کد خبر: ۴۲۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۹
وزیر نیرو در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشت: موفقیت حاصل‌شده مربوط به عملکرد تنها وزارت نیرو نیست، بلکه مجموعه سازمان دولت در این توفیق سهیم‌اند و این توفیق دستاورد مجموعه دولت  است.

به‌گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان در پی قدردانی مکتوب  حسن روحانی، درخصوص اقدامات انجام شده در قالب پویش هرهفته_الف_ب_ایران، طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نوشت: اطمینان خاطر می‌دهم که در سال ۱۳۹۹ نیز کارکنان خدوم صنعت آب و برق با توکل بر خداوند متعال، سعی وافر می‌نمایند تا دو خدمت حیاتی آب و برق به‌کفایت ارائه شده و رضایت هموطنان عزیز فراهم باشد.

اردکانیان با بیان اینکه مایلم خرسندی فراوان خود را از بابت اینکه مجموعه تلاش فرزندان کاردان و کوشای صنعت آب و برق این سرزمین در نظر منتخب ملت ایران چشم‌گیر و شایسته قدردانی جلوه کرده است، ابراز نمایم، افزود: باور داریم موفقیتی که گزارش آن خدمت حضرتعالی ارائه شد، حاصل عملکرد تنها وزارت نیرو نیست بلکه کل سازمان دولت از جمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت جهادکشاورزی، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و ... در این توفیق سهیم‌اند و موفقیت حاصل‌شده دستاورد مجموعه دولت است. بخش‌های خصوصی و غیردولتی نیز سهمی بزرگ در دستاورد حاصل‌شده داشته‌اند. از این رو با افتخار، مرقومه حضرتعالی را قدردانی از کل بخش‌های سهیم در موفقیت حاصله قلمداد می‌کنیم.

وی ادامه داد: اطمینان دارم که دولت تدبیر و امید در دور اول و دوم فعالیت خود، انبوهی از موفقیت‌ها نظیر آنچه در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» ارائه شد را در کارنامه خود دارد. زیرساخت‌های بسیاری در هفت سال گذشته احداث شده‌اند، طرح‌های مهمی به بهره‌برداری رسیده و برخی سازوکار‌های نرم‌افزاری و حکمرانی کشور نیز اصلاح شده‌اند.

اردکانیان با بیان اینکه وزارت نیرو در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» در سال ۱۳۹۹ اولاً، هدف بزرگ‌تر افتتاح ۲۵۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق را که دشوارتر از سال گذشته است مد نظر قرار داده و ثانیاً، موضوع پیچیده بهبود «سازوکارها» را نیز در دستور کار دارد، افزود: موفقیت در این عرصه نرم‌افزاری دشوار‌هایی بیش از پیشبرد «ساخت وسازها» و توسعه زیرساخت دارد که امیدوارم با حمایت و راهبری حضرتعالی، گفتمان بهبود «سازوکارها» که سهم مهمی در افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و خدمت‌رسانی سریعتر دارد قوت بیشتری بگیرد.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: پیام گرم و محبت‌آمیز رئیس جمهور موجب دلگرمی و قوت بیشتر شده و البته سنگین‌کننده بار مسئولیت ما برای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در ایام پیش‌رو خواهد بود.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
وزیر کاردان
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
موفقیت؟؟؟؟
نشست تاج سد شهید عباسپور وعدم توجه به این مهم وعدم آب شرب مناسب مردم خوزستان عدم لایروبی رودخانه ها ووقوع سیلها مشکلات عدم پرداخت مطالبات همکاران در بخشهای مختلف خارج شدن واحدهای نیرو گاهی ورسیدن به ظرفیت 57 هزارمگاواتی علی رقم اعلام ظرفیت 80 هزار مگاواتی خاموشیهای ناخواسته ناشی از فرسودگی شبگه .......به اینها موفقیت میگوِید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
وزیر محترم به جای اینکه از یکدیگر تعریف کنید قدری هم به فکر حقوق و رفاهی شرکتهای توزیع برق باشید رضایت بالادستی به چه قیمت ، آیا تاکنون مستقیما از احوالات پرسنل سخت کوش توزیعهای برق جویا شده اید ؟ همانطور که وقت گذاشته و با دقت فراوان و باعشق به نامه های بالادستی جواب می دهید لطفا به مشکلات شرکت های توزیع برق رسیدگی و رضایت پایین دست را بدست آورید باشد که خداوند متعال از همه ما راضی و خوشنود بگردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
آره عزیز دل تلاش تا برایدور بعد کاندید رییس جمهوری بشی
این حرکت ها شناخته شده است
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار