحاف و تبعیض در بدنه صنعت برق خصوصا توزیع تا کارآمدی بخش های نظارتی خصوصا حراست شرکتها و نهایتا حراست توانیر و وزارت نیرو می باشد وقتی مدیر حراست خود را مدیون مدیر عامل مربوطه می داند چگونه می تواند در برابر زیاده خواهی ایشان برخورد نماید خوب باید منتظر خبرهای بدتر از این هم باشیم
Saman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
1
1
واقعا برای کسی که همچین تصمیمی گرفت باید تاسف خورد،
مگر می‌شود مهندس غفاری که ۴ماه معوقه و رفاهیات ۲۷۰۰پرسنل شرکت توزیع رو واریز کرد شب عید ، که تمامی همکاران جلوی زن و بچه خودشان سربلند باشن اینجور برکنار بشه؟؟!
مهندس چوب آدمای نا اهل دور خودشو خورد...
ناشناس
|
Denmark
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
برق منطقه ای تهران باید به فکر خودش باشه. شبیهی واقعا در حد اندازه مدیریت برق یک شهرستان هم نیست چه برسه برق تهران. کسی که در زمانی نه چندان دور از جواب دادن به یک نامه در حوزه فنی و تلفات عاجز بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
سلام برق نیوز چرا نظرات رو منتشر نمیکنی؟نترس ما پشتتیم هیچ غلطی نمیتونن بکنند.
مدیر پایگاه عدم انتشار بخاطر ترس نبود بلکه به خاطر حساسیت نظرات این خبر باید با تایید مدیریت منتشر میشد که کمی طول کشید. روز حساب که برسه هیچ کس نمی تواند جور دیگری را بکشد و ما هم باید خارج از احساسات و در قالب قانون مطبوعاتی ایران عمل کنیم.
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
با سلام خدمت برق نیوز های محترم با این حساب و خبرهای اخیر مشخص شده که شایسته سالاری و فراخوان برای انتصاب ها در بدنه وزارت نیرو فقط یک شوی تبلیغاتی بوده بطوریکه در تعداد زیادی از انتصابات در بدنه مدیریت های ارشد برق در شرکتهای مادر تخصصی ، برق منطقه‌ای و توزیع روابط بجای ضوابط حکم فرماست باید فکری بحال مدیران عامل شرکتهای برق کرد که نماینده صنعت برق در استان‌ها هستند زیر ساخت صنعت برق با عملکرد تبلیغاتی مدیران در استان‌ها در خطر است . بهتر است بازنگری کلی در انتصابات انجام شود والا آینده این صنعت در هاله ای از ابهام قرار میگیرد
قزوین
|
United States of America
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
1
0
فارغ از همه این مسائل جابجایی مدیر عامل توزیع ...یه اتفاق مبارکه که دل همه رو شاد میکنه
به زودی با اعلام حکم قضایی آقایان راهی بند مختلصین میشن و حق بیت المال استیفا میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شتر در خواب بیند چنبه دانه ......
اونوقت حتما ادمهایی مثل تو می خوان حکم بالاتر بگیرن آره ..... برو درست کار کن ... تهمت و دروغ و اراجیف سر هم نکن .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
عاقبت رانت، فشارهاي سياسي و لابي گري بجاي شايسته گزيني!!!!!
قطعا دلسوزان و يزرگان صنعت برق مازندران مي دانستند كه انتخاب ارديبهشت ٩٨، انتخاب مناسبي نبود....
ولي افسوس كه در اينگونه انتصاب ها، باندهاي قدرت و ثروت تصميم مي گيرند!!!!
اي كاش مصوبين اين انتصاب، پاسخكو باشند!!!!
ناشناس
|
Belize
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
اشتباه بزرگ غفاری این بود که معاونینش رو عوض نکرد
همونا هم کارش رو ساختن
من اگه بودم معاونین و تمام فرزندان عزیزشون که از کانالهای مختلف با دیپلم و لیسانس شیلات و ... آوردن سرکار اخراج میکردم تا اینجوری شرکت رو‌ دچار بحران نکنن
اشتباه بزرگ غفاری این بود و لا غیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
سلام و درود خدمت همه آزادمردان
در ارتباط با پرداختی به پرسنل شرکت توزیع مازندران باید شفاف سازی انجام گیرد تا ذهن همه روشن شود چون شاید خدا را خوش نیاید به ناحق قضاوت بکنیم بواسطه کمبود نقدینگی چندین مزایای رفاهی و انگیزشی پرسنل شرکت پرداخت نگردید که به ناچار ازسوی مدیریت شرکت و مجموعه دست اندرکار شرکت و حمایت توانیر و مساعدت ویژه بانک صادرات امکان تامین حقوق و مزایای اسفند و کل مطالبات شرکت و مبلغی هم برای تامین قسمتی از مطالبات فروشندگان و پیمانکاران مقدور گردید لذا همت والا از سوی همه ،امکان این پرداختها را فراهم آورد لذا مجموعه مطالبات ناخالص قبل از کسر کسورات پرسنل موجب صدور مبلغ بالا برای همه شده که شاید شبهه انگیز بوده هرچند رضایت همه پرسنل را بخاطر پرداخت در آخرین روز سال فراهم آورده اما فردی مغرضانه فقط فیش مدیرعامل را دست به دست کرده و موجبات این مشکل شده ای کاش فیش همه پرسنل شرکت را قبل کسورات به معرض همه بزارن تا چنین قضاوتی انجام نمی شد بهرحال انجام چنین کاری شهامت و شجاعت مدیران آینده را برای تامین نقدینگی ومنابع مالی جهت رفع مشکلات دچار مشکل خواهد نمود امید به آنکه همه حقیقت را بگیم و آزاد مرد باشیم و برای قضاوت اگر فیشی به ما می دهند فیش همان ماه همان شخص را هم بگیریم ودر معرض قضاوت قرار بدهیم.از خداوند می خواهم به همه ماکمک بکند آنچه حق و درست را بگوبیم.
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
توزیع برق استان اصفهان با بهره گیری از بودجه های استانی که رصد نمی شود چه کردند.
اینها که زیمبال و زیمبو راهدانداختند چرا وضعیت شبکه و پرسنل بد است .
اوضاع خراب و فساد و زد و بند بخاط یک مدیدگر عامل فسیل بی حال ... است.
الان مدیران و کارشناسان بی خاصیت چون مجیزگوی مدیر عامل هستند در تصنیم گیری البته بد دخالت دارند اما متخصص های باسواد کنار زده شدند.
استان لصفهان نیاز به یک بازرس ویژه وزیر برای بررسی اوضاع و سیستم جدید مدیریت دارد.
بازنشسته کنید این مدیرعانل ناتوان را که کارش لابی و پاچه خواری است.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
1
0
با سلام و احترام. برق نیوزجان تو مازندران خبرا رو بیشتر دقت کن اینجا مرکزش زیرابه نه ساری. نیروگاه خصوصیه و مدیرعاملش نمیتونه به برق منطقه ای که دولتی هست انتقال پیدا کنه. اقای افضلی ادم پاکدستی هستن و دوستانی که غرضورزی میکنند احتمالا نتونستند از ایشون باج بگیرند که ناراحت هستند. به هر حال همه چیز از عملکرد هر شخص پیداست و تو این اشفته بازار قضاوت، قاضی خداست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
1
1
بعیده اقای ... از قزوین بره ایشان با جو حراستی که تو شرکت ایجاد کرده و پشتیبانی حراست داره خون پرسنل رو به شیشه میکشه آقای م خ هم در حال حاضر در معاونت خودش مشکل داره و اصلا گزینه مناسبی نیست
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
2
باسلام برق نیوز محترم از مسائل ذکر شده که عنوان شده که بگذریم ورسیدگی را به عهده اهل فن بگذاریم مشکل دیگری در توزیع قزوین برای مردم وهمکاران بوجود امده اینکه سیستم خدمات مشترکین به مدت دوهفته قطع ک برنامه قبلی با مدیران به تعامل نرسیده وبرنامه جایگزین کاملا ناقص ونا کارامد است جدا از همه مسائل امیدواریم مردم اذیت نشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
پیشنهاد می کنم به مدیریت مالی شرکتهای برق منطقه ای در اسرع وقت سیدگی شود.درست زمانیکه پیمانکاران و مشاوران ماههاست از قبل عید تا کنون با پرداختی بسیار ناچیز یا عدم پرداختی صورت وضعیت ها مواجهند اقایان برا پرسنل خود که در ایام کرونا شرکت نیمه تعطیل بوده پاداش ها هزینه های مازاد درمان و اضافه کاری ها پرداخت می کنند .مبالغ قراردادهای یکطرفه حق الزحمه ها بخش خصوص بسیار پایین متاسافنه اقایان هیچ اشرافی به شرکت داری بخش خصوصی ندارند و فقط 4 تا شرکت بزرگ و ثروتمند تهران رو میبینند.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
آنقدر اوضاع مملکت از لحاظ اقتصادی خراب هست که هرکی بیشتر شو بده برنده هست.
توزیع گرفتار نمایش اشا و البته پشت صحنه فساد وحشتناک.
هرکسی به اندازه خود الان مشغول میل است.
سینما را ببینید, نمایش فیلم برای همه و پشت صحنه خوردن بعضی ها زمانیکه اکثریت قاطبه در حال فیلم دیدن هستند.

فیلم سینمایی امروز صنعت برق
توزیع در فساد
است ببینید و بعدا بشنوید و بخندید
همكار شركت توزيع مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
5
1
توجه توجه

از برق نيوز بخاطر شفاف سازي بسيار ممنونيم.
1- استان مازندران همكاران خوب،بسيجي،انقلابي و مستعدي دارد .
بيشترين تنش در اين استان هست. اكثر مديران عامل با درگيري از اينجا بركنار ميشوند.
2- قابل توجه عزيزان ،در سلامت فيش حقوق مديرعامل بحثي نيست ، اين بركناري نتيجه يك شيطنت بود كه قرباني موضوع آقاي غفاري شد. اما به نظر بنده آقاي وزير بايد همه نجومي بگيران مازندران از جمله اعضاي محترم هيات مديره و معاونين شامل آقايان نبوي ،سماكوش، كبيريان،رحماني،اسدي گرجي، سپري،زينتي، اسلامي حراست ،هادي يوسفي را ميخواستند،اعلام و آنها را هم اخراج ميكردند .
چرا فقط مديرعامل؟
3- فساد اخلاقي و اداري مالي بيداد ميكند.
از زمان ... اين فساد توسعه بيشتري پيدا كرد.
گستردگي فساد در مراكزي است كه از بالا دست نشات ميگيرد. نه از پايين دست.
يكي از آنها خدايي ناكرده می تواند تباني مديرحراست با عوامل براي لكه دار كردن چهره ي خادمين به نظام و مديران نخبه باشد. تا فضا را براي تاختن خودشان و عواملشان هموار كنند.

آقاي وزير آقاي بازرسي آقاي حراست كل؟
برويد بدنبال بررسي عملكرد حراست.
برويد بدنبال عملكرد كميته هاي تخصصي فني .پيمانكاري و از اين قبيل. برويد عملكرد امور مالي را ريز به ريز بررسي كنيد.


ببينيد زينفع تصميات و دستورات چه كسي هست؟؟
مراد
|
Sweden
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
2
آقاي كاظم نژادچرا هول شدي؟اين سايت برق نيوزه نه شمال نيوز كه سبيلش رو چرب كني وبرات تيتر دلخواهت رو بزنه ؟
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
آقاي ...كاملا مبرهن ومشخصه كارهاي غيرقانوني شما در مسكن كلاردشت.درنظام پيشنهادت وبريز وبپاش ها وبن هايي كه بعنوان فلان وفلان پخش كردين وبعضي ها منجمله خودتون زندگيتون فقط از اين بن ها ارتزاق شده.سابقه شما هم مشخصه.چه وقتي تو جهاد بودي وچه الان.سرمايه هاي باد آورده رو از كجا آوردي؟؟تو اين چند سال چيكار كردي كه چند خودرو وملك برا خودت بهم زدي؟؟پدرت هم كه يك روستايي ساده بود.واقعا حقوق كارمندي مگه كفاف ميده كه بشه اين همه سرمايه بهم زد؟؟؟ غير از ... هيچ چيز ديگه اي نيست.شما با چه مدركي اومدين تو اين اداره؟؟ چجوري دكتري گرفتي؟؟كي وقت كردي ؟شما كه مدعي هستي من شب وروز براي مجمع كار كردم واز جيب گذاشتم!!!مداركش هم موجوده.اما به وقتش وبه اهلش تحويل داده ميشه.چون مديرحراست هم از تيم شماست ولاپوشاني ميكنه.اما به وقتش نوبت شما هم ميرسه فساد شما هم سر فرصت با مدرك اثبات خواهدشد!!فكر نكن چون حالا خانومت وكيله ميتوني در بري.خير..به زودي متوجه ميشي.دخترت رو بي ضابطه آوردي تو مجموعه با ديپلم. فقط وفقط مرخصي اداري رفت ودرس خوند كه بشه دكتر.واقعا اگه كار ميكرد وتو اداره بود وقت ميكرد به اين زودي دكترا بگيريه؟؟چجوري اورديش سركار؟با نامه به بهزاد.تيتر نامه رو بگم خدمتت؟؟جناب مهندس بهزاد عزيزچهره ماندگار صنعت برق و... اونوقت مياي براي اپراتور ها ميگي من اصلا خبر نداشتم دخترم ميخواد برق بياد سركار؟؟دروغ تا چه حد؟؟ميگي صبح ديدم دخترم داره لباس اداري مي پوشه.اومدم اداره ديدم دخترمم اومده وميگه بابا من مشغول شدم!!چقد دروغ؟؟خجالت بكش.شما منفور ترين شخص در برق ... هستي.وقتي همه مجموعه از يك نفري رضايت ندارند ونه تنها رضايت ندارند بلكه اون رو عنصري نامطلوب ميشناسن حتما ويقينا وشرعا وعرفا اون شخص مشكل داره.شما بيا يك نظر سنجي بذار تو روابط عمومي كه الان مديرش هستي تا ببيني اينجور هست يا نه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
خدمت خوانندگان عزیز و دست اندرکاران برق نیوز
شاعر می گوید :
دلا بیچارگی از تنگدستی است
فقیر بی پناه مغبون هستی است
گرسنگی بلایی جان گداز است
بلایی بدتر از آن خود پرستی است
یکی نان جبین در سفره اش نیست
یکی دیگر به فکر عیش و مستی است
که در آن جایی که جمعی بی نوایند
یقنا دست یاری نیست مستی است
اگر دستی گرفتی نیک بر دست
بدان شاد و خندان حی و هستی است
****
در تمام ادوار تاریخ مورخان بر این باورند که تمامی انسانهایی که به زیر دستان خدمت نموده اند دچار چالش عظیمی شده اند . اگر مدیرعاملی جایگاه خود را به خطر انداخته و توسط وام بسیار بزرگ معوقات پرسنل را پرداخت نماید (45% که چهار ماه عقب مانده بود) و دل آنها را شاد نماید و حق پرسنل را ادا نموده باسد جالب نیست آن را به مسائل اخلاقی و ..... نسبت داد. چرا که خدا در قرآن می فرماید: "بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ"
وای بر عیب جوی طعنه زن ......لذا بنده این عمل را پسندیده نمی دانم . آقای مهندس غفاری همکار خوب ما بوده است لذا خواهش می کنم شان همکاری ایشان را حفظ نمایید چرا که ما در طول خدمت خود بهترین ساعت های زندگی را با هم سپری می نماییم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
جناب آقای وزیر
جناب آقای متولی زاده
با عرض سلام
خواشمندیم پاداش هایی که مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت توزیع چهار محال و بختیاری گرفته و می گیرند هم قابل بررسی است.
چهارسال حمایت بی وقفه از یک پیمانکار هم شهری مدیر عامل که کل استان در حوزه خدمات مشرکین دارد قابل تامل است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
اوضاع شركت برق منطقه اي گيلان نيز اسفبار است سرپرست جديد كارايي لازم رو نداره.بايد فكري كرد.وزير محترم نيرو لطفا مستقيما در انتصابات ورود فرمايند!!!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
ایا مدیر عامل برق استان مرکزی عوض میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
من یکی از پیمانکاران شرکت توزیع هستم.بنظر بنده آقای غفاری حذف شدند چون برای تخلفات بعضی از افراد یک مهره مزاحم بودن.چطور میشه آقای رمضانعلی سلیمانی رییس اداره تنظیم لیست شرکت توزیع برق مازندران با وجود بازنشستگی هنوز مشغول بکار هستن و با .... از پیمانکاران هنوز در سمت خود باقی موندن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
2
2
واقعا باید به حال شرکت توزیع قزوین گریه کرد مدیر عامل فعلی اینقدر بی تجربه هستش که بعد از حضور اقای مهندس جبارزاده صد سال پست رفت داشتیم و دیگه نمیشه به دوران اوج فکر کرد اگر معاونت مهندسی که اسمش تو متن امده بشود باید این زمان رو به هزار سال تعمیم داد چون بی تجربه هستش و یک نیروی کاملا حراستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
2
2
به امید روزی که منشا فساد از توزیع قزوین که خودش از افراد متخلف بود با حکم دادگاه و وزیر برکنار بشود
پاسخ ها
همکار قزوین
| Iran (Islamic Republic of)
منشاء فساد افرادی مثل شما هستن که بدون اطلاعات و سواد و وجدان تهمت میزنید و حاشیه سازی میکنید ...
برو داداش خدا روزیت رو یه جای دیگه حواله کرده
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
برق منطقه ای مازندران که واقعا نیاز به دگرگونی اساسی داره تهمت نمی زنم چون سندی ندارم ولی وزارت باید بازرس هایی سالم در بخش فنی و مالی و حقوقی بفرسته یه حسابرسی تو این 10 - 11 سال گذشته داشته باشن ببینن چه خبره
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
در شرکت توزیع برق استان مرکزی می گویند خبرهای هست لطفا در برق نیوز چاپ بفرمایید
ناشناس
|
Denmark
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
یه‌ سری هم به برق باختر بزنيد.ببینید کاندید مدیرت برق تهران داره چه گندی میزنه.معاون برنامه ریزی لیانس کامپیوتر داشت و با برگزاری همایش GIS به معاونت برنامه ریزی رسید. پخش بار ساده هم بلد نیست. مدیر عامل هم دنبال اینه زودتر به کمک ایشون بشه اقای دکتر.
همکار توزیع
|
United States of America
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
سلام و درود خدمت همه آزادمردان
در ارتباط با پرداختی به پرسنل شرکت توزیع مازندران باید شفاف سازی انجام گیرد تا ذهن همه روشن شود چون شاید خدا را خوش نیاید به ناحق قضاوت بکنیم بواسطه کمبود نقدینگی چندین مزایای رفاهی و انگیزشی پرسنل شرکت پرداخت نگردید که به ناچار ازسوی مدیریت شرکت و مجموعه دست اندرکار شرکت و حمایت توانیر و مساعدت ویژه بانک صادرات امکان تامین حقوق و مزایای اسفند و کل مطالبات شرکت و مبلغی هم برای تامین قسمتی از مطالبات فروشندگان و پیمانکاران مقدور گردید لذا همت والا از سوی همه ،امکان این پرداختها را فراهم آورد لذا مجموعه مطالبات ناخالص قبل از کسر کسورات پرسنل موجب صدور مبلغ بالا برای همه شده که شاید شبهه انگیز بوده هرچند رضایت همه پرسنل را بخاطر پرداخت در آخرین روز سال فراهم آورده اما فردی مغرضانه فقط فیش مدیرعامل را دست به دست کرده و موجبات این مشکل شده ای کاش فیش همه پرسنل شرکت را قبل کسورات به معرض همه بزارن تا چنین قضاوتی انجام نمی شد بهرحال انجام چنین کاری شهامت و شجاعت مدیران آینده را برای تامین نقدینگی ومنابع مالی جهت رفع مشکلات دچار مشکل خواهد نمود امید به آنکه همه حقیقت را بگیم و آزاد مرد باشیم و برای قضاوت اگر فیشی به ما می دهند فیش همان ماه همان شخص را هم بگیریم ودر معرض قضاوت قرار بدهیم.از خداوند می خواهم به همه ماکمک بکند آنچه حق و درست را بگوبیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
این حق مهندس غفاری نبود..ما پرسنل برق مازندران به علت داشتن معوقات همه اسفندماه حقوق نجومی گرفتیم.
همکار توزیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
سلام و درود خدمت همه آزادمردان
در ارتباط با پرداختی به پرسنل شرکت توزیع مازندران باید شفاف سازی انجام گیرد تا ذهن همه روشن شود چون شاید خدا را خوش نیاید به ناحق قضاوت بکنیم بواسطه کمبود نقدینگی چندین مزایای رفاهی و انگیزشی پرسنل شرکت پرداخت نگردید که به ناچار ازسوی مدیریت شرکت و مجموعه دست اندرکار شرکت و حمایت توانیر و مساعدت ویژه بانک صادرات امکان تامین حقوق و مزایای اسفند و کل مطالبات شرکت و مبلغی هم برای تامین قسمتی از مطالبات فروشندگان و پیمانکاران مقدور گردید لذا همت والا از سوی همه ،امکان این پرداختها را فراهم آورد لذا مجموعه مطالبات ناخالص قبل از کسر کسورات پرسنل موجب صدور مبلغ بالا برای همه شده که شاید شبهه انگیز بوده هرچند رضایت همه پرسنل را بخاطر پرداخت در آخرین روز سال فراهم آورده اما فردی مغرضانه فقط فیش مدیرعامل را دست به دست کرده و موجبات این مشکل شده ای کاش فیش همه پرسنل شرکت را قبل کسورات به معرض همه بزارن تا چنین قضاوتی انجام نمی شد بهرحال انجام چنین کاری شهامت و شجاعت مدیران آینده را برای تامین نقدینگی ومنابع مالی جهت رفع مشکلات دچار مشکل خواهد نمود امید به آنکه همه حقیقت را بگیم و آزاد مرد باشیم و برای قضاوت اگر فیشی به ما می دهند فیش همان ماه همان شخص را هم بگیریم ودر معرض قضاوت قرار بدهیم.از خداوند می خواهم به همه ماکمک بکند آنچه حق و درست را بگوبیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
مدیر عامل توانیر با اعلام اینکه کار‌های اجرایی مربوط به تجهیز و راه اندازی مرکز پایش توانیر در کمتر از یک ماه انجام شده است، گفت: درحال حاضر در این مرکز دسترسی برخط به ۳۹ سیستم خدمات مشترکان، مراکز اتفاقات برق، مراکز داده کنتور‌های هوشمند در شرکت‌های توزیع و سامانه کنتور‌های بازار برق در شرکت مدیریت شبکه برق ایران برقرار شده و امکان پایش و ارزیابی روزانه عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه نیز فراهم شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
توزیع استان اصفهان در بحران کامل است. فشار به نیروهای شرکتی و کارشتاسان شدید است و تلاش دارند تا اعداد و ارقام را غلط به خورد توانیر دهند.
دستکاری اعداد و هزینه بی رویه چه خروجی داشت با کوجکترین بحران شبکه استان می رود.
خاموشی به ازای هر مشترک بالای 1000 دقیقه در سال است و تلفات واقعی 15 درصد است که اعداد را وارونه نشان می دهند.
در مورچه خورت و کاشان و نجف آباد و اردستان و بیابانک و فریدونشهر و .. چه خبر است.
دستگاه پوز اضافه مال چه کاری لست.
هزینه های چندبار برای تعمیرات ساختمانی و ...
خریدهای خارج از قاعده با تنخواه برای ...
استفاده از انوال بیت المال و ..

همه و همه در حالی صورت می گیرد که مدیر عامل لباس و قبای ... را پوشیده و مظلوم خود را نشان می دهد.

چرا و برای چه این همه هزینه بیخود اما شبکه برق ناپایدار در معرض سقوط و خاموشی های پی در پی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
مدیر عامل توانیر با اعلام اینکه کار‌های اجرایی مربوط به تجهیز و راه اندازی مرکز پایش توانیر در کمتر از یک ماه انجام شده است، گفت: درحال حاضر در این مرکز دسترسی برخط به ۳۹ سیستم خدمات مشترکان، مراکز اتفاقات برق، مراکز داده کنتور‌های هوشمند در شرکت‌های توزیع و سامانه کنتور‌های بازار برق در شرکت مدیریت شبکه برق ایران برقرار شده و امکان پایش و ارزیابی روزانه عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه نیز فراهم شده است.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
بد نیست وزیر محترم نیرو به لایه های زیرین وزارت نیرو نیم نگاهی بیندازد اکثر این انتخابها توسط معاونت وزیر نیرو معاون هماهنگی توزیع و در راس ان حراست توانیر بوده وهست البته بد نیست بگوییم که این افراد در زمان باند قبلی وزارت نیرو تعدادی هم بجای مانده از قبل بوده یعنی در زمان صدارت اقای چیت چیان بوده در. ان زمان به اسم ....تعدادی کارشناس ومدیر با یک الی دو سال سابقه کار را با هماهنگی بعضی نمایندگان ذینفع در بی تجربگی انها برای اهداف شخصی ....به مدیر عاملی شرکتهای توزیع انتخاب نمودند وبعد از گذشت چند سال تازه معلوم شده چه لطمه وزیانی به شرکتهای توزیع و مدیریت شرکتهای توزیع زده اند در داخل پرانتز ( مدیر عامل وقت توانیر و....) بد نیست بدانید تمامی امار وارقام ارایه شده در این شرکتهای ضعیف با هماهنگی وحمایت توانیر وحراست دستکاری شده و به مدیریت توانیر وهماهنگی توزیع داده می شود این گزارشات که هم اکنون از شرکتهای توزیع به بیرون درز پیدا نموده قبلا بارها وبارها توسط دلسوزان و افراد کنار گذاشته شده به توانیر و معاون وزیر نیرو ارایه شده اما با سر پوشی انها خواسته اند افراد واهداف خود را در شرکتهای توزیع و برق منطقه ای داشته باشند اگر امروز می بینیم ریاست محترم جمهوری در عزل ونصب یک مدیر عامل وارد می شود معلوم می شود که اوضاع در وزارت نیرو ( که بر می گردد به انتصابهای زمان وزیر قبلی اقای چیت چیان ) انچنان هم بر وفق مراد نیست انشاالله در مدت مانده وزیر مجترم نیرو نسبت به جایگزین نمودن افراد شایسته با مدیریت قوی و با سابقه مدیریتی قابل قبول بدون دخالت معاون وزیر و .....اقدام لازم مبذول فرمایند
ناشناس
|
France
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
دستور از بالا و فشار از پایین بود.
دیگه عرض کنم ملارد این هفته سیصد هزار مشترکش بالای چهار ساعت برقشون قطع بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
1
2
جناب محمدی از قزوین . انصاف داشته باش .
در زمان مدیر عامل اسبق قزوین هم تخلفاتی داشتی و مهندس بهادیوند مجدد برای شما تاییدیه حراست گرفت و به شماست مدیریت داد ولی مجددا تخلفاتت سر به فلک کشید و به دستور مدیر حراست توانیر عزل شدی . حالا تشویش اذهان میکنی که چی رو ثابت کنی
نوای حق
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
1
2
دوستانی که به مهندس بهادیوند یا مدیران ایشان تهمت زده و ناروا اتهام می بندید،پرونده های اخلاقی یا انضباطی خود را از یاد نبرید،برادری که ترانسی را از اموال شرکت برای مصارف شخصی برده و تاکنون هم پاسخی برای آن نداده است،یا آن مدیر سابقی که با وجود تجدید فراش، حرمت و حریم های اخلاقی را رعایت نکرده است،با آمدن مهندس بهادیوند چگینی منافع خود را در خطر می بینند و دست به دامان دروغ و تهمت شده اند
قزوینی ها
|
Canada
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
1
1
کسانی که در مورد برق قزوین و مهندس چگینی داد وقال می کنند و از هیچ کار ناشایست و دروغ و بهتانی فروگذار نیستند بدانند که خدا جای حق نشسته است. مهندس بهادیوند جلوی ریخت و پاش،اضافه کار های آنچنانی و دزدی و غارت بیت المال را گرفته است والان دارد تاوان صداقت و پاکدستی خود را می دهد و اینچنین مورد تهمت و هجوم ناجوانمردانه قرار دارد ولی پاسخ آنها این یک جمله است:با خدا باش پادشاهی کن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
سلام
مدیر محترم برق نیوز
مدیر عامل مسکن کلاردشت گفتند ۳۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای طبقه ضعیف مثل آبدارچی نظافتچی ونیروهای خدماتی ساخته ام
سئوال از مدیرعامل کلاردشت این است آقایان محمدزاده(مدیرکل منابع انسانی وزارت نیرو)
آقای بانان(مدیرکل تحول اداری وزارت نیرو)
آقای مهندس فرحناکیان (مشاور وزیر )
آقای مهندس هاشمی(مدیر عامل توزیع تهران بزرگ)
آقای قاسمی (مدیر کل روابط عمومی شرکت توانیر)و....که بعضی از آنها دو واحد دارند اعلام فرمایند آقایان آبدارچی یا نظافتچی یا نیروی خدماتی کدام یک از شرکتها می باشند
این بابت ... برای حفظ ... بوده
مدیر عامل برق مازندران ۲۰ تا ۲۵ روز ماموریت وبیش از ۲۰۰ ساعت
اضافه کار از سال ۹۴ به شما وگروه هم حزبی شما(اعضای هیات مدیره وبازرسین مسکن کلاردشت)داده میشد در این فاصله شما با ماموریت مدرک لیسانس و فوق لیسانس ودکترای خود را گرفتید
در عوض با .... که ایجاد کردید از افضلی در شرکت توانیر ووزارت نیرو محافظت کردید
اگر چناچه مسئول محترم برق نیوز اعلام نمایند تمامی مستندات به صورت کتبی ارسال میگردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
1
1
مهندس غفاری همکار دلسوز و مهربان ما بود درست نبود ابنجوری با ایشون برخورد میکردن شان همکار حفظ نشد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
یک مدیرعامل بگین که با رانت سیاسی مدیرعامل نشده؟
طرف میگه کردی خوبه؟کجاش خوبه؟چه کاری کرد مدیرعامل شد؟نصیری؟خدری؟ فقط پشتوانه سیاسی
برق تهران مدیر امور داره باهاش 5 دقیقه حرف بزنی میفهمی فاز و نول هم نمیدونه اومده کتاب اپراتوری هم بیرون داده بعد رو چه حساب مدیر شده؟ فضل پدر

الان برق تهران اومدن گفتن میخوایم شایسته گزینی کنیم یه سری نخبه رو تست روانشناسی گرفتن و آی کیو مصاحبه و ...
آخرش یک نفر هم سمت ندادن و اصلا حرفی نزدن ازش و سرپرست شرکت هم هرکی رفیق قدیمی داشت براشون حکم زد
فقط نمایش
وزیر که نمایش باشه شایسته گزینیش دیگه از بقیه انتظاری نداشته باشین
ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
1
0
خود مهندس غفاری نیست ولی خداش هست اوایل مدیر عاملی مهندس شهابی بود ایشون معاون بهره برداری بودن خدمت ایشان رسیدم بسیار صمیمی بودند و درباره تحولات شرکت توزیع صحبت میکردند و به من گفتند مهندس شهابی انسان پاک و درستی هستن و ما باید ایشان را کمک کنیم
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن

وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور

گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن

چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب

باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور

ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند

چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم

سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور

گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید

هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور

حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب

جمله می‌داند خدای حال گردان غم مخور

حافظا در کنج فقر و خلوت شبهای تار

تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
شان همکارو حفظ کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
آقای محمد محمدی قزوین
شما یادت رفته که با لطف مهندس چگینی مدیر برق آبیک شدی و ایشان شما را از یک نیروی درجه ۳ و۴ به مدیریت رساند ولی تخلفات انضباطی،سیاسی بازی و درگیر باندبازی های گروهی شدی،تخلفات واضح شما و دستور توانیر باعث شد که عزل شوی و ازهمان موقع دنیال انتقام گیری از مدیرعامل و مدیرحراست برق استان قزوین هستی،یا آقای... که زمانی معاون ومدیر آموزش بودند و به دلیل عدم صلاحیت ... و تخلفات رفتاری،از سوی مهندس بهادیوند چگینی برکنار شدید،حق دارید الان با کامنت بازی خودتون رو خالی کنید ،چون راه دیگری ندارید .با این نوع نگاه بسیار قابل ترحم هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
2
متاسفانه برخی از مدیران دفاتر حراست مهره های مدیران عامل شده وبا دریافت اضافه کاری ومزایا اقدام به پرونده سازی جهت پرسنل و مخالفین در شرکت ها می کنند در عوض تخلفات مدیران را سر پوش می گذارند

جواب : واقعا این قضیه اتقاق می افتد
آقای ... این کارهارو می کردند
حراستی بایستی خداترس وباوجدان باشه نه اینکه بخاطر چندرغاز پول دست به هرخیانتی بزنه.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
تخلفات مهندس ...کاملا مشهود است ایشان با یکی دو تا از پیمانکار ها زد و بند داره ایشان مدیر کاملا متخلفی هستش آقای محمد محمدی اگر داده اطلاع رسانی می کند داره حقیقت میگه دروغ نمیگه نگاه کنید شمایی که شدید خداوند و دارید به مدیران پاک دست قبلی تهمت ناموسی میزنید مگه شما جای حضرت حق نشستید خجالت بکشید با رفتن مدیر عامل قزوین خلاف های شما بیشتر روشن می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
0
با توجه به مشكلات شديد اقتصادي و كمبود نقدينگي در كشور ، استان مازندران رتبه برتر جذب سرمايه گذاري خارجي كشور را اخذ كرد كه بخش زيادي از اين موفقيت مرهون تلاش و پيگيري شركت برق منطقه اي مازندران با مديريت قوي و شايسته جناب آقاي مهندس حسين افضلي بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
تهمت زدن در اين روزها نقل مجلس شده و هيچكس ابايي از آن نداره ....حرمت داشتن و حفظ آبروي مومن در اين عصر و زمانه فراموش شده ....چون ارزش هاي ديني براي اين افراد هتاك مهم نيست...
آيا آقاي مهندس غفاري كار مثبتي براي توزيع برق مازندران انجام نداد ؟ ايشان براي تحقق حق و حقوق پرسنل نسبت به پرداخت معوقه ها اقدام كرد بايد مجازات بشه.؟
اين موضوع چه ربطي به مديرعامل فهيم و خوشنام برق منطقه اي مازندران داره ...؟ كه براي جابجايي آن پيش داوري مي كنيد و افترا مي بنديد؟
آيا مي دانستيد استان مازندران رتبه برتر جذب سرمايه خارجي در كشور را كسب كرد؟
اين مرهون تلاش بي وقفه و بي نظير شركت برق منطقه مازندران و پيگيري هاي شخص آقاي مهندس افضلي بوده...كه بالغ بر 99 % آن توسط اين شركت تحقق پيدا كرد.
اين بي انصافي است از مديرعامل بومي استان نه تنها قدرشناسي نشه بلكه تهمت زده بشه . چگونه جواب خدا را مي خواهيد بديد.
چگینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
آقایون که از مدیر عامل قزوین دفاع میکنید .بله از اصافه کار کارکنان کم شد و به اضافه کار پاچه خوارها اصافه شد.آقایون آگه یک کم فکر کنند.آگه موردی نداشتن بازرسی به کارهای ایشان ورود پیدا نمیکرد.واقعا بیت المال هست.کسی که مدیرعامل هستند نباید کوچکترین خطایی داشته باشند.در هر سازمانی هر وقت آز بدنه باشه وضعیت همین طوره.امروز که آقای وزیر کنفرانس ویدیوی با ایشان دارید.خواهش میکنم شفاف سازی کنید مدیرانی که اصلح تر هستند را در راس قرار بدهند.یعنی در این کشور یک مدیر وجود ندارد که جابه جایی انجام گردد.شاید هم موروثی می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
خدار و شكر دروغگويان كم حافظه اند. آنهايي كه در ساليان سال با شب نامه نويسي و ايجاد هرج و مرج دنبال باج گيري از مديران عامل قبلي شركت بوده اند، امروز چهره عضو كردند و بي نام نشان عليه مدير عامل پاكدست و اخلاق مدار برق منطقه اي مازندران توطئه مي كنند.
نجف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
به داد توزیع برق ایلام برسید
هادی شیرخانی شش سال مدیر عامل قرار نیس عوضش کنید؟!
هرچی فک و فامیل خودش بوده با مدرک کشاورزی جذب کرده
لعنت به شما و به این عدالتون
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
این از لطف زیادی مهندس غفاری نسبت به بعضی از افراد بود،
حیف حیف شرکت توزیع مازندران مدیرعاملی دلسوز و با دانشی رو از دست داد و آینده همچی رو مشخص خواهد کرد،
سوتدلان توزیع گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
آقای وزیر محترم یک فکری به حال توریع گیلان نمایید تبدیل به خرابه وویرانه شده این بنده خدا دانشگاهی بوده توی شایسته گزینی شما خدایش هم به ما ظلم شده وهم به خود دکتر هنرمند خدای این بنده خدا این کاره نبوده همه همکاران شرکت اینو میدونند پس از انتخاب ایشان تمامی همکاران فهمیدند فاتحه شرکت خوانده شده است.
ساماني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
زحمات آقاي مهندس افضلي مديرعامل يك دهه 2 استان گلستان و مازندران بي ترديد انكار ناپذير و غير قابل كتمان ميباشد
از برق نيوز انتظار ميرود در ايجاد شايعه ها دقت عمل بيشتري به خرج بدهد.
شهروند قزويني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
با سلام
همكاراني كه از اقاي مدير عامل و حراست دفاع ميكنيد. كلاه خود را قاضي كنيد. كسي كه پرونده شان در بازرسي كل كشور فرستاده شده و در قزوين به قيد وثيقه ازاد است ميتواند مدير پاكدست باشد؟ آقاي وزير محترم كسي كه با قرار ... ازاد هست .از نظر شما تاييد و داراي صلاحيت مديريت حتي براي يك روز است؟ اگر اينچنين است بايد به مقام معظم و امام زمان تسليت گفت..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
بسمه تعالي
درخصوص پروژه كلاردشت(تعاوني كاركنان نور برق ساري ) بعنوان يك عضو بايستي اعلام كنم اين پروژه با صحت و سلامت كامل با مشاركت خوب و هزينه از سوي همكاران و با مديريت و درايت مديرعامل تعاوني جناب دكتر كاظم نژاد و ساير اعضاي هيات مديره و بازرسان با از خودگذشتگي و صرف انرژي بسيار بالا به نتيجه رسيده است . از همه آنها ممنون هستم كه پروژ مذكور به موقع تحقق پيدا كرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
سلام
درخصوص پروژه مجتمع مسكوني تعاوني مسكن صنعت برق مازندران واقع در كلاردشت نظرم را بعنوان يك عضو تعاوني مذكوربه شرح ذيل جهت استحضار اعلام مي دارم :
1- موفقيت اين پروژه در درجه اول لطف پروردگار و پشتكار و زحمات فراوان مدير عامل محترم تعاوني جناب دكتر كاظم نژاد و اعضاي محترم هيئت مديره و بازرسين محترم مي باشد .
2- سلامت كاري، و پشتكار اعضاي هيئت مديره محترم تعاوني فوق الذكر دومين راز موفقيت پروژه بوده است .
3- هزينه هاي اي پروژه با استفاده از برخورداري تسهيلات بانك هاي ملت ، توسعه و تعاون، مهر ايران، بانك مسكن و بانك مهر اقتصاد در غالب وام و پرداخت اقساط توسط اعضاي محترم تعاوني صورت پذيرفت .
4- مهمترين عامل عدالت ثبت نام و عضويت اعضا صرفنظرازهر عنوان پست سازماني در تمامي مشاغل در كاركنان صنعت برق بوده است .
5- خدا راشاكريم اين پروژه با موفقيت به اتمام رشيد و بعنوان يك تعاون برتر در سطح استان شناخته شد .
6- لازم است ذكر است اين پروژه با اخذ و نظارت سازمانهاي ذيصلاح با موفقيت به اتمام رسيد چنانچه منع قانوني وجود داشت اين پروژه با موفقيت به اتما م نمي رسيد .
7- لازم به ذكر است زمين اين تعاوني با پرداخت هزينه آن توسط اعضاي محترم تعاوني خريداري و اقدام به ساخت گرديد.
متاسفانه بعضي از دوستان كه خارج از تعاوني بوده اظهاراتي نمودند كه بنظرم خلاف واقع اعضاي قدر شناس تعاوني مي باشد .
با تشكر
عضو تعاوني : علي مرداني
ستار ازبرق لاهیجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
ای امان ای فقان آقا وزیر آقای رخشانی مهر بداد گیلان برسید هنرمندیش جواب نداد زیر فشار کاری بدلیل ضعف مدیریت هرلحظه احتمال خودکشی داره به جوان مردم رحم کنید آقای مهندس فلاح رو بعنوان سرپرست معرفی کنید.
علي مرداني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
سلام
درخصوص پروژه مجتمع مسكوني تعاوني مسكن صنعت برق مازندران واقع در كلاردشت نظرم را بعنوان يك عضو تعاوني مذكوربه شرح ذيل جهت استحضار اعلام مي دارم :
1- موفقيت اين پروژه در درجه اول لطف پروردگار و پشتكار و زحمات فراوان مدير عامل محترم تعاوني جناب دكتر كاظم نژاد و اعضاي محترم هيئت مديره و بازرسين محترم مي باشد .
2- سلامت كاري، و پشتكار اعضاي هيئت مديره محترم تعاوني فوق الذكر دومين راز موفقيت پروژه بوده است .
3- هزينه هاي اي پروژه با استفاده از برخورداري تسهيلات بانك هاي ملت ، توسعه و تعاون، مهر ايران، بانك مسكن و بانك مهر اقتصاد در غالب وام و پرداخت اقساط توسط اعضاي محترم تعاوني صورت پذيرفت .
4- مهمترين عامل عدالت ثبت نام و عضويت اعضا صرفنظرازهر عنوان پست سازماني در تمامي مشاغل در كاركنان صنعت برق بوده است .
5- خدا راشاكريم اين پروژه با موفقيت به اتمام رشيد و بعنوان يك تعاون برتر در سطح استان شناخته شد .
6- لازم است ذكر است اين پروژه با اخذ و نظارت سازمانهاي ذيصلاح با موفقيت به اتمام رسيد چنانچه منع قانوني وجود داشت اين پروژه با موفقيت به اتما م نمي رسيد .
7- لازم به ذكر است زمين اين تعاوني با پرداخت هزينه آن توسط اعضاي محترم تعاوني خريداري و اقدام به ساخت گرديد.
متاسفانه بعضي از دوستان كه خارج از تعاوني بوده اظهاراتي نمودند كه بنظرم خلاف واقع اعضاي قدر شناس تعاوني مي باشد .
با تشكر
عضو تعاوني : علي مرداني
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
0
بابا شما چقدر بیکارید
شهروند قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
برادران مواظب تهمت هاتون باشید ، یقتون رو میگیره ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
بالاخره مدیر عامل برق استان مرکزی عوض میشه یا نه
مصطفي الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَ لا تَجَسَّسُوا
اى کسانى که ایمان آورده‌‏اید! از بسیارى از گمان‌ها بپرهیزید، چرا که بعضى از گمان‌ها گناه است و هرگز (در کار دیگران) تجسّس نکنید
در پاسخ به كامنت هاي تلخ و منفي منتقدين عزيزي كه هيچ گونه شناختي بر شخصيت والاي مديريت عامل گرانقدر جناب مهندس حسين افضلي ندارند:
با سلام و تحیت، حمد وسپاس بی پایان ایزد منان و قادر متعال که ما را از نعمت قرآن و ولایت بهره مندمان نمود، تا در عصر جاهلیت نوین در زمره پرچمداران اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی عزيزمان قرار گرفته و به رغم تلاش مستکبران زمانه، نفوذ پیام عزت، عظمت، اقتدار ملت ایران و حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدای گرانقدر را بر پهنه گیتی رقم زنیم و همچنين با تشكر از زحمات بي شائبه برادر ايثارگر جناب مهندس حسين افضلي كه با تعهد راستين و نقش آفريني هاي سترگ خويش در عرصه كار و فعاليت هاي اجتماعي از تلاش بي وقفه و مداوم شبانه روزي در جهت بهبود هرچه بيشتر كارايي پرسنل و مجموعه برق منطقه اي استان مازندران گرفته تا كمك و امداد رساني به هموطناني كه در سالهاي اخير دچار حوادث و بلاياي طبيعي شدند حضور سبز و پر رنگي داشته اند و شايسته است معرفت و انسانيت ايشان را ارج نهيم. همگي ما داشتن مدير عاملي چون مهندس حسين افضلي را به ديده منت دعا خواهيم كرد و خرسنديم كه ايشان همواره در برنامه هاي خود همكاران را سرمايه هاي اصلي شركت قلمداد مي كنند و با ايجاد رفاه و امنيت شغلي براي كاركنان از مطالبات قانوني آنها دفاع مي كنند. بي شك توجه ايشان به پرسنل و محققين اين مركز در كنار ديگر كاركنان شركت عظيم برق منطقه اي استان مازندران ، اعتماد به نفس و شوق و تلاش آنها را در انجام وظايف محوله دوچندان كرده است. از درگاه اقدس ربوبی، تداوم موفقیت و سربلندی شما مدير عامل گرانقدر و تلاش گر صنعت برق كشور را تحت عنایات حضرت ولی عصر و در تحقق آرمان های گرانسنگ انقلاب اسلامی مسئلت داريم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
سلام آقای وزیر نیرو ،متاسفم که مدیر عامل برق مازندران آقای افضلی میگوید وزیری که زن وبچه هاش ساکن اروپا و آمریکا هستند وقتی برای بررسی مدیران برق های منطقه ای ندارد و تا زمانیکه خودم بخواهم مدیر عامل برق مازندران به کمک استاندار هستم ظاهرا درست میگوید چون هر چه میتواند از بیت المال برای ماندن هزینه میکند برای گرفتن یک تقدیر نامه چند ده میلیون هزینه میکند به حقوق پرسنل میرسد میگوید منابع نداریم حقوق پرسنل خدوم را در دو الی سه مرحله قسطی میدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
سلام سردبیر محترم برق نیوز
جای تعجب است که مدیر عامل توزیع مازندران بایک گزارش به عنوان متخلف بر کنار میشود ولی مدیر عامل سرپا... برق منطقه ای مازندران حسین افضلی با گزارش ۱۸ صفحه ای سازمان بازرسی استان مازندران وداشتن پرونده ... در دست بررسی دادگستری استان مازندران و هیات تخلفات ریاست جمهوری همچنان محکم واستوار در مستند خود جولان میدهد این استاندار و ... به عنوان حامی دارد بیچاره مهندس غفاری اینگونه آموزشها را ندیده بود وحامی نداشت.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
اقای ... گزينه مناسبي هستن و خيلي فروتن و مردمي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
باید گفت یه عده می خواهند از اب گل الود ماهی بگیرن و عقده گشایی بکنن..
اگر استغفراله یک معصوم از طرف خدا هم بیاد برای ایشون هم بهانه تراشی مینمایند و بدین طریق عقده خودشان را خالی میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
صبح امروز ( چهارشنبه ٤ تير، ساعت ١١:٠٠ صبح) آقاي عليپور نماينده قائمشهر بهمراه آقاي جعفري ( بازنشسته ٦ سال قبل توزيع برق مازندران) جهت رايزني در توانير بودند!!!
نكته جالب اينجاست كه ١٠ ماه قبل آقاي جعفري با آقاي ادياني چنين لابي و رايزني را براي آقاي رضا غفاري انجام داده اند، نتيجه اش رسوايي مالي و اخلاقي اخير بوده است!!
باز هم بايد متتظر باشيم كه ببينيم آقاي جعفري بازنشسته توزيع برق مازندران چه برنامه اي را براي چينش مدير عامل جديد برق مازندران انجام مي دهد!
به راستي چه منافعي در اين چينش ها نهفته است كه اين پير خسته دست بردار نيست!!!!!
توزیع مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
2
اقای مهندس غفاری یکی از بهترین مدیران خوب و لایق در توزیع مازندران هستند و اکثریت کارکنان از ایشون راضی اند. همیشه دلسوزانه برای پرسنل قدم برداشتند. امیدوارم کسانی که به ایشون تهمت زدند و می زنند روسیاه شوند. ماه پشت ابر پنهان نمی ماند
ساروی م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
قطعا کسانی که توان مقابله کاری با کسی راندارند شروع به تخریب میکنند
تلاش های شبانه روزی جناب مهندس افضلی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که یادآور استقامت ایثار و پایمردی مردان معتقد به انقلاب و ولایت است ، درراستای تحقف توسعه ی پایدار صنعت برق مازندران همیشه به نیکی یاد میشود ، بی شک رشد و توسعه صنعت برق در مازندران و گلستان مدیون تلاش گسترده و عمیق مدیران متخصصی است که دانش ،تخصص و عمر گرانبهای خودرا سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند .
ما با چشم و استناد دیده ایم که هنگام وقوع سیل درفروردین ۹۷ دراستان گلستان و مازندران این مدیر دلسوز شبانه روز در کنار مردم سیل زده حضور فعال داشتند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیدند.
برخورد گرم و صمیمانه وی و شنیدن مشکلات مردم و تلاش برای حل مشکلات از ویژگی های بارز افضلی است ، امروز صنعت برق مازندران و گلستان باهمت این مدیر بی ادعا به رشد و شکوفایی بی نظیری رسید.
واقعیت این است که برای ما تعریف ازیک شخص درقالب یک نوشته بسیار سخت است و میدانیم مخاطب این نوشتار یعنی جناب افضلی نیز راضی به نگارش اینگونه مطالب نیستند اما به این دلیل لازم است که : درجامعه اسلامی باتوجه به تاکیدات دینی لازم است از تلاش زحمت کشان تقدیر گردد که رضایت الهی نیز درپی آن خواهد بود....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
تو را به خدا فکری به حال مدیر عامل برق استان مرکزی کنید
111
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
شان همکارو حفظ کنید
محمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
با سلام وادب
با تشکر از دوستانی که بنده لطف داشتند وبا نامهای جعلی اقدام به ثبت کامنت نموده ،باید عرض کنم بنده هیچ تهمتی به آقای مهندس چگینی نزده وکامنت بنده را کامل وبا دقت مطالعه نمایید ،چرا که در جایگاهی نیستم که چنین کاری را انجام دهم و خدمت ایشان و مدیران شرکت ارادت دارم در خصوص موارد انتسابی به بنده نیز لطفا مدارک را ارائه تا نسبت به موضوعات پیگیری و نتیجه از طریق همین رسانه به اطلاع عزیزان رسانده شود واز گلایه های بنده نیز وجود چنین افرادی هست که با تهمت و....اقدام به پرونده سازی جهت همکاران نموده که می بایست با این افراد برخورد گردد که با گرفتن پست و مقام اقدام به تخریب دیگران ننمایند واگر از نظر رسانه قابل قبول باشد آمادگی دارم مستندات خود را ارائه نمایم
با تشکر از حسن توجه شما و این رسانه بابت شفافیت
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
سلام، متاسفانه توی این نظرات به خیلی‌ها تهمت زده میشه، دنیا ارزش این حرف‌هارو نداره، حساب و کتابی هم هست، کسانی که این نظرات رو میخوانند باور نکنند ۹۰ درصد دروغه، هیچکدام هم تحلیل نیست
همكار قزوين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
اقاي محمد محمدي از قزوين
واقعا براتون متاسفم كه بخاطر قدرت طلبي و از روي جاه طلبي همه چيز را زيز پا گذاشته و حتي اصول اصلي انسانيت رو هم زير پا گذاشته و فراموش كرديد كه خدايي هم وجود داره ، ذره اي انصاف تو وجودتون وجود نداره ؟؟؟؟؟
خون پدر شهيدتان و شهداي اين مملكت گريبان گيرتان خواهد شد به خاطر اين همه تهمت و افترا كه به اقاي مهندس چگيني زديد .
واقعا پست و مقام اينقدر برايتان ارزشمند است كه خدمت به مردم ناچيزه تو وجودتون ؟؟
نمك نشناسي و بي وجداني تا چه اندازه ؟؟؟
تخلفات اداريتون رو فراموش كرديد ؟؟؟
كميته هاي انظباطي رو چي ؟؟؟؟
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
1
قزوين :
اين همه كامنت در رابطه با توزيع برق قزوين از طرف افرادي فاسد هست كه به علت فساد اداري و حتي اخلاقي توسط حكم كميته انظباطي و حراست توانير از پست خود بر كنار شده اند ، ميتونيد تحقيق كنيد تا متوجه بشيد .
ماهيت همه اين افراد براي تك تك پرسنل شناخته شده است و نيازي به معرفي ندارند.
از حراست توانير نيز انتظار مي رود با اين افراد نالايق كه براي كل شركت توزيع قزوين حاشيه سازي مي كنند با قاطعيت برخورد نمايد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
سلام برق نيوز عزيز
چرا از انتقادها نگران هستيد.و نظرات را انعكاس نميدهيد.نترسيد خداوند ياور شماست. بايد شاكر باشيد كه افراد مختلس را معرفي ميكنيد و درد دل همكاران را به گوش وزير محترم ميرسانيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
سلام
آقای وزیر نیرو متاسفم که مدیر عامل برق مازندران آقای افضلی میگوید وزیری که زن وبچه هاش ساکن اروپا و آمریکا هستند وقتی برای بررسی مدیران برق های منطقه ای ندارد و تا زمانیکه خودم بخواهم مدیر عامل برق مازندران به کمک استاندار هستم ظاهرا درست میگوید چون هر چه میتواند از بیت المال برای ماندن هزینه میکند برای گرفتن یک تقدیر نامه چند ده میلیون هزینه میکند به حقوق پرسنل میرسد میگوید منابع نداریم حقوق پرسنل خدوم را در دو الی سه مرحله قسطی میدهد
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
باسلام خدمت اقایان برق نیوز اینکه درموردشرکت برق خراسان شنیدیدونوشتید کاریک عده چپاول گرکه دستشان رااقای ریاحی قطع کرده میباشد...ولی اگرازتوانیرشنیده باشید که قطعااینطورنیست بایدعرض کنم که سبیل انهاهم چرب بوده که نیازبه روغن کاری دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
جناب اقای اردکانیان فکری هم به حال مدیر عامل برق استان مرکزی کنید حرف وحدیث های زبادی شنیده میشود و موج بد بینی به شرکت زیاد شده است که در صورت عدم رسیدگی و شفاف سازی بد بینی به وزارت نیرو زیاد می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
در کشورهای جهان سوم همواره کسانی که در راستای رفاه مردم قدم برمیدارند و اجازه قدرت نمایی و باند بازی رو نمیدنن در انتها براشون جریان درست میکنن
مهندس غفاری برای تصفیه معوقات که از سال ۹۷ مونده بود،۴ ماه رفاهیات،پاداش و کارانه و... مجبور به گرفتن وام از بانک صادرات شد تا شب عید در وضعیت دردناک کرونا بتونه جیب و شکم پرسنل و خانواده رو پر کنه،اما عده ای از دوستان همیشه در صحنه فیش حقوقی شب عید مهندس غفاری رو بردن و گفتن ایشون هر ماه داره اینقدر حقوق میگیره،وای بر ما و وای بر نمک نشناسی ما..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
1
رسالت خبری و خبرنگاری حکم میکنه که با وجدان کاری به وقایع نگاه کرد و خبری رو درج کرد
برق نیوز شاید نوشتن تیترهای جنجالی و پرطرفدار آمار بازدید رو زیاد کنه اما مطمئن باشید با آبروی یک خانواده بازی کردن تاوان داره،
همه ی پرسنل شرک توزیع برق مازندران مدیون آقای مهندس غفاری هستن دوستان حتما فراموش نکردن در دو سال آخر دوره مهندس شهابی ما عیدی و مزایای خودمون رو در هفته سوم فروردین دریافت کردیم
الان نه تنها تمامی طلب از گذشته رو گرفتیم و حتی بچه های خدماتی و متره سنواتی که در مرداد ماه باید میگرفتن رو در اسفند ماه گرفتن
مدیر پایگاه تیتر برق نیوز درست بوده و ایشون با دستور از بالا برکنار شده اند
چی می زدیم؟ مثلا می گفتیم برکناری مظلومانه مدیر توزیع مازندران؟
رسانه قرار نیست وظیفه قاضی و پلیس را انجام دهد. متاسفانه در سراسر توانیر و توزیع و برق منطقه ای ها به بهانه بازی نکردن با آبروی مردم و مصلحت اندیشی های بیهوده اجازه هر خطا و خلافی را به مدیران و کارکنان داده ایم
آبروی هیچ خانواده ای مهمتر از بازگشت سلامت به صنعت برق نیست. در پس پرده دین و آبروی نظام و استان و... از هر تخلفی چشم پوشی می شود و شوربختانه وزارت نیرو و توانیر هم بجای برخورد قهری با این موضوعات در پی سرپوش گذاشتن بر آنهاست. تا هزینه تخلف و خطا در ایران بالا نرود هیچ امیدی به اصلاح سیستم فاسدپرور نیست.

در خصوص آقای غفاری نه بودن ایشان و نه رفتنشون برای ما اهمیتی ندارد ولی مهم است که با پرداختن به این موضوع اجازه تکرار آن به دیگر مدیران را ندهیم. اگر حقی از این ایشان ضایع باشد باید وزارت نیرو پاسخ دهد نه ما
هر وقت که وزارت نیرو پذیرفت اشتباه کرده ما هم وظیفه داریم این اشتباه وزارت نیرو را رسانه ای کرده و حتی اشتباه انها را بعنوان درسی برای عدم تکرار در آینده مورد نقد و بررسی قرار دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پرسنل مازندران مدیون آقای غفاری هستند؟؟! چه دینی؟ مگر ایشان از جیب ننه باباشان به پرسنل هدیه دادند؟ جز اینکه حقوق پرسنل را آنهم با چند ماه تعویق پرداخت کردند؟ میخواستید حفوق 3 تومنی کارمند متره و خدماتی را هم میزاشتند روی حقوق ... تومنی خودشان؟ ایشان اگر بفکر آبروی خانواده خود بودند آبرومندانه زندگی و مدیریت میکردند، حقوق مردم و ملت و کارمندان را بالا بکشند و ما برای ایشان آبروداری کنیم؟ میدانید 67 میلیون، قبض برق چند خانواده است؟ حقوق چند ماه یک کارمند معمولیست؟ خانواده های آبرومند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
1
آقایانی که از مهندس غفاری دفاع میکنید. اگر حقوق اسفند و معوقات رو داد، مگه کار خاصی کرد، پرسنل داره کار میکنه و بالادست موظف به پرداخت حقوق هست. پرسنل رسمی بعله. خوب مزایا گرفتن، اما پرستل شرکتی چی، اونا چرا نگرفتند؟ چرا هیچکس پاسخگوی پرسنل شرکتی نیست. چرا انقدر تبعیض. مدیر عامل مازندران ماه اسفند به اندازه نصف ماه حضور نداشت چه جوری کارانه وصول و اضافه کار و..... گرفت؟ چرا این معوقات را در آخرین روز اسفند داد. مگه نه اینکه عیدی و... باید در ابتدای اسفند و با حقوق بهمن پرداخت شود. معوقات را بعد از چهارماه و عیدی رو شب عید دادن، آنوقت ی سری آقایون نادان و جاهل تازه تشکر هم می‌کنند. الان هم که داریم پیام میفرستم هنوز وضعیت بیمه نیروهای شرکتی مشخص نیست. نه بیمه اجباری و نه بیمه تکمیلی. واقعا باید تاسف خورد از شرکت توانیر که فردی را بدون هیچگونه تحصیلات فنی سمت اجرایی و حاکمیتی می دهد. اعم از خود مدیرعامل و معاونش و دفتر نظارت و. ووووو.
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
0
یه سوال دارم آیا در بقیه شرکت های توزیع، ذیحساب که نیروی خود شرکت هست دوتا حقوق میگیرد؟ در توزیع برق اه... که اینچنین است. امیدوارم دستگاههای نظارتی ورود کنند
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
0
توزیع استان اصفهان در پوستین یک مدیر سنتی چپانده شد و این شرکت عظیم با این همه پتاتسیل و سرمایه به طرز بدی اداره می شود.
متاسفانه چون فضا چاپلوسی است نشان نمی دهد عمق فاجعه چقدر است.
مدیران فسیل مدیرزاده شده بی دانش را بردارید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
1
0
به نظر من دوران مدیر عامل فعلی به پایان رسیده و مسئولین استان با حجم بی سابقه ای از فساد در این دستگاه مواجه شده اند با حضور حراست در صدر کار میتوان همه این مسائل را جوری لاپوشانی کرد که دستان پشت پرده مشخص نشود
استان قزوین همیشه با این میائل دست و پنجه نرم کرده
خواجه وند هم توانایی جمع کردن این مجوعه رو قطعا نداره ما نیازمند یک مدیر توانا با تجربه و کاربلد در همین مجموعه هیتیم
افرادی که الان به دلیل میتئل سخصی به کنار رانده شدن
به امید اون روز
ممنون از برق نیوز بابت روشنگری ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
0
سعیدی مدیر عامل برق مشهد دختر و دامادش رو استخدام شرکت کرده بعد تو حکم همه سیمبانان زده کارگر فنی که سختی کار تعلق نگیره
محمد
|
United States of America
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
ایشاا با دستور خدا از پایین هم برکنار بشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
باسلام واحترام باز خوبه عوض کردن فساد انجام داده 6 سال برق قم به فلاکت افتاده ... انجام شده چون حمایت میشه کسی ورود نمیکنه .چون قم پر ... و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
باسلام وعرض احترام وخسته نباشی خدمت مسئولین .خواهشمندم این مطلب بذارید .آقا مدیر عامل برچه اساسی انتخاب میشه؟نیروی انسانی که میذارن زیر دست این آقایون چه گناهی کردن.؟اومدن یه لقمه نون ببرن ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ
بخدا قسم همش با رانت وحمایت این ها انتخاب میشن .آقا برق قم اوضاع اش افتضاحه .چقدر بگیم.اگه این آقا خوبه ببرید پیش خودتون .اگه مشگل داره بررسی کنید برش دارید .ظلم به خدا .خودشیرینی میکنه مدیرهاش بیکار کرده ... مالی انجام شده تو زمان مدیر مالی وقت به جای اینکه بزنن یارو رو تازه معاونت مالی بهش دادن خنده دار بخدا .تازه وزارت نیرو وحراست کل باید ازبرق نیوز حمایت کنه .که بچه ها همکار ضعف ها ومشکلات میگن که بررسی کنن.نه اینکه فشار بیارن به برق نیوز که شکایت میکنیم اطلاعات افراد بدید.بعد برن سراغ نفری که پیام داده شروع کنن داغون کردن فرد.همیشه بد رفته بد تر اومده.این چه وضعی خداوکیلی .هرکی هم که حرف بزنه سریع یه برچسب ضدانقلاب یا آمریکایی یاداعشی بهش میزنن حذف اش میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
با سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
سلام
آرامش برق منطقه ای مازندران رانگیرید
درسته ایراداتی هست ولی مدیر عامل پاکدست و سالمی دارد.
از آقای مهندس افضلی می خواهیم تغییرات در بعضی از پستها را جدی بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
سلام
الحمد الله برق منطقه ای مازندران دارای مدیر عامل با اخلاق ، سالم و بدون حاشیه میباشد لطفا حاشیه درست نکنید و آرامش ما رو بر هم نزنید.
همکار قزوینی
|
United States of America
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
1
0
سلام برق نیوز. ایا شما را هم بعلت اعلام خبر اختلاس تهدید کرده اند؟ که چرا حقایق را اعلام کرده اید؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
1
0
سخنی با وزیر بی کفایت
سلام و ادب محضر وزیر محترم نیرو . منظور از نیرو ، آب و برق نیست بلکه نیروی فشار ، نیروی کم کردن حق و حقوق کارکنان و زیر دستان ، نیرویی که باعث کاهش سنوات چندین و چند ساله همکاران خدومی که به خدمت 30 ساله خود نرسیده اند و با 25 سال خدمت با 25 روز حقوق با بخشنامه شماره99/12400/50/100 مورخه 99/2/7به منزل رفته اند . جناب آقای وزیر با این بخشنامه جنابعالی مورد تشویق شخص روحانی (منظورم رئیس جمهور شماست ) در هیِئت دولت قرا گرفته اید . و چه قدر بر خود بالیدید و خود شیفتگی به شما دست داد. آقای وزیر شما معوقه ای دارید ؟ چرا 45% که طراحی خود شما بود از روی فیش حقوقی برچیده شد تا همکاران خدوم شرکتهای توزیع 4 ماه در میان این مبلغ را دریافت ننمایند ؟ آقای وزیر چرا در هیئت دولت از انتصاب خود دفاع ننموده اید ؟ آقای وزیر چرا در مصاحبه اسفند 98 به مردم اعلام نمو ده اید مردم پول برق ندهند (به علت کرونا ) و وصولی برق به شدت پائین آمد آیا کسی بود به شما اخطار دهد ؟
مع الوصف تاریخ در مورد شما خواهد نوشت خوب یا بد آن را به تاریخ واگذار می کنیم . دست ما به شما نمی رسد فقط خدا پدر برق نیور را بیامرزد که این رسانه را حالا 50 50 در اختیار ما قرار داد یا با کمی سانسور یا منتشر نمودن مطالب ما از این رسانه راضی هستیم خدا ازش راضی باشه . شما را به داستان مرگ نهنگ ها یاد آوری می کنم حتما مطالعه نمائید . وقتی یک نهنگ به گل می نشیند همه نهنگ ها برای نجات آن از خود مایه می گذارند . خوب نیست در هیئت دولت بنشنید و از پیروزی ها سخن به میان آورید بلکه از کاستی های صنعت حرف بزنید . آقای وزیر ما که آلمان نرفتیم و مثل شما آقا زاده نبوده ایم ولی مدیر عامل توزیع مازندران این شهامت را داشت تا وام بگیرد و معوقات همکاران را دهد تا ما هم یک بار در زندگی خود شب عید مثل شما میلیونی بگیر بشویم . اوه راستی یادم نبود ما نباید میلونی بگیر شویم چون سیر شدن کارکنان و زیر دستان باعث سرکشی آنان شود . وزیر جونم اونی که تو هتل لاسپینانس می خوابه چه می دونه سیمبانی که معوقه داره و درد داره چی بهش می گذرد . اصلاحات ممنونیم روحانی ممنونیم
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
شرکت توزیع برق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بسار عالی گفتید ما هم از جناب مهندس غفاری ممنونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
سلام برق نیوز جان وزیر بی کفایت رو انتشار بده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
برق نیوز جان وزیر بی کفایت رو بزن ما نگفتیم بی لیاقت که کفایت یعنی کافی و لیاقت یعنی لایق نترس یعنی وزیر کافی نیست .
بساط دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
آقای وزیر نیرو ... را برکنار کنید زیرا به جای کمک به آزادی زندانم که بی گناه در زندانم هفت ماه،یک زن را مأمور کرده که اجباراً بازنشست بشوم در صورتیکه هنوز 28 سال ونیم خدمت کردم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
1
0
چرا بايد مديران وزارت نيرو در تعاوني مسکن کلاردشت (توزيع برق مازندران) عضو باشند اين چيزي جز رانت ميباشد آقاي وزير کلاهتو بزار بالاتر
بساط دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
از نمایندگان محترم مجلس وبخصوص هیئت رئیسه مجلس ونیز نماینده محترم کوهدشت ورومشکان می خواهم که وزیر نیرو را استیضاح کنند چرا که این وزارت خانه بیش از چهار سال ونیم است ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
از اين مديراني که نام برديد همگي در تهران خانه دارندکلاردشتو دوتا دوتا ميگرن براي سرمايه گذاري علي برکت الله جدا امثال فرحناکيان و بانان و... چطور عضو تعاوني مسکن توزيع برق مازندران شدن بد نيست راهشو به بقيه ياد بدن ايا ... واقعا آدم متاسف ميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
آقاي ميرزايي مشاور محترم بد نيست دست بکشه به ريششو کلاهشو بالاتر بزاره
پيروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
با سلام خدمت همه شما عزيزان
شنيده شده جناب آقاي افضلي به دليل سابقه ديرينه اي كه با جناب اقاي حسين زادگان دارند (در جبهه ظاهرا با هم بودند.) اواخر هفته گذشته در حاشيه جلسه دولت با استانداران شخصا به تهران رفته و پيگير كار خود شدند و نتيجه اين شده كه فعلا در سمت خود باقي باشند.
تا شايد دولتي عوض شود تا اين مديرعامل 10 ساله اندكي تكان بخورد. هر چند بعيد ميدادنم. چرا كه اين شخص هم در دولت احمدي نژاد و هم در دولت روحاني باقي است. و احتمال دارد در دولت بعد هم باقي بماند.
الله اعلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
1
0
لطفا یه فکری به حال مدیرعامل توزیع برق مرکزی باشید 5سال طول کشیده
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
با سلام
فقط خواستم نكته اي رو خدمت شما عزيزان بگم يكي از كامنت ها رو «مصطفي الف» در تاريخ 1399/04/04 نوشته.
خواستم بگم اين شخص كه اين همه از مديرعامل تعريف ميكنه همون طور كه همه كساني كه عضو شركت باشند هم ميدونن و خود اون شخص هم تعمدا اسمش رو مصطفي الف گذاشته تا مديرعامل بدونه كه چه خوش خدمتي هايي ميكنه شخص ... سابق و رئيس ... كنوني برق منطقه اي مازندران هست. كسي كه در شركت اون رو به نام آقاي دوربيني ميشناسند چرا كه در همه عكس ها خودش رو به مديرعامل ميچسبونه تا توي ديد مديرعامل و بقيه باشه. با رانت و بواسطه شخصي در استانداري تا اين مرحله پيش اومده كه رئيس بشه و الان هم چندتا خانوم زيردستش دارند كار ميكنند. كاري كه قبلا فقط يكنفر انجام ميداد.
از برق نيوز خواهش ميكنم انتشار بده تا بقيه هم بدونن چه كساني مخالف تغيير در برق مازندران هستن و چه كساني منافعشون در بودن اين مديرعامل هست.
ممنونم
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
1
0
بنده به عنوان يك شخص بيطرف شهادت ميدهم كه مدير عامل شركت توزيع نيروي استان قزوين يكي از لايق ترين و سالمترين و پر كارترين مديران در طي سنوات گذشته تا حال هست كه توانسته عدالت را در شركت توزيع برق قزوين برقرار نمايد و اين حجمه وارده از سمت كساني صورت گرفته كه منافع آنها از زمان انتصاب ايشان در خطر افتاده و يا بدلايل فساد اداري ويا حتي اخلاقي از سمت خود عزل شده اند..
در سنوات گذشته در زمان مدير عامل سابق حتي با فشار از بيرون سازمان " سياسي و انتخاباتي" پست و مقامي به هم زده بودند هم اكنون بدلايلي كه عرض شد ، از پست و مقام خود عزل شده اند و بعضي ديگر دريافتي هاي اضافي را ديگر ندارند ......
كه همه همكاران توزيع قزوين تا كنون همه اين افراد را شناخته و به موضوعات واقف هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
اقای اردکانیان در شرکت توزیع برق استان مرکزی پیچیده که مدیر عامل ان پارتی خیلی کلفتی داره که با این همه مشکلاتی که برای شرکت بوجود اورده عوض نمی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
از نمایندگان استان مرکزی بخصوص اقای اصفری ودکتر کریمی انتظار میرود به این وضع اسفبار شرکت توزیع برق استان مرکزی وومدیر عامل ان رسیدگی کنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
عزیزان توزیع نیروی برق مازندران آقای مهندس غفاری را از بالا برداشتن نمی شود برایش کاری کرد . شما بجنبید افراد لایق و پاکدست را در مازندران پیدا و در کامنتهایتان معرفی کنید . تا وزارت نیرو به بهانه اینکه آقای شهابی بومی بود ... آن شد و آقای غفاری بومی بود و ... این شد . پس ما یک مدیر عامل از تهران بفرستیم . وهمان بلای را بسرمان بیاورند که چند دهه قبل می آوردند !!!!.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
با سلام برق نیوز لطفا جواب کامنتا بده واقعا وضعیت برق استان مرکزی خوب نیست مدیر عام خواهر و برادر خانمش را اورده سر کار و وضعیت حقوقی مناسب نیست خواهش میکنیم وضعیت تغییر مدیر عامل را پیگیری کنید که قرار عوض بشه یا نه و کی قرار بیاد ۰از نمایندگان مجلس میخواهیم ورود کنن و فکری به حال شرکت توزیع استان مرکزی بکنن
ناشناس
|
Austria
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
2
حال روز این روزهای توزیع مازندران

در هجوم کرکس های پاپتی
نه شیر می ماند ، نه آهو
سخاوت می میرد
و "خر" سلطان جنگل میگردد...
ناشناس
|
Spain
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
1
آقای وزیر از شما انتظار نمیرفت که از اینطور شتابزده و بدون هیچ بررسی مدیرعامل برق مازندران رو که خودت مصاحبه و انتخاب کردی اینطور کنار بذاری و قبل از توضیح خواستن از ایشون حکم سرپرستی بزنی!!
بهتر بود در هئیت دولت از عملکردش دفاع میکردی
امیوارم شما خودت شخصا بیای و ۴ ماه رفاهیات عقب مونده و ۵۰ درصد خقوق ما رو بدی
واقعا میدونی قسط چیه؟؟:اجاره منزل چیه؟؟
همکار قزوینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
1
1
به نظر میرسد شما هم جز لیست حقوق بگیران نجومی هستند که اینقدر از مدیر عامل تعریف و تمجید میکنید..قضاوت را بگذارید بر عهده همه همکاران نه همکاران خاص و افراد ی که بعد از رفتن مدیر لایق قبلی که به هیچ کس باج نمیداد..متاسفانه در حال حاصر باح دادن مدیران به افراد پاچه خوار که در این ۳ سال به حد اعلا در شرکت توزیع رسیده و محصوصا قزوین.
قزوین مدیر عامل
|
United States of America
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
1
1
آقای بهادیوند چگینی مدیر عامل محترم قزوین شما خودتون می گفتی مدیر عامل قبلی به افراد باقلوا می داد کلی الان کارت های هدیه در روز چهارشنبه به خبر نگار ها چه فرقی با باقلوا داره تا کی رشوه برای ماندن خجالت بکش برو
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
سلام
درخصوص پروژه مجتمع مسكوني تعاوني مسكن صنعت برق مازندران واقع در كلاردشت نظرم را بعنوان يك عضو تعاوني مذكوربه شرح ذيل جهت استحضار اعلام مي دارم :
1- موفقيت اين پروژه در درجه اول لطف پروردگار و پشتكار و زحمات فراوان مدير عامل محترم تعاوني جناب دكتر كاظم نژاد و اعضاي محترم هيئت مديره و بازرسين محترم مي باشد .
2- سلامت كاري، و پشتكار اعضاي هيئت مديره محترم تعاوني فوق الذكر دومين راز موفقيت پروژه بوده است .
3- هزينه هاي اي پروژه با استفاده از برخورداري تسهيلات بانك هاي ملت ، توسعه و تعاون، مهر ايران، بانك مسكن و بانك مهر اقتصاد در غالب وام و پرداخت اقساط توسط اعضاي محترم تعاوني صورت پذيرفت .
4- مهمترين عامل عدالت ثبت نام و عضويت اعضا صرفنظرازهر عنوان پست سازماني در تمامي مشاغل در كاركنان صنعت برق بوده است .
5- خدا راشاكريم اين پروژه با موفقيت به اتمام رشيد و بعنوان يك تعاون برتر در سطح استان شناخته شد .
6- لازم است ذكر است اين پروژه با اخذ و نظارت سازمانهاي ذيصلاح با موفقيت به اتمام رسيد چنانچه منع قانوني وجود داشت اين پروژه با موفقيت به اتما م نمي رسيد .
7- لازم به ذكر است زمين اين تعاوني با پرداخت هزينه آن توسط اعضاي محترم تعاوني خريداري و اقدام به ساخت گرديد.
ضمنا تمام هزينه هاي احداث در دفاتر شركت ثبت و توسط حسابرسان مورد رسيدگي قرار گرفته است.
متاسفانه بعضي از دوستان كه خارج از تعاوني بوده اظهاراتي نمودند كه بنظرم خلاف واقع اعضاي قدر شناس تعاوني مي باشد .

مطلب فوق كه توسط همكار خوبمان آقاي مرداني ارائه نموده مورد تاييد ميباشد.اطمينان دارم كساني كه تهمت ميزنن عرضه انجام 10 % اين پروزه را نداشته و ندارن.
با تشكر : يكي از اعضاي تعاوني مسكن نور
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
جناب آقای وزیر محترم
بهتر نیست بجای پویش هر هفته الف-ب که میلیاردها تومان را به بهانه افتتاح و بهره برداری از طرح های وزارت نیرو صرف کاندیداتوری جنابعالی،برنامه ها و تبلیغات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می نماید طلب پیمانکاران، واحدهای تولید نیروگاهی و حقوق همکاران صنعت برق را پرداخت نمایید!!؟؟
مصطفی الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
حکایت عجیبیست رفتار ما
خداوند می بیند و می پوشاند
مردم نمیبینند و فریاد میزنند
  سلام و درود بر غیرت و انسانیت شما که با عملتان، عشق الهی را تفسیر کردید و مقام معظم رهبری نیز این زحمات را بسیار با ارزش خواندند و مستحق اجر و ثواب الهی دانستند.
اینجانب از تلاش جهادگونه و شبانه‌روزی مدیرت عامل برق مازندران جناب مهندس افضلی و دست‌اندرکاران امور درمانی و مدافعان سلامت ملت ایران سپاسگزارم و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند عزوجل خواهانم و امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشند.


 
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
ماه چهارم سال هم اومد ولي هنوز ما نصف نصف حقوق ميگيريم ، هيچ كس هم گوشش بدهكار نيست ، اقايان مسئولين مقامات عاليه ، كارمندا عين بقيه انسانها خرج دارن ، قسط دارن ، تهعد دارن ،زن و بچه دارن ،چقدر از اين و اون قرض بگيريم ،،، خدا وكيلي خجالت زده خانواده و اهل و عيال شديم ، معوقات هر ماه دارن بيشتر ميشن ، گراني بيداد ميكنه ، هيچي نميتونين براي خونه هامون بگيريم ، كافيه يه كارمند يخچالش بسوزه و ... ميدونيد يخچال چند شده ؟؟؟؟؟؟؟؟ ميدونيد يه كارشناس بايد حقوق ٥ ماهش رو كامل بده به يك يخچال اونم توايد داخل .....
حال هي براي هم ديگه زيراب بزنيد ، تهمت بزنيد ، داستان تعريف كنيد ، زير پاي اين و اون خالي كنيد ، جانشين مدير عامل معرفي كنيد و....
اينا براي كارمندا نون و اب نميشه !!!!!!!!
حقوق نميشه !!!!!!!!
پرداخت معوقات نميشه !!!!!!
كمي وجدان داشته باشيد !!!!
مدير عامل ها ومعاونين دارن با چنگ و دندون پول جور ميكنن بلكه بتونن با درامدهاي داخلي بتونن پول بزاره كنار پول ١/٣ پول حقوق كه توانير مرحمت فرمودن واريز ميكنن تا نهايتا بتونن ١/٢ حقوق پوداخت كنن ....
اقا واجب بود ...... ريال حقوق كارمند ها رو بديد فلان سازمان براي ...... اين مسائل در سطح ملي هست
سواد ما قد نميده ولي فكر نميكنم درست باشه از درامدي كه قرار با اون حقوق كارمندان زير مجموعه رو بدهيد ، چنين بذل و بخششي انجام بديد ...
شايد من كلا اشتباه ميگم ،.... ولي خواهشا كني وحدان داشته باشيد و مواظب حق و ناحق ها باشيد ... من و شما هيچ فرقي در جايگاه يه بنده پيش خداوند نداريم ... چه وزير باشي و چه كارمند و .... تك تك مون بايد جواب كارها و مسئوليت هامون رو بديم .....
و من الله توفيق
حافظ سيمرغ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
سلام در پاسخ به ناشناس مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
درست است! آقاي جعفري 5سال و اندي پيش براي مديرعاملي غفاري و زدن سماكوش تلاش كرد كه شهابي شد .در يكسال و اندي پيش با كمك ادياني براي مديرعاملي غفاري و زدن سماكوش و سپري تلاش كرد.اكنون براي نماينده رضا غفاري يعني حسيني كارنامي تلاش ميكند
چرا اين مرد سياسي اينقدر حرص قدرت دارد؟!

چرا آقاي وزير؟
چرا آقاي حايري؟؟
چرا آقاي استاندار؟؟؟

چون جعفري يك قرار داد عالي با توزيع مازندران براي تعميرات بست.اگر غير اينها بيايند. نون دوني غفاري .جعفري .حسيني كارنامي و نبوي بسته ميشود.






... بايد در قبال عملكرد كاري و مالي اش در پيشگاه حق و شركت توانير پاسخگو باشد.
حقوقهاي نجومي در اين مدت.پاداشهاي فراوان. خودروي اختصاصي پارس با راننده در اختيار همسر و فرزند كه هيچوقت در شركت ديده نشد.ويلا هاي رنگارنگ در دريا كنار و خزر شهر.
پرسنل حراست و بازرسي توانير از مهمانان ويژه خزر شهر و درياكنار بودن .چرا آنها؟چراپرسنل شركت نبايد استفاده كنند.؟مگر مال شخصي مديرعامل است؟
با اين خدمات چه كساني را ميخريد؟ما اينجا فقط توالت شوري و نوكري آقايان را ميكرديم.تا وی حقوق نجومي بگيرد.تمام پستهاي مهم را به فاميل و رفقاي خودش داد.
الان دوماه است از برادرم قرض كردم.چرا منه سيمبان بايد مثل خركاركنم و محتاج اما مديرم در محل كار با يك كارت پارسيان كه دارد به گدا خير ميدهد صدقه به ما ميدهد.
با همين كارتهاي پارسيان كه متعلق به خود ما هست براي خودش تبليغات ميكرد
يا مهدي ادركني عجل علي ظهورك
حميد رضا ناهيدي نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
در خصوص موضوع اصلي خبر نمي توانم اظهار نظري كنم چون نگارنده محترم بوضوح تخلف را توضيح نداده چه بسا مدير محترم بركنار شده كه به روش شايسته گزيني انتخاب شده بود خواسته باشد بر اساس اصل شفافيت و اتاقهاي شيشه اي كه امروزه موضوعي است كه زياد به آن پرداخته مي شود عمل نمايد كه اگر چنين بوده باشد عرف ايجاب مي كرد كه به جاي عصبانيت حداقل از ايشان دفاع نمايند ولي دستور از بالا را هم اجرا كنند.
اما آنچه كه نظر بنده را به خود جلب كرد اين جمله نگارنده محترم است كه نوشته اند : " ... به دلیل رفاقت با ... شانس بالاتری برای حضور در این سمت دارد..." اين رفاقتها است كه وقتي شايستگيها خواسته و ناخواسته از پيوست آن حذف شده است به كلاف سر در گم مديريت در صنعت برق يا حتي كشور تبديل شده كه باعث شده حتي روش فراخوان براي شايسته گزيني هم نتوانسته باشد گره اي از گره هاي اين كلاف سر در گم باز نمايد.
همكار بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
1
0
فراخوان يا فراخوان

غفاري در فراخوان قبلي جزو گزينه ها نبود.همانطور كه هنرمند گيلان هم جزو گزينه ها نبود.
خود وزارت نيرو هم به فرآيندي كه ابلاغ و اعلام كرد پايبند نبود.
بنظر من كه يك بازنشسته از توانيرم، براي انتخاب مديرعامل برق و توزيع در مازندران رفتارهاي كلي مديران شركت عوامل سياسي استانداري عوامل مذهبي سنوات گذشته در امورات شركت و عملكرد مديران عامل را بررسي و سپس انتخاب نماييد.
با اين فرايند مديران شايسته و متين و آبرومند در فراخوان ثبت نام نميكنند.
آقاي متولي زاده و معاونينشان و آقاي حايري كه خود از بزرگان صنعت هستند بايد ليستي از مديران باسابقه و موفق تهيه و آنها را فرا خوانده (فراخوان) و موضوع مديريت در استان مازندران را مطرح كنند.
شما دقت بفرماييد در فراخوان اكثرا،جوانان كم تجربه ،جوياي نام ،قدرت طلب و نظيرهم بيشترين شركت كننده هستند..
آقاي وزير ! لطفا بپذيريد كه برخي استان هاي جاي تجربه كردن جوانان نيست.
جاي مديران با تجربه است.
در استاني كه از آن سليماني.وهابيان.بهزاد.اسلامي.امجدي .هاشمي.حسيني به صنعت برق ايران معرفي ميشوند جاي جوانان بي تجربه نيست.
لطفا اينبار از شخصي با تجربه براي آرام كردن جو استان استفاده كنيد.استان مستعد يك فروپاشي در صنعت برق است.منابع انساني را هدر ندهيد و بي تدبير هم ارتقا ندهيد.
ممنون از توجه شما
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey
شما بازنشسته نیستی!
اقای ..ح خیلی زرنگی! تو هم جز همون باند بودی! حالا چی شد کاخ ارزوهات خراب شد! زیاده خواه نبودی به این روز نمی افتادی برادر!! امثال شماها گند زدین به سیستم...
توبه کن آقای سوتزن!!
همکار قزوینی
|
United States of America
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
1
1
برادر گرامی که درمورد نشست خبری با خبرنگاران در قزوین اظهار نظر کرده است، لطفا توجه نماید:
اگر برنامه های تلویزیون وطنی را نگاه کرده واخبار شبکه قزوین را گوش پیگیری کرده باشید کنفرانس خبری روز چهارشنبه بصورت مشترک با مدیران عامل آب و فاضلاب استان،آب منطقه ای ،نیروگاه شهید رجایی وبراساس مصوبه شورای مدیران وزارت نیرو در استان و براساس برنامه اعلامی وزارت نیرو در هفته مدیریت مصرف آب و برق انجام شد وتقدیر از خبرنگاران ومیزبانی شرکت توزیع طبق مصوبه انجام شده است.لطفا در قضاوت انصاف داشته باشیم،انصاف از باقلوای قزوین شیرین تر است
#ا بی بی سی_من و تو_شبکه قزوین _ تلویزیون ملی_ انصاف
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
2
1
عامل آب و فاضلاب استان،آب منطقه ای ،نیروگاه شهید رجایی وبراساس مصوبه شورای مدیران وزارت نیرو در استان و برنامه وزارت نیرو در هفته مدیریت مصرف آب و برق انجام شد وتقدیر از خبرنگاران ومیزبانی شرکت توزیع طبق مصوبه انجام شده است.لطفا در قضاوت خدا را فراموش نکنیم و انصاف داشته باشیم چون انصاف از باقلوای قزوین شیرین تر است
ناشناس
|
Austria
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
1
آقای وزیر رفاهیات ۴ ماه که نگرفتیم، حقوق هم که ۵۰ درصد گرفتیم
شما محبت کن و دستور بده پول ما پرسنل بدبخت توزیع مازندران رو بدن چون مدیر عامل آینده که با دستان مبارک جنابعالی انتخاب خواهد شد بابت گرفتن وام جهت پرداخت بدهی پیمانکاران و پرسنل توسط شما سریعا عزل نگردد!!
راننده
|
Germany
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
1
0
جالبه هیچ کسی از آه راننده های توزیع مازندران نمیگه که در این وضعیت بد اقتصادی وسط کرونا توسط آقای غفاری اخراج شدند، چرا؟ چون نویسنده های کامنت ها همه از معاونین شرکت هستند که اهمیتی به اخراج راننده وسایر کارمندان جزء نمیدهند، فقط دنبال جیب خودشونن
ناشناس
|
France
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
1
مازندران را چه می شود، آقایان همچنان در خواب زمستانی هستند...

معاون مهندسی توزیع مازندران آقای فرامرز سپری در انتخابات مجلس اسفند ۹۸ در خیابان فرهنگ ساری با رهبری آقای بهمن عالیشاه به مدت ۲ ساعت برای آقای یوسف نژاد کاندید مجلس حوزه ساری و میاندورود سخنرانی کرد، چگونه یک پرسنل اداری برایدکسب قدرت دست به چنین رفتارهایی میزند در صورتی که بنا به ابلاغیه حراست و بازرسی وزارت نیرو پرسنل اداری به هیچ وجه حق تبلیغ و یا حمایت از هیچ کاندیدایی را نداشتند.
پیمانکار توزیع
|
Netherlands
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
0
بعضی از مدیران و معاونین صنعت برق که تجربه زیادی داشته اند و استخوان در این راه خورد کرده اند در امر مدیرعاملی با چالش روبرو شده اند
حال چطور ایشان که در دانشگاه مشغول تدریس است و پیمانکار توزیع می باشد بدون حتی یک روز سابقه مدیریت و کار در توزیع در حال لابی با نماینده غرب استان و دیگر نمایندگان جهت فشار به وزیر نیرو می باشد.
آیا جنابعالی توان پرداخت حقوق و طلب پیمانکاران آن هم در این اوضاع نابسامان را خواهید داشت!!؟؟
خواهش میکنم همان پیمانکار بمانید و با مدیر امور شهرستان خود که امروز در حال کار چاق کنی برای جنابعالی می باشد ادامه کار دهید
شرکت توزیع جای افراد قدرت طلب نیست
چرا پیمانکارانی مانند ما هیچ وقت توان حضور در این عرصه را نداشته و نداریم!؟
سقف آرزوی ما این است که طلب خود را وصول کنیم اما جنابعالی سودای مدیرعاملی دارید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
1
0
در پاسخ کسی که در مورد نشست خبری شرکت توزیع برق استان قزوین و تقدیر از خبرنگاران،اظهارنظر کرده اند،باید گفت:
ظاهرا دوستان فقط اخبار را از بی بی سی و من و تو دنبال می کنند وگرنه بخش خبری سیمای استان در همانروز در گزارش خبری اعلام کرد،نشست خبری مشترک مدیران صنعت آب و برق استان قزوین بمناسبت هفته مدیریت مصرف برگزار شده است ،ضمنا برگزاری نشست خبری طبق مصوبه شورای مدیران عامل شرکت های آب وفاضلاب استان قزوین،آب منطقه ای،توزیع برق استان و نیروگاه شهید رجایی بوده است. خوب است در دشمنی کردن و مخالفت هم مردانگی و انصاف داشته باشیم و به همدیگر تهمت و بهتان نزنیم.
همکار قزوین
|
Australia
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
2
1
قابل توجه کسی که جلسه با خبرنگاران و آقای مهندس بهادیوند چگینی اظهار نظر کرده است: آدم افسوس می خورد وقتی این حجم از ناجوانمردی و بی وجدانی را می بیند،جلسه خبری چهارشنبه ۴تیرماه با خبرنگاران بمناسبت هفته مدیریت مصرف آب و برق وطبق مصوبه شورای انسجام بخشی مدیران عامل شرکت های آب وفاضلاب استان قزوین،آب منطقه ای،توزیع برق استان و نیروگاه شهید رجایی بوده است که مستندات و گزارش خبری تلویزیونی آن هم موجود است. آدم باید در دشمنی کردن هم مرد باشد واز این دغل بازی ها دوری کند
طلبکار توزیع
|
Canada
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
2
آقای خسروی اگر شما دارای چنان قدرتی هستید که از فشار نمایندگان برای مدیرعاملی خود استفاده می کنید بهتر است فکری به حال ما پیمانکاران بدبخت و طلبکار کنید کمی هم برای طلب ما با نماینده ها و دوستان توانیر خود لابی کنیر
تشکر
كارمند
|
Germany
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
1
ماه چهارم سال هم اومد ولي هنوز ما نصف نصف حقوق ميگيريم ، هيچ كس هم گوشش بدهكار نيست ، اقايان مسئولين مقامات عاليه ، كارمندا عين بقيه انسانها خرج دارن ، قسط دارن ، تهعد دارن ،زن و بچه دارن ،چقدر از اين و اون قرض بگيريم ،،، خدا وكيلي خجالت زده خانواده و اهل و عيال شديم ، معوقات هر ماه دارن بيشتر ميشن ، گراني بيداد ميكنه ، هيچي نميتونين براي خونه هامون بگيريم ، كافيه يه كارمند يخچالش بسوزه و ... ميدونيد يخچال چند شده ؟؟؟؟؟؟؟؟ ميدونيد يه كارشناس بايد حقوق ٥ ماهش رو كامل بده به يك يخچال اونم توايد داخل .....
حال هي براي هم ديگه زيراب بزنيد ، تهمت بزنيد ، داستان تعريف كنيد ، زير پاي اين و اون خالي كنيد ، جانشين مدير عامل معرفي كنيد و....
اينا براي كارمندا نون و اب نميشه !!!!!!!!
حقوق نميشه !!!!!!!!
پرداخت معوقات نميشه !!!!!!
كمي وجدان داشته باشيد !!!!
مدير عامل ها ومعاونين دارن با چنگ و دندون پول جور ميكنن بلكه بتونن با درامدهاي داخلي بتونن پول بزاره كنار پول ١/٣ پول حقوق كه توانير مرحمت فرمودن واريز ميكنن تا نهايتا بتونن ١/٢ حقوق پوداخت كنن ....
اقا واجب بود ...... ريال حقوق كارمند ها رو بديد فلان سازمان براي ...... اين مسائل در سطح ملي هست
سواد ما قد نميده ولي فكر نميكنم درست باشه از درامدي كه قرار با اون حقوق كارمندان زير مجموعه رو بدهيد ، چنين بذل و بخششي انجام بديد ...
شايد من كلا اشتباه ميگم ،.... ولي خواهشا كني وحدان داشته باشيد و مواظب حق و ناحق ها باشيد ... من و شما هيچ فرقي در جايگاه يه بنده پيش خداوند نداريم ... چه وزير باشي و چه كارمند و .... تك تك مون بايد جواب كارها و مسئوليت هامون رو بديم .....
و من الله توفيق
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
اگه غفاری همچنان تا یک سال دیگه مدیرعامل می ماند کل کارمندان ستاد و امورها باید می رفتن شناسنامه خودشون رو می نوشتن صادره از قائم شهر چون دیگه اگه اهل شهرهای دیگه بودی به بهت پست نمیدان مخصوصا اگر واحد مالی کار میکردی چون مالی توزیع برق مازندران نژاد پرستی حاکم هست
خادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
0
مدیر مالی توزیع برق مازندران اقای کبیریان مقصر هست که همچین اتفاقی افتاده بی تدبیر ایشان باعث شده آقای شهابی و آقای غفاری به فنا برن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
2
3
آقای غفاری اخه عزیز دلم ادم قطع بود که حسین هدایتی رو برای دوستی و مشاوره انتخاب کرده بودی این آدم فکر می کرد خودش مدیرعامل شده بود با اون رفتار ناشایسته اش .
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
1
0
باید نه تنها فیش حقوقی بلکه دارایی ها و حسابهای بانکی معاونین منصوبه غفاری و روابطشون با پیمانکاران هم مورد بررسی قرار بگیره، حقوق کارمند رو نمیدن، میگن شرکت پول نداره اونوقت...
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
1
0
فساد اداری،سو استفاده از جایگاه و موقعیت شغلی
آیا کسی توان مقابله با این مافیا را دارد؟!!
آقای ... معاون ... برای ساخت ساختمان ۲ طبقه خود در شهرک کاظم بیگی ۵۰ تن از میله گردهای تیر برق فرسوده را زمانی که معاون برق بودند استفاده کرد
در صورتی که ایشان ۱۷ سال عضو اصلی و نائب رییس هئیت مدیره در صنعت برق بوده اند از برق غیرمجاز برای منزل خود استفاده کرده اند که توسط همکاران امور برق بابل این موضوع توسط آقای م ح کشف شد و در نهایت با جذب فرزند این بازرس برق پرونده نابود گردید.
و حراستی که همچنان خاموش است.
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
3
0
سلام وقتتون بخیر بنده در سال ۹۷ در آزمون استخدامی پیمانی شرکت توزیع و در ماه رمضان با دهن روزه شرکت کردم و در این آزمون قبول شدم اما آقایان شهابی و اسدی گرجی و مصطفوی با تبانی بنده را کنار زدن و زمان مدیریت آقای غفاری با هزاران خواهش و التماس وقت حضور در زمان مراجعه مردمی گرفتم و از این بی عدالتی آقایان و شدت مشکلات حتی اشکم در اومد و آقای غفاری همونجا اعتراف کرد همون کسی که منو پشت این میز نشوند نامه تایید نفری رو زدن که به جای من استخدام کرد و میخوام بگم آه من مظلوم و امثال من باعث شد از پشت همون میز بکشنت پایین . و آقای اسدی گرجی شما که دختر و دامادت رو بردی بدون هیچ آزمون ورودی تو شرکت مشغول کردی شما هم نگران نباش آسیاب به نوبت . بترس از کسی که سکوت کرده اما اون کسی رو جز خدا نداره و خدا هم خوب به حرفش گوش میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز این درد مشترک ماست
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
بهتره یادآوری بشه
آقای رضازاده مدیر امور تدارکات و بازرگانی اهل بابل
آقای مهندس کاشی مدیر دفتر ایمنی اهل بابل
آقای روحی زاده مدیر برق سوادکوه شمالی اهل بابل
آقای فتاحی
معاون هماهنگی اهل ساری
مدیر دفتر تحقیقات اهل ساری
و‌.......
در دوران مهندس غفاری این پست ها رو گرفتن
حالا اون عده ای که در حال سوزش هستن که چرا خودشون این پست ها رو نگرفتن و چرا پست هایی که داشتن رو از دست دادن دنبال دامن زدن به موضوعات توخالی و پوچ هستن
راننده اخراجي توزيع مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
3
0
خدا جاي حق نشسته



شايعه كردند كه فيش حقوق آقاي مديرعامل فقط در اسفند ماه ...ميليون تومن بود. حقوق ما با ماشين استيجاري ايي كه كل دارايي زندگي ما بود و مستجر هم بوديم با يك فرزند ، دو ميليون و پانصدهزار تومن بود.
آقاي مديرعامل به بهانه ي كمبود بودجه من و بيش از 40 نفراز همكارانم را اخراج كرد تا دراين شرايط كرونا زده كه مردم سوار ماشين كرايه نميشوند از نون خوردن افتاديم.بخدا قسم پول خريدن پوشك و شير بچه نوزادم را نداشتم.
يكبار به وزارت نيرو شكايت كرديم و آقاي وزير بخاطر اخراجمان از غفاري تشكر كرد.
به كي بگوييم درد دلمان را؟
يكبار براي برق نيوز هم نوشتيم كه براي ما چاپ نكرديد.

يكي بداد ما برسد. تكليف ما چيست؟
مارا اخراج كردن تا از بودجه ما براي خودشان حقوق نجومي تقسيم كنند.

بولله همين است. مارا دريابيد.
برق نيوز تورو به فاطمه زهرا نوشته ي مارا درج كن.
ناسناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
2
سلام برق نیوز
چه کسانی دور خودخودش جمع کرد
معاونین با ... از جایگاه،چه ساخت وسازهایی دارن همین معاون ... با چهارتا ماشین ودوتا سه واحدی از کجا آوردن با پاک دستی ،نه آقا
باحقوق نجومی که برای خودشون کارانه وشیفت واضافه کاری ( البته اضافه کاری همیشه کار ساخت خودشون مشغولند)خواهشن توانیر ورود کند حقوق ما رو که ۵۰ درصد میدن من با ۲۸ سال سابقه ۴وخوردی میگرم
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
0
سلام برق نیور
شما رو بخدا قسم میدیم فیش حقوقی معاونین شرکت توزیع برق بررسی بشه .
مدیر پایگاه ما کاره ای نیستیم
بازرسی و حراست توانیر باید ورود کنند
از طرفی فیش های حقوقی مبنای مشخصی داره و به نظر نمیرسه بشود بدون حساب و کتاب حقوق داد گرچه معتقدیم کاش حقوق بالا بدهند ولی کارکرد قابل قبولی هم داشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
5
مرسی از یادآوری تون نمیدونم چرا ۹۰ درصد مالی باید قائم شهری بقول خودشون بچه شاهی باشند ۱ کبیریان ۲ کاویانی ۳ محمد پور ۴کاظمی . ۵رحمانی۶‌ سلیمانی ۷مدیرکاویانی ۸ محمودی . دهقان .فرجی . طیبی. چهره البته قرار بود در آینده نزدیک شامل گلوگاه و بهشهر و امیرکلا و ... هم بشه خدا رو شکر بقول خودشون غففففاری شون رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
اقای وزیر بداد شرکت توزیع برق استان مرکزی برسید علاوه بر فیش حقوقی مدیر عامل در تنخواه گردان چک نمایید شایعات زیادی در شرکت می باشد تو را بجان هر کس دوست پیگیری نمایید و دست از جناح بازی های سیاسی بردارید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
توریع برق استان اصفهان حتما بررسی شده و بازرس ویژه ارسال شور.
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
5
توزیع مازندران حالا حالا درگیر آدمهای فرصت طلب و قدرت طلب هست
آقای م... با مدرک دیپلم فرزند خودش رو در پست کارشناسی امور برق شمال بابل در صورتی که هنوز دانشجو بوده و درسش رو به تموم نکرده بود جذب شرکت کرد
سواستفاده از جایگاه شغلی پدر باعث کم کاری این فرزند شده طوری که در حین ساعت اداری به باشگاه داری پرداخته و دنبال کسب درآمد دیگری هست.
خدایا همچین قدرتیرا هم به ما عطا کن.
ناشناس
|
Spain
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
9
1
این استان هیچ وقت رنگ خوشی رو نخواهد دید
...
آقای سپری که از طریق باجناق محترم به استاندار نزدیک شده
هنوز هیچ چیز شروع نشده چینش معاونین رو شروع کرده
اندرخورا=معاون مالی
چمنی=مدیر مالی
مقدسی=معاون بهره برداری
یوسفی=معاون برنامه ریزی
شریعت نژاد=مدیر حراست
کرامتی=معاون منابع انسانی
پاسخ ها
با شناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقاي ... كانديد اول ،سه نفر برگزيده ي فراخواني بود كه توانير و وزارت نيرو برگزار كردند.
ولي متاسفانه آقاي غفاري كه جزء 5نفر اول هم نبود را با توصيه سياسي با يك ترفند عجيب و زد وبند به اتاق وزير و ميز مديرعاملي نشاندند.
خداوكيلي حق غفاري نبود.
اين را همه ميدانند.

حسيني چه تجربه ي معاوني داشت كه شد قاِيم مقام شركت؟
كه سپري و رحماني و اسدي و سماكوش و زينتي بايد زير دست او باشند؟
اندرخورا سابقه ي معاون مالي در توزيع غرب را دارد.
مقدسي بيشتر از نبوي و حتي غفاري در بهره برداري كار كرد و سابقه ي كاري اش در شركت و استانهاي ديگر بر هيچكس پوشيده نيست.
كرامتي از پايين ترين بخشهاي معاونت منابع انساني كار كرده،اگر اسدي نبود او سالها پيش معاون ميشد.
يوسفي شخص با سواد است ولي در اندازه معاون نيست و قطعن اورا معاون نميكند.
شريعت نژاد بسيار بسيار شريف و انسان است.باخدا و سير خورده و با اصالت.اتفاقا اگر او كانديد باشد بايد هورا كشيد. نبوي تا توانست براي اينو آن پرونده سازي كرد تا زمينه ي ظهور غفاري را محيا كند..مگر كاري كه شهابي كرد را ميشود ازياد برد؟؟؟
چمني نيز درهرصورت روزي مدير ميشود.مثل كبيريان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
8
شمالی های عزیز چه عجله ای دارید برا مدیرعاملتون
مهمان دارید چه مهمانی آن هم از خطه جنوب
مهندس رنجبر که الان مدیرعامل هرمزگانه در راه مازندران است.
عجله نکنید از دریای خلیج تا دریای خزر
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
0
جناب آقاي مهندس افضلي بيا حقوق ما رو بده. تو كه مديريت نداري چرا هستي؟؟؟؟
حسین ارغوانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
2
تا وقتی روش مدیریت در کشور ما عوض نشود تعویض مدیران هیچ چیز را عوض نمی کند و همین آش و کاسه هست و هر روز بدتر از دیروز میشود . تا وقتی مدیر فعال ما یشاء و کارشناس کارگر و حمال و فاقد ارزش و بی اجر وقرب باشد و مدیر فقط به بالا دستان پاسخگو باشد و پائین دستان داخل آدم حساب نشوند و به آنها پاسخگو نباشد وضعیت همینی است که هست. و هر کس که میرود و دیگری می آید اوضاع بدتر از قبل میشود. این سیستم مدیریت فردی و مطلقه و شاهنشاهی و سلطنتی و دیکتاتوری و استبدادی و ریاستی با ساختار هرمی است که در آن مدیر در راس هرم قدرت واقع شده و حرف حرف اوست و او حرف اول و آخر را می زند و بقیه باید حرف او را تایید و تکرار کنند اگرچه اشتباه و مخالف منافع ملی و سازمنانی و بر خلاف عقل و علم باشد واگرنه از سیستم حذف و طرد و مغضوب می شوند. تا وقتی سیستمی با این روش عقب مانده اداره شود فرق نمی کند که چه کسی در راس هرم قدرت باشد هرکس که در راس قرار بگیرد شاه و دیکتاتور و خودکامه و مستبد و خودخواه و خودرای و سودجو و فاسد و رانت خوار و فرصت طلب میشود. این روش مدیریت جهان سومی و دولتی است . و جهان سوم جائی است که در آن اگر بخواهی کشور و سازمانت را آباد و پیشرفته کنی خودت خانه خراب می شوی. لذا برای آبادی خانه ات باید کشور و سازمانت را بچاپی و خراب کنی و به روز سیاه بنشانی.
روش دیگر اداره سازمان روش مدیریت دمکراتیک و مشارکتی و مشورتی است که در آن سازمان بر پایه عقل جمعی و منافع سازمانی و ملی اداره میشود. این روشی است که در کشورهای پیشرفته از ان استفاده می شود . در این سیستمها بهترین ها و توانمند ترین ها و شایسته ترین ها مدیر میشوند . چون با عقل جمعی اداره میشوند. چون بهره وری و منافع شرکت و سازمان اولویت اول است و حرف اول و آخر را میزند نه ایدئولوژی و رانت و دین فروشی و حراست و تظاهر و ریا.
ساختار هندسی یک مدیریت دمکراتیک کروی و دایروی و مدور است نه هرمی . لفظ مدیریت مربوط به اداره به یک ساختار مدور است و ریاست مربوط به یک ساختار هرمی.
روش مدیریت در کشور ما و کشورهای جهان سوم هرمی و ریاستی است. حرف حرف جناب رئیس است و بقیه مرده شورند هر چه او بگوید می شورند. هر چه او اراده کند همان می شود . رئیس خدائی و کن فیکون می کند. در سازمان همه زیر دست اند و او بالا دست . همه مامور و فرمان برند و او آمر و فرمانده . همه برده اند و او ارباب. اما در یک سیستم مدیریت با ساختار مدور جایگاه مدیر در راس سازمان نیست بلکه در قلبب و مرکز سازمان و افراد آن است. او در وسط است . الگو است الهام بخش است . سیستم ریاستی ارباب و رعیتی است و لی سیستم مدیریتی یک سیستم شهروندی است که در آن کارمندان همه شهروند درجه اول و مالک سازمان محسوب می شوند همه مسئولند همه اربابند همه احساس مسئولیت می کنند و در پیشرفت سازمان و منافع آن سهیم و شریکند.
ما اگر می خواهیم تحولی در مدیریت سازمان ایجاد کنیم باید به سمت تحول در سیستم و روش و ساختار مدیریت برویم. نه تغییر و جابجائی مدیران . بجای تغییر مداوم مدیران باید روش مدیریت را تغییر دهیم. یک مدیر بد در یک سیستم مدیریتی خوب و پیشرفته و دمکراتیک و مشارکتی هرگز یا مدیر نمی شود یا بصورت خودبخود پس زده می شود و یا به ناچار خود را با سیستم هماهنگ و متحول می کند و خودبخود خوب میشود. و بر عکس در یک سیستم مدیریتی بد و فردی و عقب مانده یک مدیر خوب هم به ناچار بد و دچار دگر دیسی درونی می شود و بد عمل می کند. و فاسد و بد اخلاق و دیکتاتور و منفعت طلب و سودجو می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بسیار تحلیل زیبا، آسیب شناسانه و عالمانه
مارگزيده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
2
1
ترحم بر پلنگ تيز دندان ستمكاريست بر گوسپندان!

ما خودمان ميدانيم كه از اين نوشته ها آبي گرم نميشود. دستشان بربياد درب برق نيوز را هم ميبندند تا اينقدر افشا گري نكند.

ولي خدا جاي حق نشسته! از اون روز دارم حساب ميكنم كه اين بنده خدا رو چه حساب براي خودش اينقدر حقوق پرداخت كرد؟!!
67 ميليون!
اي خدااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands
شما مارگزیده نیستی با..لی مار بدوش هستی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
1
برنامه ها برای تصدی پست مدیرعاملی از چندیدن ماه پیش برنامه ریزی شده بوده دوستان قدم به قدم پیش رفتن
آقای کریمی نماینده بابل و آقای علیپور نماینده قائمشهر بدنبال لابی در بدنه وزارت نیرو جهت تصدی مدیرعاملی آقای سماکوش هستند،
آقای اسماعیل نیا معاون مالی توانیر که اصالتا بابلی تشریف دارند سال ۹۱ برادر خانم و سال ۹۳ خواهر خانم خودشون رو وارد شرکت کردند الان هم به دنبال لابی برای مدیر عاملی بچه محل خود هستند تا خاندان اسماعیل نیا وارد شرکت گردند.
مطلع
|
Australia
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
1
ایها الناس!!!

شو شماره یک!
بدلیل اهمیت موضوع زیاده خوری و دریافت حقوق اضافه رضا غفاری ، توانیر هیت ویژه و متخصص و زبده ای را برای بررسی به ساری اعزام و در حال رسیدگی به اسناد مالی هستند.یک ناظر از توانیر بعنوان سرپرست و چند کارشناس از توزیع قزوین.
آقای گودرزی سرپرست گروه و نماینده حراست توانیر قبلا در دفتر بازرسی همکار آقای ملیح و وهابی بوده و قبل از آن در اداره خدمات مسیول تهیه بلیط سفرهای هوایی و قبل از آن دفتردار و منشی دوم آقای دکتر منظور و قبل از در برق تهران و....‌
این آقا طی یک ... در حراست کار میکند....همین آقا در توانیر کلیه ...آقای غفاری را ... می‌کرده،جای تعجب است که اینجا چکار میکند؟!؟!!


بازرسی وزارت تیرو؟
حراست وزارت نیرو؟
مدیرعامل توانیر؟
وزیر محترم؟

دارید چکار میکنید.؟ بوللع باید در آن دنیا پاسخگوی حق الناس تضییع شده باشید.
برای شما تمام تخلفات مدیرعامل محرز است چرا شو اجرا میکنید؟!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
1
با سلام و احترام شما سری به توزیع برق مازندران بزنید -بعضی از پست ها و شغل ها ماندگار و ابدی شده - بعضیازمعاون نها نزدیک به بیست سال معاون هستند و حالت رکود به خود گرفتن - اگر این افراد موثر بودند عملکرد آنها در 5 سال مشخص می شد- چرا این پست ها را به افراد های جوان و بانگیزه نمی دهید؟ مگر بخش باز رسی یا حراست توانیر باید پیگیر این کارها باشند؟- لطفا پیگیری نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
1
شما را به خدا پای جعفری را از توانیر و وزارت نیرو کوتاه کنید - نامبرده چه ربطی به انتصابات دارد؟ چرا تشکیلات به این مهره سوخته فرصت اظهار نظر می دهد؟ پس کار حراست چه چیزی می باشد؟ نامبرده پیمانکار برق است کار آن اجرایی است نه انتصاب - خواهشمندیم پیگیری شود
ناشناس
|
Austria
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
از زمین های آقای .... در صلاح الدین کلا نوشهر برای تفکیک معاونت مهندسی و برنامه ریزی ... به دو معاونت و تحت فشار گذاشتن مدیرعامل وقت جهت واگذاری معاونت مهندسی از سمت جناب دکتررررر ... چه خبر!!؟؟
دکتر اگه بود تا حالا حتما ویلاسازی هم شده بود حیف که تا دیوار چینی بیشتر پیش نرفت
توزیع مازندران
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
2
3
توزیع مازندران همانطور که سابقا در ارزیابی های توانیر و سازمان بازرسی مستندسازی میکرده، حالا هم به همان راحتی، بازرسان مستقر برای پرونده فساد مالی آقای غفاری را گمراه میکند چرا که آقایان هیات مدیره و معاونت مالی همگی در این پرونده دخیلند، معاونت مالی از آقای کبیریان گرفته تا کوچکترینشان، اداره تنظیم لیست آقای سلیمانی و کارمندانشان جزشان، همگی در پرونده فساد مالی سهم دارند. دریافتی ماهانه آقای حسین هدایتی، خانم فهمیه باوند را چک کنید، بیش از دوبرابر حقوق دریافتی سایر خدماتی هاست، چرا؟ چون لیست حقوق کارمندان و همه پرداختی های شرکت از این اتاق میگذرد؟
ناشناس
|
Italy
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
2
0
۳ ضلع قدرت مالی مازندران:
۱-اسماعیل نیا معاون مالی توانیر
۲-علیپور معاون سابق هماهنگی برق مازندران
۳-رضا بابایی شرکت نور آرا بابل

این ۳ نفر احتمالا منافع مشترکی دارند که فقط وصولی و تهاتر برای شرکت نو آرا بابل اجرا می شود
اصلا چرا باید معاون مالی توانیر که همشهری بابایی است شخصا ورود کرده و دستور دهد وصول دهد!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
1
کامنت ها رو که مطالعه ميکردم ناشناسي نوشته بود ما که مثل آقاي وزير هتل اسپيناس نمي خوابيم بايد متذکر شوم آقاي اردکانيان که براي وزارت معرفي شد خودشو مثل آدم هاي آسمون جول جا زد البته اين شگردشونه ايشان خونه داره خوبشم داره عوض يکي چند تا هم داره فقط اينکه يکش تو الهيه است دومي تو پونک و...و اينکه آبفا و توزيع هم خونه هاي لوکسي رو تجهيز کرده تا وزير يه وقت دير وقت بود ديگه نره خونش خانومشو زابراه کنه و هتل اسپيناس رفتن هاش هم آبروشو برده متاسفانه اينجا ايرانه کسي هم باش کاري نداره خود اردکانيان ميگفت تو المان يه تابلو اضافه ميشد بايد جواب پس ميدادي ولي اينجا خونه اضافه ميشه جواب پس نمي دن با پول بيت المال چهه که نمي کنن کسي هم نيست بگه درست تو اتاق کارتو تجهيز کردي شخصي نيست يا ماشين هاي اياب ذهاب رو سراتو کردي ولي با هم.ن پرشيا هم چندين وزير جابجا ميشدن ولي شما دنا ها رو نپسنديديد و سراتو خريدن ولي همون مدير عامل خاک بر سري که براي شما سراتو خريد حقوق پرسنل شرکت رو قسطي ميده
ناظر
|
Germany
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
4
1
ایهاالمندسین،
توانیر و وزارت نیرو شده گاراژ. درش را گل بگیرید بهتره. دکتر اسدی گرجی برای تصدی پست مدیرعاملی هم اکنون به مقام مندسی نایل شدند. .... قاضی هم که خوابه. ما هم که عددی نیستیم!
آشنا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
4
0
خبر خوب اینکه با پیگیری های وزیر محترم، در روزهای آتی ترکتازی های مدیرعامل مخلوع کاملا به پایان خواهد رسید. و سرپرست، معاونین و مدیران فاسد فعلی نیز پاکسازی خواهند شد. سر. گم. امام زماناز تهران با هماهنگی و پشتیبانی قوه قضاییه برای خشکاندن ریشه فساد در توزیع مازندران وارد عمل می شوند. یا مهدی.
آشنا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
4
1
خبر خوب اینکه با پیگیری های وزیر محترم، در روزهای آتی ترکتازی های مدیرعامل مخلوع کاملا به پایان خواهد رسید. و... مدیران فاسد فعلی نیز پاکسازی خواهند شد. سربازان گمنام امام زماناز تهران با هماهنگی و پشتیبانی قوه قضاییه برای خشکاندن ریشه فساد در توزیع وارد عمل می شوند. یا مهدی.
پاسخ ها
منتظرالمهدي
| Iran (Islamic Republic of)
اميدواريم
ت
انشالله
ت
انشالله كساني كه در شركت توانير از خدمات برجسته غفاري و نبوي و اسدي گرجي برخوردار بودن هم به نحو شايسته بدست عدالت سپرده شوند تا درس عبرتي براي اين پايتخت نشينان بي درد هم باشد كه استان ها نوكرشان نيستند.

كساني كه در شركت توانير سينه چاك آقايان بودند رويشان سياه شد.
کاظم خان
| India
ریشه فساد تنها توسط خدا برچیده میشود.

خدا بزرگترین و عالمترین است.

برای حراست توانیر باید تاسف خورد که چگونه شخصی را که غفاری و نبوی لای پاکت و با شرایط ایزوله برای تصرف صندلی مقدس حراست معرفی کردند،پذیرفت و به آنها شک نکرد،همونطوری که نبوی را مخفیانه معرفی کردند....
اینهمه تخلف مالی و قرار دادی و مصوباتی در توزیع مازندران اتفاق افتاد بدلیل بیسوادی و بی تجربگی مدیرحراست مدیر دفتر هیات مدیره و معاون مالی پشتیبانی و عدم اشراف به قوانین و بدتر اینکه .... با متخلفین و چشم پوشی توسط ... توزیع ،منجر به وقوع تخلفات گسترده شده است.
۱-تخلفات پرداخت در مزایا به مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره,طوریکه مدیرعامل با قبول اینکه اضافه دریافتی داشته,مبلغ اضافه را به حساب شرکت عودت و واریز نمود و بدتر اینکه روز بعد همین مبلغ با دستور مدیرامور مالی بصورت مخفیانه به حساب ایشان واریز شد.
۲- فروش انشعابات غیر مجاز در ساری و نکا
۳-فروش انشعاب به متقاضیان غیرمجاز براساس ماده ۴ دادستانی در شهرستان نکا
۴- استفاده از رانت خواری و حذف تجهیزات برای مشترک مجتمع تجاری و اتصال انشعاب آن به شبکه موجود که موجب تضعیف قدرت شبکه در مرکز شهرستان ساری گردید.
۵-پرداخت های نامتعارف به چند پرسنل در امور مالی .
۶-پرداخت مزایا و اضافه کار های غیر منطقی و حداکثری به معاون بهره برداری با توجه به عدم حضور نامبرده در شرکت بدلیل بیماری کرونا.حضور ۱۴ روز دریافتی حداکثری براساس ۳۱ روز کاری
۷-سو استفاده از قدرت و قانون، واگذاری سیم‌کارت رند شرکت که از سنوات گذشته برای استفاده جایگاه مدیرعاملی میبود.
۸- سو استفاده از خودروی استیجاری،اقای ابراهیمی که از بستگان نامبرده می‌باشد و در یکسال و دوماه گذشته در اختیار خانواده‌اش بوده و اصلا حضور فیزیکی در شرکت نداشته ،و هم اکنون در اختیار مدیرعامل برکنار شده است.
۹- برخی از مصوبات و اتفاقات و مجوزات توسط سرپرست فعلی صادر شده است و کلیه تبعات حقوقی و جزایی آن متوجه ایشان است.لازم به توضیح است که ایشان پرونده سیاهی در حراست توانیر دارد.
۱۰- انتصابات و انتخابات فرمایشی در شرکت با نام فراخوان و جانمایی بستگان، و رفقای نزدیکش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
6
0
صلی علی محمد یاور مهدی آمد
ورود پرخیر و برکت مهندس غفاری به شرکت توزیع نیروی برق مازندران رو تبریک عرض میکنیم.
امروز مهندس غفاری با صلابت همیشگی وارد شرکت شد تا کور بشه هر کی نمیتونه ببینه .
خداییش به بعضیها چه رویی دادی دمت گرم.
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
6
با سلام


آيا اين مطالب واقعيت دارد؟
آقاي كاظم خان اگر اين موارد واقعيت داشت كه تا به حال خيلي ها را دراز ميكردند.چرا اذهان عمومي را مشوش ميكنيد؟
لطفا اجازه بفرماييد تا جو شركت و حاشيه ي آن آرام باشد و وزارت نيرو در اين فضاي آرام با دقت مديرعامل آتي را مشخص و معرفي نمايد.
جانب انصاف را رعايت بفرماييد. اجازه بدهيد مراجع نظارتي وبازرسي ورسيدگي با حو صله پيگير شكايات احتمالي و خدايي نكرده تخلفات رخ داده بشوند.
در هر صورت بدليل تفاسير مختلف از دستورالعمل ها و آيين نامه ها طبعا انحرافات و يا تفاوت در اجراي آنها بوجود مي آيد كه مراجع ذيصلاح طبقه بندي مشخصي براي برخورد آنها دارند.
انشالله كه عاقبت همه بخير باشد
سورنا
|
Korea (Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
3
خبر مهم.

نقل از منبع موثق در دفتر هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق مازندران،
رضا غفاری مدیرعامل برکناری شرکت توزیع نیروی برق مازندران به کمیته تخلفات مدیران ارشد واقع در نهاد ریاست جمهوری جهت ارایه ی پاره ای توضیحات فراخوانده شده است.
بنقل از کارشناسان حوزه اداری ،این اتفاق و گزارشات پی در پی بابت تخلفات صورت گرفته دراین شرکت توسط حوزه مالی منجر به ایجاد تغییرات وتحول در سیستم پرداخت حقوق صنعت برق گردیده است.در سال گذشته بخشنامه های متعددی راجع به دستورالعمل پرداخت و نحوه ی صدور اسناد وحسابگیری آن به شرکتهای تابعه و وابسته از شرکت توانیر ابلاغ شد اما هریک از شرکتها با توجه به مصوبات داخلی شرکت خود عمل می‌نمودند.
لذا بنوعی این اتفاق را بفال نیک باید گرفت.

در پی این اتفاق در روزهای آتی مدیرعامل جدید که درحال گذراندن جلسات مصاحبه در فرایند فراخوان می‌باشد معرفی می گردد. محمد غلامی بازرس ویژه و مشاورفنی مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران که در سمت‌های عضو هیات مدیره ومعاون طرح و توسعه برق مازندران.مدیرعاملی و رییس هیات شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران و مدیریت دفتر تحقیقات توزیع مازندران و..... بوده گزینه ی برتر و احتمالی مدیرعاملی این شرکت می‌باشد. غلام هم اکنون عضو هیئت مدیره‌‌‌‌ شرکت مدیریت تولید برق مازندران نیز است.
با توجه به وضعیت نابسامان این شرکت و بلاتکلیفی مطالبات مشترکین و متقاضیان برق و عدم پرداخت مطالبات چهارماهه ی رفاهی پرسنل خدماتی و رسمی و حتی مطالبات پیمانکاران،موجی از اعتراض را دربین کارکنان و مراجعان بوجود آورده است.
شرکت توانیر بدلیل فشارهای سیاسی طیف های مختلف استان و جناحهای مطالبه گر ، و از طرفی فشار استانداری در عدم توانایی راهبری شرکت در زمان پیک مصرف برق و افزایش دمای هوا با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم می‌کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
4
با سلام
آقا ما مدیر عامل نخواستیم ما هیچی نمیخوایم تو رو خدا یکی به این آقایون بگه بچه های ما از گشنگی مردن بابا کل ارگان های بی در آمد مملکت دارن حقوقشون رو بموقع میگیرن چرا شرکت توزیع با این همه در آمد باید 50 درصد حقوق اونم با معوقات و ندادن سنوات بچه های بدبخت شرکتی.تو رو قران ما نمیدونیم از گشنگی باید بمیریم یا از خدا بخوایم با کرونا مارو بکشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
4
آقای وزیر
آقای اسدی برای چی دنبال پست مدیر عاملیه؟
مگه باپست معاونت کم واسه ی خودش جمع کرد؟
مدیرعامل بشه میشه مثل غفاری بعد چند ماه گندش در میاد .
بسه دیگه ؟اگه اسدی مدیر عامل بشه باید در شرکت توزیع رو گل بگیرن با معاونین ،که هر کدام نزدیک ۱۰ سال شاید بیشتر هستن بسه دیکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
3
2
آقاي ... بعنوان مديرعامل توزيع مازندران انتخاب شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سماكوش؟؟
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
7
بسه ديگه!!!!!

الان غفاري كجاست؟
تموم شد!
بشينيد سركار و زندگيتون.
جمع كنيد اين بساط رو!
اين رفتار و گفتار شماست كه تا آخر ميمونه.....سعي كنيد از اين اتفاقات درس عبرت بگيريد.
به همكاران به مردمي كه بهتون اعتماد ميكنن به دوستاني كه بهتون محبت و كمك ميكنن به اطرافيانتون احترام بزاريد.

فرعونهاي زمان همه رفتن.
رفتن.
فقط يه اسم يانيك يا بد ازشون مونده.


آقاي عزيز كوه به كوه نميرسه ادم به آدم ميرسه.
پاسخ ها
بابلي
| Iran (Islamic Republic of)
داداش !
مهندس سماكوش بيمو.
زودتر جمع هاكنين در يور بورين.
اما در اممي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
4
0
واقعا دیگه شرکت توزیع برق مازندران شورش رو در آورده ...
چطور میشه که تمامی شرکتهای توزیع استانهای دیگه در پرداخت حقوق و مزایای نیروهای خودشون هیچ مشکلی ندارن ولی شرکت توزیع برق مازندران فقط مشکل داره اینقدر ... کردن که در پرداخت حق بیمه پرسنل و حقوق بچه ها موندن تو رو خدا آقای وزیر یه نظارتی به عملکرد معاونین و مدیران شرکت توزیع مازندران داشته باشین نیروهای شرکتی هنوز سنوات و مزایای سالانه خودشون رو نگرفتن تمامی استانها کارت خردید پارسیان رو ماهانه همراه با حقوق به پرسنل میدن ولی مازندران الان 5 ماهه کارت پارسیان رو شارژ نمیکنه، درخصوص طلب نیروهای شرکتی به شرکت پیمانکار اعتراض میکنیم شرکت پیمانکار میگه شرکت توزیع به ما بدهکاره، به شرکت توزیع میگیم شرکت توزیع میگه بودجه از تهران نیامده، چطور توزیع برق تهران تو دریافت حقوق و مزایاشون مشکلی ندارن برای اونها بودجه میره ولی برای مازندران نمیاد
همین آقای اسدی گرجی از حق و حقوق خیلی از پرسنل برق مازندران زده تمام آشنایان خودشو وارد شرکت توزیع کرده دخترش و دامادش با مدرک دیپلم وارد شرکت شدن و مدت کوتاهی به عنوان نیروی شرکتی بودن و بلافاصله جذب شرکت شدن، چطور ایشون میگه جذب نیرو نداریم ولی آشنایان خودش جذب شرکت میشن ایشون از زمانی که سرپرست شرکت توزیع مازندران شدن تمام مزایای پرسنل چه رسمی و چه شرکتی رو حذف کردن حقوق نیروی شرکتی مگه چقدر هست که اون رو هم کم کردن تا بتونن جبران به تاراج بردن بودجه شرکت رو بکنن یکی دیگه خورده باید از دهن زن و بچه پرسنل زده بشه، جدیداً هم که یاد گرفتن همینقدر حقوق رو هم دارن 50 درصد 50 درصد میدن یه نیروی شرکتی که حقوقش بین 3 تا 3/5 هست 50 درصدش میشه 1/5 این بدبخت پول اجاره خونه بده خرج خونه بده پول دوا و دارو بده پول قسطش رو بده تازه معلوم نیست 50 درصد دیگه حقوقش رو کی براش بریزن، جناب وزیر خواهشاً فساد رو از شرکت توزیع برق مازندران پاکسازی کنین و پیگیر حق و حقوق پرسنل مظلوم شرکتی بشین، به خدا با این وضعیت زندگی تمام نیروهای شرکتی شرمنده خانوادشون هستن.
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
5
سلام
واقعا مهندس سماکوش میخواد مدیر عامل بشه
خدا به داد ما همکارا برسه
صل علی محمد غفاری دوم اومد(اگه بخود با این مدیر مالی ومعاونین کار کنه)
اگه مهندس سما کوش تغییرات انجام بده شاید وضع شرکت ازاینی که هست بهتر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
3
0
سلام برق نیوز
خواستم بدونم چرا متن پیامی که درد و دل نیروهای شرکتی، توزیع برق مازندران هست رو ویرایش میکنین بعد تو سایت میزارین؟ چرا در مورد دزدی مدیر عامل و معاونین شرکت توزیع نوشته میشه حذفش میکنین؟ لطفاً پاسخ بدین...
مدیر پایگاه هر تخلف اداری که دزدی نیست. اگر دزدی کرده باشند نهادهای زیادی هستند که باید ورود کنند نه رسانه ها
از طرفی ما از کجا بدانیم نظر شما صحت دارد لذا بخشی از ویرایش انجام شده بر اساس قانون مطبوعات ایران انجام شده چون مسولیت کامنت ها با ماست و ما هم واقعا امکان صحت سنجی خیلی از اظهارات کاربران را نداریم
طرف مقابل شما هم ادعا دارد که اتفاقا اونها حق هستند و سالم. می گویند این شمایید که عناد و غرض دارید...
در نقدها از واژه هایی که تفسیر به توهین و تهمت می شود کمتر استفاده کنید تا نظرات نیازی به ویرایش نداشته باشند.
برق نیوز هیچ منفعتی در جانب داری ندارد و صرفا در پی ایجاد فضای تعامل و اظهار عقیده طرفین است
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
4
0
آقای وزیر
الان ۲ مداد هنوز حقوق نگرفتیم .
نه کارت پارسیان شارژ میشه نه حقوق .
واقعا بااین تورم چیکار کنیم .آقایون معاونین شرکت توزیع تا کرکره سیرن .میخوان چیکار پرسنل چی میکشه.
پیمان کارانی که باین آقایون بده وبستون نداشتن بدبخت شدن.
خدالعنت کنه کسانی که باعث این بی سامانی شرکت شدن.
آقاما دیگه خسته شدیم .لیلقت ندارین بسه دیگه برین کنار ،سیر که شدین.نیروهای قوی رو کنار زدین به کار بگیرین(مثل..،....)
بابلی ریکا
|
France
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
5
0
تبریک به مهندس سماکوشه عزیز
پرچم بابل بالاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
4
0
حالا که حقوق ها کم شد و 50-50 شد حالتون جا اومد آقای غفاری وام گرفت تا حقوق هارو بده تا پرسنل شب عید پیش زن و بچه شرمنده نباشن حالا کیف کنید با این وزیر و مدیر عامل جدید. خدا جای حق نشسته بلاهای بیشتری هم سر کسایی که راپورت دروغ دادند میاد.
پاسخ ها
شناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقاا ...قرار نيست كه هركي وام بگيره حقوق بده درصد قابل توجه واسه خودش برداره..غفاري مديرعامل بود مسئوليت پرداخت حقوق با خودش بود به هر ترتيبي ميبايست حقوق پرسنل طلب پيمانكاران و...را پرداخت ميكرد.نه اينكه بخواد از قدرت سو استفاده بكند و براي خودش حقوق نجومي پرداخت كند.
كل كشور 50-50 حقوق ميدن. ربطي به غفاري و هركسي ديگر ندارد.
شمايي كه نميدونيد هرچي بهت گفتن رو ننويس.
به غفاري سلام هم برسون بگو دلمون براش تنگ شده.
رضا
|
India
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
3
3
شرکت توانیر!

از من به شما نصیحت!من یک بازنشسته هستم ،از مدیران سال ۱۳۷۲شرکت توزیع مازندران.
با مهندس اصغری،یعقوبی،دهبندی کار کردم...بعداز آنها آقایان جعفری و شهابی و در نهایت غفاری آمدند.
۱- اینکه غفاری صلاحیت مدیرعاملی را نداشت در آن نه شک است و نه بحث. تبریک به وزیر که جلوی ضرر را بموقع گرفت.
۲-مدیرعامل باید جرات و ابهت و اخلاق اجتماعی و شخصیت اداری و عادل به همه پرسنل و بالغ و مشرف به کلیه امور و بدور از وابستگی سیاسی و زد و بند های مالی با پیمانکاران باشد ...
۲-افرادی را که بعنوان معاون و لایه ی اول انتخاب کرد متاسفانه فاقد دانش تخصصی و مدیریتی و وجاهت اداری بودند.
۳- عدم استفاده از مشاورین ذبده و کارکشته در موضوعاتی نظیر قراردادها،نظام پرداخت حقوق،برنامه های مالی .
۴- استفاده از دونن از پرسنل منفعل در حراست و بازرسی.
۵-روابط ن... در بالادست که بزرگترین اشتباهش بود.
۶- تسهیم پست سازمانی به چندتن نورچشمی و کنار گذاشتن و نادیده گرفتن مهندس سماکوش.
۷- تخریب برخی از معاونین خود در سازمان توانیر بمنظور برنامه ریزی برای حذف آنها.
....
۱۰- عدم حضور بموقع و سروقت در سازمان.
۱۱- راختیار داشتن رسانه شرکت و..و مدیر گوش بفرمان روابط عمومی برای رسانه ای کردن و نشان دادن و تبلیغات شخص مذیرعامل،چشمپوشی معاون مالی و میرمالی و ذیحسابی و اداره ممیزی شرکت بابت حیف و میل سود سپرده پارسیان پرسنل...
۱۲- دریافت حقوق های نجومی با تایید خود و اعضای هیأت مذیره و معاون منابع انسانی در طی... که با پذیرفتن تخلف در دریافت حقوق که منجر به عودت مبلغ .... به حساب شرکت شد و نکته ی جالب اینکه بلافاصله با دستور خود و مدیرمالی و ذیحسابی مبلغ عودتی را از حساب شرکت بصورت مخفیانه ...


متاسفانه متاسفانه باخبر هم شدم که تعدادی از پرسنل بازرسی و حراست و حتی برخی از مدیران حوزه معاونت توزیع توانیر نیز در لاپوشانی تخلفات آقای غفاری دست داشته تند که بنده هم قصد ندارم نام ببرم .

یکماه از تخلف نامبرده درابعاد مختلف میگذرد.هم اکنون همچنان ریاست هیات مدیره را هم دارد.شرکت در وضعیت بسیار بدی بسر میبرد.دل بنده برای این مجموعه ای که با خون و دل درستش کردیم میسوزد.
آقای مدیر عامل،اقای متولیزاده، مدیرعاملی که انتخاب میکنی باید تعدادی از این معاونینی که مدعی آن خدا نمی‌تواند عوضشان کند را تعویض کند.اگر نتواند انتخابش نکن.

من تجربه دارم میدانم.شرکت را.مردمانش را. پرسنلی را میشناسم.
ومن الله توفیق
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
سلام
با این اطلاعاتی ک شما دارین معلومه بجای خدمت ب مردم داشتین زاغ همکارارو چوب میزدین
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
پاسخ به ناشناس.
عزيز دل برادر توجه داشته باش كه كليه مطالب ارائه شده به هيچ وجه طبقه بندي شده نيست.و همه مطالب رو همه ي مديران شركت مطلع اند مگر شمايي كه ماخذ خبرت شخص آقاي ... است و شايد هم پذيرش موضوع براي شما اطرافيان ايشون سخت و سقيل باشه. همه ميدونن كه كسي كه خربزه ميخوره بايد پاي لرزش بشينه ولي خوردن يه خربزه و دو خربزه و سه خربزه نبوده ......الله اعلم .
ناشناس
| Spain
شما چجور بازنشسته ای هستی که ادعا میکنی غفاری سروقت تو محل کار نبود!!؟؟
نکنه دوربین مدار بسته داری؟
ادبیات و نگارش این موضوعات کاملا برنامه ریزی شده است و همه هم میدونن از سمت و سوی چه کسانی اداره میشه
شماها گاو پیشونی سفید هستید
امروز هفتم مرداد هنوز حقوق نگرفتیم اینجاست که باید به امثال شماها گفت هرکی خربزه میخوره پای لرزش میشینه،هرچند شما اصلا دغدغه مالی ندارید چون ماشالله شماها مشاوره املاک، شراکت با پیمانکاران، زمین خواری و..... رو سر لوحه کارتون دارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما خدا هم میشناسی، و من الله توفیق، اگر‌توفیق خدا به همچین افرادی که دروغ پراکنی و شایعه سازی و آبروی افراد رو بردن بود ، که سنگ رو سنگ بند میشد، معلوم خیلی قشنگ بهت راپورت دروغ میدادند، واقعا مازندرانی ها خیلی حسود و چشم دیدن موفقیت های کسی رو ندارن من نه کارمند دولتم نه اداره برقی و نه شمالی بواسطه دوستی خیلی نزدیک با آقای غفاری دارم ایشون اگر ایرادی هم داشته باشند هیچوقت حرام خور و اهل زد و بند بازی نبودند و نیستند و نخواهند بود و سر سفره حلال بزرگ شدند،نیرو توزیع مازندران قدر ایشون رو ندونستند خود وزیر هم اشتباهشو قبول کرده و میترسه میخواد با ایشون رو برو بشه و فرار میکنه چه مسئولینی داریم که به راحتی با آبروی یک نفر و به تبع آن خانواده بازی میکنند، سعی کنیم هیچوقت با آبروی کسی بازی نکنیم و چیزی رو که نمیدونیم به کسی نسبت ندهیم، نقل از امام صادق که اگر بنده ای، بنده دیگر را به گناه متهم سازد هرگز نمیرد تا خود آن گناه را انجام دهد، لطفا بی شرف نباشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
سلام
در جواب ،پیام بالا ،که گفتن حقوق ۵۰،۵۰ شد .از دو ماه قبل عید این داستان شروع شد ،آقای غفاری کار شاقی نکرد چون معاونین بی سواد داشت .
الان هم مدیر عامل باین تیم باشه وضع ازاینی که هست بدتر میشه چون اصلا عورزه انتقاد کردن نداره ،میترسن پست شون رو ازشون مدیر عامل بگیره.
الان ۴ مرداد هنوز حقوق نگرفتیم
چاپار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
1
0
شمارش معكوس............


خبر ها هاكي از مديرعاملي عليرضا رنجبر براي توزيع مازندران ، علي رغم نامه انصرافش از مديرعامل شدن در طرح فراخوان ميباشد.رنجبر امروز وقت ديدار با وزير نيرو را داشته است.
پاسخ ها
توانیر
| Iran (Islamic Republic of)
نه عزیزم....
این لقمه برای دهنش زیادی بزرگه......
شاخ درآورده از تعجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
4
0
درد دل چند تن از ثبت نام کنندگان :
سلام،
واقعا" جای تأسف است که این چنین فراخوان توسط توانیر و دارو دسته های وزیر نیرو به سخره و بازی گرفته شد.این چه فراخوانیست که قبل از دعوت به مصاحبه با وجود صلاحیت دعوت به مصاحبه بعضی از ثبت نام کنندگان را رد کردند.
اگر فراخوان دادید هر کسی که ثبت نام کرده و شرایطش را دارد باید به مصاحبه دعوت میشد و اگر شرط مخفی دیگری داشت که لااقل اعلام می کردید که همان اول ثبت نام نکنند و پیش بقیه شرمنده نشوند.!!!!!!!!!!!
آخه آقای دکتر سپری چه چیزی بالاتر از بقیه ثبت نام کنندگان داشت که دعوت به مصاحبه شد.
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا ،این ظلم و بیعدالتی را باید به کجا برد؟ سیاست یک بام و دو هوا به این می گویند.
برق نیوز ، بی زحمت لطفا پیگیری و از آنها بخواهید که چه توجیهی برای این کار دارند؟
پاسخ ها
بیشاخ
| Iran (Islamic Republic of)
داداش خود برق نیوز ومهدی خان گودرزی باهاشون هماهنگه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
1
از حقوق چه خبر؟
اسدی جون برگرد برو طبقه اول، طبقه پنجم زیادی برایت بالاست، اینقدر دست و پا زدی، فیش حقوقی پخش کردی بنشینی پشت میز مهندس غفاری، یکماه هم نتوانستی حقوق پرسنل را بدهی، برو معاونت منابع انسانی ات را برگردان.
توزيع چي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
1
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با دستوری که از بالا به وزیر نیرو داده شد برکنار شد.

مثل خبر شاه رفت مثل بمب تركيد.


چقدر هم داره پيگيري ميشه. جرا اينقدر براي پرسنل رفتن غفاري مهم و خوشحال كننده بود؟ با اينكه ميگفتند پرديختيهاي معوق رو داده ....فلان كرده....چرا اينهمه خوشحالي؟
چرا؟


ريشه ي اين خوشحالي در چيست؟
پاسخ ها
خراسان
| Iran (Islamic Republic of)
غفاري حيف شد.واقعا زحمتكش بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
برق مازندران زدونه مرد داشت انم ...
سوران
|
Ireland
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
آقای رضا و بازنشسته و دوست غفاری و......

نمیدونم دنبال چی هستین؟
شما کی هستین که وزارت نیرو و توانیر رو زیر سوال میبرین؟!..خب یه کاری کرده که برش داشتن.!!!
وزیر میترسه؟!
از غفاری؟!؟!
نمیدونم تو چه حوزه ای با غفاری رفیقی و زد و بند داری؟! غفاری تا دوباره براش نداشته باشه با کسی رفیق نمیشه؟!....
نمیدونی حرف نزن.
اگه کاری نکرده بود که الان سرکارش بود!
۴۰تا راننده رو اخراج کرد،از دستش شکایت کردن وزیر بهش هیچی نگفت.
تشویقشم کرد.
...سواستفاده از بیت المال

شماها عملکرد و تیزبینی دستگاه امنیتی را زیر سوال میبری.
چرا سوختین؟
چرا همه چیو بهتون نمیگه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آره وقتی زیر آب زنی زیاد باشه فرد سالمی مثل مهندس غفاری نمیتونه کار کنه شما که چیزی نمیدونی اظهار نظر نکن اون ۴۰ نفر هم الکی حقوق میگرفتن و زیادی بودن برای شرکت و الکی خرج بر میداشته. نه عمو ما نسوختیم وقتی کسی مثل شما از چیزی خبر نداره اظهار نظر میکنه واقعا آدم ناراحت میشه لطفا وقتی چیزی نمیدونید کسی رو متهم نکنید، حالا فکر کنید چقدر آدم های درستی مثل مهندس بودن که با زیر آبزنی آبروشون رو بردند توی این دولت باید بله قربان گو باشی و برده اینها باشی،نباشی همین بلا سرت میاد
لطفا بی شرف نباشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از وزیر هم ترسو تر آدم داریم، واقعا یکی از بی لیاقت ترین وزرای دولته، کسی که به راحتی بدون هیچ تحقیقی آبرو یه نفر رو میبره اونم زیر فشار بعضی آقایان نمیتونه فرد لایقی برای وزارت باشه خدا جای حق نشسته
شهرام
|
United States of America
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
2
1
غفاری کاری بود.درسته!
ولی ... بمراتب زیاد بود.غفاری چوب ... را خورد.
چوبی را که برای زدن رقبایش تیز و آماده کرد .
در چاهی افتاد که برای رقبایش کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همه بدونن هر کی آدم خوبی باشه دشمن خیلی زیاد داره، بالاخره ورق بر میگرده هیچوقت اینجوری نمیمونه انشالله دشمناش چوب آبرو بردن را خواهند خورد
كاظم
| Iran (Islamic Republic of)
خداي جاي حق نشسته



آدم خوب دشمن داره نه به اندازه آدم بد.!!!
آدم كه بد باشه همه دشمنشن.

داداش از خواب بيدار شو!
بدكردي بدخوردي!

اينو هم تو بدون :

كه هرچي بكاري همونو درو ميكني!
دست بالاي دست بسياره!
چوب خدا صدا نداره!


آه زن و بچه ي راننده هاي اخراجي بي جواب نميمونه...خدا جاي حق نشسته.



داداش از خواب بيدار شو...
ورق برگشته

همينكه بزير كشيدنت يعني ورق برگشته
همينكه تو تمام قايمشهر تو تاكسي و سوپر ماركت و نونوايي و مسجد نفرينت ميكنن يعني ورق برگشته.
همينكه ميگن خدايا شكرت كه تو مملكت يه زياده خور رو دراز كردن يعني ورق برگشته!!!!



چقدر روت زياده؟

ديگه چه اتفاقي ميبايست ميوفتاد؟


ورق برگشت....چجورم
ناشناس
|
Austria
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
آقایان منتظر رفتن غفاری بودند تا دوباره به باند خود قدرت دهند
تنها با گذشت چند روز از برکناری مهندس غفاری آقای س معاون شرکت در اقدامی هماهنگ با سرپرست شرکت توزیع و سرپرست برق جنوب بابل تصمیم به جابجایی افراد نزدیک به خود از جمله برادر خانومش گرفت
دوستان مثل اینکه در یکسال گذشته دستشان از مهره چینی کوتاه بوده و کمر به همت تخریب آقای غفاری جهت بدست آوردن جایگاه از دست رفته خود را داشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام
این حرف تهمته .من یکی از همکاران برق بابل هستم .اون بنده خدابا 17 سال سابقه هنوز شرکتیه و از پست کارشناسی اومده پایین تر وبدون هیچ چشمداشتی داره برای شرکت کار میکنه وهیچ زدوبندی هم نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این آقایی که فرمودید , با هزار خواهش و تمنا و مخالفت خودش , جابجا شد.خود مدیرعامل اجازه دادند که این کار اتفاق بیفتد.
معلومه که بقول مولانا فقط پوسته را دیدید.
بنظر بنده خیلی فشار به شما آمده !!!!!!!!!
اق محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
2
آقای ناشناس
مطمینم تو جزو کسانی هستید که در تیم منتخب آقای غفاری هستید و خوب بهتون میرسه.۴۰خانوار که زندگیشان باهمین چندر غاز اداره میگشت.فقط اضافه برداشت آقای غفاری یعنی ۲۱میلیون تومان که قبول کرد اضافه برای خودش از بیت المال برداشت کرد به اندازه حقوق یکماه ۲۰ راننده بود.داداش نفست از جای خیلی خیلی گرم بلند میشه....تو این وضعیت کرونا نمیشه مسافرکشی کرد...تو که به بقیه میگی نمی‌فهمی معنی شکم گرسنه و شرمندگی پیش زن و بچه رو میفهمی؟!

در این مملکت خیلی از جوانان رفتن شهید شدن نه بخاطر اینکه غفاری ۶۷میلیون حقوق یکماهش بشود و بقیه بروند بمیرن؟!!!!!

خدا جای حق نشسته.....آه اونایی که بدستش بدبخت شدن رو باید پس همیجوریکه نیستش که
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
1
آره راست میگی این 40 نفر زیادی بودن، حقوقشونم زیاد بود، برابر با حقوق یکماه آقای غفاری، حیف بود بره تو شکم زن و بچه این 40 نفر، باید میرفت تو حساب بانکی آقای غفاری
مفتح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
2
0
خبر فوري


بنقل از منابع آگاه،رضا غفاري روز چهارشنبه 8مرداد ،يكماه پس از بركناري اش به شركت توزيع مازندران مراجعه نموده و با حمايت سماكوش،نبوي،رخماني و كبيريان از سرپرست شركت تقاضاي تعيين تكليف كاري و صدور حكم مشاور عالي مدير عامل نموده است.
سماكوش به دلايلي تغيير رويه داده است و اكنون به عنوان حامي غفاري نقش آفريني ميكند.

رضا غفاري در سايه سكوت خبري از امروز ساعت 8:30 صبح كارش را در دفتر هيات مديره شروع نموده است.

منتظر ما باشيد
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of)
از تک تک کارکنان ستاد خجالت نکشید؟ با چه رویی میاد شرکت؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
1
ارتباط غفاری و سماکوش چی میتونه باشه جز زد و بند با پیمانکاران و منتفع بودن در پروژه های بزرگ پیمانکاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
2
سلام
شرکت توزیع مازندران رو باید درش گل بگیرن ،این آقایون ... ... ... و ... عجب رویی دارن باز برای غفاری ،تقاضایی نعیین تکلیف میکنن .
واقعا این آقایون دنبال چی هستن؟
این چاه رو همین آقایون براش کندن.
عجبیم؟؟؟؟
کمال
|
Australia
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
3
غفاری برای همیشه آینه عبرت برای ...

بنده از این فضا بهره میجویم و مطلبی را عرض میکنم.انتخاب غفاری نتیجه ی یک سلسله ... از ابتدای استخدام یک پرسنل تا به مقام عالی اداری رسیدنش
لطفاً صادقانه ملاحظه کنید!کسانی که همین الان در سمت های معاونت شرکت مشغول به.... هستند عمدتا برمبنای یک رانت و حمایت سیاسی منصوب شدند.البته جز زینتی.

غفاری برای تثبیت قدرتش تصمیم به تخریب سرمایه های شرکت گرفت تا فضا را برای ماندنش آماده کند.

امیدوارم شخصی انتخاب بشود که بساط اینا را جمع کند.
پاسخ ها
جمال
| Iran (Islamic Republic of)
برای شم هم در جای جدید آرزوی موفقیت میکنیم..
همكار شركت توزيع مازندران
| Iran (Islamic Republic of)
توانير بايد تمامي باندها و قطبها رو در شركت توزيع مازندران بربچيند.
همان كاري را كه سيد محمد هاشمي مديرعامل برق مازندران كرد...همه باند ها را متلاشي كرد.

براي توزيع مازندران بايد يك مديرعامل قدر كه با پشتوانه ي توانير كه بايد همه ي سردسته ي باندها و عوامل كليدي را متلاشي و جابجا كند منصوب نمايند.
جمال
| Turkey
شما عجالتا دنبال جا باش!!!!
درست کار کن تا کله پا نشی!!
توزيع مازندران
| Iran (Islamic Republic of)
بوي كثافت و عفونت خيابان امير را گرفته ...خجالت بكشيد
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
6
من از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم
حرفی از جنس زمان نشنیدم!
هیچ چشمی عاشقانه به زمین خیره نبود.


کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نشد.
هیچکس زاغچه ای را سر یک مزرعه جدی نگرفت .
من به اندازه ی یک ابر دلم میگیرد
.....
و شبی از شبها
مردی از من پرسید
تا طلوع انگور چند ساعت راه است؟

باید امشب بروم
باید امشب چمدانی را
که به اندازه ی پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم
و به سمتی بروم
که درختان حماسی پیداست
رو به ان وسعت بی واژه که همواره مرا می خواند
یه نفر باز صدا زد ......... !
کفش هایم کو؟
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
2
آقای که کرونا گرفتی خونه نشستی ۱۰ روزه اداره نمیای حقوق ات رومثل غفاری جونت داری میگی رفیق شفیق ات خانم ب داره جات چک می کشه لطف کن آنقدر به پاس محبت های بی کرانه غفاری پست حمایتی ننویس راننده ها حق دارن فکر کن الان اگه کارمند نبودی از کجا میخواستی خرج زن و بچه ات رو بدی هر چند مشاور املاک هم خوبه .
همکاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
6
1
آقای کبیریان باز داری چه کار می کنی که آمدی سیستم حقوق دستمزد رو قفل زدی کسی سر در نیاره آخر تو سر خودت و خانم عرب خزائیلی رو با این کارات مثل غفاری بر باد میدی . با این بی تدبیریت سر ۲ تا مدیرعامل رو بر باد دادی .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
حاجی شما برادر ولیزاده نیستی که فیش حقوقی مهندس غفاری را پخش کردی و حق جذب کارکنان را خودسرانه تغییر میدادی؟ و مخفیانه به سیستم حقوق و دستمزد همه کارکنان دسترسی داری
منابع انسانی
| Korea (Republic of)
ولیزاده جان بیخیال داداش.بسسه دیگه.

از بس این اداره بی صاحب بوده و اسدی تو یکی رو زیادی بزرگ کرده طوریکه حق جذب ۱۳نفر ازپرسنل رو تو پرداخت ... کردی و کسی نفهمید.
حالا که خانم خزایلی برای دفعه دوم دسترسی به حساب همه رو ازت گرفته داری دیوونه میشی....دیگه بسسسسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برای این حجم از بی اخلاقی تاسف باید خورد!!
متاسفانه یک تفکر پلید و انگشت شمار افراد بد طینت در حال از بین بردن اعتبار سرمایه‌های ارزشمند شرکت توزیع هستند!
همکار
| France
اتفاقا ولی زاده جزء تک و توک نیروهای بدردبخور، با اخلاق و کار راه انداز منابع انسانیه که بدون وابستگی به این باند یا اون گروه داره بی سر و صدا کار میکنه
پرسنل منابع انسانی
| Germany
آقای ولیزاده بجای اینکه به یک سوتزن که هدفش افشای فساد تا بن رخنه کرده در شرکت هست برچسب بزنی، بفرما که تا حالا با ... با آقای مثلا دکتر اسدی حقوق و دستمزد چند نفر رو .... کردی. رو کردن تخلف غفاری توسط شما و اسدی بی اخلاقی نیست، اما تخلفات و بده بستان های شما و اسدی بی اخلاقی است. آقای مهندس همیشه کارهاتو با ... راه میاندازی؟! من شما را اتفاقا از تک توک پرسنل درست شرکت می دانستم ولی با این جوابت که تکذیب نکردی دسترسی های غیرقانونی داشتی به سامانه حقوق و دستمزد واقعا از وضعیت شرکت ناامید شدم. من تایید میکنم وقتی آقای ولیزاده وارد منابع انسانی شد جوانی پرشور و با اخلاق بود. شاهد بودم که اهل زد و بند نبود. آقای اسدی چه کردی با این جوان؟ چرا باید نیروهای تازه کار و پر نشاط به ... اداری کشیده شوند.
شاهد
| Netherlands
من بعنوان یک پرسنل فنی که سالها در امورهای مختلف کار کرده ام، از نزدیک در سالهای گذشته شاهد قانونمداری و سختکوشی آقای ولی زاده بودم و امیدوارم به زودی به آنچه استحقاق آن را دارد، برسد. شرکت به چنین پرسنلی نیاز دارد.
عارف
| Iran (Islamic Republic of)
بی سر و صدا کارش رو می‌کنه رو خوب اومدی.
آشنا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شرکت به ولیزاده نیاز داره یا شما شاهد جان؟ حق جذب شما رو هم گویا خوب بالا برده! از روباه پرسیدن شاهدت کیه گفت دمم. حالا چقدر دیگه باید ببره بالا که به جایی که استحقاق داره برسه. البته کسی که در فرآیند آزمون استخدامی بدون کسب نمره لازم و با اعمال نفوذ... استخدام میشه، حتما به جایی که استحقاقش رو داره میرسه...
خبرگزاری دانشگاه
|
Canada
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
3
خبر فوری
فردا ،دوشنبه ... که از طرف آقایان نیازآذری همشهری و حامی دیرینه اش در منطقه زمانی بابل حمایت همه جانبه برخوردار بوده با لابی فراوان از استانداری تهران،کمیسیون انرژی مجلس وقت ملاقات با وزیر نیرو را گرفته.
وزیر نیرو همیشه و در همه ی سخنرانی های خود حتی در اولین و مجلل‌ترین جلسه ی سخنرانی اش در مراسم تودیع و معارفه معاون وزیر در امور برق همه ی مدیران عامل استانی را از زد و بندهای سیاسی با نمایندگان مجلس منع کرده،و با توصیه وتاکید فراوان تعامل با استانداران را خط عملکردی مدیران عامل استانی معین نموده است.

ولی متاسفانه در انتخاب مدیرعامل برکناری توزیع مازندران ،رضا غفاری تمامی ارکان و تشریفات پروسه ی فراخوان را نادیده گرفته و به توصیه نماینده مجلس در کمیسیون انرژی عمل نمود.
وزارت نیرو از مطرح کردن اعضای هیات علمی دانشگاه در طرح فرا خوان صرفا به عنوان تبلیغات استفاده می کند. و در عمل از بین کارکنان صنعت برق انتخاب میکند.
... که خود از اعضا هیئت مدیره شرکت توزیع بوده و نقش کلید و باسابقه در مصوبات و تصمیمات این شرکت دارد، بیش از ۱۵سال عضو هیئت مدیره است و یکی از ارکان قدرت و پشت پرده شرکت است.
... سابقه معاونی و عضویت هیئت مدیره توزیع غرب مازندران را دارد. او در زمان مدیره مدیرعاملی مهندس دهبندی از آن شرکت اخراج و با حمایت خاندان مسئله دار ... در توزیع مازندران در کنار منوچهر جعفری قرار گرفت که در نهایت با درگیری با جعفری و سپس خالی کردن زیر پای شهابی و ....اکنون مدعیه مدیرعاملی است....
وی در این مدت با استفاده از رانت ، بسیاری از افراد خانواده اش از دخترش.برادرخانمهایش .برادرزاده.پسرعمو.....را در شرکت مشغول بکار کرده.حتی هفته ی گذشته در سایه شلوغی ها برادرخانمش ،را به ریاست شبکه برق بابل گمارد.
... پرونده های زیادی در بازرسی استان دارد.

باند ... مخوف‌ترین و ریشه دار ترین باند توزیع مازندران است.
وزارت نیرو و توانیر دوباره در حال ارتکاب اشتباه هستند.

غفاری مدیری موفق و کارآمد و پرتلاش است. بحث برکناری او نتیجه ی یک اشتباه سهوی بوده.غفاری هیچگونه اضافه دریافتی در طول مدیریتش نداشته است.
طی تحقیق بعمل آمده توسط این خبرگزاری،غفاری در عملکرد کاری و جذب منابع مالی و وصول مطالبات شرکت و مدیریت مصرف بسیار کارآمد و موفق بوده و دلیل آن شخص محوری و حضور میدانی اش بوده و الا انتصاباتش کاملا غیر حرفه ای و از عوامل انسانی ضعیف و بی تجربه استفاده نموده است.

عدم توجه و اعتماد به اداره ی سیستمی شرکت یکی از نقاط ضعف نامبرده بوده.

، با توجه به اجماع برخی معاونین در کمپین انتخاب ... روزهای خاکستری را برای این شرکت رها شده پیشبینی مینماید.
پاسخ ها
صابر
| Iran (Islamic Republic of)
اقای عقل کل و متفکر.
سماکوش در رده آخر لیست انتخاب شدگان است.شک نکن.
بخاطر ... فراوان امکان انتخاب تا پنج نفر اول را ندارد.این آقا نفر هشتم لیست است.وزیر از فردا از همشون مصاحبه میگیره.
شمس
| Korea (Republic of)
ورپشتی چرا به در و دیوار می‌زند.؟!
سماکوش و غفاری تورو زنده زنده میخوره.از جون خودت
شمس
|
Korea (Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
2
با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی استان مازندران،خیلی از پایتخت نشین‌ها...اعراب بحرینی،قمیها،اصفهانیهای زیادی در این استان خانه و زمین ویلا خریده اند.

از اینرو سه تن از شرکت کنندگان بخاطر داشتن ویلا بعنوان بومی استان در فراخوان ثبت نام نمودند.
ناشناس
|
Korea (Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
2
چرا خودتو شمالی معرفی میکنی؟
شما که اهل ورپشت اصفهان و فامیل مهندس شهیدی هستی.
داداش نیا شمال اینجا جزیره آدمخوار است. ... و ... تورو می بلعند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
1
... بساز بفروش شرکت جور و پلاسشونو جمع کنن برن. همه تون با رانت و پول پیمانکاری به نوایی رسیدین و باتجاوز,به .. آبروی هرچی مرده رو بردید.
یعنی تو این شرکت چارتا نرد پیدا نمی شه این بدچشم ... رو از شرکت بندازه بیزون.

یکی بیاد این ... رو بریزه دریا.
دیگه مردم چجوری ناموسشونو بفرستن سرکار وقتی ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
1
با دستور از بالا و فشار از پایین پایین.
زلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
همیشه ودر همه حال شفاف بودن کارها -اسناد-مستندات وهر فعالیتی که در شرکت انجام می گیرد از وقوع هر گونه تخلفی جلوگیری خواهد کرد وهیچ شخصی از صدر تا ذیل به خود اجازه تخلف نخواهد داد چون زیر ذره بین همه کارکنان می باشد .حال چطور می شود اقای کبیریان بجای انکه درصدد جبران اشتباهاتش برآید واز پنهان کاری ها به دور بماند تا چنین ابرو ریزی را هم برای مازندران -شرکت توزیع مازندران ومسئولین ببار نیاورد مناسفانه اشباها تش را با اشتباه دیگر که همانا حذف دسترسی ها است اوامه داده واین ظن وگمان را در افکار عمومی ایجاد می کند تا با حذف دسترسی ها به ادامه تخلفات حتی با شدت بیشتر بپردازد تا به خیال خودش افکار عمومی از آن بی خبر خواهد شد .بدان که هیچ چیز بهتر از شفاف سازی نیست واطلاع عمومی باعث حفظ حیثیت وآبرو می شود انشاالله خداوند همه را به راه راست هدایت کند.
پاسخ ها
همکار مالی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ما مجدانه درخواست بازگرداندن دسترسی آقای ولیزاده را داریم تا ایشان بنابر صلاحدید حکیمانه و نگاه نافذ غبغبانه خود آنچنان که شایسته و بایسته است منت بنهند و به تغییر حق حذب اعضای خانواده، دوستان گرمابه و گلستان، و سفارشی های معاون سابق و مدیر فعلی اقدام فرنایند ان شاالله.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
1
... بزرگترین تاجر میلگرد اسقاطی.خود را مدیر عامل توزیع معلوم نیست کجا نامید و اوین نشینان و برادران ساطلن میلگرد و سیم اسقاطی به ایشان تبریک گفتند.
می گویند ... هم در این وانفسا خود را عضو هیئت مدیره و ... معرفی کرد و همه ... های شهر و پیمانکاران به او تبریک گفتند.

خدا عاقبت مردم مازندران را با این مدیران بخیر کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
1
... خخخخخخخخخ
امروز جشن و پایکوبی میله گرد کوبون کرد

سلطان میلگرد تیرهای اسقاطی و آپارتمانساز با میلگرد اسقاطی امروز خودش رو شاه نامیو
کفاشیان
|
Germany
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
آقای مصطفوی چه هنری داره که اینقدر از طرف آقای اسدی حمایت میشه بجز هنرِ...؟ غلام حلقه به گوشی که حتی واسه آب خوردن ااز اسدی اجازه میگیره و حالا به لطف تغییر و تحولات سری درآورده توی سرها. اندازه این آدم شااااااید همون کارشناس آمار باشه و بس. کاشکی قضاوتی در کار بود و این مرد همیشه خندان، معروف به کفاشیان!!! اینقدر با اعصاب همکاران و ارباب رجوع بازی نمیکرد.
پاسخ ها
مشاور
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
من اگر جای اسدی بودم مصطفوی رو بر میداشتم و به جای او ولیزاده را می ذاشتم. ایشان واقعا کمتر از آقای مصطفوی به اسدی خدمت نکردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
آقای حائری٬ مسئولین بازرسی وحراست وزارت نیرو وتوانیر :چرا مدیرعامل توزیع برق ... که این مملکت را برای آینده بچه هاش کوچک می داند وآنها(دوتا ازبچه ها) یکی دختر ویک پسر را به آمریکا میفرسته وخودش برای لابی گری وکسب درآمد اینجا هست باید مدیرعامل باشه !!؟چرا به این موضوع به این مهمی دستور رسیدگی نمی کنید؟
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
2
تابستان و پیکش تمام شد.
بدون مدیرعامل و معاون بهره برداری.
یه معاون منابع انسانی براحتی مازندران را از پیک بدرستی با کمترین تنش عبور داد.آفرین به اسدی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
3
1
شرکت که صاحب نداشته باشه تهش میشه همین
آقای حسین مهدوی فر پرسنل دفتر توسعه به همراه مدیر خود آقای کرامتی در حال لابی سیاسی جهت به دست گرفتن سکان روابط عمومی هستند
با استفاده از ابزار قدرت ،استاندار و فرماندار ساری در حال فشار به اسدی سرپرست شرکت می باشند.
پاسخ ها
مهدوی فر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقای ولیزاده، بیخیال. این میز به اسدی هم وفا نداره. خنجر از رو بزن آقای ولیزاده.
ریکا
|
United States of America
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
3
دست بردار آقای ...
کم حق جذب خانومت رو بدون مجوز بالا بردی
کم حق جذب ب و ا... رو بالا بردی حالا داری تعریف رئیس جونت رو میکنی
پرچم بابل بالاست.
ناشناس
|
Romania
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
آقای ...
جنابعالی چون چند شغله هستی برات مهم نیست که اول ماه یا آخر ماه حقوق بگیریم
شما تو جاده اصلی فرح آباد یک مشاوره املاک لوکس داری و زمین هایی که دوره بخشداری با قیمت پایین و ... کسب کردی داری بنداز میکنی،جنابعالی داری شرکت تبلیغاتی میزنی که درآمد داری ما که نباید چوب بی فکری شما و دوستان شما رو بخوریم
۲۱ ایم روز از ماه هنوز حقوق کامل نداریم
شما میتونی خانومت رو تو سی چند سالگی ببری برق منطقه ای استخدام کنی
ما سیمبان ،شماره بردار،تکنسین و... که تامین نیرو هستیم یک صدم درآمد جنابعالی رو نداریم
دست بردار برادر از این زیرآب زنی
ناشناس
|
Romania
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
آقای چ که میای هی از نحوه مدیریت در همه ی معاونت ها نظر میدی و می نویسی اصلا هرچی تو میگی درسته،اصلا همه ی اینها بدرد نخور حالا بگو تو چطور زدی تو کار ساخت و ساز، خرید زمین های جاده دریا ساخت ویلاهای لوکس،فروش به قیمت نجومی، مشارکت و سرمایه گذاری با آقای ب ... و پیگیری جهت وصول مطالباتش رو چرا انجام میدی.
با این کارها ... با کله میخوری زمین مو قشنگ
0000
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
1
امروز بعد یک ماه 30 درصد حقوق واریز شد بعد 10 سال سابقه 1/100/000 هزار تومان حقوق نمیدونستم با این همه پول چیکار کنم.پول ثبت نام مدرسه بچم هم نیست.آقای اسدی مدیر عامل و سرپرست عزیز آخه دو روز ماموریت و 100 تومان اضافه پارسیان و 10 ساعت اضافه کار برای یک پرسنل شرکتی پول یک روز حقوق پرسنل استخدامی نیست.از قدیم به هر کی 100 دستی میدادی زمان پس دادن پول یارو یه تشکر میکرد و 10 تومان بالاش میزاشت پس میداد.شما بعد یک ماه حقوق ندادن چرا سرو ته حقوق بچه های شرکتی رو میزنین.الان 3 ماهه فیش حقوقی نداریم آخه این چخ شرکتیه لعنت به شرکت لعنت به این حقوق یه عده آدم ظالم بدتر از یزید که آب دست هیچکی نمیدن شدن سکوان دار شرکت توزیع حقوق کارگر دور میدون بیشتر از ماست.ای کاش آدم بره کارگری بیرون بکنه زیر بار شما ظالمین نره.30 درصد حقوق شما کل حقوق چند تا از این بچه های شرکتیه که با جان و دل دارن برا شرکت زحمت میکشن.خداوند شما رو به سزای اعمالتون برسه.اگه شماها میگین غفاری خورد که نخورد حداقل خودش خورد از بچه های شرکتی چیزی نکند.شجاع محمودی عزیز کجایی ببینی شرکت چی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
اون موقع که اخر سال وام گرفت و حقوق مزایای همه رو به موقع و تمام و کمال داد همه کر و کور و لال شذه بودن و هیشکی نمیدید
باشد که الان قدرش رو بدونن
000
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
1
واقعا متاسفم برا این شرکت که چهار تا بچه در موردش نظر میدن.آخه مگه بابلی آملی و سوادکوهی و قائمشهری داره.بدبختی ما تو مازندران اینه که هر کی از روز اول میاد سر کار دنبال پست و زیر آب زدن.آخه عزیزان اینجا یه شرکت برا خدمت رسانی به مردمه .خدا شمارو به راه راست هدایت کنه اگه آخرتی باشه شماها آخرشین.به جای اینکه تو سایت دنبال خراب کردن یکدیگر باشید برید دو ساعت درست کار کنید.هر کسی به خودش اجازه میده راجعبه مدیر عامل صحبت کنه.به نظر بنده مازندران و پرسنلش هیچ موقع پیشرفت نمیکنن چون مردمی نیستن.در راه خدا کار نمیکنن در راه پست و مقام کار میکنن.کسانی که تا چند سال پیش دنبال کار گرفتن بودن الان حساس ترین پست های شرکت توزیع رو دارن از قسمت مالی آقای هدایتی گرفته که معلوم نیست از ناکجا آباد اومده تا اون دبیر خانه .خداوند همتون رو به راه راست هدایت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
موافقم و آمین
همه چی روشن میشه و اخرش رو سیاهی میمونه واسه زغال
پایان شب سیه سپیداست
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
1
0
با سلام خدمت دوستان و اساتید عرض کنم مازندران و مردمان عزیزش قدر مدیر کاربلد مانند غفاری رو ندونستید.پرسنلی که بجای حمایت از این بزرگوار سوار بر قالیچه بی عدالتی و مخالفت نابجا از این بزرگمرد شدید.اگر لحظه ای به آینده می اندیشیدید به این اشتباه بزرگ تن نمیدادید.غفاری آینده این شرکت بود.حال بشینید تا خودشان برای مازندرانی که همیشه بیگانگان بر آن سلطه داشتند مدیریت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
واسه اینکه تا بوده همین بوده هر کی که کارش رو درست انجام میده اخرش زیرابش رو میزنن و تخریبش میکنن. چون دزدهای واقعی قوی ترن و قدرتشون بیشتره
سعید
|
United States of America
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
2
0
کسانی که از برکناری مهندس غفاری این شیر خفته خوشحال شدید.اکنون وقت شیون و بر سرزدن است.
دنبال سوراخ موش بگردید.چشمتان مور،ببینید که مهندس گذرگاه مدیرعاملی شرکت را در دست خود دارد.
کسانی که به ناحق اطلاعات پرداختی شرکت به پرسنل را بردند به وزیر نیرو دادند،باید تاوان کارشان را بزودی بدهند.
مهندس دیگر به هیچ خطا کاری رحم نمی‌کنند.




ما برمیگردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
كيوان مراديان،عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌شود اجماع همگانی برای حمایت بیشتر از صنعت برق در کمیسیون انرژی و صحن مجلس حاصل شود.

كيوان مراديان و ساير نمايندگان مازندران در مجلس ،تند تند وزير و مديرعامل توانير را ملاقات ميكنند.
مدافع حرم
|
Germany
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
1
سلام نمیدونم چرا همه از اقای ... تو مالی برق غافل شدن، ایشون چند سال رییس تمرکز حسابها بود ولی بدلیل فاش شدن زد و بندش با پیمانکارا از تمرکز حسابها بردنش تو تاسیسات. ولی اونجا هم دست از کارهای کثیفش برنداشت و فقط نوعش عوض شد.پیمانکارا رو مجاب میکنه که نیروهاشون رو در دفتر نمایندگی بیمه ی خانومش ( بیمه ایران- ...) بیمه کنن. پیمانکارا هم مجبورن بخاطر اینکه تاییدیه صورت وضعیتهاشون انجام شه قبول کنن. کسی که از 8 ساعت تایم کاری یک ساعت هم پشت میزش نیستو همش به فکر تخریب بقیه است.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
آقای اسدی عزیز واقعا آنقدر براتون دشوار هست که هنوز باوند و هدایتی رو جابجا نکردید . اون خانم اگر ما بهش احترام یا سلام نمی کردیم ماه آینده ماموریت و یا اضافه کار ما رو به بهانه ای کم می کرد. اون هدایتی بقول خودش مسئول نقدینگی توزیع برق استان مازندران انقدر از پیمانکارا بابت کشیدن چک باج گرفت ابروی همه رو برد .
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
سلام همکاری که نشستی فقط داری واسه سرگرمیت چیزهای ناشایست واسه همکارها مینوسی ما که چند سال تو این شرکت داریم خدمت میکنیم هنور از این بنده خدا نه چیزی دیدیم نه چیزی شنیدیم جز احترام و خدمت چیزی ازشون ندیدم انقدر شرکت تو جالش نداز همکار محترم بخدا آه اینا به سر خانوادت میاد چرا یخورده واسه کار کردن تو اداره وقت نمیزاری بجای این که بیای دیگران رو تخریب کنی . اگه همکاری تخلف کنه مطمعن باش اداره بزرگتر داره و خودش باهاشون برخورد میکنه دیگه لازم نیست که شما واسه اوقات فراغتت واسه همکارای محترم تصمیم گیری کنی
ناشناس
|
Mauritius
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
1
این معاونین شرکت رو بدبخت کردن
پاسخ ها
همکارا
| Iran (Islamic Republic of)
آقای همکار که دنبال تخریب هستی فقط داری همکارای شرکت خراب میکنی. من الان ۱۵سال تو این شرکت توزیع دارم خدمت میکنم . والله از این دو نفر ما چیزی ندیدم و نشنیدیم. چرا واسه سرگرمی خودتون با آبروی یه شخص بازی میکنید آه این همکارا آخر گریبانگین خودتو و خانوادت میشه. خدا شمارو به راه راست هدایت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
سلام آقا
چرا از دیروز مطالبی که نوشته شده رو نمیزارید؟؟؟؟
برادر؟ شما که مدعی ....هستی پس همین الان زحمتشو بکش
مدیر پایگاه ادعایی نداریم
ناشناس
|
Italy
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
1
0
پسر خوب اگه قرار بود ما هم سوار قالیچه غفاری بشیم دیگه توزیع برق مازندران میشد دزدی برق مازندران.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
0
0
آقای ف س منتظر ما باش..دست پر داریم میایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
1
1
سلام. عرضم خدمت اون همکاری که میاد اینجا هی اسم از خانم باوند و آقای هدایتی میبره. آقا بسه دیگه چیه اسم این دونفر هی میایی اینجا میبری الکی اینارو بزرگ میکنی پیش خودشون فکر می‌کنند کی هستن بابا ما که میدونیم که اینا دوتا کارشناس ساده هستن و یه جایگاه کوچیک دارند تو شرکت دارند کار می‌کنند که دستشون بجای بند نیست ماهم تو این چند وقت خدایش چیزی ندیدیم پس لطف کن آنقدر اینجا ازشون اسم نبر که اینا خودشونو انقدر بزرگ ندونند. بابا تو اینهمه بزرگان مدیران اداره رو ول کردی که همه ما میدونیم چقدر دارند تو این اداره می‌خورند و می‌برند و دارند چه بلاهای به سر شرکت و همکارها دارند میارند که الان چند ماهی که حقوق مزایای خودمونه نمیگیرم حقوق سروقت نمیگیریم همیشه باید جلوی زن و بچه مون شرمنده باشیم. حالا شما گیر دادی به دوتا بچه که هیچ کاری اداره هستن
پاسخ ها
کبیریان
| Canada
.... منشی غفاری در بهره برداری بود.
.... هم دامادش معاون اردکانیان هست.
.... کاسبکاره بیرون برای اربابش ملک و املاک میخره.
مدافع حرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
0
2
سلام.نمیدونم چرا همه از یک نفر تو مالی غافل شدن.آقای ... که چند سال رییس تمرکز حسابها بود ولی بدلیل فاش شدن زد و بندش با پیمانکارها از تمرکز حسابها بردنش تاسیسات.ولی هنوز دست از کارهای کثیفش برنداشته، فقط نوعش عوض شده. به این صورت که پیمانکارها رو مجاب می کنه پرسنل خودشونو ببرن شرکت بیمه ای خانمش ... کنن.پیمانکارهای بیچاره هم فقط برای تایید صورت وضعیتاشون مجبورن که اینکار رو انجام بدن.. کسی که در ۸ساعت کاری فقط یک ساعت سرجاش نشسته بقیه ساعت ها بفکر تخریب همکارها هست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
0
1
غفاری.بزودی در چنگال قانون قرار خواهد گرفا ودباید پاسخگو باشد.
زلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
0
0
وزیر محترم نیرو
مازندران مهد انسان های وارسته ،باتجربه ودارای تخصص ،تعهد ،پاکدست وهزاران خصلت های خوب دیگر است که در سطح ملی وکشوری به نحو شایسته ومطلوب ودر بسیاری از مواقع فراتر از انتظارها مدیریت کرده وزبانزد بوده وهستند ودر جنگ تحمیلی با فداکاری های بسیار زیاد در لشکر ۲۵ کربلا وارتش وسایر نیرو های مردمی همیشه خط شکن وجان برکف بودند وبعد آن در سازندگی وسایر سطوح دیگر بسیاری را با کارهای خارق العاده خودشان متعجب وحیرت زده می کردند حال چگونه می شود به این همه رشادت بی اعتنایی میکنید وبدنبال فردی غیربومی وخارج از مازندرانی برای هدایت ومدیرعاملی شرکت توزیع مازندران بر می گزینید که این عمل بسیار توهین به فرهیختگان شرکت در درجه اول ودر درجه بعدی به مازندرانی های بی بدیل می باشد ،اگر از عملکرد نامناسب وزیادیخواه مدیرعامل برکنار شده ناراحت هستید انتخاب خودتان بود چرا که حتی در لیست صاحبان صلاحیت در مصاحبه با شما هم نبود وبا همکاری بعضی از سیاسیونی که تاریخ انقضای آنها بسر رسیده بود وبا کلک های حساب شده همه چیز را خودتان بهتر از هر کس دیگه می دانید در عرض ۳روز بهم زده واونهایی که حقشان بود کنار زده وایشان را منصوب کردید که نامبرده به دلیل نداشتن ظرفیت در این حد ، هم شما وهم شرکت توانیر وهم شرکت توزیع مازندران وبهتر بگویم کل مازندران را زیر سوال برده وبا رسوایی شان مدت ها باید بگذرد تا از ذهن ها پاک شود ومتاسفانه با کمال وقاحت همه جا اذعان دارد که مسئولین از وزیر تا مسئولین شرکت توانیر همه در برکناری من اظهار اشتباه می کنند ودر آینده برای مناصب مهمی برایم در نظر گرفتندکه اگر ابن موضوع محقق شود باید به حال صنعت برق شدیداً نگران بود وآن را در ورطه نابودی دید .بنابراین عملکرد این شخص دلیل نمی شود از سایر فرهیختگان که در فراخوان خودتان (روش تصویب شده که در هیات دولت نزد ریاست محترم جمهوری به عنوان یک حرکت بسیار مطلوب ونو یاد شد ) ودو نفر از آنان مازندرانی هستند وتمام نقاط ضعف وقوت این شرکت وافراد نالایق دارای پست های حساس که همه بر اساس باند وکار شکنی در کار دیگران که در تیم شان نیستند به این جایگاه ها رسیدندوعلیه اینان سمپاشی می کنند از آنها استفاده ننمایید وبه نظر آین گروه مخرب که بدنبال افراد هم تیم ویا غریبه ای که بتوانند با قرار گرفتن در حلقه اولش همان راهی را بروند که مدیر عامل برکناری رفت وحتی با جسارت تمام هم چنان به ادامه تخلفاتشان می پردازند وبارها در جمع همدستانش اعلام می دارد که با آقای ورپشتی بستند ودوباره به همان اهدافشان خواهند رسید .امیدوارم وزیر محترم به روش خود پایبند واز سه نفر معرفی شده برای مصاحبه با ایشان که لیست شان در همه جا پخش شده ودر افکار عمومی حک ودر تفکر کارکنان ثبت شده است به مازندرانی های معرفی شده بومی(مازندرانی) فکر کرده ودر هفته آتی معارفه فرمایند تا انشاالله هم مسئولین وزارتی وتوانیر وهم مازندران سربلند از این امتحان فارغ شوند.
الهی آمین
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
بله درست میگین آقای ...رسوایی شما رو از غرب تا شرق از تغییر مسیر تریلیهای نیرهای بتونی ب جیبتون از هزاران رسوایی دیگه که همشون‌موجوده از یادها هیچ وقت نمیره
ناشناس
| United States of America
آب و هوای جاده دریا سازگار..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
0
0
جناب وزیر اتفاقات اخیر درشرکت توزیع برق مازندران فقط به نفع یک نفر تمام شده است اون شخص کسب نیست جز مدیرعامل غرب مازندران چون تمام توجهات وزارتخانه رفته به سمت تعیین مدیرعامل شرکت توزیع مازندران وغرب مازندران با تمام نامدیریتیهایش فعلا ازکانون توجهات توانیر خارج شده است .جناب اردکانیان خواهشا غرب مازندران را دریابید.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
از این دو نفر چیزی ندیدی ؟ یا خودتی یا شریکش هستی و گرنه کل امورها از این خانم و آقا دل خوش ندارن چون فکر میکردن شرکت برای خودشون هست نمیدونم چرا انقدر مدیر مالی و حراست سنگ این دوتا رو به سینه میزنند . بنده خدا خانم ... دفترچه داشت پول های رو که می دزدید می نوشت ولی اینا دفترچه ندارن . کاش هردوشون صدور چک بمونند آنقدر ...
پاسخ ها
ديوكلا
| Iran (Islamic Republic of)
اين خانم باوند به فاميلش مينازه.
هميشه تو اداره پز ميده ميده دامادمون معاون وزيره.
آقاي كيومرث حيدري دادمادشه. هي پز ميده ميگه هيچكس جرآت نداره بمن بگه بالا چشمت ابروئه.

اين شركت شده فاميل بازي و باند بازي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
داداش نكنه شما بدون پارتي بعنوان پسر شايسته ديوكلا وارد شركت توزيع شدي...اينجا جاي خصومت هاي شخصي نيست..مثل اينكه شركت توزيعو اين دو نفر ميچرخوندن..واقعا ايول به اين دوتا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
این هدایتی که الان اینه خدا به داد چند ساله دیگه برسه
پاسخ ها
سروش
| Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا آدم كار راه اندازيه.
انصاف داشته باشيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چرا بی خود حرف میزنید
ابن بنده خدا با یک نیروی شرکتی اداره است با کسی کاری نداره
آقایون حرمت همدیگرو نگه داریم برای دو زار پست و مقام همدیگرو تخریب نکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
معني کار راه اندازم فهمیدیم، هرکی تو کار دستکاری ارقام و اسناد باشه میشه کار راه انداز
شاهد
| Canada
هدایتی خیلی مرده.خیلی
همکار توزیع
| Iran (Islamic Republic of)
خدایشم هم مرده هم بچه ای بامعرفت و خوش اخلاقیه . وقتی موقعه ای حقوق میشد من نیروی شرکتی خیالم جمع بود یکی هست تو مالی که به پیمانکاران فشار بیاره واسه زود پرداخت کردن حقوق. خدا جایی حق نشسته آقای هدایتی ما که همیشه جز تعریف ازت چیزی نشنیدیم
كشكلا
| Iran (Islamic Republic of)
حساب هدايتس رو از بقيه جدا كنيد.انصافا با مرامه
hamkaar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
1
خبر خبر خبرخبر خبر خبر خبر خبر
كانديداهاي نهايي هستن.
منتظر باشيد

كانداهاي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
2
دزد دزدِ
واقعی و غیر واقعی نداره
کارشناسی که با اختیارات محدود دزدی میکنه، اگر بیشتر قدرت داشت به اندازه مدیرعامل می دزدید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
1
3
... درمونده از همه جاست رفته دنبال ورپشتی و رنجبر که بیاردشون و از قبلشون ادامه کار داشته باشه. نه داداش از این خبرا نیست باید بزودی در چنگال قانون پاسخگو باشی. دیگه نثل قبل نیست که یکیو از حراست بیاری بذاری بهره برداری و ب.. جمع کن بساطتو.
بابلی ریکا
|
Canada
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
4
چه خبره......
جریان مفقود شدن پرونده های مدیریت برق بابل چیه؟!
نبوی؟
غفاری؟
سماکوش؟!
چه خبره......؟!
اداره کل اطلاعات استان بدنبال رد پای تخلفات مالی از داخل ستاد شرکت هستند
پاسخ ها
همكار شركت توزيع مازندران
| Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه شركت توزيع مازندران بيش از ظرفيتش در حواشي غوطه ور شده.
دچار هرج و مرج شديدي شده است.
جکسون
| Canada
خدا بخیر کنه .....

چرا بازرسی استان ،دستگاههای مرتبط تا الان سکوت کردند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اینهمه فساد چرا بازرسی و حراست توانیر دخالت نمیکنه؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
2
جریان چیه که ... سابق دنبال یک کاندید معلوم الحال افتاده و می خواد ... رو مدیرعامل کنه.
ایا اینجا آقای دکتر... هم در ماجرای برنده شدن پروژه تعمیرات کلید 8 میلیاردتومانی پسر ... دخیل هست.

فقط جهت روشن شدن ذهن اقایون بگم که قیمت یک کلید 50 میلیون تومان هست و 8 میلیارد تومان قرارداد ... برای امسال می شه به عبارتی قیمت 160 کلید.
فکر می کنید در سال آیا در مازندران 50 کلید نیاز به تعمیر دارن?

پس این که سال ها در صنعت برق برد حالا می گه سالانه پول 160 کلید رو به من بدید و من می آم شما رو مدیرعامل می کنم. همونطور که .... را کردم.
تا کجا کثافت کاری.
بسه.

بازرسی کجاست, اطلاعات چکار می کنه.
قوه قضاییه کجاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
1
چه خبره این لابی مدیران عامل ورشکسته سابق.
...
مهاجر
|
Canada
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
1
ائتلاف،غفاری،سماکوش.
،
ساروی
|
Canada
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
2
رحمانی بازنشست شد چرا هنوز تو اداره هست؟؟!
اسدی گرجی هم آذرماه بازنشسته.مدارکش الان دست همه هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به همون دلیل که غفاری برکنار شده با پر رویی میاد اداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چون تویی دزد واسه دزدی کردنت آقای غفاری بهت پست نداد واسه همین الان جناب غفاری الان شده دزد. اخه بدبخت وقتی جایگاهی نداری امسال تویی دزد نباید تو شرکت کار کنند . متاسفانه تو این سازمان کسی دزد باشه بیشتر رشد میکنه تا آدام سالم . خدا جایی حق نشسته یروز هم تاوان اینارو میدیدن شک نکن بیچاره زن و بچه هاتون که باید قربانی این تاوان شما باشند چوب خدا صدا نداره
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
1
راستی چه خبر از زمین های اکتسابی آقای ... سابق، زمین های چند صد میلیاردی در فرح آباد و بخشش زمین های در پائین ترین قیمت ممکم و هدیه آن به مقامات در سازمان استخدامی و... برای فشار بر هئیت دولت جهت برکناری مدیرعامل
اگر قرار به ورود سازمان بازرسی و مقامهای امنیتی است بهتر است که این نهاد ها به چگونگی جذب همسر این آقا در برق منطقه ای و نحوه دریافت زمین به قیمت بسیار ارزان و تغییر کاربری آن و تفکیک و فروش به قیمت بالا ورود کنند.
مدافع حرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
2
سلام.نمیدونم چرا همه از یک نفر تو مالی غافل شدن.آقای ....ولی هنوز دست از کارها برنداشته، فقط نوعش عوض شده. به این صورت که پیمانکارها رو مجاب می کنه پرسنل خودشونو ببرن شرکت بیمه ای خانمش خانم بیمه ایران بیمه کنن.پیمانکارهای بیچاره هم فقط برای تایید صورت وضعیتاشون مجبورن که اینکار رو انجام بدن.. کسی که در ۸ساعت کاری فقط یک ساعت سرجاش نشسته بقیه ساعت ها بفکر تخریب همکارها هست
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
1
خدمت همه همکاران عزیز و بهتر از جان در شرکت توزیع برق مازندران
سلام و عرض احترام
خواهشا دست از بگومگو ها و آبروریزی ها علیه یکدیگر بردارید
آبرویی از مازندران عزیز ، در ذهن بقیه نمانده
فرقی نمیکنه اینوری هستی یا اونوری
بابلی ، ساروی ، قائمشهری یا هرجای دیگه
احترام همدیگر رو نگه دارید
اینقدر تخم کینه و نفرت و تردید در دل همدیگه نکارید...
دنیا تمام میشه با سرعت برق و باد
تو میمانی و این همه بذر سیاهی بر دلت
تا نهال تنومندی نشده
از دلت پاک کن...
همکاران عزیز
اول به خودم میگم
ما ابد در پیش داریم
وجومون میماند
شاید جسممان چند صباحی دیگر از بین برود
ولی وجود و روحمان تا ابد باقی میماند
پس ببین که روح خود را چگونه میسازی؟

شنیدی از جام جهان بین همین بشکسته دل باشد همین این
الهی بحق همه پاکان درگاهت قسم،
به همه عزیزان همکار،دل شاد و پر از آرامش ، رزق و روزی حلال
و خوشبختی در زندگی عنایت فرما
الهی آمین
شرمنده از وقتی که برای خواندن این مطلب گذاشتید...
اپراتور مظلوم برق باختری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
1
آقای مهندس حائری عزیز
کی نوبت برق باختر می شود اما قبل از اینکه به کارنامه درخشان آقای شبیهی بپردازی در این دو زمینه یک تحقیقی بفرمایید
1-چرا یک مدیر جانباز که پای خود را در جنگ از دست داده از دفتر تحقیقات برکنار و یک خانم کم تجربه وبله قربان گو جایگزین ایشان می شود آیا این انتصابات برای واگذاری بعضی پروژه های تحقیقاتی به اساتید آقای شبیهی و دیگر معاونین بی سواد نبوده که آقای شبیهی هم به سلامتی دکتر شود.
2-آیا کسی از حیف ومیل اموال دولتی توسط آقای شبیهی ومدیر حراست اسبق ایشان تحقیقی نمود یا مصلحت اندیشی چشم بروی همه تخلفات ایشان بسته شد.
3-آیا در زمینه بکار گیری نیروهای جدید در شرکتهای وابسته نظارتی وجود دارد یا همه از بستگان سببی ونسبی هستند برادر معزز مدیر دفتر فنی در کدامین شرکتها مشغول به کار است صورت وضعیت این شرکت چطوری ارزیابی می گردد وچشم بر اشتباهات این شرکت چطوری بسته می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
2
آقای وزیر نیرو ،لطفاً یک نگاه به عملکرد خود در انتخاب سال ۹۸ برای مدیرعامل توزیع برق مازندران بیاندازید که چگونه نفری را که اصلا در لیست ارسالی به شمانبود با دستکاری وبهتر است گفته شود با معامله وسیاسی کاری آقای رضا عفاری را که نه تجربه کافی ونه سواد درست حسابی وبسیاری از عناصر لازم را نداشته انتخاب وهم شرکت را نابود وهم خودش را برای همیشه درگرفتن مناصب کلیدی سوزاندی و مجدداً با فشارهای سیاسیون اشتباه گذشته را در حال تکرار وآنهم برای مهندس سماکوش که در لیست وجود ندارند هستید که آثار منفی این حرکت بسیار گرانتر از قبل برای شما بدنبال خواهد داشت.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
1
حمایت یکی از آقایون نزدیک به مهندس حایری که القصه بابلی است از,سماکوش صرفا بخاطر همشهری,بودنش داره سبب می شه ایشون که توانایی چرخوندن یک معاونت رو نداره دوباره سراغ نمایندگان مجلس بره و لابی کنه. الانم داره با غفاری حال می کنه که خودش در سال گذشته شرکت رو کاملا ده سال عقب برد.
سماکوش اصلا و ابدا نه از لحاظ علمی, توانایی, قابلیت, تخثص, سبقه و عملکرد نمی تواند در قامت مدیر عامل باشد.
جناب ... از توانیر لطفا دست از حمایت از همشهری ات بردار. شما یکبار روی غفاری قمار کردی و بشدت باختی. حالا چرا?
متاسفانه ج مدیرعامل سابق هم دنبال گزینه خورشه.

جناب وزیر کار از انتخاب عقلانی داره خارج می شه و می ره بسمت و سویی که تجربه شده و جواب نداد
لطفا فارق از فشارها شایسته گزینی کنید.

اینها سالم نیستند
توانير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
1
0
توزيع مازندران در انتظار ورود يك مديرعامل بومي مقيم تهران
كاركنان توزيع مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
1
حقوق مرداد را پرداخت نكردن..به توانير زنگ زديم ميگن يكهفته است به توزيع پرداخت كرديم.
ما چه گناهي كرديم اينجا بيصاحابه.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
از برکات تصمیمات هیجانی آقای وزیر در پی برکناری مدیرعامل مازندران، عدم دریافت حقوق است
ما تبدیل به کارگرانی با حقوق هفته ای شدیم منتها با یک ماه تاخیر
آخر هر هفته ۳۰ درصد حقوق دریافت میکنیم
آقایان که در وزارت نیرو و توانیر تشریف دارید فقط رفاهیات ۶۵ درصد شما برابر با ۶ الی ۷ میلیون تومان می باشد حقوق و اضافه کار و پاداش دیگر بماند،
ما تا این لحظه یک ریال هم نگرفته ایم
چطور میتونید آسوده و راحت بخوابید در صورتی یک سیمبان،شماره بردار،کارشناس برق در هر استانی از جمله مازندران با پیام های هشدار دهنده بانک در خصوص عدم پرداخت قسط بانک مواجه هستیم.
آقای اسدی اگر جنابعالی به عنوان سرپرست واقعا احساس مسئولیت داری از پولی که در هفته قبل به شرکت تزریق شده بجای پرداخت سفارشی به پیمانکاران حقوق ما بدبخت های توزیع مازندران رو بده.
دست از جابجایی خانواده ها و نورچشمی های افراد قدرتمند جهت امتیاز گرفتن خودت بردار.
کمی عادل باش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
پنجشنبه 10 صبح معارفه رنجبر سرپرست سابق هرمزگان در توزیع مازندران است و ورپشتی هم رییس هییت مدیره می شه تا باز مازندران از مدیران غیربومی شهابی مسلک برخوردار بشه تا دیکه از این... نکنند.

اینم از مدیرعاملی که دنبالش بودیم. حالا همه برین ...
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
آقای اسدی گرجی فکر می کنی تا کی بالاخره یک روز نوبت تو هم همیشه آنقدر قدرت طلب نباش فکر میکنی خیلی زرنگی نه اینطور نیست رفتی بین دو جناج فرمول اختلاف بنداز حکومت کن رو در پیش گرفتی . بدون خدا خودش شاهد اعمال تو هست بترس از خدا ..
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
فردا معارفه رنجبر
شناسنامه دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
خلاصه مهندس سماکوش با حمایت نمایند ه های بابل آقای کریمی وقائمشهر آقای مرادیان توانست در لیست ارسالی به وزیر قرار گیرد وبا پیگیری وتلاش بی وقفه وهماهنگ با وزیر قرار است نفر بعدی آقای ورپشتی اصفهانی را پشت سر گذاشته ودر هفته آینده به مدیر عاملی ورئیس هیات مدیره شرکت معرفی گردد
گودرزی
|
United States of America
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
خبر فوری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به نقل از منابع خبری، عصر روز پنجشنبه آقای ... و با آقای وزیر بصورت ویدئو کنفرانس جلسه داشته. در همین راستا فردا هفت شهریو آقای ... با فشارهای مضاعف آقایان نماینده های مجلس (مرادیان و کریمی) با آقای وزیر مصاحبه ویدئو کنفرانس برگزار می کند. قابل توجه اینکه، دکتر ... یکی از گزینه های اصلی و قطعی مازندران خواهد بود، اما ... از هیچ فشاری به وزیر نیرو (حتی عوامل غفاری) دریغ ننموده است. برخی منابع خبر از مدیرعاملی ... در توزیع مازندران می دهند.
این احتمال در صورتی قطع به یقین خواهد بود که دستگاه های نظارتی از تخلفات مالی و اداری گذشته ... چشم پوشی نمایند. لازم به توضیح است که چهارشنبه روز معارفه مدیر عامل توزیع است.
مدیر پایگاه مدیرعامل تقریبا قطعی شده است و اگر نظر وزیر و مجموعه توانیر تغییر نکند به زودی معرفی می شود. گزینه فعلی متفاوت با آن چیزی است که خیلی ها در کامنت ها از آنها نام می برند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
برق نیوز تاحالا اینهمه خایمال و یجا دیده بودی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
جناب اقای وزیر لطفا وضعیت مالی شرکت توزیع را در یابید با توجه به بازنشستگی معاون مالی شرکت توزیع بهتر است اقای مهدویان را که قبلا‌معاون مالی شرکت توزیع انتخاب شود هم سالم هست هم توانمند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
خبر آنی.........!!!
به نقل از منابع موثق ودست اندرکار آقایان مهندس سماکوش وورپشتی اصفهانی برای مصاحبه با وزیر نیرو معرفی ونهایی شدند وبه طور حتم ویقین با مخالفت نمایندگان از انتخاب غیربومی وپیگیری شبانه روزی نماینده های بابل آقای کریمی وقائم شهر آقای مرادیان وعوامل موثر مدیر عامل برکنار شده آقای غفاری وسرپرست فعلی شرکت در حمایت بی دریغ خودشان از مهندس سماکوش به دلیل قول های مساعد به یکدیگر در گماردن آنها در پست های حساس واعضاء هیات مدیره یقیناً در هفته آینده مهندس محمدرضا سماکوش در پست مدیر عامل ورئیس هیات مدیره شرکت توزیع مازندران معرفی خواهد شد وکارهای ناتمام غفاری را به اتمام می رسانند وموجب شگفتی وزیر نیرو می شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
مدیر عاملی مجدد رضا غفاری در شرکت توزیع برق مازندران دباچهره محمدرضا سماکوش معرفی وزیر در هفته آینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیر عامل محترم توانیر بی انضباطی بیداد میکند در شرکت توزیع برق مازندران کارمندی از شرکت توزیع بنام اقای ... با کلی پرونده درگیری و فحاشی و حتی دو بار شکستن کامپبوتر همکارها و شکستن شیشه میز کار و از پرسنل قرادادی با تهدید به دبیر کمیته و لابی کمیته انضباط کار حکم اخراج براش،میزنند و دوباره با تهدید به 3ماه تعلیق تبدیل میشود و الان هم بهش خط دادن نامه بنویس درخواست عفو و بخشش،بیارنش سر کار تا کی باید تحمل سر وصدا و گستایش بشویم حتی خانواده همکارها را توهین میکند تا کی باید حمایت کند شرکت و کمیته انضباط کار لطفا دستور بدهید این مشکلات حل شود
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
احتمال بازداشت دو ... کاندید توزیع مازندران بخاطر تخلفات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
رویای انتقام گیری با مدیرعاملی مهندس محمدرضا سماکوش که در این هفته معرفی وبر کرسی ریاست هیات مدیره ومدیر عاملی شرکت توزیع برق مازندران تکیه خواهد زد وادامه روند شرکت را به ناکجا آباد برده ...
ناشناس
|
Poland
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
ثانیه شمار مدیرعاملی مهندس محمدرضا سماکوش با همکاری نمایندگان آقایان کریمی از بابل ومرادیان از قائمشهر واکبری قائمشهری منتخب از لیست تهران به صدا در آمده تا روز ۴شنبه با معرفی به ثانیه آخر برسد وغفاری واسدی با همکاری سماکوش به ادامه کار انجام نشده را در موقع مدیرعاملی غفاری با سرعت به پایان برسانند چون سماکوش واسدی چیزی به پایان سابقه شان نمانده....
همکاران شرکت توزیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
سلام
جناب وزیر محترم
اگه به سوابق معاوننت همکار محترم آقای مهدویان نیم نگاهی شود ّسیاری از مشکلات مالی شرکت توزیع حل میشود.چون فردی پاک دست ومتعهد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
جناب اقای وزیر به نظرم در برکناری اقای مهندس غفاری مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران اشتباه صورت گرفت ایشون چوب صدافتش را خورد اقای .. باید گرفته شود که لنگ گوشی موبایل ... هست اهل معامله هست و الان هم به دنبال مدیر عاملی متاسفم برای شرکت توانیر
ناشناسپ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
اقای وزیر سه ماه هست رفاهیات را در شرکت توزیع مازندران نمیگیریم تازه حقوق هم در سه قسط تا کی توزیع مازندران باید ایتطوری باشد
بپیسته گایجه
|
United States of America
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
2
این دوتا ... و... پدر نماینده ها رو در آوردن. اینا مدیرعامل شن شرکت بفنا می ره.
اینا شرکت را به نمایندگان ....
... که اومد به پاس خدمات... سابق که مسئول لابی بود باهاش هشت میلیارد تومان بی زبون قرارداد بست.
بعد همه دار و دسته ... رو استخدام کرد.
بعد پسرخاله ب ... کارنامی رو که یه جغله بچه پرونده دار هست رو قایم مقام کرد.
بعد برادرزاده ... نماینده ...,رو رییس برق ا... کرد
بعد ....

حال ... یا ... بیان باید اینا هم یه قراداد شیرین با ... بردار ...که پیمانکار هست ببندند و بعد شرکت برادرزن و برادر و خواهر,رو چند میلیارد پروژه بدن و بدهی شرکت رو ماهی 20 میلیارد تومن اضافه کنن و ما بجای اینکه حقوقمون رو که با وام اونم سه قسط در ماه می گرفتیم و اضافه کارمون خط می خورد تا خرج عتیناشون دربیاد, حالا باید نصفشو ببخشیم به آقایون و نصف دیگشو در,شش قسط ماهیانه بگیریم..

جناب وزیر محترم که همه بالاتفاق می گن شما یگانه و خوب هستید, لطفا اشتباه پارسال را نکنید و این ها رو بیخیال شین.

والله زن و بچه ما هم آدم هستن. اینا فقط دنبال ویلا و باغ و شاسی بلند و ... و ... هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
با سلام
آقای اسدی سرپرست محترم شرکت توزیع برق مازندران لیست ارسالی پرسنل شرکتی برای تبدیل وضعیت رو چگونه و با چه عدله ای تهیه و بدون نظر خواهی از مدیران امور نام پرسنلی که 3 الی 4 سال در اداره حضور فیزیکی ندارد و برخی که پرونده آن سرشار از تخلفات گوناگون میباشد.آخه این چه قانونیه مگه مملکت بی صاحبه در گذشته یکی میخواست سر کار بیاد اول بایستی انجمن اسلامی و حراست و .... کنترلش میکر ولی الان اول باید حد اقل یک مدرک جالب در پرونده پرسنلیت داشته باشی مانند فلانی پسر آقای فلانیه ....یا حدا قل یک سابقه ... یا یک پارتی کلفت یا قیافه درست درمون ....بابا این شرکت رو به گند کشیدید.برید ...
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
من فکر میکنم مشکل اصلی موارد ذیل بود:عدم توجه به این که در شرایط محدودیت منابع مالی موجود، برنامه ریزی ها باید به نحوی صورت گیرد تا صرفا اولویت های اصلی در دستور کار قرار گیرد تا ضمن کنترل و ایجاد تعهدات مالی جدید، از تمام ظرفیت های قانونی بودجه و پتانسیل منابع انسانی موجود استفاده گردد تا نسبت به کاهش مطالبات پیمانکاران، فروشندگان و تامین کنندگان اقدام عاجل صورت پذیرد.

مازندران یک میلیون و 450 هزار مشترک برق دارد که 76 درصد مشترکان خانگی، 6 درصد عمومی، 5 درصد کشاورزی و حدود یک درصد صنعتی و 12 در صد سایر میباشد.پیک بار شبکه مازندران در سال گذشته 1840 مگاوات بود که در ساعت 15 مورخ 9/5/98 به وقوع پیوست ولی پیک بار امسال 1947 مگاوات بوده که در ساعت 14 مورخ 7/5/99 به وقوع پیوست. عدم توانایی در دریافت مطالبات از مشترکان و دستگاه های اجرایی، کمبود نقدینگی، رشد بالای مصرف در زمان پیک در حدود 3 برابر زمان عادی بخاطر عدم توجه به فرهنگ سازی، افزایش حجم سرقت از شبکه و تاسیسات، تورم شدید قیمت برخی از کالاها، کمبود لوازم اندازه گیری و بالا بودن قیمت آن و نیاز به احداث
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
اقای وزیر الان هفت ماه از سال میگذرد ولی رفاهیات سه ماه اول امسال در شرکت توزیع برق مازندران پرداخت نشد لطفا مشکل توزیع مازندران را بنحوی حل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
جناب اقای متولی زاده مدیر عامل محترم توانیر سال ۹۹ رو به اتمام هست ولی متاسفانه نه تنها رفاهیات ۴۵ درصد سه ماهه اول سال را نگرفتیم بلکه یک ماه محض رضای خدا حقوق کامل را بهمون ندادند لطفا یک فکری برای شرکت توزیع مازندران کنید ممنونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
با سلام خدمت افای متولی زاده با تشکر از جنابعالی که واقعا به حق اقای سپری را گرفتی و مدیر عاملی حقش نبود اگه میخوای به ارامش برسی از دست مازندران لطفا یک غریبه را مدیر عامل برق مازندران انتخاب کنید وگرنه این حاشیه ها تمام شدنی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
2
0
سلام مدیر عامل محترم توانیر از اینکه اقای سید کاظم حسینی کارنامی را بعنوان سرپرست شرکت توزیع برق مازندران انتخابی کردی تشکر ایشان فردی بسیار سالم ،دلسوز به شرکت و با اخلاق و توانمند و سابقه کاربسیار درخشان در کارنامه مدیریتیش و تمام پرسنل ازش راضیند و تنهاگزینه ای هستن که میتوانند شرکت توزیع را از این حاشیه ها دور کنند ممونم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار