کد خبر: ۴۲۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۹
هدف از تدوین و تهیه دستورالعمل مدیریت بار پست‌ها وفیدرهای فشار ضعیف در شبکه‌های توزیع برق ارائه روش و روال مشخص و قابل پیگیری جهت بررسی وضعیت بار فیدرها و پست های توزیع به منظور شناسایی فیدرها و پست های پربار، کم بار و نامتعادل می باشد و متعاقب آن روش های اصلاحی مربوطه توصیه می شود. توجه اصلی این دستورالعمل به مدیریت بار پست های توزیع و به نوعی مدیریت بار پست های توزیع و به نوعی مدیریت عمر ترانسفورماتور آنها معطوف است.

به گزارش برق نیوز، هدف از تدوین و تهیه دستورالعمل مدیریت بار ارائه روش و روال مشخص و قابل پیگیری جهت بررسی وضعیت بار فیدرها و پست های توزیع به منظور شناسایی فیدرها و پست های پربار، کم بار و نامتعادل می باشد و متعاقب آن روش های اصلاحی مربوطه توصیه می شود. توجه اصلی این دستورالعمل به مدیریت بار پست های توزیع و به نوعی مدیریت بار پست های توزیع و به نوعی مدیریت عمر ترانسفورماتور آنها معطوف است. در خصوص نا متعادلی فیدرهای توزیع به دلیل نیاز به تجهیزات اندازه گیری متفاوت با دارایی های کنونی شرکت های توزیع و پیچیدگی مسئله متعاقبا ضوابط مورد نیاز تهیه و ابلاغ خواهد شد.

 

این دستورالعمل به منظور جمع آوری اطلاعات در سیستم ثبت حوادث و خاموشی ها نیز کاربرد داشته و امکان به کارگیری آن در مانورهای شبکه، تعدیل بار فیدرها و همچنین تعدیل بار پست ، تقویت قدرت ترانسفورماتورها و تهیه طرح های بهینه سازی شبکه ، ارتقای کارایی شبکه های توزیع و ارائه خدمات هر جه مطلوب تر به مشترکین وجود دارد.

 

دستورالعمل مدیریت بار ویرایش سال ۹۵ را می‌توانید در ادامه دانلود نمایید.
 
 
حجم: 1.3 مگابایت
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار