کد خبر: ۴۲۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۹
اوج تفکر مدیریتی در صنعت برق را می‌توان در دعوت مدیرعامل توانیر به لو دادن جای ماینر‌ها دید. دعوت به لو دادن (بخوانید آدم فروشی) آدرس اشتباه دادن است. مردم را به جان هم نیاندازید و به بازرسان و کنتورخوانان خود در شرکت‌های توزیع سراسر کشور سر بزنید تا بهتر راهنمایی تان کنند. این‌ها مفسد نیستند فقط جرمشان این است که نمی‌دانستند شما امشب که می‌خوابید فردا از چه دنده‌ای بلند می‌شوید. بین افرادی که شما آن‌ها را مفسد کرده اید با کسانی که واقعا فاسد هستند تفاوت زیادی است. شما اگر سلاطین ماینینگ را هم گردن بزنید باز هم تا وقتی سود کلانی در استفاده از ماینر‌ها وجود دارد و با چراغ سبز همکاران خودتان (با فرض محال) به فعالیت‌های زیرزمینی شان ادامه می‌دهند راه بجایی نخواهید برد.

سرویس صنعت برق نیوز: امروز خبری از آقای متولی زاده مدیرعامل توانیر منتشر شد که جای تامل فراوان داشت. سیستمی که بجای اصلاح فرآیند‌ها و حل زیرساختی در پی اصلاح خروجی هاست آنهم به شکلی محیرالعقول. مدیرعامل توانیر رسما درخواست کرده آدم فروشی کنید پول بگیرید!

درسته از نظر دولت فعالیت ماینر‌ها بدون مجوز غیرقانونی است، اما باید در نظر داشت تا همین پارسال قانونی بوده و هرکس با سرمایه گذاری در این حوزه می‌توانست درآمد زایی کند. اگر معیار توسعه را ظرفیت مگاواتی ایجاد شده در نظر بگیریم باید گفت حوزه استخراج رمزافزار‌ها و ماینینگ در ایران آنقدر جذاب بوده است که به تنهایی بیش از ساتبا به آن همه دم و دستگاه و بگیر و ببند توانسته است توسعه یابد آنهم در بستری بدون تبلیغات و فرهنگ سازی و حمایت‌های دولتی. تجدیدپذیر‌ها در ۲۰ سال کلا ۸۵۰ مگاوات ظرفیت ایجاد کرد و صنعت ماینینگ در ۲ سال ۸۵۰ مگاوات مصرف!

به عبارتی، چندهزار میلیارد تومانی که مردم برای توسعه مزارع بادی و خورشیدی در اختیار وزارت نیرو و ساتبا قرار دادند که البته ساتبا هم به بدترین شکل ممکن آنرا بین سرمایه گذاران این حوزه تقسیم می‌کند، تبدیل به برقی شد که همه مستقیما توسط فارم‌های استخراج ارز مصرف شده و عملا هیچ منفتی برای کشور در پی نداشت.

فعالان حوزه ماینر حق دارند که از تصمیم خلق الساعه توانیر ناراحت باشند همانطور که فعالان حوزه تجدیدپذیر از این تصمیم‌های یک شبه شما شاکی اند. ماینری‌ها از برق مملکت برای خود درآمدزایی می‌کردند، اما عملی مجرمانه و غیرقانونی نداشتند و یک شبه مجرم شدند. کی و چند وقت قبل‌تر به آن‌ها گفته شده بود که این کار غیرقانونی است؟! شما عرضه تامین برق کشور را ندارید نباید بخش خصوصی هزینه آنرا بدهد.

در اینکه باید ماینر‌ها از برق با قیمت جهانی استفاده کنند شکی نیست، چون درآمد آن‌ها شخصی و ارزی است. در اینصورت باید برق به قیمت جهانی و نه آن چیزی که مثلا رجبی مشهدی یا اردکانیان تشخیص می‌دهد محاسبه گردد. ویژگی محاسبه به قیمت جهانی این است که مثلا در ایام کرونا که مصرف برق پایین‌تر آمد و قیمت آن به شدت کاهش یافت، فرصتی بود که این صنعت از آن بهره ببرد، ولی از دست رفت. چون توانیر دانش و توان تعیین این نرخ را ندارد صنعت ماینر باید خسارت آنرا بدهد.

اوج تفکر مدیریتی در صنعت برق را می‌توان در دعوت متولی زاده به لو دادن جای ماینر‌ها دید. قبلا که می‌گفتند برنامه‌ای نوشته ایم که محل استفاده ماینر‌ها را تشخیص می‌دهد؟ این برنامه کار نکرد؟

آقای متولی زاده نیاز نیست مردم را دعوت به این رفتار زشت کنید. این‌ها مفسد نیستند فقط جرمشان این است که نمی‌دانستند شما امشب که می‌خوابید فردا از چه دنده‌ای بلند می‌شوید و حالا برای حفظ سرمایه خود به فعالیت‌های به ذعم شما غیرقانونی روی آورده اند.

ما خود مخالف استفاده از برق یارانه‌ای جهت استفاده از استخراج رمزافزار‌ها هستیم، اما بین افرادی که شما آن‌ها را مفسد کرده اید با کسانی که واقعا فاسد هستند تفاوت زیادی است. کاش اعلام می‌کردید هرکس مفسده‌ای (فاسد و مفسد) را در صنعت برق اطلاع دهد ۱۰ میلیون می‌دهیم. با این شعار ما یک شبه میلیارد می‌شدیم!

مردم را به جان هم نیاندازید و به بازرسان و کنتورخوانان خود در شرکت‌های توزیع سراسر کشور سری بزنید. اگر بگوییم که خیلی از ماینر‌های غیرقانونی با مساعدت همین کارکنان و بازرسان و مدیران خودتان به فعالیت ادامه می‌دهند احتمالا پرونده شکایت دیگری علیه ما به راه خواهید! ایجاد انحصار، موجب رانت و ویژه خواری می‌شود حالا چه در صنعت ماینینگ چه در دیجی، چه پنل خورشیدی، چه هوشمندسازی و ... و حتی چه در استخدام و پیمانکاری و...

قیمت برق باید واقعی شود راهی جر این نیست. بازگشت سرمایه ماینر‌ها ۶ تا ۹ ماه است. به آن‌هایی که قبل از خواب شما نصب کرده اند فرصت یک یا یک و نیم ساله می‌دادید تا نخواهند به فعالیت‌های غیرقانونی روی بیاورند. بجای دادن ده میلیون تومان به هر خبرچین، یک تیم قوی استارتاپی در حوزه نرم افزار استخدام می‌کردید که واقعا با الگوی مصرف بار جایابی آن‌ها را تشخیص دهند یا شرایطی ایجاد می‌کردید تا بازگشت سرمایه آن‌ها در مسیر قانونی توجیه پذیر شود.

این چیزی که شما‌ها این روز‌ها تحت عنوان استارتاپ‌ها در بخش مدیریت مصرف و یا جایابی ماینر‌ها دارید بیشتر به یک شوخی می‌ماند و در بهترین حالت پلتفرم‌های ساده سازی ارتباط با مشتریان است نه استارتاپ‌های مبتنی بر IT. مدیریت حوزه‌های بین رشته‌ای مثل فناوری اطلاعات IT، بلاکچین، استارتاپ، اینترنت اشیاء، هوشمندسازی و... کار شما‌ها نیست بگذارید چهارتا جوان بیاید به اندازه ۴۰۰ نفرتان راندمان خواهد داشت. بگذریم...

در سیستم فاسدی که دزد پرور است هرچقدر هم دزدگیر بگذارید و هرتعداد دزد هم گردن بزنید فایده‌ای ندارد. در پی اصلاح ساختار‌ها و فرآیند‌ها باشید. این کار شما دقیقا مشابه همان کاری است که با سلاطین سکه و ارزو خودرو و... شد، ولی باز هم بازار آرام نشد. شما اگر سلاطین ماینینگ را هم گردن بزنید باز هم تا وقتی سود کلانی در استفاده از ماینر‌ها وجود دارد و با چراغ سبز همکاران خودتان (با فرض محال) به فعالیت‌های زیرزمینی شان ادامه می‌دهند راه بجایی نخواهید برد.

وقتی کنتورخوانان و یا ناظران و بازرسان خود را به شرکت‌های پیمانکاری سپرده اید و با حقوق حداقلی مجبورشان می‌کنید به زندگی سخت و مشقت بار تن دهند و می‌بینند که شما و مدیرانتان چه دارید و چه می‌کنید طبیعی است که احتمال چشم پوشی از چنین تخلف‌هایی افزایش می‌یابد گرچه معتقدیم این قشر جزو شرافتمندترین همکاران صنعت برقی هستند. برای گرفتن چهارتا لوح تقدیر و تشویقی، صنعت برق را برای حفظ میز خود فروخته اید و شرایطی برای همکاران خود ساخته اید که کار کردن در اسنپ را ترجیح می‌دهند.

دعوت به لو دادن (بخوانید آدم فروشی) آدرس اشتباه دادن است. چطور وزارتخانه های بهداشت، راه و شهرسازی، مخابرات، نفت و گاز و... در همین شرایط تحریم و رکود اقتصادی توانسته اند سیستم خود را سرپا نگه دارند، ولی وزارت نیرو به اینجا رسیده است! مشکل صنعت برق در یک دهه گذشته ضعف مدیریتی در عرصه کلان و سیاست گذاری بوده است.

وظیفه توانیر و وزارت نیرو ورود به مسائل پلیسی، اطلاعاتی، نظامی، مذهبی و... نیست. باید با نگاه فنی به حل مسئله بپردازد. آیا واقعا راهکاری بهتر از ترغیب مردم به چنین عملی وجود نداشت؟ با این شرایطی که شما در پیش گرفته اید به زودی شاهد این پیام خواهیم بود "دارندگان کولرهای گازی مصرف بالا را لو دهید و جایزه بگیرید!"

انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
1
حداقل ميگفتن 10000 دلار ميدادن با نرخ تسعير نيمایی :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
5
2
دور زدن قانون در کشورهای غربی جرایمی به مراتب بیشتر از ایران دارد
و اصولا این روش به هیچ وجهی مورد پذیرش واقع نمی گردد
و افراد خود را موظف می دانند که تخلفات را ابتدا فردی و در مرحل بعد به مسئول مربوطه گزارش دهند
و این موضوعرا با عناوین کثیفی چونان "خبر چینی" آلوده نمی کنند
از سایت خبری که مسئول خبررسانی و فرهنگ سازی است انتظار نمی رود با فرهنگ زیبای تذکر و یا گزارش به مقام مسئول را با رذیلانه ترین روش مورد منکوب نماید
شما باید مشوق این روش باشید
و اصولا عمل به وظیفه نیازمند جایزه نیست
چه اینکه حتی اگر تولید برق بیش ز مصرف نیز باشد، استفاده از آنها بصورت غیر قانونی در ماینرها نیازمند توبیخ است
حال که استفاده غیر قانونی آنها دارای طبعات صرفا اقتصادی نیست و می تواند موجب آزار جمعی دیگر از هموطنان با قطعی برق گردد باید بیشتر مراقبت گردد
پیشنهاد می کنم با اصلاح جبران نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
2
4
قربون هر چی آدم منطقی. ولی متاسفانه ما در تمام ابعاد اجتماعی، سیاسی، حاکمیتی و ... با فروپاشی اخلاق، فساد ساختاری و ناکارآمدی مدیریتی روبرو هستیم که به تدریج موچب فروپاشی همه جانبه منجر خواهد شد.حتی به نظر می رسد دیگر برای اصلاحات نیز دیر شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
4
2
برق نيوز محترم به نقد كشيدن گفتار و رفتار مديران در جهت اصل شفاف سازي است جاي تشكر دارد.
انچكه اقاي متولي زاده گفته بيان شرايط حاكم بر صنعت برق است و قبل از ايشان هم بوده و بعد از ايشان هم خواهد بود ولي شهامت متولي زاده در بيان ان كليد واژه ها است تا رسانه ها و مردم و همكاران و مهمتر اينكه كارشناسان وارد اين گفتگو شوند و از طرفي شبكه توزيع برق به لحاظ در دسترس بودن و شرايط خاص ان به هيچ عنوان با مخابرات و بهداشت قابل مقايسه نيست.
اگر به ارشيو مقررات و دستورالعمل هاي توانير مراجعه كنيم حتمن با دستورالعمل كشف برق غير مجاز و حق كشف برخواهيم خورد و يا در ايين نامه تكميلي تعرفه هاي برق موادي داريم تحت عنوان برق غير مجازكه حدود 3 صفحه است
فراتر از اينها ما قانون مجازات استفاده كنندگان غير مجاز از اب برق گاز و.. داريم كه در راستاي اصل 123 قانون اساسي است. بنابر اين سخنان اقاي متولي زاده دقبقا در همين راستا و قوانين و مقررات است . نكته اساسي در نقد شما بايد به اين پرسش پاسخ داده شود چرا استفاده از برق بصورت غير مجاز وجود دارد.؟ چرا اختلاس وجود دارد ؟ شما بهتر از ما ميدانيد مهمترين پرونده هاي قضايي و شلوغ ترين دادگاهها در همين راستا است.
به كسي كه از برق خارج از كنتور استفاده ميكند چه بايد بگوييم؟ فرق كسي كه برق بعد از كنتور استفاده ميكند با كسي كه قبل از كنتور استفاده ميكندچيست؟اينها پرسش هايي است كه تا كنون قانون ومقررات هم نتوانسته راه حلي براي ان بيابد. سوال مهم ديگر اين است چه فرقي بين دزدي و اختلاس است.؟ دزدي و دزد يك فرهنگ و خواستگاه اجتماعي است ايا كسي وجود دارد در عمرش دزدي ،دزدكي ، دزد بازي نكرده باشد؟خلاصه اينكه بعضي مواقع نياز است براي بيداري ،واژه ها را شفاف كرد. به غير مجاز بگوييم دزدي.
مهندس متولي زاده بجاي ايجاز و استعاره يك راست رفته سر اصل موضوع و كار بسيار دليرانه كرده و ما هم بايد ياد بگيريم شفاف و صريح حرف بزنيم .
مجددا از نقد جانانه برق نيوز تشكر ميشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
4
4
آن چیزی که متولی زاده آنانرا مفسد خوانده سودجویانی است که با برق دزدی ماین می کنند وگرنه که ماینر قانونی نیاز به کشف و گزارش ندارد چون قانونی ثبت و ضبط است. مشکل برق دزدی است که در اوج زمانی که مردم خوزستان مشکل برق دارند عده ای سود جوی خدا نشناس با برق دزدی و نه حتی به نرخ یارانه ای کرور کرور سکه دلاری جمع می کنند. فساد را باید گفت و خبر داد تا بساطش جمع شود
محمد
|
Germany
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
2
3
سلام. برق نیوز جان تا الان تمامی خبرهایی که میذاشتی تایید شده بود ولی این خبر دیگه حمایت نمیخواد ؛ چرا باید یه بی وجدانی که انشعاب غیر مجاز میگیره یا تجاری هست هزینه خانگی میده نباید معرفی بشه ؛ چرا اسم این حرکت رو آدم فروشی میزارید ؟؟؟؟؟ حق من و شما یه عده ای بخورن بعد ما ازشون حمایت کنیم و روز به روز بدبختر بشیم .
مدیر پایگاه در شیوه برخورد انتقاد داریم وگرنه در اصل ماجرا با شما موافقیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
2
متولی زاده حتما بهتر از همه می داند توزیع در مسیری غلط قرار گرفته و مشکلات موجود در توزیع که بدون راهبرد است اسباب بالا بودن میزان نرخ خاموشی که اکثرا ثبت نمی شود شده و راهبرد غلط به همراهدانتخاب پدیران ضعیف, فاسد و اخیرا استفاده ابزاری از زنان مخصوصا در جاهابی که فساد سیستماتیک دارو, سبب هزینه بالا و نارضایتی عمومی می شود که البته هزینه آن را نظام و مردم می پردازند.
صنعت استرتژیک برق امروز در حوزه توزیع با استفاده از ابزارهای مدیریتی بسیار ضعیف, فانتزی, مشکوک, احتمالا فاسد به سمت یک فرکپاشی می شود که در دولت آینده باید یک میلیارد دلار اخذ شده از هراق تماما برای رسیدن به اوضاع سالیان قبل هزینه شود.
راهبرد الان تخریب است و حتی برگشت به عقب هم نیست.
خبرچینی, تخریب, حذف, استفاده از نیروهای مشکوک, امضا فروش و ضعیف گه حتی نهادهای امنیتی هم صحه دارند و البته باید گفت خودشان را به ندیدن زدند , اسباب تخریب توزیع می شود.

اگر متولی زاده و حائری به خودشان نیایند لاید منتظر روزهای استفاده از فیمینیست ها و پرچم رنگین کمانی بدست در سرتاسر توزیع باشیم.
بهرام چوبین
|
United States of America
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
3
1
فسق و فجور در توزیع هدایت شده و هدفمند است.
چرا اینطور انتخاباتی که منجر به فساد قطعی می شود توسط وزیر و دستگاه های نظارتی نادیده انگاشته می شود.
انتخاب مدیران توزیع نامتعادل و آلوده به چه سبب است.
الان روی به بانوان آوردند, چه در انتخاب معاونین, مدیدان یا مدیران عامل.
ما چه می شود که زنان ما اینگونه ملعبه دست افرادی می شوند که روبند را دادند و بند تمبان را گرفتند.

آقای مهندس متولی زاده ناشناس در کامنت بالا گفت, و خوب گفت و انتظار است شما و فقط شما حدود شرعی را جاری سازید ولو اگر شما هم قربانی شوید که نمی شوید بلکه ابراهیم زمان خدا را دارد.
انتخاب بانوان خوب است اما به فرمایش رهبری بعد از آنکه فرزندانش را به درستس ساخت و به خانه بخت فرستاد.
اینهایی که تابحال آمدند بیشتر در قامت رفیقند تا مادر به بار نشسته.

جناب مهندس متولی زاده

اگر شما نحواهید, ما اگر به قیمت اعتبار و کارمان هم شده آتش به اختیار توزیع را در مسیر عدالت, شرافت, پاکدستی و اعتماد هدایت می کنیم.
جمع کنید بساط خانم خان باجی بازی و زیمبل و زیمبو بازی را.

هیچ کس نمی پذیرد اینها را.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دیدگاههای افراطی در هر فرآیندی منجر به خارج شدن از مسیر توسعه و عدالت خواهد شد. بانوان محترمی که در بیمارستانها ،آموزش و پرورش و .. مشغول ارائه خدمت به هموطنان می باشند ، حضورشان در صنعت برق به کجای شما برمی خورد.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
جناب مهندس متن زیر رو لطفا بخون

♦️زاکانی: تاجگردون با ضدانقلاب در ارتباط بود که در نامه وزارت اطلاعات هم اعلام شده بود!/ بخشی از اسناد درباره تاجگردون به دست شورای نگهبان نرسیده بود

علیرضا زاکانی، نماینده مردم قم در مجلس:

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
2
1
احتمالا برق نیوز هم مزرعه بیت کوین دارد که نگران کشف آن است وگرنه که اطلاع دادن کار غیر قانونی که آدم فروشی نیست مملکت این دیدگاه شما را داشته که غرق در فساد گسترده شده
مدیر پایگاه برق نیوز هم از روز اول نسبت به بهره برداری شخصی از برق یارانه ای هشدار داده و اتفاقا در متن همین خبر هم تاکید شده که نباید فارم های استخراج ارز را با برق یارانه ای محاسبه کنند.
دو نکته مهم بود:
سیاست لو دادن بدترین روش مدیریت و حذف این معضل است
یک شبه نمی توان یک صنعت را مجرم کرد و باید برنامه ریزی داشت

ماینر به شدت برای کشور و صنعت برق مضر است اما دلیلی نمی شود توانیر اجازه داشته باشد با روشی بد و با تصمیماتی نادرست در پی رفع آن باشد. این روشی که آقایان برای کنترل و جلوگیری توسعه فارم ها در پیش گرفته اند نه کارشناسی است نه حرفه ای
اگر توان و دانش فنی کشف ماینرها را ندارند به افراد اینکاره مراجعه کنند.

اتفاقا ما خیلی راغب بودیم یک فارم برای چک مصرف برقش را بازدید و رصد کنیم ولی حتی فامیل و دوست و همکاری که داشته باشد پیدا نکردیم. اگر در تهران مزرعه ای میشناسید که قانونی بوده و حاضر به همکاری باشد را به ما معرفی کنید. ما نیاز داریم اخباری که کار میکنم به واقعیت نزدیکتر باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
2
2
دزدی از برق با دزدی از بانک چه فرقی داره؟؟!
کار سودجویانه از جیب مردم و نپرداختن حقوق دولتی و عامه ، عین دزدیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
2
0
اگر مصرف به نحوی بشه که خدای ناکرده بک اوت پیش بیاد، کی جواب میده؟!
خبرچینی کدومه؟!!
با عباراتی مثل خبر چینی و... نمیشه مانع پیشبرد کار مهار ماینرهای غیرقانونی شد.
اقای متولی زاده خوب جایی رو نشونه گرفتند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
2
2
یک سوال ذهن بنده را به خودش مشغول کرده است؟!!!
آیا مردم عادی از کار بیت کوین،ماینر خبر دارند؟!!!
این کار توسط مدیران و کارکنان صنعت برق به خصوص مدیران بازنشسته های سال های جاری و با ...انجام می شود!
پس دنبال پرتقال فروش نگردید!
نمونه:
در چهارباغ استان البرز، طرف از اشتهارد کنتور می آورد، از هشتگرد تیر برق و ... به یک نفر آقازاده برق غیر مجاز قانونی در ویلا و غیر بافت شهری با ثبت در سیستم می فروشد و مبلغ ۵۰ میلیون می گیرد، این که دیگه کار دیگری نیست، حالا کجا هستند سازمان های نظارتی خدا می داند.
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
1
آقاجان اینقدر نگید دزدند.
چون فردا پنج آدم سالم رو براش چنان پرونده ای می سازند که فقط اس اس می تونه ثابت کنه اونا دروغند.

اساس امروز برق تخریب آدم های سالم است, با پرونده سازی.

اما عجیبه افراد معلوم الحال بی کفایت بی تعهد رو سه سوت تایید و سپس مدیر می کنند.
و
عجیب تر اینکه

نیروهای مخلص و سالم همه پرونده دارند. نمی گم همه سالم هستند اما امروزه دزدپیند و بی کفایت پسند و طرفدار نوکر شده ایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
ببخشید ریگ ماینینگ هم از نظر قانونی مشکل داره؟ چون با کامپیوتر استخراج صورت میگیرد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
2
واقعا در مسیر انحرافی قدم می زنیم.
الان نیاز به سوت زنی بلکه شیپور زنی برای نجات برق است از چنگال ضد انقلاب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
2
با سلام، اینکه از نظر دانش و نگرش مدیریتی در سطح کلان و میانی در سطح اسف باری هستیم کاملا درست است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار