کد خبر: ۴۲۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: پست برق شهر چهاردانگه به مرکزیت بخش چهاردانگه در حوالی ۱۱ شب گذشته به دلیل بار مصرف زیاد و مستهلک بودن دچار آتش‌سوزی شد.
به گزارش برق نیوز، فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: پست برق شهر چهاردانگه به مرکزیت بخش چهاردانگه در حوالی ۱۱ شب گذشته به دلیل بار مصرف زیاد و مستهلک بودن دچار آتش‌سوزی شد.

مسعود مرسلپور  افزود: نیرو‌های امدادی ایستگاه شماره ۱۲ آتش‌نشانی چهاردانگه بلافاصله پس از مطلع شدن از موضوع به منطقه مورد نظر اعزام شدند و نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی این پست برق تلفات جانی و مصدومیتی در بر نداشت، ادامه داد: این حادثه ۴۰۰ میلیون تومان خسارت مالی بر جا گذاشت.

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: برق شهر چهاردانگه توسط نیرو‌های اداره برق با راهکار‌های جایگزین تامین شده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکل به صورت اصولی حل می‌شود.

 شهر چهاردانگه به مرکزیت بخش چهاردانگه براساس سرشماری سال ۹۵ با ۵۶ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های شهرستان اسلامشهر به شمار می‌آید.

شهرستان اسلامشهر با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع است.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
1
مدیر برق چهاردانگه آقای شاهین دمیرچی البته الان مهدی خان دمیرچی کلا درگیره با خودش و میزش و اطرافش این بابا کنتور نویس بوده نه مدیر لطفا یک مهندس را بگذارید مدیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار