کد خبر: ۴۲۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۹
پیرو نابسامانی های مدیریتی در چند سال اخیر و تغییرات آنی در اعضا هیات مدیره شرکت مدیریت تولید برق دماوند که باعث ایجاد تنش های فراوان و بی انضباطی های شدید مالی در سطح این شرکت شده، کارکنان این شرکت در تجمع اعتراضی که از ساعت هفت و نیم صبح آغاز شده، پیگیر وضعیت نابسامان و مشکلات حقوقی و صنفی خود هستند.

تجمع اعتراضی در نیروگاه دماوند/ مدیریت غلط بزرگترین نیروگاه خاورمیانهبه گزارش برق نیوز، پیرو نابسامانی های مدیریتی در چند سال اخیر و تغییرات آنی در اعضا هیات مدیره شرکت مدیریت تولید برق دماوند که باعث ایجاد تنش های فراوان در سطح این شرکت و بی انضباطی های شدید مالی در سطح این شرکت شده بود ، پرسنل این شرکت با درک صحیح شرایط جامعه به کار خود با تمام توان ادامه داده اما ادامه این روندها که در کاهش حقوق و مزایای پرسنل، نمود شدیدی پیدا کرده بود و مخفی کاری های زیان آور مدیریت این شرکت که با وعده های دروغین لاپوشانی می‌شد بالاخره پس از اعلام چندین باره مخالفت و اعتراضات پرسنل صبر آنان را لبریز و ناگزیر به حضور در مقابل دفتر مدیریت عامل نمود تا پاسخ شایسته را دریافت دارند. مدیر عامل وزوایی که سال گذشته در همین ایام قول مرتفع نمودن مشکلات حقوق و مزایا و پردخت به موقع و امنیت شغلی و روانی را داده بود ، امروز از هرگونه پاسخی امتناع ورزیده و در گوشه ای از محوطه مستقر شده و به نظاره پرسنل اقدام نمود.


چندی پیش نیز وی طی مرقومه ای از خالی بودن حساب ۹ میلیارد تومانی صندوق ذخیره کارکنان و عدم پرداخت سهم شرکت خبر داده بود.


همچنین او برای فرار از تعهدات پرسنل شامل حق سنوات، حق صندوق، حق سختی کار و سایر تعهدات شرکت تعمدا بحث واگذاری سهام شرکت به خود پرسنل را مطرح نمودند که با مخالفت شدید پرسنل مواجه شده بود.


هم اکنون نیز وی بحث واگذاری شرکت به شخص ثالث را مطرح نمودند که این موضوع نیز با مخالفت شدید کلیه پرسنل همراه است.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق دماوند  کبیری هم با حضور در جمع پرسنل از کلیه بی انضباطی های مالی و روند کاهش حقوق و مزایای حقه پرسنل اعلام بی اطلاعی نموده و خود را ناتوان در حل این مشکلات عنوان کرده و مدیران بانک دی را که مالک نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت(دماوند) است مسئول پاسخگویی تشخیص دادند.

تجمع از ساعت ۷ونیم صبح آغاز شده و پرسنل با حفظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در مکانهای سربسته با استفاده از ماسک پیگیر وضعیت نابسامان و مشکلات حقوقی و صنفی خود هستند.

نامه ای به مدیرعامل بانک دی تهیه شده که با بیان دغدغه ها و مشکلات پیش آمده در این سالیان پس از واگذاری نیروگاه به بخش خصوصی(یعنی بنیاد شهید و امور ایثارگران)، خواستار توقف روند واگذاری به شرکت ثالث و تضمین بابت امنیت شغلی و روانی خود هستند.

پرسنل خواستار حضور برات کریمی مدیرعامل بانک دی در نیروگاه هستند.قابل ذکر است وزوایی و کبیری در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه نیروگاه را ترک کردند!

امنیت شغلی و حفظ حقوق و مزایای عرف بر اساس ماده ۲۶ قانون کار جمهوری اسلامی ایران خواسته اکید پرسنل است.پیگیری معوقات حق سنوات، صندوق ذخیره شرکت، بیمه عمر، و اعلام مخالفت با واگذاری شرکت به شخص ثالث موارد مطروحه پرسنل جهت پیگیری است.

انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
2
27
سلام
تشکر بابت پوشش خبر
پرسنل فقط خواستار حقوق حقه خود هستند ونه چیزی بیشتر...
ناشناس
|
Spain
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
2
30
کارکنان صنعت برق در مقایسه با کارکنان خیلی از وزارتخانه های دیگر با سختی کار بیشتر از حقوق و مزایای کمتر برخوردار هستند که این مسئله موجب رنجش خاطر کارکنان این صنعت عظیم و بنیادی گردیده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
46
14
آقای آبدارچی این نیروگاه بیش از 7 میلیون دریافتی دارد
کارشناسان حدودا 12-10 دریافتی دارند
مدیران حدودا 15 دریافتی دارند

این تجمعات از شکم سیری است نه از گرسنگی
به امید چاپیدن بیشتر هستند
پاسخ ها
محمدهادی
| Iran (Islamic Republic of)
سلام. در طول تاریخ همواره چاپیدن در رده های بالای مدیریتی که متصل هستند صورت گرفته است . یک کارگر ساده چه طور میتونه چپاول کنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
البته این اعداد ملاک نیست چون فقط دهن پر کنه و اگر وضعیت تورم رو در نظر بگیرید قدرت خرید افراد با حدود 15 سال سابقه کار نسبت به بدو استخدام کمتر از نصف شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پرسنل بزرگترین نیروگاه خاور میانه که سهم بزرگی در تولید برق این مملکت دارند و همگی متخصص در کار خود هستند باید به حقوق حقه خود دست پیدا کنند.
اپراتور خسته
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز اولا ابدارچی یه شخصیت و یک انسان و مورد احترام این ادبیات شما و نگاه از بالا به پایین تون نشون از ذات خراب شماست و دوم اینکه معلوم نییت تو کدوم بیقوله ای زندگی کردی و بزرگ شدی که این اعداد برات عجیبه دوست من با این حقوق در تهران در طول یکسال حقوق گرفتن نهایتا بتونی ۲ متر اپارتمان بخری
میلاد سیف
| Iran (Islamic Republic of)
قطعا حضرت عالی از مدیران نیروگاه یا وابسته به ایشان هستین. نیروگاه رو دارین با مدیریت غلط به نابودی میکشونین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ادم باید از وضیعت جامعه بی خبر و از خدا غافل باشه به کارگر جماعت بگه از روی شکم سیری دنبال حق و حقوق خودش هست.
در ضمن ببین دریافتی مدیر چقدر هستش که یه ابدارچی ۷ تومن دریافتی داره !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
میدانی ... میلیارد وام صندوق پرسنل اختلاس شده؟
میدانی ... میلیارد سنوات پرسنل توسط مدیران به یغما رفته؟
میدانی یک سال بیمه عمر حادثه پرسنل پرداخت نشده؟
در مورد اعداد هم میدانی غلو کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز یک خلبان و پزشک هم درآمد بسیار بالاتری دارند چون تخصص بالایی دارند متاسفانه از نحوه بیان جنابعالی مشخص هست در خصوص این صنعت مادر و قابلیت ها و شرایط شغلی متخصصان آن کاملا بی اطلاع هستید پس لطفا در حیطه ای که اطلاعات دارید نظر بدید.
مجید
| Iran (Islamic Republic of)
عزیز جان چاپیدن مختص مدیران نا لایق و بی مسئولیت است نه کارمند یا کارگری که چشم امیدش به حقوق ماهیانه خود است تا مبادا خجالت زده زن و فرزند خویش شود.
ضمنا شما در کدام دیار بسر می برید که حقوق به فرض ۷ میلیونی یک آبدارچی به چشمتان زیاد میاید. فکر کنم کمی از احوال جامعه عقب افتاده ای عزیز جان...
ناشناس
| Russian Federation
جناب آقای ناشناس، نیروگاه دماوند یکی از بزرگترین و مهمترین نیروگاه ها در منطقه است و این نیروگاه پرسنلی متخصص و متعهد و دلسوز دارد، این نیروگاه به دلیل بی تدبیری در زمان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد، بابت بدهی دولت به این نهاد واگذار شد که هیچ شناخت و تخصصی نسبت به نیروگاه داری نداشته و ندارند و از آنروز تا کنون با توجه به بی لیاقتی مدیران بانک روز به روز به نابودی کشیده شده است و با توجه به این که اکنون در اوج مصرف قرار داریم و با توجه به این که در تحریم ظالمانه قرار داریم و نمیتوانیم نیروگاهی بسازیم، اما پرسنل متخصص و دلسوز دماوند به هیچ وجه بانک دی را مالک ندانسته و این نیروگاه را ثروت ملی و متعلق به کل مردم ایران دانسته و با جان و دل از این ثروت ملی حفاظت وحراست میکنند و تاکنون بیشترین و بالاترین تولید را داشته و طبق اسناد وزارت نیرو همیشه رتبه برتر را داشته و به تعهد خود به مردم ایران پایبند میباشد ولی بانک دی قدر ندانسته تیشه به ریشه این کارکنان دلسوز زده و روزگار و عرصه را بر کامشان تلخ کرده،،، خ اهشا واقع بین باشید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
شما 100 میلیونم.حقوق بگیری اگه حقت باشه و 100 هزار تومن هم کم کنن باید از حقت دفاع کنی و بگیری حقتو.وگرنه ثابت میکنی لیاقت این.جایگاهو نداری.من فکر.کنم شما از اون قشر ادمایی هستید دکتر خوب میرید چک.میکنید چقدر مریض داره و درامدش چقدره.سعی کن ادم توانمندی باشی.امثال شما نیروگاه بودن 3 تومن حقوق میگرفتن 20 تومن از کار میزدن.بعدشم شما باید حقوق نیروگاه رو با نیروگاهای دیگه بسنجی نه افتابه سازی تو شهرک عباس اباد
اووف
| Iran (Islamic Republic of)
منم شنیدم آبدارچی نیروگاه 7 تومن میگیره . ازنشسته هست. پاداش 30 تومنی میگیره . هزینه تصادف. ودیعه مسکن تپل. سرویس سزوکی با راننده شخصی .بیمه vip. وام بدون سقف از بانک دی میگیره ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
عزیزم خودت چند میگیری؟ که بیای اینجا صحبت کنی و زحمات شبانه روز پرسنل رو در شرایط گرمایی۷۰ درجه ای برج ها و یخبندان فصول سرد در بویلرها در زیر امواج الکترومغناطیسی با استرس های کاری روزانه را با پول قیاس کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خدا لعنت كنه دروغگو رو كجا هفت ميليون ميگيرن؟؟؟ !!! بنده نيروي شركتي اين مجموعه هستم با هفت سال سابقه كار و سقف اضافه كار حقوقم به شش ميليون نميرسه...در ضمن توي هر مملكتي بيشترين حقوق رو توي صنعت معمولا مربوط به صنعت توليد برق هست كه مجموعه زير ساخت و مادر تخصصي هست.
وحيد
| Iran (Islamic Republic of)
يك مدير اونجا چقدر ميگيره؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دروغ مادر تمام گناهان است
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
17
پرسنل خواستار حفظ بیت المال و سرمایه ملی هستن که توسط مدیران نالایق و غیر متخصص در حال نابودی می باشد.و در حال چپاول این سرمایه ملی هستند.و حقوق پرسنل را با تاخیر پرداخت می کنن.
پاسخ ها
مهدي زاده
| Iran (Islamic Republic of)
آقا حقوق يك مدير اونجا چقدره؟! چقدر تاخير در پرداخت حقوق دارن؟!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
1
پرسنل زحمت کش و بی ادعای نیروگاه که همگی متخصص و دارای سوابق ارزشمند یرای کشور هستند فقط به دنبال حفظ این سرمایه عظیم ملی که در سالهای اخیر به دست مدیران غیر متخصص و نالایق و بازنشسته که سفارشی وارد این صنفت مادر شده اند و در حال نابودی است می باشند .
حیین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
1
باتوجه به انتخاب بدترین بیمه درمان وحذف صندوق وام واستخدام بدون هیچ
پورسه فنی شاید شما هم یکی از انتخاب های آنان هستید که حالا مارا شکم سیر نامیدید
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
1
حفظ حققوق و مزایا مطابق قانون بر اساس ماده 26 و مشخص شدن عوامل ... صندوق ذخیره و تغییرات مغایر با قانون این صندوق و درنهایت جلوگیری از واگذاریهایی که صرفا منجر به چاپیدن توسط اژدهاهای هفت سر که با میدان داری قوه قضاییه و عزم رییس این دستگاه در برخورد با انان دایما در حال کوچ کردن از جایی به جایی دیگر هستند هدف اصلی کارکنان این مجموعه می باشد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
2
کار در نیروگاه برق علاوه بر داشتن تخصص و گذشتن از فیلترهای مختلف ؛جزو کارهای سخت و زیان اور هست و سلامتی پرسنل تهدید میشود.ضمنا پرسنل هیچ مزایای رفاهی ندارند برخلاف پرسنل بانکی وه وام های بالا بدون کارمزد هرسال میگیرند و خطری سلامتی شان را تهدید نمیکند.مدیران نالایق باید شرم کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
3
با سلام
پرسنل نیروگاه دماوند خواستار حق وحقوق خود می باشند همچنین کوتاه کردن دست مدیران نالایق که فقط دنبال پر کردن جیب خودشان هستند و هیچ دلسوزی برای اموال بیت المال ندارند.
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
2
متاسفانه اززمان واگذاری نیروگاه دماوند به بنیادشهیدوبانک دی فقط یک سری مدیران نالایق و ... اومدن واوضاع نیروگاه به این روز افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به چند شركت خصوصي بوده نه بنياد شهيد
ناشناس
|
Australia
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
1
آنچه باعث اعتراض شده است وضعیت مبهم مدیریت و بحران و ناکارآمدی مدیریت در این سیستم است.
هزینه های گزافی که بخاطر ضعف مدیریت به شرکت وارد شده است باعث شده است چند صد میلیارد تومن از پول شرکت بابت عدم تحویل بموقع مدارک مالیاتی به شرکت تحمیل شود.جبران این خسارتها از راه فشار به بخش پایین دست و حذف و تعدیل برنامه های تعمیراتی انجام میدهند.از اینرو با این تحریم ها وظیفه بیش از پیش نگهداری از این ثروت ملی بفراموشی سپرده شده کارکنان هر روز با استرس های کاری و عدم ثبات در بخش مدیریت روبرو هستند.در این شرایط حساس انتظار همگرایی و حمایت مدیران برای تولید برق پایدار که پرسنل صف اول این موضوع هستند انتظار میرود که متاسفانه مغفول مانده.
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
2
متاسف هستم برای عده ای که زحمات شبانه روز پرسنل رو در شرایط سخت و زیان آور ( کار درگرمای ۷۰درجه ای برجهای خنک کن و یخبندانهای فصول سرد در بویلر ها در زیر تابش امواج الکترومغناطیسی و همراه با استرس های شبانه روزی کاری) با پول مقایسه می کنند
و زحمات این همه آدم نخبه و تحصیل کرده را با پولی مقایسه میکنند که روز به روز بی ارزش تر می شود
جواد طباطبایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
3
سلام
کجای نیروگاه دماوند به آبدارچی ۷ میلیون میگیره؟؟؟؟
بگو ماهم بریم اونجا!!!!
کارمندان نیروگاه دماوند فقط و فقط حقوق خودشون رو میخوان
تبدیل وضعیت ، وام صندوق ، سختی کار ، ضریب اضافه کار و ...
واقعا خیلی زیاده؟؟؟؟؟؟/
چرا مدیرانی که سابقه قبلی شون گویای همه چیز هست ، باز اومدن راس کار ؟؟؟؟؟؟
چرا هر روز روی اعصاب کارمندان راه میرن؟
چرا قرارداد ها رو ۳ ماهه کردند؟؟
و خیلی چراهای دیگه !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
2
نحوه واگذاري اين نيروگاه را گزارش كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من در جريان واگذاري بودم شركتي كه تقريبا نيروگاه را مفت خريد مال بنياد شهيد نبود بلكه چند نفر از بنياد شهيد ها در ان سهامدار بودندو چند روز قبل از واگذاري تاسيس شده بود و دكتر عيسي پور كاملا در جريان است
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
3
سلام.همواره حقوق دریافتی پرسنل نیروگاه دماوند براساس قوانین و دستور العمل وزارت نیرو وتوانیر بوده وهچنین درحال حاضر نیز از قوانین اداره کار تبعیت می کند.بعضی از افراد بجای دفاع حقوق متخصصین و مهندسین مظلوم مملکت بابیان مطالب دهن پر کن فقط هدف در راستای انحراف حق تضییع شده کارگر زحمت کش دارند.مطمئن باشید حق وحقیقت راه خود را ادامه خواهد داد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
3
4
الحمدلله هیچ کدام از مبالغ و ارقام اعلامی را نقض نکرده اند
چون دریافتی ها بیشتر از این مبالغ است

به گونه ای می گویند بزرگترین نیروگاه خاورمیانه که گویی ژنراتورها را با دست می چرخانند
عزیز بزگوار
تخصص شما بیشتر از بسیار از کارشناسان کشور نیست اما حقوق بیشتر است
افرادی هستند که مسئولیتشان از شما بیشتر است اما حقوق شان کمتر
اگر نیاز به ارائه مصادیق باشد لیست متولی از مصادیق قابل ارائه است

خلاصه حرف من عدم پیگیری مطالبات نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
1
اون آقایی که گفته آبدارچی 7میلیون حقوق میگیره بیاد ثابت کنه و الا با حرف الکی زدن هیچی درست نمیشه رفیق آقای وزوایی. آقای وزوایی با 70 سال سن هنوز شیفته خدمت کردن هستن و میز وصندلی رو فقط با کمک عزرائیل ول میکنند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
4
1
کل نیروگاه های کشور این مشکل دارن
بیشترین زحمت در نیروگاه ها نیروی شرکتی انجام میده موقع حقوق که میشه نیروی رسمی تا ۴ برابر حقوق و مزایا میگیره
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
3
با سلام
متاسفانه در این اوضاع خراب اقتصادی
بخشنامه جدید برق حرارتی در خصوص نحوه پرداخت مزایای رفاهی و انگیزشی (که در آن 2 مرتبه حق مسکن - عائلمندی و بن خوار و بار کسرشده) و باعث کاهش 65درصد شده است درد جدیدی بر آلام ماافزوده است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
2
بی تدبیری آشکار آقای دکتر برات کریمی هئیت مدیره بانک دی در این باره کاملا واضح و آشکار است. خواستار ورود قوه قضاییه در این خصوص هستیم. سهامدارن و پرنسل محترم نیروگاه دماوند خواستار خروج بانک دی و دست برداشتن از دوشیدن نیروگاه به واسطه مدیریت دی هستیم.
دلگیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
1
با سلام خدمت تمام عزیزان و زحمتکشان نیروگاه دماوند
فقط یه سوال؟؟؟
اون ۵۵۰ میلیارد در شرکت تولید نیروی برق دماوند که خود آقای کبیری در جلسه مورخ ۹۹/۰۴/۲۹ فرمودند کجا رفته؟؟؟؟؟
دماوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
۱- کاملا مشخص هست شما چه شخصیتی هستی و دقیقا سمتت چیه و تحت نظر قرار خواهی گرفت.
۲- اگر فکر میکنی حرفت حقیقت داره پس چرا همانند یک بزدل با اسم ناشناس پیام گذاشتی.
۳- به شما درس اخلاق اسلامی یاد ندادند گویا که زبان خود را اینگونه میچرخانی.
۴- قطعا پیشمهاد میگردد ... تا بهت بفهمونن نگاهتو از بالا به پایین درست کنی و بفهمی خودتو با یک شخصی که داره تو بزرگترین صنعت نیروگاهی کشور کار میکنه مقایسه نباید بکنی.
۵- از بی عرضگی خودت بوده قطعا در دوران گذشته ات درست برای زندگیت تصمیم نگرفتی که چقدر میتونی برای جامعه مفید باشی و راهتو اشتباه انتخاب کردی، در نتیجه شدی عقده ای و سر گلوت گیر کرده
خوب شما هم میخواستی عرضه میداشتی و میومدی حداقل آبدارچی این نیروگاه میشدی
هر چند خمیر مایعشو نداشتی تو صنعت کار کنی.
۶- هر وقت فهمیدی جهت خود شیرینی نباید خودخواه باشی و دست از شاخص سازی سهام برداشتید که پدر نیروگاه دماوند رو دراوردید که ۱ جای دیگر رو از ورشکستگی نجات بدید
آن وقت ۱ تحقیق بکن ببین چرا پزشکان محترم بابت تخصصشون حقوق بالایی میگرند و تو هم اگه مغرت بیمار باشه حاضری ۳۰۰ میلیون بدی به یک پزشک که جراحی کنه مغزتو که زنده بمانی
پس نیروگاه به این بزرگی هم که برای صنعت برق حائز اهمیت هست پرسنلش متخصصینی هستند که باید با آمادگی و تولید بیشتر آرمش و آسایش رو با تزریق برق به شبکه و حفظ پایداری شبکه برق برای تمامی صنایع و مردم محترم تهران و ایرام به ارمغان بیارن، و از گذشته مدیران عامل وزارت نیرویی این موارو رو تشخیص دادن که به پرسنل این نیروگاه به نحو شایسته ای از لحاظ انگیزشی و رفاهی مطابق قوانیین و آیین نامه صنعت برق رسیدگی کنند تا با ایجاد روحیه خوب در پرسنل بهره وری را بالاتر ببرند.
۷- هروقت فهمیدی ۳ میلیارد بیشتر هزینه کردنن برای پرسنل در نیروگاه و ایجاد انگیزه بهتر باعث آزاد بودن فکر پرسنل و خدمت مفید تر و دقت و هوشیاری بالاتر میشود و بهتر تعمیرات پیشبینانه و پیشگرانه را انجام میدهند و قطعا با امادگی تجهیزات بهره بردار با واحد های استیبل امادگی بیشتر و تولید بیشتری ارائه خواهد داد بیا تو این سایت خبری کامنت بزار
هنوز نتوستی درک کنی داری تیشه به ریشه میزنی خدایی نکرده یک خطای انسانی صورت بگیرد خسارت میلیادری و گاها جبران ناپذیر اول به تجهیزات نیروگاهی وارد میشه و بعد به شبکه ، دقیقا مثل یه پزشک که اگر فکرش آزاد نباشه تو جراحی ممکن خطای انسانی صورت بگیرد، ولی این پرسنل جانشون رو برای این نیروگاه برای ملت شریف ایران و این نظام و مقام معظم رهبری میدهند و هر طور شده در مقابل سو مدیریت های شما ایستادگی خواهند کرد ، مقابل تمام اذیت و آزار های شما ایستادگی خواهند که به زور جهت خودشیرینی و شاخص سازی دارید بزرگترین نیروگاه رو قربانی میکنید و تمام رفاهیت پرسنل رو کاهش دادید ، بی انظباطی ایجاد کردید ، و جهت اعمال نفوذ مستقیم به سازکار اداری سیستم از مدیران ناکارامد استفاده کردید که ببریشون تو واحد نمیتونن یک واحد رو حتی توضیح بدن
برق رو با امادگی بالا و ثبت رکورد بالاتر تحویل ملت شریف ایران خواهیم داد، هر چقدر هم با این حسادت های شخصی و رفتار های سلیقه ای برخورد کنید بازهم رسالت پرسنل نگهداری درست از این سرمایه ملی است و تولید بیشتر.
۸- جایی در متن اعلام کردی شکم سیری ! جای تعجب داره ! هر وقت ببرنت تو واحد در دمای داغ آچار بدن دستت براکت ژنراتور باز کنی یا بری داخل توربین و چمبر کار کنی رنگت از سفید به ذغالی و روغنی تبدیل بشه و شکمت بچسبه به کمرت اون زمان هست که خودت میفهمی شکم سیری یعنی چه،
پیشنهاد میگردد در این وضعیت که دشمن در کمین هست خطا نکنید و انقدر با رفتارهای سلیقه ای و سو مدیریت و انتصاب های بدون تخصص باعث زدگی پرسنل نشوید، اینقدر حاشیه درست نکنید و با زندگی این پرسل بازی نکنید که ایجاد نارضایتی بوجود بیارید که پرسنل برای حق قانونی خودشان صنفی جمع بشن و ۴۸ ساعت ۱ لنگه پا نگرشون دارید که باعث پخش این خبر توسط شبکه های دشمن بشوید، شما ها خودتان متوجه نیستید دارید غیر مستقیم با این بی تدبیری به این مملکت خیانت میکنید.
۹- تمام دشمن های این نظام میلیارد ها تومان خرج میکنند تا وارد بشوند در این مملکت دست به کارهای جاسوسی بزنند بعد شما داری به زور n میلیارد از دریافتی پرسنل میزنی؟
خجالت آور است دشمن انقدر هزینه میکند برا کارهای کثیف خودش ولی شما حاضر نیستید ببینید پرسنل رفاه داشته باشند که با فکر آزاد و با دغدغه کمتر ذهنی خدمت کنند تا دشمن سو استفاده نکند.
دیگر اینطوری راجب پرسنل محترم نیرگاه دماند صحبت نشود
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
4
وقتي داماد نعمت زاده با حدود هفت ميليارد يورو برابر با بودجه شش سال سازمان ملل الفرار ميكند به جزيره قناري واي بهرحال نيروگاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
2
از يكي از معاون وزيرنيرو شنيدم گفت بابت پنجاه و دو نيروگاه واگذاري ما يك ريال نگرفتيم يعني تقريبا مفت به دوستان داده شده كل مملكت واس ماس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
غارت خوبه چرا كه مالي را ترار ميبرد و ديگه پشت سرشم نگاه نميكند ميرود حال و هول در استخر پارتي هاي جزاير قناري مانند دارو دسته اقا جواد ولي در اين موضوع غارتگر بابت دستمزد كوتاه مدت هم گرفتند يعني وام گرفتند و لوازم يدكي بردند و زمين بالا كشيدند و در بلند مدت هم به بهانه فروش انرژي و طلب بابت انرژي تا ابد هم خود و اقا زاد ها دارند ميخورند و با شادي زندگي ميكنند
ناجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
1
0
امام حسین (ع) می فرمایند : مدارای با مردم نشانه عقل است . لذا پیشنهاد می گردد تمام افراد مرتبط با این موضوع با هم مدارا نمایند و به دستور ولی امر به فکر جذب حداکثری باشند البته با رعایت حق، حتی اگر جبهه حق یک نفر باشد . خدا قوت
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
0
1
متاسفانه الان بعد از کلی کشمکش و استرس پرسنل ،موجود جدیدی به نام جمال آمده.با کلی افکار پوسیده
تخصص های جمال
کاشت میله بدون لامپ برای کاهش مصرف و افزایش راندمان نیروگاه
متخصص کاشت صندلی سیمانی جهت استراحت
متخصص ساماندهی سرویس ها به گندترین حالت ممکن
متخصص جنگ روانی برای پرسنل و خانواده های پرسنل متعهد
خرید دو تا ماشین کوکی جهت یاداوری خاطرات کودکی خود
کسب رضایت صفر از تمامی پرسنل بابت مدیریت افتضاحش
مغرور لجباز کودکانه پیرمرد حریص مال دنیا
خدایا از تو میخوام آرامش به پرسنل نیروگاه برگردانی و زمین را از شر موجودات از خود راضی و حریص مال دنیا و حریص مقام و منصب پاک کنی.و ظلم ظالم را به خود و خانواده اش برگردانی.و نفرین پرسنل را مستجاب بفرمایی.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
با سلام
آخرین نظر مربوط به تاریخ ۱۰/۱۶ نظر من بوده که ارسال کردم.لطفا پاکش کنید.متشکر..حسین
متن:
متاسفانه الان بعد از کلی کشمکش....
مدیر پایگاه مشخص نیست شما همون فرد باشید یا نه. مسئولیتی متوجه شما نیست خود برق نیوز پابت انتشار باید جواب دهد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار