کد خبر: ۴۲۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۹
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از دو کارخانه سازنده بازدید کرده ایم و در تلاشیم با همکاری فعالان این عرصه، تا پایان سال جاری ۵۰۰۰ دستگاه موتور بنزینی با موتور برقی جایگزین شوند.
به گزارش برق نیوز،معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از دو کارخانه سازنده بازدید کرده ایم و در تلاشیم با همکاری فعالان این عرصه، تا پایان سال جاری ۵۰۰۰ دستگاه موتور بنزینی با موتور برقی جایگزین شوند.

همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع برقی کردن موتورسیکلت‌ها به صورت جدی از سوی وزارت نیرو در حال پیگیری است.

وی افزود: سال گذشته این اقدام آغاز شده و از ابتدای سال جاری تاکنون از دو کارخانه سازنده بازدید کرده ایم و در تلاشیم با همکاری فعالان این عرصه، تا پایان سال جاری ۵۰۰۰ دستگاه موتور بنزینی با موتور برقی جایگزین شوند.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی تصریح کرد: هدف ما فراهم کردن شرایطی برای داخلی سازی تجهیزات مرتبط با موتورسیکلت برقی و توسعه آن است. 
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار