کد خبر: ۴۲۰۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۹
کمیته بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر وابسته به کمیسیون انرژی اتاق ایران در راستای حمایت از فعالان این حوزه و توسعه اهداف بخش خصوصی تشکیل شده است.
به گزارش برق نیوز،اعضای کمیسیون انرژی اتاق ایران در نشست امروز خود ضمن اعلام خبر تشکیل «کمیته بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدید پذیر»، در خصوص اهداف و اولویت‌هایی که این کمیته باید در دستور کار خود قرار دهد، بحث و گفتگو کردند.
 
حمیدرضا صالحی رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران تقویت جایگاه بخش خصوصی، به‌خصوص فعالان حوزه انرژی‌های تجدید پذیر را از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کمیته ذیل کمیسیون انرژی اتاق ایران عنوان و ابراز امیدواری کرد که تشکیل این کمیته و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اتاق ایران به‌خصوص شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بتواند مشکلات فعالان این عرصه به‌خصوص در حوزه مسائل بالادستی را برطرف کند.

رئیس و دبیر کمیته انرژی‌های تجدیدپذیر به نمایندگی از سندیکای صنعت برق در این جلسه حضور داشتند و مواردی، چون اصلاح و بازسازی زیرساخت‌ها به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، تسهیل و تسریع در حوزه تأمین مالی، مطالبه‌گری فعالان بخش خصوصی انرژی‌های تجدیدپذیر از دولت، بازنگری در قوانین و مقررات، تدوین بسته‌های حمایتی و سیاستی، واقعی‌سازی قیمت‌های حامل انرژی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های پیشنهاد شده جهت پیگیری در کمیته بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدید پذیر کمیسیون انرژی اتاق ایران بود

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار