کد خبر: ۴۲۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
در راستای کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار و جلوگیری از بروز خاموشی، با استفاده از فناوری نوین مبتنی بر اینترنت اشیا، سامانه‌های سرمایشی ادارات دارای تفاهم‌نامه با شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از راه دور توسط کارشناسان این شرکت، رصد و در صورت نیاز از مدار مصرف، خارج می‌شود.
به‌گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با پررنگ خواندن نقش ادارات و نهاد‌های ارائه دهنده خدمات عمومی تهران در مصرف برق در ساعات ۱۲ تا ۱۶ از اجرای طرح‌های متعدد به منظور کاهش مصرف برق این دسته از مشترکان در ساعات اوج بار میان روز خبر داد و گفت: به دنبال تفاهم‌نامه‌های امضا شده با برخی از نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمات عمومی و به‌کارگیری فناوری مبتنی بر اینترنت اشیا، کارشناسان این شرکت، روزانه مصرف برق مشترکان اداری را با کمک داده‌های حاصل از کنتور‌های هوشمند به شکل لحظه‌ای، رصد کرده و در صورت نیاز به منظور جلوگیری از بروز مشکل در شبکه توزیع برق و یا خاموشی، با تغییر دمای سامانه‌های سرمایشی یا خروج کامل این سامانه‌ها از مدار مصرف از راه دور، بار شبکه برق پایتخت را کاهش خواهند داد.

"حسین صبوری" خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار‌های داده شده، از روز دوشنبه ۳۰ تیرماه، قطع برق ادارات پرمصرفی که توصیه‌های این شرکت را در خصوص کاهش مصرف برق، جدی نگرفته‌اند، آغاز شده و در روز‌های آتی نیز برق این ادارات با اخطار قبلی در ساعات اوج مصرف، قطع خواهد شد.

صبوری از تهرانی‌ها درخواست کرد با خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳ همراه و همیار شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در ارائه خدمات به تمامی شهروندان پایتخت باشند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار