کد خبر: ۴۲۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: فرایند نصب و راه‌اندازی این ترانسفورماتور جدید دست کم ۲ ماه زمان نیاز داشت، اما با تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های عملیاتی رکورد ۱۸ روز برای این عملیات به ثبت رسیده است.

به‌گزارش برق نیوز، "غلامرضا نصیری" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: فرایند نصب و راه‌اندازی این ترانسفورماتور جدید دست کم ۲ ماه زمان نیاز داشت، اما با تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های عملیاتی رکورد ۱۸ روز برای این عملیات به ثبت رسیده است.

وی با اعلام برق‌دار شدن ترانسفورماتور جدید در ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت ملک مکان شیراز اظهار داشت: همکاری بی دریغ شرکت توزیع نیروی برق شیراز جهت پایداری شبکه از یک سو و اعمال کمترین خاموشی به مردم با فرهنگ شیراز از سویی دیگر موجب شد تا کار تامین، نصب و راه اندازی ترانسفورماتور جدید در این ایستگاه که فرایندی حداقل کار مستمر ۲ ماهه می‌طلبید در حداقل زمان ممکن و در یک برهه ۱۸ روزه به سرانجام برسد.

نصیری با بیان اینکه راه اندازی ترانسفورماتور جدید در ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت ملک مکان شیراز رکوردی جدید در نصب و راه اندازی تاسیسات و ایجاد ظرفیت تامین و توزیع برق در استان فارس به ثبت رساند، اضافه کرد: این ترانسفورماتور اکنون در مدار بهره برداری قرار دارد و با تامین و توزیع برق پایدار شرایط را برای عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی برق در شیراز تسهیل می‌کند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
1
باید تشکر کرد از پرسنل متخصص شرکت تعمیرات نیروی برق فارس که شبانه روز زحمت کشیدند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار