کد خبر: ۴۲۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۹
مدیرعامل توانیر با صدور پیامی، از تدابیر و تلاش‌های استانداران سراسر کشور در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق تقدیر کرد.
به گزارش  برق نیوز،  محمد حسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر با صدور پیامی، از تدبیر به هنگام استانداران کشور که با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی و نیز از طریق هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی استانی برای مدیریت صحیح مصرف برق همکاری شایسته‌ای با صنعت برق کشور داشتند قدردانی نمود.

در این پیام آمده است: تمامی تلاشگران صنعت برق کشور در طی این روز‌های گرم سال و با وجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور، بدون لحظه‌ای وقفه با حداکثر ظرفیت در تأمین برق مردم عزیز در تلاش هستند. باتوجه به اینکه بر اساس تحلیل داده‌های هواشناسی، این هفته تابستان بسیار گرم و فراتر از انتظاری در خوزستان حاکم است و گرمتر شدن هوا علاوه بر اینکه بر تأسیسات برق رسانی فشار مضاعفی وارد می‌کند، میزان مصرف برق نیز به صورت فزاینده‌ای افزایش می‌یابد.

علاوه بر اهمیت حیاتی برق برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، هموطنان عزیزی هم هستند که در منازل خود دوران قرنطینه برای بهبودی ابتلا به کرونا را سپری می‌کنند و تأمین برق بدون لحظه‌ای توقف در کشور وضعیت اضطراری و حیاتی به خود گرفته است. در این میان تدبیر استانداران گرانقدر کشور در مدیریت ساعت کاری ادارات و تاکید بر مدیریت مصرف بهینه انرژی برق در سازمان ها، ادارات و شرکت‌های استان متبوع خود و نیز اعمال محدودیت‌های مقطعی در روز‌های بسیار گرم در برخی از استان‌های جنوبی کشور، نقش بسیار ارزنده در استمرار تأمین برق پایدار در کشور ایفا می‌کند و این حسن همراهی استانداران و همکاری مردم عزیز اقدام بسیار شایسته و قابل تقدیری است و در این شرایط حساس، دلگرمی مجموعه تلاشگران صنعت برق کشور را برای تأمین بی وقفه برق مردم ایران اسلامی مضاعف می‌کند.

گفتنی است در روز شنبه ۲۸ تیرماه ۹۹ رکورد مصرف برق در کشور شکسته شد

عبور مصرف برق در کشور به بیش از ۵۸ هزار مگاوات و نزدیک شدن میزان مصرف به حداکثر میزان تولید برق در کشور، صنعت برق را وارد مرحله اضطراری کرده و با توجه به گرمای بسیار زیاد و پیش بینی تداوم آن در این هفته در بسیاری از نقاط کشور، لزوم همراهی حداکثری مشترکان عزیز در مدیریت مصرف برق و به خصوص در ساعات ۱۳ تا ۱۷ در طی هفته جاری نقش بسیار موثر و اثر گذاری در عبور موفق از این هفته گرم و دوره اوج مصرف امسال خواهد داشت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار