کد خبر: ۴۲۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توانیر با قدردانی از همراهی مردم کشور در مدیریت مصرف برق گفت: این همراهی مردم از ابتدای امسال تاکنون منجر باعث صرفه‌جویی پنج هزار و ۵۰۰ مگاواتی برق شده است.این صرفه‌جویی به ارزش معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، چرا که برای تامین پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات برق باید یک نیروگاه بزرگ به این میزان ظرفیت در کشور ایجاد شود.

به‌گزارش برق نیوز، مدیرعامل توانیر در سیزدهمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران و بهره برداری از ۱۴ طرح حوزه آب و برق چهارمحال و بختیاری با قدردانی از همراهی مردم کشور در مدیریت مصرف برق گفت: این همراهی مردم از ابتدای امسال تاکنون منجر به صرفه‌جویی پنج هزار و ۵۰۰ مگاواتی برق شده است.
 
"محمدحسن متولی زاده" روز چهارشنبه در آئین افتتاح طرح‌های چهارمحال و بختیاری افزود: این صرفه‌جویی به ارزش معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، چرا که برای تامین پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات برق باید یک نیروگاه بزرگ به این میزان ظرفیت در کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: این صرفه‌جویی هم از نگاه اقتصاد ملی و هم در حوزه اقتصاد خانوار، صنعت و کشاورزی حائز اهمیت است و امید است این همراهی تداوم یابد.

متولی زاده با بیان اینکه سال جاری تاکنون بدون خاموشی سپری شده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی دقیق و تعامل خوب مشترکان باعث شده است تا امسال همانند سال گذشته خاموشی نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از برق مصرفی کشور به وسایل سرمایشی فصل تابستان اختصاص دارد، اظهار داشت: از مردم تقاضا می‌شود برای عبور موفق از پیک مصرف فصل تابستان در مدیریت مصرف وسایل سرمایشی اهتمام ویژه‌ای به‌کار گیرند.

متولی زاده، در ادامه با اشاره به مدیریت مطلوب مصرف برق در چهارمحال و بختیاری، افزود: مصرف بیش از ۹۷ درصد مشترکان زیر الگوی مصرف است که این یک الگو در کشور به شمار می‌رود.

وی به سیاست‌های تشویقی وزارت نیرو در خصوص مشترکان مصرف نیز اشاره کرد و گفت: این سیاست‌ها به‌ویژه در بخش کشاورزی بسیار موثر است و کشاورزان می‌توانند با مدیریت مصرف برق از مشوق‌های این حوزه بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه توسعه بخش انرژی در این استان بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار فراهم کرده است، گفت: امروز می‌توان به تمامی سرمایه‌گذاران اعلام کرد که در این استان از نظر تامین برق هیچ محدودیتی وجود ندارد.

در این آیین به طور همزمان ۱۴ طرح حوزه برق و آب این استان با سرمایه گذاری ۳۳۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

بهره برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر لردگان، برق‌رسانی به پنج روستا، بهینه سازی شبکه وتبدیل سیم به کابل خود نگهدار، توسعه شبکه فشار متوسط و افزایش نقاط مانور، افزایش ظرفیت پست‌های توزیع، توسعه شبکه فشار ضعیف و تامین برق متقاضیان، توسعه شبکه روشنایی شهری و روستایی، نصب کنتور‌های هوشمند در جهت ارتباط دوسویه و احداث نیروگاه مقیاس کوچک گازی از جمله این طرح‌ها است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
1
0
درود بر آقای مهندس متولی زاده آیا در زمان بازدید از وضعیت حقوق و رفاهی پرسنل زحمتکش شرکت توزیع برق خبری گرفتید آیا با نمایندگان کارگری جلسه ای برگزار کردید آیا از وضعیت معیشتی کارگران خبر گرفتید؟ لطفا وقتی جهت افتتاح به شهر یا استانی سفر می کنید فقط ۳۰ دقیقه به درد دل کارگرها هم گوش کنید لطفا رفاهی را ۶۵ درصد همانند توانیر و برقهای منطقه ای محاسبه و پرداخت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
ایشان اعتقادی به منابع انسانی ندارد. عملکرد 30 ساله ایشان بی توجهی 100 درصدی به پرسنل است. به پرداختهای ماههای پیش توانیر نگاه نکنید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار