کد خبر: ۴۲۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
رسیدن ذخیره عملیاتی برق در نیروگاه‌های کشور به صفر، هشداری جدی برای تأمین برق تابستان سال جاری است؛ در حالی که همچنان پیش بینی می‌شود پیک مصرف برق همچنان در مدار ۵۸ هزار مگاوات در روز‌های آتی بماند.

به گزارش برق نیوز،طبق آمار رسمی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، روز گذشته در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه، مصرف برق ایران به ۵۸ هزار و ۲۲۰ مگاوات رسیده و برای اولین بار ذخیره برق نیروگاهی کشور به صفر رسید.


مصرف برق روزانه کشور براساس تازه‌ترین گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز گذشته نیز با صعود به عدد ۵۸ هزار و ۲۴۶ مگاوات رسید و این درحالی است که پارسال در همین بازه زمانی ۵۴ هزار و ۶۴۶ مگاوات مصرف شده بود.

در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه به رقم ۵۸ هزار و ۲۲۰ مگاوات درحالی رسید که پارسال در این روز و ساعت ۵۴ هزار و ۱۳۹ مگاوات برق مصرف شده بود رشد و با توجه به این موضوع چهار هزار و ۶۱ مگاواتی افزایش را رقم زد.

میزان مصرف برق در عین حال در بخش صنایع  به چهار هزار و ۱۹۷ مگاوات در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه رسید

شب گذشته در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه ذخیره نیروگاه‌ها به صفر رسید.   میزان تولید برق از منابع تجدیدپذیر هم پنج هزار و ۸۱۷ مگاوات بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار