کد خبر: ۴۲۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سه پروژه صنعت برق استان چهارمحال و بختیاری در سیزدهمین هفته از پویش هرهفته_الف_ب_ایران روز چهارشنبه با حضور "محمدحسن متولی‌زاده" مدیرعامل توانیر افتتاح شد.
به‌گزارش برق نیوز، این پروژه‌ها شامل افزایش ترانس ۴۰۰/۱۳۲ کیلوولت لردگان و خطوط ۴ مداره و ۲ مداره لردگان، فلارد و پتروشیمی اوره، تعویض ترانسفورماتور پست ۶۳/۲۰ کیلوولت فرادنبه، نیروگاه DG بروجن با ظرفیت نامی ۴ مگاوات و توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع و برق‌رسانی به روستا‌ها است.

برای این پروژه‌ها که در طول سال‌های ۹۴ تا ۹۸ اجرایی شده‌اند، در مجموع ۲۹۹ میلیارد تومان از منابع دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۱۹۵ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

در پروژه‌های صنعت برق، ۲ دستگاه ترانسفورماتور ۴۰۰/۱۳۲ به ظرفیت ۳۰۰ مگاولت آمپر، ۲۳۰ کیلومتر مدار و ۴۹۵ برج، ۱۰۷ کیلومتر بهینه‌سازی و ۱۰۷ کیلومتر عملیات توسعه با هدف تامین برق مطمئن و پایدار و افزایش ظرفیت شبکه انجام و به پنج روستا نیز برق‌رسانی شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
مدیر عامل محترم توانیر برای یکبار هم که شده به جای افتتاح پروژه ها یکبار دل پرسنل زحمتکش شرکتهای توزیع برق را افتتاح کنید و حقوق و رفاهی آنهارا همانند شرکت توانیر و برقهای منطقه ای محاسبه و به موقع پرداخت کنید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار