کد خبر: ۴۲۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۹
مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق کرمان از خدمات‌رسانی تخصصی به مشترکان کم شنوا و یا ناشنوا از طریق برقراری ارتباط هدفمند در محدوده فعالیت توزیع برق شمال کرمان خبر داد.
به‌گزارش برق نیوز، "حسین علیزاده" با بیان اینکه وظیفه شرکت توزیع برق خدمات رسانی به مشترکان در هر نقطه از شهر و در هر ساعت از شبانه روز است، اظهار داشت: به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به مشترکان که بعضا در یک خانواده کم شنوا یا ناشنوا هستند و در صورت قطع برق امکان تماس تلفنی و برقراری ارتباط با مرکز ۱۲۱ را ندارند، برای اولین بار، شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در یک طرح ابتکاری با عنوان (مهرآوا) تلاش کرده تا گوشه‌ای از این مشکل را رفع کند.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق کرمان گفت: در این طرح افراد ناشنوا می‌توانند از طریق ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱ مرکز فوریت‌های برق درخواست خود را اعلام کرده تا در اسرع وقت با مراجعه همکاران امور اتفاقات به محل مورد نظر نسبت به پیگیری درخواست اقدام شود.

وی در ادامه، خدمات مجموعه صنعت برق را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: ارزش خدمت به همنوعان نیازمند، با هیچ معیاری قابل قیاس نیست و پاداش اخروی برای این خدمات خطیر بسیار ارزشمندتر از پاداش دنیوی است.

علیزاده با بیان اینکه حل موضوع معلولیت در کشور نیاز به اقدام جمعی و اجتماعی دارد، افزود: مناسب سازی محیط و فضا برای افراد دارای معلولیت جسمانی در سطح شرکت انجام گرفته است.

وی گفت: تنها تکریم افراد دارای معلولیت کافی نیست و باید تبدیل به فرهنگ شود.

وی ابراز امیدواری کرد، طرح مهرآوا که در راستای تسهیل خدمات رسانی به مشترکان ناشنوا و کم شنوا در شمال استان کرمان عملیاتی شده، بتواند با همکاری مسئولان صنعت برق کشور در سایر استان‌ها توسعه یافته و اجرا شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار