کد خبر: ۴۲۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع  برق سیستان و بلوچستان گفت: توفان و بارندگی چند روز اخیر ۷۲ اصله تیر برق، سه دستگاه ترانس و ۲ هزار و ۴۶۰ متر تخریب شبکه فشار متوسط و ۱۸۰ متر تخریب شبکه فشار ضعیف برق را همراه داشته است.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع  برق سیستان و بلوچستان گفت: توفان و بارندگی چند روز اخیر در جنوب این استان بیش‌از یک میلیارد تومان به شبکه توزیع برق شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان، نیکشهر، میرجاوه، بمپور، سیب و سوران، فنوج، اسپکه و سراوان خسارت وارد کرد.

خلیل عوض زاده  اظهارداشت: توفان و بارندگی ۷۲ اصله تیر برق، سه دستگاه ترانس و ۲ هزار و ۴۶۰ متر تخریب شبکه فشار متوسط و ۱۸۰ متر تخریب شبکه فشار ضعیف برق را همراه داشته است.

وی ادامه داد: ۱۵ اصله تیر فشار متوسط و ضعیف و یک ترانس ۲۰۰ کاوا در حوزه دلگان، ۹ اصله تیر فشار متوسط و ضعیف در حوزه ایرانشهر، ۱۰ اصله تیر فشار متوسط و ضعیف در حوزه نیکشهر، پنج اصله تیر فشار متوسط و ضعیف به همراه یک عدد ترانس ۵۰ کاوا در حوزه میرجاوه، یک اصله تیر فشار متوسط به همراه یک ترانس ۲۰۰ کاوا در بمپور، پنج اصله تیر فشار ضعیف و متوسط در سیب و سوران، ۲۲ اصله تیر فشار متوسط و ضعیف به همراه یک سری خازن در حوزه فنوج و پنج اصله تیر فشار متوسط و ضعیف در حوزه شهرستان سراوان بر اثر توفان و باران در جنوب سیستان و بلوچستان دچار خسارت شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان افزود: همچنین بر اثر این بارندگی و توفان حجم زیادی از مقره، سیم و کابل، خازن، فیوز، محافظ، یراق و ابزار و سوکت نیز دچار خسارت شد.

وی با بیان اینکه تمامی شبکه‌های تخریب شده اصلاح و در حال تعمیر است گفت: با توجه به شرایط حساس این ایام و لزوم تامین برق پایدار، در اسرع وقت نسبت به پایداری برق اقدام و شبکه‌های آسیب دیده ترمیم و اصلاح شدند.

عوض زاده با بیان تداوم بارندگی و توفان در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تلاش بدون وقفه نیرو‌های شرکت توزیع برق و با توجه به گرما و نبود راه دسترسی مناسب، شبکه برق بسیاری از مناطق روستایی و شهری آسیب دیده پایدار شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاران شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در این روز‌های حساس و در راستای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در کنار سایر دستگاه‌ها به صورت شبانه روزی با آمادگی کامل در صحنه حاضرند و برای خدمت به مردم این استان و تامین برق پایدار لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
با سلام
خداقوت به همه همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار