کد خبر: ۴۲۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
شرکت توزیع برق استان کردستان در صورت معرفی مددجویان کمیته امداد واجد شرایط، آن‌ها را به‌عنوان سیمبان مشغول به کار می‌کند.
به گزارش برق نیوز ، محمد رسول شیخی زاده در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان عنوان کرد: راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد یکی از برنامه‌های اشتغال این نهاد است.

وی افزود: بر اساس این طرح خانواده‌های تحت حمایت و افرادی که توانایی کار فیزیکی ندارند در صورت راه‌اندازی و نصب این پنل‌ها در محل زندگی آن‌ها، می‌توانند از محل برق تولیدی و فروش آن به شرکت توزیع برق از درآمد مناسبی بهره‌مند شوند.

شیخی زاده با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۲۰ خانوار جهت اعطای ۳۰ میلیون تومان تسهیلات برای خرید پنل‌های خورشیدی شناسایی شدند، اما به دلیل نوسانات قیمت بازار و گرانی این پنل‌ها این میزان تسهیلات جوابگو نبوده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به وضعیت معیشتی مددجویان نیاز است شرکت توزیع برق در زمینه اخذ برق مصرفی این قشر از جامعه تسهیلاتی در نظر بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان استفاده از مددجویان به‌عنوان نیروی کار در امورات اجرایی شرکت توزیع برق را از دیگر اموراتی نام برد که می‌تواند در زمینه کمک به اشتغال این خانواده‌ها موثرباشد.

در ادامه جلسه هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع  برق استان کردستان عنوان کرد: با توجه به برنامه اصلاح شبکه برق رسانی به مقدار دو هزار کیلومتر استان، جهت اموراتی همچون سیمبانی این ظرفیت وجود دارد که از طریق شرکت‌های پیمانکاری با حقوق و مزایای مناسب از مددجویان واجد شرایط که از طریق کمیته امداد معرفی شوند به کارگیری شود.

وی ادامه داد: در صورت نیاز با استفاده از ظرفیت سازمان فنی و حرفه‌ای می‌توان نسبت به آموزش پیش از کار این نیرو‌ها اقدام و به عنوان سیمبان مشغول به کار شوند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار