کد خبر: ۴۲۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
اولین رویداد برخط آموزشی تخصصی سامانه‌های خورشیدی مشترکین توسط شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با سخنرانی معاون وزیر نیرو و معاون توانیر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۲، ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌گردد. برگزار می‌شود.

سرویس انرژی‌های تجدیدپذیر برق نیوز: مدیر دفتر بازار برق با اعلام این خبر به برق نیوز گفت: اولین رویداد برخط آموزشی تخصصی سامانه‌های خورشیدی مشترکین با همکاری شرکت توانیر و وزارت نیرو، با سخنرانی محمدساتکین، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر بهره وری برق (ساتبا) و رجبی مشهدی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق کشور در روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۲، ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌گردد.

مهدی مرزبانی در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط کرونا در کشور این سمینار بصورت وبینار چندساعته با سخنرانی‌های مقامات ارشد آغاز و برگزار خواهد شد. در این گردهمایی مجازی علاوه بر مدیران و کارشناسان بخش تجدیدپذیر این استان، معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور نیز حضور دارند.

وی در پایان گفت: این وبینار تحصصی از ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌گردد و از طریق لینک زیر در دسترس می‌باشد. متقاضایان می‌توانند با مراجعه به این لینک در این وبینار بصورت رایگان حضور داشته باشند.
webinar.modaf.ir/BazarKEDC
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار