کد خبر: ۴۲۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
مراسم معارفه معاون فنی و مهندسی ساتبا توسط ساتکین معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، مراسم معارفه  رمضانی معاون فنی و مهندسی ساتبا، امروز چهارشنبه بیست و نهم مردادماه توسط ساتکین معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا در محل این سازمان برگزار گردید.

 در ابتدای این مراسم که کارشناسان فنی به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در آن حضور داشتند، خانم  غلامی مدیرکل دفتر پتانسیل سنجی و ارزیابی منابع، جناب آقای  اکبری مدیرکل دفتر حمایت‌های فنی بهره‌وری انرژی و استانداردها، جناب آقای  شب نورد مدیرکل دفتر نظارت، تعیین صلاحیت و کنترل پروژه و همچنین جناب آقای  صمدی مدیرکل دفتر ارزیابی اقتصادی، فنی و زیست محیطی به ارائه برنامه‌های خود در چهارچوب چشم‌انداز و اهداف سازمانی محوله خود پرداختند.

 در ادامه این مراسم حکم انتصاب  رمضانی توسط ساتکین، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا به وی اعطا گردید.

بنا بر این گزارش: جناب آقای  رمضانی با بیان افتخار حضور در کنار همکاران واحد فنی و مهندسی و اهمیت نقش این معاونت در پیشبرد رویکرد‌های جدید سازمان، از حسن اعتماد ریاست سازمان تشکر کرد و حمایت از اجرای پروژه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، تدوین استاندارد‌ها و معیارها، تعیین صلاحیت و صدور پروانه فعالیت و بهره برداری نیروگاه‌های تجدیدپذیر، مطالعه ظرفیت‌های منابع انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک در کشور و همچنین تهیه اطلس‌های ملی، برنامه‌ریزی مدیریت تقاضای انرژی‌های الکتریکی و افزایش بهره‌وری انرژی را از رئوس برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا ضمن تحقق برنامه ابلاغی وزیر محترم نیرو به رئیس ساتبا، شرایط بهتری را با توجه به پتانسیل‌های موجود در کشور ایجاد نماییم.

در ادامه ساتکین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای  امانی سرپرست معاونت فنی و مهندسی،  رمضانی را به‌عنوان یکی از متخصصین باتجربه در حوزه تجدیدپذیر برشمردند و ادامه داد: در حال حاضر سازمان ساتبا در میان مجموعه‌های وزارت نیرو از مقبولیت قابل ارزنده‌ای برخوردار است و امیدواریم با همکاری و همفکری، دست به دست هم سازمان را به جایگاهی که استحقاقش را دارد، برسانیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر جلسات شورای راهبردی و سیاست‌گذاری انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی با هدف ایجاد همگرایی و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های ساتبا در دو حوزه تجدیدپذیر‌ها و بهره‌وری انرژی با سایر مجموعه‌های این وزارتخانه به‌صورت منظم برگزار می‌گردد.

در پایان معاون وزیر نیرو درخصوص ارتباط مؤثر و مستقیم همکاران، سرمایه‌گذاران و مخاطبین ساتبا با ریاست، معاونین، مدیران سازمان از پیاده‌سازی نظام پیشنهادات و انتقادات خبر داد و افزود: در حال حاضر فرصت ارتباط مستقیم از طریق بخش انتقادات و پیشنهادات در وبسایت سازمان فراهم شده است و هر ماهه با بررسی موارد وصول شده، ضمن بکارگیری بهترین پیشنهاد و یا انتقاد سازنده، پاداشی نیز به آن اختصاص خواهد یافت.
 
انتشار یافته: ۱۶۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
14
از ساتکین خوشم میاد چون همیشه می خنده و سایز خنده اش نشان میده اوضاع خیلی خنده اوره
پاسخ ها
مسخره
| Japan
امروز به جز مسخره رندان نپسندند

علم و هنر و فضل بزرگان نپسندند
این خنده تمسخره.چون کسی که ....میشه یعنی همه چی رو به تمسخر گرفته. !
برنامه
|
United States of America
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
15
از برنامه‌های آقای رمضانی به موارد زیر اشاره میشود:
۱- تشکیل مجددکمیته راهبری فیل سوختی با همکاری ...
۲-پیگیری روزانه و لحظه به لحظه صورتحساب گهر انرژی . البته صحت صورتحساب معیار ایشون نیست فقط سرعت پرداخت ملاکه
۳-کار روزانه تا یازده شب
۴-پیگیری انتقال دایی زاده وزیر نفت از مدیریت شبکه تا زمان بازنشستگی آقای شهرابی
۵-جلسات جدید با پژوهشگاه نیرو و البته در قالب تفاهم نامه جدید و تعریف پروژه‌های بیشمار. تاکید میشود که کمیت زیاد پروژه
اگه دوست دارید بازم بگم ...بگم باید لایک کنید
همکار
|
United States of America
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
18
آقای ساتکین
هر کاری میکنید اختیار کامل دارید . فقط بابت قبول انتقادات یا حتی شنیدن نقد ، خرد و شعور همکارارو به سخره نگیرید.
چندهزار کامنت از طریق همین سایت و یا سایر روشها به شما اعلام شده که ::::::
وضعیت دفتر شما اسفباره. حیف و میل بیت‌المال از حد و اندازه خارج شده. یه دیپلمه نمیتونه دستیار معاون وزیر بشه. که اونهمه هم حاشیه داره. برق نیوز شده پناهگاه نقد همکارایی که دلسوزانه به شما انتقاد میکنند . ولی عملا رویکرد شما برای صندوق انتقادات همون ریسایلکه.
لطفا ژست دموکراسب نگیرید. من خودم پیام انتقادی از طریق آپارات بابت اشرافیگری دفتر شما به وزیر آپلود کردم.
اگر شما رفرنس بهتری برای شنیدن نقد معرفی کنید حتما راه شما رو مقدم میدونم ولی بدونید """پرسنل حاضر در دفتر شما شانیت دفتر معاون وزیر رو ندارن""""
پاسخ ها
انتقاد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
منظورش اینه که انتقاد رو تو قالب پیشنهاد بدید. حسن کلید سازم همینو میگه
انتقاد
| United States of America
لطفا انتقاداتونو بندازید تو سطل زباله
خوشحال
|
Germany
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
12
1
مبارکشون باشه، واقعا به حق انتخاب شایسته ای بوده، موفق باشند، ای کاش مهندس جلایی هم معاونت سرمایه گذاری و تنظیم مقررات رو به عهده می‌گرفتند. اون وقت ساتبا دو باره گلستان میشد، از دکتر ساتکین بابت تمامی انتخاب های شایسته ایشون سپاسگذارم. و برای تمامی مدیران آرزوی موفقیت دارم.
پاسخ ها
منم خوشحال میشدم اگه
| Singapore
بلیط بخت آزمایی هم که ببری سریالی نیست. یعنی فقط یه بار میبری.
اما اگه سوتی سوتی نخبه شدی. اتفاقی پیمانکار طالقان آقامون شد. بعدشم یه دفه با یه اسباب بازی پیل سوزوندنی مدیر کل شدیم ،خوشحال که هیچچی پر در میاریم.
ذوق مرگ
| Japan
ذوق مرگ شدن که دیگه وی پی ان نمیخاد خواهر من.
خوشحال
|
Germany
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
11
0
مبارکشون باشه، واقعا به حق انتخاب شایسته ای بوده، موفق باشند، ای کاش مهندس جلایی هم معاونت سرمایه گذاری و تنظیم مقررات رو به عهده می‌گرفتند. اون وقت ساتبا دو باره گلستان میشد، از دکتر ساتکین بابت تمامی انتخاب های شایسته ایشون سپاسگذارم. و برای تمامی مدیران آرزوی موفقیت دارم.
پاسخ ها
ببخشید عزیزم
| United States of America
آخی طفلکی. چقدرم ذوق داره یدفعه مدیر کل شدن با یه اسباب بازی پیل سوختی.آره دوباره گلستان میشه. اونوقت فامیلتون آرمودلی هم میاد دوباره یه نخبگی فیک برلتون میگیره. چقدر ذوق داره واقعا.
شکر گذار
|
Germany
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
12
0
خدا جای حق نشسته، تو همون سالنی که از ایشون به ناحق پستشون رو گرفتند و بهشون تهمت ناروا زدند که صد البته هیچ کدوم رو هم نتونستن ثابت کنند، مجددا با افتخار ایشون رو به عنوان معاونت فنی انتخاب کردند، مرحبا به دکتر ساتکین، موفق باشید همکار عزیز که حرمت بزرگان رو اینچنین حفظ میکنی، آفرین، بزرگی و درک و شعور را باید از شما آموخت، ما هم مانند سرباز پشت شما هستیم و تمام تلاشمون رو برای موفقیت روز افزون شما انجام میدیم.
پاسخ ها
جواب خانم شکرگذار
| Singapore
نظر:
یکی از همونایی که بقول شما به ناحق به آقای رمضانی تهمت ناروا زدن همین آقای ساتکین عزیز بود. افسانه درست نکید لطفا. این فرایندها یک تصفیه حساب و بده بستونه. الان رمضانی ماشین امضای مطیع ساتکینه.
خروجی رمضانی رو اگه پیل سوختی یا هیدروژن در نظر بگیرید ؛یعنی روی یه بازنده قمار حساب کردید.
دو خط آخر
| Iran (Islamic Republic of)
تلاش میکنه تا موفقیت روزافزون ایشون افزونتر بشه. نه موفقیت سازمان. اصلا جای توجیه نداره که مثلا آی ببخشید میخواستم بگم سازمان . یا موفقیت ایشون موفقیت سازمانه.
یه اصلی الان حاکمه، یه ادبیاتی رواج داره که هدف موفقیت مدیره نه موفقیت سیستم.
همکار
| Japan
وی پی ان رو عوض کن لطفا تابلو نشه شما همون شکرگذاری.یا اقلا بده همزادت بفرسته.
شکر بگذار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سجده شکر هم بذار. چون خداییش خودتم هنوز باورت نمیشه چطور یدفعه مدیرکل شدی. هر دو تون نخبه شدین.
خدارو شکر
| Japan
مثل مهران مدیری تو هیولا.!!!
احسان
| Iran (Islamic Republic of)
میشه بهش بگین لطفا از جای حق بلند بشه،تا حق سر جای خودش بشینه؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
15
آزموده را دوباره آزمودن خطاست!!!!
بخصوص اینکه حداکثر بیست ماه دیگه به بازنشستگی ایشون مونده.
بخصوص اینکه ایشون هیچ کارنامه مثبتی توی ده سال معاونت فنی قبلیش نداشته.
بخصوص اینکه ایشون هیچ خیری برای هیچ کسی نداره جز باند قدرت.
بخصوص اینکه ایشون اراده اجرایی نداره.
بخصوص اینکه ایشون فقط ژست تحقیقاتی میگیره .
بخصوص اینکه ایشون بشدت خود شیفتست. بشدت خود شیفتست بشدت خود شیفتست.
بخصوص اینکه ایشون مطیع تیم گهر انرژیه و این زنگ خطریه برای نهادای نظارتی.
پاسخ ها
همکار
| United States of America
دوباره بازم پیل سوختی. بازم باطری وانادیمی.همچی باطعم گهر انرژی
معامله
|
Singapore
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
15
قرار نیست تو مملکت کاری انجام بشه. قراره هر کی با هر شیوه ای مدیر شد اول بدهکاریاشو به اونایی که مدیرش کردن پرداخت کنه.بعدشم که باید سریع لابیگریارو شروع کنه و تیم ارنج کنه. کل پروسه مدیریت تو کشور همینه.
همه ما رمضانی رو خیلی خیلی خوب میشناسیم و از ظرفیتش اطلاع داریم. میدونیم که افق دیدش خیلی کوتاهه. مصلحت طلبه و محتاط. البته محتاطی از رنگ ترس که با ذات اجرایی منافات داره. ایشون توی دوازده سیزده سال کارنامه اصلا مثبتی نداشته و حتی میشه گفت منفی. ضعف نظارت روی کار مشاورای داخلی و خارجی مثل مشانیر و قدس نیرو و منا و متن و مرکز تحقیقات پیل سوختی اصفهان و لامایر و پی ان او سی و ... و در جعبه خروجی عملا هیچ . هیچ . هیچ
بهتره برای اثبات این حرفا یه سر به قبرستون انرژیهای نو طالقان بزنید و ببینید ملت بدبخت بیچاره از سر این نابخردیا چقدر هزینه بابت پیل سوختی و باطری وانادیومی و دسیکنت و هیدروژن و ... پرداخت کردن از این کلکسیون غم انگیز هیچ چیزی عاید مردم نشد جز بدبختی و فلاکت و ضایعات .کرایوژن مش غم انگیز ترین و تراژیک ترین پروژه فنی کشور بود که حتی بدرد دانشگاه مالک اشتر هم نخورد.
اگه روابط عمومی ساتبا شهامت صدور جوابیه داشته باشه منهم حاضرم توی یه مناظره فنی همه این مسائل رو واکاوی کنم .
این میشه شهامت انتقاد پذیری ؛آقای ساتکین
نگران
|
Germany
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
14
1
سلام، ای کاش مهندس جلایی مسولیت معاونت سرمایه‌گذاری وتنظیم مقررات را به عهده می‌گرفتند، معاون فعلی توانایی و خلاقیت لازم برای اداره این معاونت رو نداره، البته مهندس امیدی بسیار مؤدب، تحصیلکرده شریف و با سابقه و قابل احترام هستند و کار دفتر بودجه به رابطه های قوی در برخی جاها به خصوص سازمان برنامه نیاز داره، که متاسفانه معاون فعلی این روابط رو نداره، اگر ساتبا می‌خواهد از منابع مالی مناسبی برخوردار شود و بتواند علاوه بر پرداخت حقوق و مزایای پرسنل پروژه و طرح هم اجرا کند باید پول داشته باشد، تنها کسی که توانایی جذب بالای بودجه را دارد مهندس جلایی است، معاونت فنی بسیار با تجربه هستند ولی بدون بودجه مناسب نمیشه کاری کرد، تقاضا داریم دکتر ساتکین این موضوع رو مورد توجه قرار بدهند و حداقل مسولیت بودجه رو به عهده مهندس جلایی بگذارند، ایشون اولین معاون برنامه ریزی سانا بوده و اولین کسی که بحث برنامه‌ریزی و تدوین نقشه راه، برنامه راهبردی و عملیاتی در سانا رو مطرح کرده، اولین اساسنامه ساتبا، سند جامع صنعت باد و هزاران افتخار دیگر در رزومه ایشون هست، بیشتر اتوماسیون ها و امکانات فعلی ای تی نیز در زمان معاونت ایشون خریداری شده، واقعا حیف است که از هوش و تجربه ایشون استفاده نشه.
نگران
|
Germany
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
14
1
سلام، ای کاش مهندس جلایی مسولیت معاونت سرمایه‌گذاری وتنظیم مقررات را به عهده می‌گرفتند، معاون فعلی توانایی و خلاقیت لازم برای اداره این معاونت رو نداره، البته مهندس امیدی بسیار مؤدب، تحصیلکرده شریف و با سابقه و قابل احترام هستند و کار دفتر بودجه به رابطه های قوی در برخی جاها به خصوص سازمان برنامه نیاز داره، که متاسفانه معاون فعلی این روابط رو نداره، اگر ساتبا می‌خواهد از منابع مالی مناسبی برخوردار شود و بتواند علاوه بر پرداخت حقوق و مزایای پرسنل پروژه و طرح هم اجرا کند باید پول داشته باشد، تنها کسی که توانایی جذب بالای بودجه را دارد مهندس جلایی است، معاونت فنی بسیار با تجربه هستند ولی بدون بودجه مناسب نمیشه کاری کرد، تقاضا داریم دکتر ساتکین این موضوع رو مورد توجه قرار بدهند و حداقل مسولیت بودجه رو به عهده مهندس جلایی بگذارند، ایشون اولین معاون برنامه ریزی سانا بوده و اولین کسی که بحث برنامه‌ریزی و تدوین نقشه راه، برنامه راهبردی و عملیاتی در سانا رو مطرح کرده، اولین اساسنامه ساتبا، سند جامع صنعت باد و هزاران افتخار دیگر در رزومه ایشون هست، بیشتر اتوماسیون ها و امکانات فعلی ای تی نیز در زمان معاونت ایشون خریداری شده، واقعا حیف است که از هوش و تجربه ایشون استفاده نشه.
پاسخ ها
اصلاحیه
| Japan
چه نقشه راهی؟!
چه استراتژی؟!
مگه از اونهمه هزینه گزاف از جیب مردم بدبخت چیزی از استراتژی آقای باقری مقدم عاید مملکت شد؟!
تو رو خدا نگران عزیز یه جوری ننویس که همه فکر کنن فامیل جلایی هستی؟
محض اطلاع یه سر تشریف ببر وزارت علوم و ببین آقای باقری مقدم لیسانسیه؛ از صدقه سر همین پروژه میلیاردی البته بی نتیجه چقدر عاقبت بخیر شده. انگار سانا کارگاه مقاله نویسی و پلکان ترق خیلیا بوده غیر از کارشناسای مظلوم سانا. البته اینهارو هم تو لیست پتنت سرقتی باطری وانادیومی و تاراج بیت.المال بابت پروژه فیک و بهره‌منی از امتیاز نخبگی بذارید.لطفا فقط یه نگاهی به cv زیر بندازید و ببینید سر کارشناسای سانا تا خرخره کلاه رفته!

تحصیلات
دكتراي مديريت تكنولوژي، گرايش سياستگذاري علم و فناوري دانشگاه علامه طباطبايي


انتشارات: کتاب

1. باقري مقدم، ناصر. و همكاران جلد دوم كتاب فناوري پيل سوختي و هيدروژن ،اولويتها و استراتژيهاي توسعه در كشور.
2. باقري مقدم، ناصر. و همكاران جلد سوم فناوري پيل سوختي و هيدروژن، برنامه اقدامات و نقشه راه توسعه در كشور. .( انتشارات: مقالات
1. Mousavi, M. Bagheri Ghanbarabadi, M. Bagheri Moghaddam,N. (2012). The competitiveness of wind power compared to existing methods of electricity generation in Iran. International Journal of Energy Policy (ISSN 0301-4215) 42-651–656.
2. Sahafzade, M. BagheriMoghadam,N. Zamanian, M. (2012). Fuel cell technological innovation system
in Iran, Int. J. Renewable Energy Technology, Vol. 3, No. 4
3. باقري مقدم، نا صر . صم صامي ، مجيد. صحاف زاده ، مهدي و ح سيني ، سيد ح سين اهميت و جايگاه كارت امتيازي متوازن در مديريت سبد پروژهها، هفتمين كنفرانس مديريت پروژه، تهران.



4. Bagheri Moghaddam, N. Mousavi, S.M. Moallemi,E.A. Nasiri, M. (2011). Wind Energy Status of Iran: Evaluating Iran's Technological Capability in Manufacturing Wind Turbines. Renewable and Sustainable Energy Reviews (ISSN 1364-0321).
5. Bagheri Moghaddam, N. Mousavi, S.M. Moallemi, E.A. Nasiri, M. (2011). Formulating Directional Industry Strategies for Renewable Energies in Developing Countries: The Case Study of Iran’s Wind Turbine Industry. Renewable and Sustainable Energy Reviews (ISSN 1364-0321).
6. Bagheri Moghaddam, N. Nasiri, M. Mousavi, S.M. (2011). An Appropriate Multiple Criteria Decision Making Method for Solving Electricity Planning Problems, addressing sustainability issues. International Journal of Environmental Science and Technology (ISSN 1735-1472), 8 (3), 605-620.
7. BagheriMoghaddam, N. Nedaei, H. Sahafzadeh, M. Hosseini, H. (2011) A comprehensive framework for Technologies of Management (TOM) in holding companies (ISSN 1740-2832). Int. J. Technology Intelligence and Planning, Vol. 7, No. 2, pp. 168-179(12)
.
8. BagheriMoghaddam, N. Zamanian, M. Nasiri, M. (2010). Innovation System for Wind Industry in Iran as a Developing Oil Economy. IAMOT Conference, Cairo
9. BagheriMoghaddam, N. Zamanian,M. Nasiri, M. (2010). Policy Guidelines for Fostering Wind
Industry Development in Iran. PICMET Conference, Phuket, Thailand
10. Arasti,M.R. BagheriMoghaddam, N. (2010) Use of Technology Mapping in Identification of Fuel Cell Sub-Technologies. International Journal of Hydrogen Energy (ISSN 0360-3199) 35, 9516-9525, journal homepage: www.elsevier.com/locate/he.

11. BagheriMoghaddam, N. Sahafzadeh, M. ShafieiAlavijeh, A. Yousefdehi, H. Hosseini, H. (2009) Strategic Environment Analysis Using DEMATEL Method Through Systematic Approach: Case Study of an Energy Research Institute in Iran. Management Science And Engineering (ISSN 1913-)1430 Vol. 4, No. 4, 2010, pp. 01-12

11. باقري مقدم، ناصر. آقايي، سيد امير و محمدي، كمال الگوي سيستمي پيشرفت فناوري پيل سوختي در ايران اولين كنفرانس ملي هيدروژن و پيل سوختي.
...
17. BagheriMoghadam, N. Irankhah, A. Mohammadi, K. (2008). National Planning and Development Roadmap of Polymer Electrolyte Membrane Fuel Cell in Iran. Third International Conference and
Exhibition on Ecological Vehicles and Renewable Energies EVER08, Monaco, France


18. Jalaee, S. BagheriMoghaddam,N. Taghavi, A. Moosavi, S.M. Emamian,S.M.S. (2008). Strategy Development for Renewable Energy sector in Iran. 10th World Renewable Energy Congress, Scotland.
21. باقريمقدم، ناصر و عقيقي، حسين شناسايي تكنولوژي: رويكرد نگاشت تكنولوژي، اولين كنفرانس مديريت تكنولوژي، شركت متن وزارت نيرو.
پروژه ها

1. باقري مقدم، ناصر طراحي نظام ساختار آموزشي و تدوين نقشه راهگذار حوزه آموزش صنعت آب و برق كشور .
2. باقري مقدم، ناصر تدوين نقشه راه فناوري صنعت برق ايران . وزارت نيرو.
1. باقري مقدم، ناصر تدوين سند توسعه استراتژي انرژيهاي تجديدپذير كشور. سازمان انرژيهاي نو ايران.
باقري مقدم، ناصر تدوين برنامه راهبردي شركت آرين ماهتاب گستر. شركت آرين ماهتاب گستر.
8. باقري مقدم، ناصر استخراج استراتژيها و جهت گيريهاي كلان توسعه صنعت باد. سازمان انرژيهاي نو ايران.
11. باقري مقدم، ناصر تدوين برنامه راهبردي پژوهشگاه نيرو. پژوهشگاه نيرو.
12. باقري مقدم، ناصر تدوين برنامه عملياتي سند راهبرد ملي توسعه فناوري پيل سوختي .كشور سازمان انرژيهاي نو ايران و دفتر همكاريهاي فناوري رياست جمهوري.
11. باقري مقدم، ناصر. تهيه سند ملي راهبرد توسعه فناوري پيل‌سوختي در .كشور معاونت انرژي وزارت نيرو.
سوابق حرفهای
عضو شوراي پژوهش و فناوري وزارت نيرو
عضو هيأت اجرايي كميته ملي انرژي جمهوري اسلامي ايران
دبير و عضو حقيقي كميسيون تخصصي انرژي شوراي عالي علوم، تحقيقات و فناوري كشور
عضو حقيقي كميته راهبري پيل سوختي كشور
مشاور انرژيهاي نو مركز همكاريهاي فناوري و نوآوري رياست جمهوري
جواب
| United States of America
خوشحال و شکر گذار و نگران!!...
نکنه ساتکین تا دو سه ماه دیگه بخاطر مسائلی که تو دفترش رخ داده بره . ما هم که هنوز تیممون کامل نشده. به تیم حراستم که نمیشه اعتماد کرد. اونا ارنج خودشونو دارن. پس کاشکی شهریارم بیاد اقلا نیممون کامل بشه. حتی اگه اون بیاد یار ذخیره هم میتونیم بیاریم.

خلاصه کلا این مردم بدبختن که با پول عوارض پول یامفت میدن بابت این بریز لو بپاشا
عجب
| United States of America
عجب رزومه‌ای!!!!
ایول
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عجب رزومه‌ای.چه سفره پربرکتی بوده سانا ما نمیدونستیم.
کلاه
| United States of America
عجب گلاه گشادی سرمون رفته. اگه انرژیهتی نو برای مملکت آب نداسته برای این آقایون و خانم‌ها نون خوبی داشته
نقشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
10
1
دکتر ساتکین از اعضای قدیمی سانا میباشد و همکاری و رابطه بسیار نزدیکی با دکتر رمضانی داشته و دارد این همکاری بسیار مفید فایده خواهد بود اگر ...
همکار
|
Japan
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
112
آقای دکتر ساتکین همکار گرامی
تردیدی نیست که شما هم این کامنتهارو ملاحظه میکنید ولی از سر تکبر مدیریتی که عارضه همه گیر نظام شده بروی مبارکتون نمیارید.
امیدوارم چند کلام کاملا صریح اوقاتتونو تلخ نکنه. چون تو سطور بالا حرف نقد زدید.
توی مهندسی سیستم استقرار بازخورد پذیری یا آنچه که شما ازش نظام پیشنهادات و انتقادات عنوان کردید ریسک بسیار بالای مدیریتی داره.چون اگه شما واقعا به این نظام اعتقاد دارید"که ندارید و در ادامه به این موضوع هم میرسیم" سرمایه‌گذاری کلانی باید توی این فرایند بکنید. اشتباه نکنید ؛سرمایه مالی نه ، آورده شما برای این فرایند ""مغز‌افزاره""
بذارید یه سابقه تاریخی رو مرور کنیم:سید محمد خاتمی تو دوره دوم ریاست جمهوری ادعای گفتگوی تمدن‌ها کرد.مفهومش این بود که توی کشور گفتگو آزاد و دموکراسی برقراره و همه استانداردهای تعامل و معاشرت برقراره ، حالا بیاین با تضارب آرا و عقاید هم‌افزایی داشته باشیم. خوب این مسئله ظاهر فریبنده‌ای داشت و قبل از عوام ،خواص رو تحت تاثیر قرار داد.اولین نشونه‌های اونهم توی کوی دانشگاه بروز کرد و دیدیم که همه از این ژست دموکراسی متضرر شدن حتی خود خاتمی!
ساتکین عزیز؛ توی مثل مناقشه نیست ولی باید مقدمات نقدپذیری تو سیستم فراهم بشه تا بتونید نظام‌مند اونو مستقر کنید. به‌عبارتی شما که از اصلاح اینترفیس شخصیت حقوقیتون با خارج سازمان (یعنی دفترتون) تا کنون عاجز بودید و شرایط رو به‌مراتب وخیم‌تر از دوران صادق‌زاده کردید ؛هرگز نمیتونید نظام شنیداری برای سیستم طراحی کنید!هرگز!
بازخورد این معضل رو هم مدام توی فضای مجازی و نقل‌قول‌ها میشنوید. ولی نه تنها اتفاقی نیوفتاده بلکه با استحکامات فجیعی که تو این شرایط بد اقتصادی توی دفترتون ایجاد کردید ، این تناقض هم آشکارتر شده که"""ساتکین گوش شنوا نداره.چون اصلا ابزار شنوایی نداره!یا دیوارهای اتاقشو اینقدر قطور کرده که اصلا نشنوه!!"""
نکته دیگه اینجاست الان از هرکدوم از همکارای اتم‌چی بپرسید اولین خاطره خوبتون یا اولین سیمای خوب سانا چی بوده ؟، بدون تردید میگن برخورد خوب دفتردار آرمودلی.بچه‌های انرژی اتمی میگفتن سازمانی اومدیم که دفتردارش بپامون بلند میشه. براشم فرقی نمیکنه مدیر بودیم یا کارگر. آبدارچی بودیم یا کارمند. اصلا بحث ماوراءالطبیعه نیست . ولی تا وقتی رشتچی تو سازمان بود خیر و برکت بود . ۸۳اومد دو سال بعد طرح‌های انرژی اتمی اومد سانا.جدال چیت‌چیان و آرمودلی رو زیرکانه حل کرد. جدالی که تو آخرین جلسه شورای مدیران معاونت با شیطنت نوله‌دان منجر به‌استعفای آرمودلی شد.
۹۰ که رفت اعتبار طرح‌ها کم شد. منجیل واگذار شد. آرمودلی هم با دلخوری رفت و معاوناش دربدر شدن. ۹۶ که اومد اعتبار خرید تضمینی به ۱۱۰۰ میلیارد تومن رسید و وصول عوارض مستقیم شد و مالیات ارزش افزوده هم به ساتبا رسید. ۹۸ که رفت طرح‌ها هم رفت. صادقزاده هم با دلخوری رفت.
گفتم اصلا ربطی به ماوراءالطبیعه نداره. موضوع مردمداری و برخورد خوبه. همرنگ شدن با مردمه یا مردمی بودن.حالا آقای ساتکین فعل شما بشه ایزولاسیون و فاصله‌گذاری بین مدیریت و کارکنان و ژست شما بشه نقد پذیری .
بخاطر همین بالا گفتم شما به این سیستم اعتقاد ندارید. و فقط حرف اون زده میشه.
اگر واقعا اراده‌ای به این سیستم دارید این مقدمات باید و باید و باید فراهم بشه:
اول سیستم دفترتون کلا متحول بشه دوم اتاق فکر تشکیل بدید و از مغزافزارهای ارزشمندی مثل رشتچی بخواهید که ادارش کنه.
سوم جلسات ماهانه تشکیل بدید چهارم با دانشگاه‌ها مراوده کنید.یعنی توی جلسات شورا یه عضو هیات علمی هم مستشار باشه.پنجم تجربه نشون داده برق نیوز مغرض نبوده و نیست. اقلا در مورد تجدیدپذیرا صداقت داشته. هیچ‌جایی هم نگفتن و حکم حکومتی ندادن که با این رسانه مستقل همکاری نکنید. پس برق نیوز میتونه در جهت منافع این صنعت،رسالت آگاهسازی رو به‌عهده بگیره و ساتبا میتونه بی‌هیچ هزینه‌ای از این ظرفیت اطلاع‌رسانی استفاده کنه.
اگه بازخوردی بابت این پیام از ساتبا تو این سایت (برق‌نیوز) یعنی آقای ساتکین اراده‌ اصلاحات داره.
پاسخ ها
دوست
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
باسلام لطفاً از یک شخص اسطوره درست نکنید درست است که آقای رستچی و رضایی انسانهای خوبی بودند و در حال حاضر که نیستند پس باید بر روی داشته های که داریم برنامه ریزی کنیم خوب بالاخره این بنده خدا نیز جوان است ... دوست دارد برای خودش و مدیرش خوش خدمتی کند آن مدیر باید با درایت باشد تا بتواند جلوی ایشان را بگیرد اگر می‌بینید گفته های شما اثری ندارد بدانید که مدیر از این خوش خدمتی راضی است. پس خودتان را اذیت نکنید و مشغول کارهای خودتان باشید یک ضرب المثل قدیمی است که میگه:
نو دیده قبا دیده بر ...........
موفق و سلامت باشید تحمل کنید تمام میشود.
ناشناس
| Japan
پرتو نیکان نگیرد آنکه بنیادش بد است.
نه دوست عزیز ربطی به ساتکین نداره. این جوانی که گفتید ذاتش همینه. بلایی سر صادقزاده آورد که سی سال خدمتش به فنا رفت.
تو جاه طلبی ساتکین شکی نیست . ولی این ذات و بنیاد و ریشش همینه. رشتچی آوروش تو سیستم و با وجودیکه گفته بود باباش فلانه و بهمانه ولی حمایتش کرد
همکار
| United States of America
* نظر:
اگه ساتکین درایت داشت باید همون هفته اول اداره دفترشو میسپرد به رشتچی. اونوقت تمام بار موج منفی بر علیه اون خنثی میشد. چون همکارا احترام رشتچی رو دارن .دیدید که تو فروردینم با دو تا کامنت رشتچی تو همین برق نیوز هجمه ها بر علیه ساتکین از بین رفت.گرچه الان رشتچی کاملا سکوت اختیار کروه ولی همون موقع باید ساتکین از ظرفیت اقبال عمومی رشتچی استفاده میکرد. اسطوره سازی نیست. طرف کارشو بلد بود. صداقتم داشت. دستش پاک بود و از یه خونواده با ریشه و اصلو نسب بود. پس چرا از توانش لستفاده نشد که همه راضی بشن؟!
هم عقیده
| Germany
خیلی خیلی متن سنگین و پر محتوایی بود و جاداره ساتکین از کدهای این متن برای استراتژی آینده دستگاه استفاده کنه. دست مریزاد به نویسنده. این نشون میده که ساتکین از ظرفیتهای بالای اندیشه کارکنان غافل بود.نکته دیگه اینجاست که یه جریانی از کارکنان هستند که چون درباره اوضاع نابسامان دفتر ساتکین و امور اداری ، صداشون بجایی نمیرسه ؛ مدام اسم رشتچی رو میارن . با این اسم انگار آدم بدای سازمان کهیر میزنن و تو فکر میوفتن چطوری دیوار بلند بتنی بکشن که دوباره رشتچی پاش تو سازمان وا نشه!!
کار جالبیه ولی اون بنده خدا بقدر کافی از دست این سبستم‌جور و جفا دیده . لطفا استفاده ابزاری ازش نکنین.
همکار آشنا به از بدو تاسیس سانا وسابا بوده
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
باسلام لطفاً از آقای رستچی بت درست نکنید ایشان اگر کاربلد بود در متن میماند در سانا میماند در دانشگاه میماند، ایشان انسان خوبی است ولی یک مشکل اساسی داره که به تمام کارها میخواهد سرکش بکشه واین باعث مشکل برای خودش شده در یک کامنت خواندم که اظهار نظر کرده بود آقای رستچی می‌خواسته موافقت استخدام بگیره آخه کسی نیست بگه سازمان امور استخدامی با مدیر عاملش هم جلسه نمیگذاره چه برسد به ایشان یا اینکه عبدی را می‌خواست زیاد کنه اینها همش لوقوض یا قمبوض است اگر بیل زن بود برای خودش بیل میزد درکل انسان شریفی است ولی یک قهرمان و نجات دهنده نیست. مورد بعد در رابطه با مصطفی ربیعی که در حال حاضر دفتر دار است ایشان عشق این را دارد که آقازاده باشد و ... تمام دنیای این جوان یک پارکینگ مسقف دوتا ریموت برای بار کردن ...اگر یک تاکی واکی هم به ایشان بدهند دیگه میره تو ولایت خودش میگه من رئیس ایران شدم جوان است و خام ولی دکتر باید اصلاحات انجام دهد پیشرانه هر سازمانی دفتر آن است که متاسفانه برای ساتبا از بیرون زیاد جالب نیست. در مورد رضایی هم که از بین ما رفت و در حال حاضر جای دیگری مشغول شده بی معرفت دیگه این طرفی هم نیامد.
خلاصه که باید صبر کرد خدا با صابرین است.
جواب همکار آشنای بی‌انصاف
| United States of America
اول اینکه شش فروردین ۹۸رشتچی نامه عیدی بچه‌های طرحو آورد و ذیحساب و صادقزاده علیرغم میل باطنیشون مجبور شدن مابه التفاوت عیدی کارمندی و کارگری بجه‌های طرحو همون روز بدن. که خدا پدر و مادر رشتچی رو براش نگه داره و دعای خیر همه بچه های طرح رو داره.این از جواب عیدی که هنوزم بچه‌های طرح بجای عیدی ۹۰۰هزار تومن کارمندی عیدی چهار میلیونی میگیرن.
دوم اینکه جلسه تبدیل وضعیت کارکنان طرحی رو رشتچی هماهنگ کرد و جلسه با حضور معاون پارلمانی سازمان امور اداری استخدامی صادقزاده کریمزاده حیاتی و رشتچی برگزار شد. تو اون جلسه توافق شد نامه درخواست وزیر نیرو توسط ساتبا تهیه و به رئیس سازمان امور استخدامی ارسال بشه تا مجوز یک سوم نیروهای خروجی از سازمان یعنی سی و سه نفر برای تبدیل وضعیت ارسال بشه. نامه کاملا حرفه‌ای و محکمی توسط رشتچی تهیه شد و برای پاراف دکتر اولیا معاون منابع انسانی وزیر نیرو قرار شد که ارسال بشه. تصویر نامه رو رشتچی بمن هم نشون داد . ولی حیاتی یا اراده‌ای به این کارنداشت یا ...و نامه رو ارسال نکرد.
سوم اینکه این بنده خدا از متن منحل شده اومد سانا
چهارم اینکه این بخت برگشته قربانی پروژه پولشویی دانشگاه و سانا شده که اونطوری که اطلاع دارم هنوز پروندش تو سازمان بازرسی بازه
پنجم اینکه همه همکارا به شخصیت خوب ایشون اعتقاد دارن. با این وضعیت بد اقتصادیش یه بچه بد سرپرستو‌هم به سرپرستی گرفته و ما هرچی ازش خواهش کردیم تو این کار کمکش کنیم اجازه نداد. بنابراین شخصیت منفعت طلب و رندی نیست که بیل زدنو برای خودش بخاد!
در هر صورت ما بچه‌های طرح مدیون ایشون هستیم و تمام قد ازش دفاع میکنیم.
اینطور که آدرس دادید شما باید از منصوبین گلشنی باشید که یه راست استخدام شدید و اصلا دغدغه این مشکلاتو نداشتید. ولی جانب انصافو رعایت کنید و اقلا قدر شناس مردی باشید که خیلی خیلی حق بگردن سازمان داره.
گیج شدم
| Singapore
این "سرکش" و "قمبوض"چی بود تو متن دوست مون "همکار آشنا به از بدو تاسیس سانا"؟!!
بیشتر لهجش به شرق خراسان جنوبی و ... میخوره.
ولی خوب اشکالی نداره. اینکه این جوون جوگیرو تبرئه میکنه از خباثت جالبه. اهانت به همکارا و حیف و میل بیت المال با درب ضد ترور و لابی من دیگه ربطی به بلاهت این فرد نداره. بیشتر رنگ خباثته. یادتون باشه همین ایده‌ها رو درمورد صادق.زاده هم داشت و اونو کاملا از کارمندا دور کزده بود. البته اون موقع تا آیفون تصویری پیش رفت. در مورد رشتچی هم نظری ندارم فقط انسان شریف و کاربلدی بود .اینکه بقول دوستمون سرکش یا همون سرک میکشید هم از ظرفیت بالای اجراییش بود. تو سیستم واقعا قحط‌الرجاله. این بنده خدا تو کار خیر پیش قدم بود.
همکار
| Japan
رشتچی انسان شریف و درستکار و کاربلدیه. از خونواده با اصالت .هیچ نقطه سیاهی تو خدمات بیست سالش تو صنعت برق پیدا نمیکنید. با وجودیکه سالها میلیاردها تومن بیت المال دستش بوده هرگز خیانت نکرده.
فقط یه خواهشی از همکارای معترض به این وضعیت، از این اسم استفاده ابزاری نکنید. ایشون اگه میخواست میومد با ساتکین حرف میزد.دفعه قبل هم با اصرار صاوقزاده اومد. حتی صادقزاده میخواست ایشونو تو بوستان نهج البلاغه ببینه. لطفا بگردید دنبال یه ابزار دیگه.
ناشناس
| United States of America
انگار یه اراده ای تو همکارا هست برای اینکه رشتچی بنده خدا رو سر زبونا بندازن. بذارید بنده خدا زندگیشو بکنه. برای ترسوندن دفتر ساتکین از یه ابزار دیگه استفاده کنین.
بلبشو
| United States of America
تو دفتر ساتکین خیلی اوضاع نابسامانه. بیشتر از ده نفر اقلا ماهی صد میلیون تومن با احتساب عیدی و سنوات و بیمه و مالیات ؛از جیب مردم بیچاره و مشترکین برق میگیرن . بخدا حرومه این پولی که از جیب مشترک سیستانی برمیداریم میدیم بابت خوشگذرونی تو دفتر ریاست.
نظر
| Singapore
دوست عزیزی که نوشتی ایشون سرک میکشه؛
این سرک کشیدنا به کسی آسیبی نرسوند و جز خیر و برکت برای سازمان نداشته. فراموش نکنید ایشون اصرار داشت برای همکارا مسکن ارزون قیمت تهیه کنه و این موضوع رو عملیاتی کرد. بیشتر از ۱۳۰ واحد صد میلیونی در منطقه ییلاقی کرج و ۱۰۰واحد مسکن مهر رو به مرحله قرارداد رسوند که میتونید رونوشت قرارداد رو از خانم علوی حتما بگیرید.وصول مستقیم عوارض ابتکار رشتچی بود و اجرایی کردن اون با مکانیزمای بانک مرکزی کار صددرصدی رشتچی بود. نرم افزار هم ایده و خلاقیت رشتچی بود. اینا همه سند داره و باید قدردان ایشون باشیم. من مطمئنم که اگه ایشون تو سیستم میموند قطعا مجکز استخدامی رو هم میگرفت . مثل عیدی همکارای طرح
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
4
یه فکری واسه بودجه کنید، اینقدر تخصیص و اعتبار موافقتنامه های هزینه ای و تملک دارایی کم است که کفاف حقوق تا آخر سال رو نمیده، تو این گرونی بدون حقوق هیچ کاری نمیشه کرد، لطفا یه فکری بکنید.... لطفا......
پاسخ ها
فکر
| United States of America
چشم . فکر کردیم از همین محل چند تا بادیگاردم بیاریم. تله انفجاری و سنسورهای ایزری و مادون قرمزم که تو راهن. از سواد کوهم چند تا گولاخ میاریم با لیموزین.
دیگه مشکلی نیس؟!
همکار
|
Singapore
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
22
اولین انتقاد از ساتکین عزیز :
دفترشونه. نوظهور و بی مانند.یه تغییر ساده تو حوزه ریاست دل همکارا رو بدست میاره. وگرنه هر چقدر ازین حرفای قشنگ بزنی کام همکارا شیرین نمیشه.
پاسخ ها
مشکل
| United States of America
بزرگترین معضل سازمان الان دفتر خود رئیسه. معاون فنی اینقدرم واجب نبود. همکارا از توهینای دفترش به ستوه اومدن
متاسفم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
15
آقای دکتر ساتکین. اصلا بخشی بنام اتقادات وجود نداره. فقط بخش پیشنهاداته و اونم دو بخش توش هست مخصوص پیشنهاد شخص داخلی و خرج سازمان. لطفا یا در گفته هاتون دقت کنید یا یک کم به خرد همکارا احترام بذارید.
پاسخ ها
انتقاد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
انتقاد از دفتردار ساتکین
انتقاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
8
اصلا بخش انتقاد تو سایت ساتبا وجود نداره. فقط پیشنهاده.
دروغ و بلوف تو این جایگاه سازمانی کار زشتیه.
یا اینکه روابط عمومی شما تعطیله
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
4
سلام و خدا قوت، آقای دکتر
وب سایت هر سازمان ویترین اون سازمان و آبروی سازمان هست، وضعیت وب سایت خیلی بد هست. متاسفانه کارشناس مسئول سایت اصلا انتقاد پذیر نیست، هر ایده ای که بدید ایشون با سیاسی بازی سعی در خراب کردن ایده و فرد ایده دهنده داره، لطفا مسؤلیت سایت رو به یکی دیگه از همکاران گروه روابط عمومی که اتفاقا سابقه کار در ای تی را هم داره واگذار کنید، پس از تشکیل چارت جدید و انتصاب مدیران شاید مهم ترین کار تغییر کارشناس سایت باشه، شکل ظاهری و محتوایی سایت حتی استانداردهای وب سایت های مصوب در وزارت نیرو را هم پاس نمیکنه، آمار تجدید پذیر ها به دفعات و در جاهای مختلف سایت آمده و بعضا آمار مغایرت هم دارند. معرفی ساتبا، چارت جدید معرفی مدیران و حتی وظایف دفاتر مطابق چارت جدید در سایت دیده نمی‌شود، بار علمی و گزارشی و محتوای فنی در سایت صفر است، حتی تعریف منابع تجدیدپذیر و پاک و بهره وری انرژی هم در سایت وجود ندارد، اطلاعات مربوط به پویش ال ب ایران و حتی برنامه ساز و کار آن که از مهم ترین برنامه های وزارت نیرو هست در وب سایت هیچ جایگاهی ندارد. این سایت حتی برای دانش آموزان دبستان هم بلا استفاده است، یکی از دلایل آن و شاید مهم ترین دلیل کارشناس مسئول وب سایت است که به هیچ کس اجازه اظهار نظر نمی‌دهد. اگر به ایشون انتقادی در خصوص وب سایت کنید آنقدر نا مناسب پاسخ می دهد که مجبورید برای حفظ آبروی خود وجدان را زیر پا گذاشته و حرفی نزنید. آقای دکتر لطفا شخصا به این موضوع ورود کنید. با سپاس.
پاسخ ها
فاجعه
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوست ناشناس عزیز شنیدم همین مسئول فعلی سایت پسورد سایت رو گرفته و بارها هم گفته به هیچ کسی هم نمیدم حتی به خود وزیر.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
7
شش ماه گذشت و فقط تیم ارنج شد. نه سند چشم اندازی نه استراتژی روشنی.اول نقشه راه ارائه بده برنامه بده بعد تیم ارنج کن. بگو هدف من تو افق مثلا ۱۴۰۵ میخخواهیم به این نقطه برسیم. بعد کاسه بشقاب بچین
روابط امومی
|
United States of America
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
6
واقعا نوبره . میگه تو سایت بخش انتقاد گذاشته. روابط عمومیش گل و بلبل.
همکار بیچاره
|
Germany
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
29
حضرت آقای ساتکین .
اضافه کردن باکس پیشنهادات که پز دادن نداره. تازه تیتاب انتقاداتم باهاش حساب کردی!
یاد اون روزا که نوشابه رو با کیکو تیتاب قالب میکردن.یا برعکس.
شما رو به عزیزترین عزیزتون قسم میدم هر وقت چیتوز یا پفک خیرید کردید یه نگاهی رو بسته بندیش بندازین. نوشتن سامانه پیشنهادات. دیگه اینهمه ژست و عشوه نداره. بجای اینکارا وضع اسفبار دفترتونو با امور اداری سامان بدید نظام پیشنهادات پیشکش
آقا ما غلط بکنیم انتقاد کنیم اگه شما بر مدار عقل حرکت کنی.!خوب شد؟.!
شما اوضاع نابسامان دفترت و امور اداری روخداوکیلی بازنگری کن. مگه شما به معون فنی سابقت نگفته بودی که خبر از سوابق مدیر اداری داری و میدونی الان چیکارا میکنه.پس چرا سایلنتی؟!

چرا راه دور بریم. نوشتی نظام پیشنهادات. بهت اطلاعات فیک دادن که انتقاداتم هست. حالا هر کی میخاد بره تو این نظام باید شجرنوچشم ستاره دار بپرسی.
برادر من عقل و درایتم خوب چیزیه!!
پاسخ ها
عجیبه
| United States of America
راست میگه!!!!
جای انتقاد نداره! خخخخخ
کاشکی
|
United States of America
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
4
کاشکی آقای رمضانی هم یه گزارشی از عملکرد دوازده ساله خودش تو دوره قبلی معاونت فنیش میداد و میگفت که حاصل این عملکرد تعداد زیادی انباری بای برق حرارتی شده. مخصوصا سایت پر اهمیت و دستپرورده شخص آقای رمضانی.
پاسخ ها
جواب
| United States of America
عملکرد از گهر انرژی بگیرید لطفا.نفر بعد..
عملکرد
| Japan
ابشون کارنامه سایت طالقان رو تشریح کردن. از سن پترزبورگم گفتن. کرایواکسپورت و هیدروژن باد هوا. در آخر هم گفتن برای احیای قبرستان طالقان برنامه دو ساله دارند. چون تا د سال دیگه بازنشست میشن و ایشالله میرن ... البته خوب الانم shadowاونجا هستن
وام
|
United States of America
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
22
مردم را درگیر میکنیم مثلا با وام.
نه ببخشید مردم و همکارا رو درگیر میکنیم مثلا با درب ضد سرقت و لابی من!!!!!
اینم همون مفهومو داره دیگه
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
31
چرا در اوج فشار اقتصادی شدید مردم و درحالیکه بودجه انرژیهای نو توسط مردم و از عوارض تحمیلی به آنها تامین میشود

آقای ساتکین در ساتبا با هزینه کلان طبقه پنجم ساتبا را دژ اختصاصی خود کرده و پول کلان خرج خرید و نصب استحکامات دفاعی و جنگی و اشرافی کردده است فقط خرج و هزینه پرسنل مازاد و بی مصرف و زیاد اختصاصی دفتر وی سالیانه چند میلیارد است؟


انتخاب مدیری که آنقدر وزنش کم است که به کمک حراست دنبال شناسایی و خفقان و برخورد و اخراج منتقدین و مخالفانش در سازمان است امروزه چه معنایی دارد؟ آیا چنین مدیر بی اعتماد بنفسی توان ایستادگی جلوی آن بخش رانت خواه سرمایه گذار خصوصی غیر سالم دارد؟

معیار شایسته گزینی شما این بود؟

رییس حراست ساتبا که از پرسنل معاونت فنی ساتبا و با حاشیه های فراوان و دارای باندهای رفاقت و دوستان خاص بوده حراست ساتبا را تبدیل به حراست از مدیر و باند رفقا کرده است نه حراست از بیت المال و مبارزه با مدیران مفسد

باید مدیران و پرسل بسیاری از ساتبا احراج یا به بخشهای دیگر وزارت نیرو آنهم در رده کارشناسی منتقل شوند تا بتوان نیروهای متعهد و مستقل و جدید و سالم و بدون حاشیه فساد را در این سازمانی که متاسفانه پایه آن بر اساس رانت و جذب نیروها هم همینطور بوده وارد و آن را احیا کرد و از این سازمان اتلاف بودجه و پول مردم نجات داد
پاسخ ها
هزینه
| United States of America
هزینه دفتر ایشون قابل محاسبه نیست. چون زیانی که سازمان بابت اعمال غیر متعارف این چند نفر پرداخت میکنه روی کل بودجه سازمان تاثیرداره.
هزینه دفتر
| Germany
هزینه جانبی دفتر ساتکین با لابیگری‌های زیانباری که انجام میدهد بسیار بیشتر و به جرات ده‌ها برابر هزینه حقوق دفتر است. نمونه آن ...آشکار در انتخاب اداری....
آزاد
|
Germany
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
7
وقتی این بزرگوار مسئول جدید آی تی رو منصوب کرد همه همکاران آی تی با شناختی که ازش داشتند، تلاش کردند از این واحد بیان بیرون و اگر تهدید و ارعاب همین بزرگوار برای تعدیل نبود الان این شخصی که ایشون می فرمایند شایسته سالاری و شایسته گزینی کردند باید به خودش ریاست میکرد. چنین جایگزین کردنی، نه تنها هیچ افتخاری نداره بلکه برای همیشه مایه شرمساری خواهد بود. عجب مرد هنرمندی !
ناشناس
|
Japan
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
37
ساتکین عزیز واجبتر از همه اینا اوضاع نابسامان دفترتونه. همه همکارا از اهانتای دفتردارتون به ستوه اومدن.
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
22
شاه سلطان حسین فردی راحت‌ طلب، تن‌آسان با دلی ظاهراً ساده و مهربان بود و چهره‌ای زیبا و بدنی قوی داشت. به ورزش علاقه‌ای نشان نمی‌داد، حتی در وقت جلوس به سلطنت قادر به‌سوار شدن بر اسب نیز نبود. او انسانی خرافاتی و زودباور بود و به شدت تحت تأثیر افکار دیگران قرار می‌گرفت. او شخصی بود که در انزوای حرم بزرگ شده بود، سواد نداشت و از آمادگی لازم برای اداره کشور برخوردار نبود. وی در عین حال دارای شخصیتی آرام بود و دینداری و پرهیزگاری وی به‌ویژه خودداری‌اش در نوشیدن شراب، وی را شهره عام و خاص کرده بود طوری‌که قبل از پادشاهی به وی «ملا حسین» می‌گفتند.

دوران سلطنت وی صحنه رقابت علما با اعضای حرم و خواجگان حرمسرا بود. این عوامل باعث شد تا شاه سلطان حسین در نهایت به شخصی ضعیف‌النفس، شهوتران و باده نوش تبدیل شود. در دوره حکومت وی آخرین بازمانده‌های نظم حکومتی و ساختار اداری که با تلاش‌های اسماعیل یکم، تهماسب یکم و عباس یکم ایجاد شده بود از میان رفت. سلطان حسین عملاً هیچ قدرتی در اداره امور نداشت و حتی علاقه‌ای هم به دانستن اتفاقاتی که در اطرافش می‌افتاد نشان نمی‌داد. کشور در هرج و مرج و نابسامانی فرو رفت و هر نوع اتفاقی بدون هیچ مانعی حتی در پایتخت رخ می‌داد.
یاد شاه سلطان حسین افتادم.
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
3
مگه مرزم دیوانند بیان تو طرح های شما شرکت کنند وقتی به بهانه کرونا در توانیر و شرکتهای زیر مجموعتون رو بستید و پاسخگوی هیچ سرمایه گذاری نیستید برید خودتون رو سیاه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
5
چه حالي ميكنند اين دوتا افتادن داخل گنج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
يك دكتر مهندسي الكي و پولكي خريدند و الان دارند صفا سيتي ميكنند و تا بنا گوش هم مي خندند
علوم تحقیقات
| United States of America
یه پروژه سیرز با آقای دکتر عباسپور چه برکتی داشت!
بدبختی
|
United States of America
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
44
بدبختی سازمان دفتر شماست. بجای این ادا اطفارا یکم بفکر آبروی سازمان باشید. هفته پبش یکی از قدس نیرو میگفت ساتکین... رو برای چی نگه داشته؟!
پاسخ ها
نغییر
| Canada
جابجایی م.ر از دفتر ریاست
نوبتی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
5
حالا نوبت توئه کولی بدی
اطلاع رسانی
|
Germany
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
2
اگه میشه قبل از نظام پیشنهادات اول تو وب سایتتون شماره تماس مدیرا رو بگذارید، اسمشون و وظایف دفتر ها رو بگذارید تا ارباب رجوع اینقدر در بدر نشه به هر جا زنگ میزنی میگن نمیدونیم، همکارای خودتون هنوز نه شماره همو دارند و نه حتی میدونن چی رو از کی باید بپرسیم، وقتی هم میگیم خب ما چیکار کنیم میگن ما هم نمیدونم چه کسی مسئول چه کاری هست، باور کنید در یک کشور جنگ زده هم اینقدر هرج و مرج نیست که تو ساتبا هست. شما سالی سه بار زیر ورو میشید اونوقت چطوری میخواهید کار سرمایه گذار رو انجام بدین.
ناشناس
|
Japan
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
19
قائده بازی اینه. مدیرکل سابق چون فامیل صادقزاده بود و با یه پتنت فیک وارد سیستم شده بود از انتخاب مدیرکلی جدید انصراف داد. چون صادقزاده دیگه تو سبستم اقبال نداره!!!
پاسخ ها
عجب
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
این وصله ها به آقای صادق زاده نمی چسبه.
وصله
| United States of America
به ایشون نیشکر دهخدا هم نمیچسبید.
RIP
|
Japan
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
21
Rest in peace Satba
به‌همین مناسبت مجلس ختمی در سالن شهید مطهری برگزار میگردد.ضمنا م.ر. هم تدفین و کفن ... را انجام میدهد.
همکار
|
Japan
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
19
اولین کار جهادی ایشون آوردن یخچال مدیران تو اتاقش بود.بعدم لابد برقراری سرویس باایمانی درب منزل .
همکارقدیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
20
1
آقای دکتر رمضانی انسانی بسیار شریف و مدیری لایق می باشد که تجربه های خوبی در دوران مسئولیتش دارد و یکی ازگزینه های خوب بوده که واقعا لیاقتش را داشته است .
برای ایشان موفقیت و سربلندی بیش از پیش را آرزومندم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
مگه ایشون دکتراشونو گرفتن؟!
انتصاب عناوین خلاف‌واقع به اشخاص کار مجرمانه‌ایه
تعقل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
7
از همکاران شنیدم که ایشون خیلی از انتصاب رییس جدید آی تی شون خوشحال بودند و از اون به عنوان یک شایسته گزینی نام بردند. جالبش اینجاس که این شایسته خان با پارتی و خواهش و تمنا و التماس تایید شد. از طرفی نمی دونم همکاران توجه کردند یا نه این چند وقته مشکل رایانه ای داشته باشن زنگ بزنن آی تی تلفنو جواب نمیدند یا میگن سرمون شلوغه و کار زیاده و نمی‌رسیم. بعدش می ری می بینی یا در حال ... هستن یا دارن تو اتاقها داستان تعریف میکنن و کر کر خندشون براهه. دوستان از امروز منتظر سناریوهای جدید توسط باند آی تی باشید. برخی راهشو خوب پیدا کردند زل بزنی تو چشم طرف و از بلایی که به سرشون آوردی به عنوان نعمت یاد کنی. از مسئولین فعلی این سازمان انتظاری غیر از ... و سفارشی گزینی هم نمیره. یعنی اگر دیدید شخص لایقی رو منصوب کردند اونوقت باید تعجب کنید. خنده دارش اینجاست جای اینکه بقیه از کارهای ایشون و انتصاباتش تعریف کنند خودش داره از خودش تعریف می‌کنه. شخصی بالاتر چقدر دقیق اشاره کرده. خود .... و خود خندی عجب مرد هنرمندی.
پاسخ ها
تقاضای عاجزانه
| Germany
داستان شون رو نمیدونم ولی اگه ممکنه از طبقه پنجم جمعشون کنید، شده چایخانه و ... برای بچه های ...،به خدا جمعشون نکنید دو روز دیگه قلیان هم سرو می‌شود، بارها در این خصوص همکاران گزارش دادن ولی نه مدیر روابط عمومی توجه میکنه و نه خود مدیر ...، دوست صمیمی کارشناسان هم که ماشا الله نمیشه ازش خواهش کرد چون با الفاظ ناجور جوابتو میده. این موضوع تنها با ورود مستقیم جناب دکتر ساتکین حل میشود، آقای دکتر لطفا به این موضوع رسیدگی کرده و برخورد کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
1
بخواب هم نمي ديدم اينچنين ...
همکارای خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
1
81
رشتچی انسان متدین و متشرع و کاربلدی بود . ولی دیگه از بازگشتش باید دست شست. از وقتی که اورژانس از ساختمان بردش دیگه قدم تو سازمان نذاشت.حتی دنبال پول تسویه حسابشم نیومد.و تلفن همکارا رو هم جواب نمیده. یه جورایی دلشو شکستن و نمیشه بهش امیدوار بود. همکارا باید از بین خودمون یه شخصیتی نزدیک به شخصیت رشتچی انتخاب کنیم و با مطالبه‌گری از ساتکین بخواهیم تو دفترش بذاره.ساتکین موظف و مکلف به تامین خواسته همکاراست.
پاسخ ها
تاکید
| Singapore
همون روز اخراجش بنده خدا ۵میلیارد تومن تخفیف مالیات قطعی عملکرد ۹۴سانا رو گرفت. که اگه نگرفته بود حقوق آدر و دی ۹۸رو نمیتونستن بدن.
همکار
| Germany
سلام همکار عزیزمان درست عرض میکنند من فکر میکنم اگر همگی باهم یک صدا باشیم و بخواهیم دکتر حتما این بچه بی خاصیت را عوض خواهد کرد داخل سازمان پور انصاری است ولی نمیدانم بتواند این کار را انجام دهد اگر بتوانیم رئیس دفتر سابا را پیدا کنیم و صحبت نماییم تا مجددا برگردد گزینه مناسبی خواهد بود البته اگر قبول کند!
فعلا مهمترین کار این است که در طبقه پنجم و آیفون آن را بدهیم درست کنند تا یک وقت همکاران نروند بالا داخل دژ ...........
مخالف
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چرا وقتی کسی امتحان خودشو داده دنبال گزینه مشابه بگردیم. ساتکین جاداره شخصا از رشتچی تقاضا کنه تا دفترشو ساماندهی کنه
مازاد
|
Canada
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
5
در شایسته سالاری ایشان همین بس که یک اتم چی که در دوران قبلی نیروی مازاد معاونتی بود و بعنوان کارشناس جابجاش کرده بودند رو چند ماه بعدش در زمان همین عزیزمون بطور سفارشی کردند مدیرکل آن دفتر. و چند بار هم پست رییس گروهیش عوض شد. آیا شایسته سالاری از این بیشتر!!! فقط میخواستند رییس گروه باشه اما اصلا فرقی نمی‌کرد در کدام دفتر. از بس که متخصصه! به نظر میرسه مشکل در نوع تفکر و تعریف ما از شایستگی هست و باید نظرمون رو همسو کنیم با این دوستان. مدیونید اگر فکر کنید بحث پارتی و سفارش و باند و ... مطرح هست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
یه نگاهی هم به عملکردش تو دفتر تحقیقات و ستاد هم بندازید . دکتر سالار آملی هنوز بابت الطاف ایشون سپاسگزارن. تلبته خوب از اونجایی که بازار مدرک گرفتن تو سانا خیای داغ بود و الان همه آبدارچیا هم از صدقه سر راننده نقلیه لیسانس و فوق لیسانس گرفتن و هیچکی نبود بگه اینهمه مدرک تو این سازمان توقع بیجا درست میکنه؛خوب دوستمونم یه دفعه رفت و با امکاناتی که دستش بود دکترای پلی تکنیک گدفت. یعنی کنکور قبول شد مصاحبه قبول شد آزمون زبان قبول شد درس خود امتحان جامع داد و قبول شد پروژه داد و قبول شد و از یه دانشگاه معتبر دولتی و در رقابت با فارق‌التحصیلهای نخبه اونجا دکتراشو هم گرفت. به همین راحتی. مدرک گرفتن تو سانا از خرید چی توز هم راحت تر بوده.
کتشکی احمدی نژاد میومد اونوقت میگفتم:بگم رئیس هم چطور دکترای علوم تحقیقات گرفته؟!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
42
1
متاسفانه ساتبا و کارمنداش خاله زنک بازی شده، یه نگاهی به پست‌ها بندازید، واقعا خجالت آوره،
وزارت نیرو هم خیلی سعی کرد کارمندانی که اونجا بیکران و اینجورین رو بفرسته مجموعه‌های دیگه، ولی هیشکی نمیخوادشون
پاسخ ها
سلام
| United States of America
ِا. ! سلام تشریف نداشتید همکار محترمه خاله زنکی ستیز!
چیدمان میز مدیرکلی وقت گیره ولی یه لطفی کن جا نمونی شما هم از قائله خاله زنک ستیزی‌.
ستیز با بیت المال از طریق تحصیل مال نامشروع با پتنتای فیک و نخبگیای ساختگی . خیلی به خودمون فشار نیاریم و دو تا ،فقط دو تا سوال رو جواب بدیم. بقیش و من الله توفیق:
اول اینکه لیست همکارایی که از باطری وانادیومی نخبه شدن؛
دوم موتعقت نامه آقای چیت‌چیان و عبدالله جاسبی درخصوص بورسیه تحصیلی دکترای بیست ساله معاون سانا.
و مثل دادستانای اروپایی ؛" من دیگه حرفی ندارم" و به سبک خودمون"تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل"
عمه زنک
| United States of America
اونوقت اگه همه کارمندای اینجا که بیکارن با فرمول شما برن مجموعه‌های دیگه؛اولا شما چطور و به کی مدیرکلی میکنی؟!
ثانیا بفرضم که رفتن و یه سری دیگه کارمند تازه نفس جایگزین شدن؛شما میتونی براشون کار تعریف کنی!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پویش
|
Germany
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
47
تا زمان تغییرات در دفتر آقای ساتکین روند مطالبه‌گری بابت این خواسته بحق همه همکارا از هر طریقی ادامه خواهد داشت.
این درخواست بحق همه همکاراست آقای ساتکین.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
1
49
آقای دکتر ساتکین باید به خواسته همکارا برای تغییر دفتردارش اقدام خیلی فوری بکنه.اینطور باند اداری هم متلاشی میشه.
خواسته همه کارکنان ساتبا برکناری دفتردارتونه و این خواسته رو در همه محافل و رسانه‌ها طرح میکنیم.
پاسخ ها
همکار
| Singapore
مسئول دفتر و اداری تو یه باند هستند. هر دو باید تغییر کنن.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
54
آقای ساتکین بفکر اوضاع نابسامان دفترت باش. مدیرکل دفتر حوزه ریاست چه گلی به سر سازمان زده تا حالا ؟
خروجیش جز سفر خارجی و سوء استفاده از بیت‌المال چی بوده؟
دفتر ریاست و روابط عمومی و حراست و اداری بخشهای مشکل‌دار ساتبا هستن ک باید باتغییر مدیراشون اصلاح بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
اون بیچاره فعلا فقط داره کارای دفتر ریاست، پیگیری کارتابل، صورتجلسه نوشتن و... کارای دفتر دار رو انجام میده، اگه دفتر دار عوض بشه میرسه یه وقتی هم واسه روابط عمومی و بین الملل بزاره.
طفلک
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اینقدر سرش شلوغ بود طفلکی یه سفر خارجی ماموریتی خونوادگیم نتونست بره.تا حالا اینقدر فشار کاری رو تحمل نکرده.
باند
|
United States of America
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
55
متلاشی کردن باند حوزه ریاست مهمترین وظیفه ساتکینه
پاسخ ها
نظر
| United States of America
مسئول دفترش عوض بشه ۹۰درصد مشکلات سازمان و همکارا حل میشه. اینو بهتون قول میدم.
موافق
| Canada
مسئول دفتر ریاست باید عوض بشه
آشنا
|
United States of America
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
54
تا کی باید ملت بیچاره هزینه‌های گزاف و بیهوده دفتر عریض و طویل ساتکینو بده. سالی ... میلیارد تومن فقط برای یه شبهه معاون وزیر که فقط هزینه دفتریه. واقعا فاجعست.
منتظر تغییرات
|
United States of America
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
56
واقعا شرم‌آوره اینقدر بریز و بپاش از بیت‌المال. یه معاون وزیر یه دفتردار و یه راننده میخاد.نه پونزده شونزده نفر اونم با اون سابقه و کارایی
موضوع دفتردار
|
United States of America
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
60
آقای دکتر ساتکین ؛هر خبری که از ساتبا منتشر میشه ؛
"موضوع عدم کفایت دفتردار شما ترند اول اون خبر و کل خبرای صنعت برق میشه. وقتش نیست که یک کمی نگران بشید؟!"
پاسخ ها
جواب
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
همه همکارا پیگیر موضوع تغییر دفتردار ریاستن.لایک بعضی کامنتا از صد تا هم بیشتر شده.
تغییر مسئول دفتر رئیس ساتبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
64
#تغییر مسئول دفتر رئیس ساتبا
#تغییر مسئول دفتر رئیس ساتبا
#تغییر مسئول دفتر رئیس ساتبا
پاسخ ها
اراده
| United States of America
این اراده‌ای که برای تغییر ساختار دفتر ساتکین بین همکارا شکل گرفته از یه طیف محدود نیست. خواسته همه همکاراست. تو چهار پنجسال گذشته همکارا خاطره خوبی از این ساختار نداشتن. الان این معضل سرطانی‌تر و عفونی‌تر شده. التهاب اون گریبون صادق‌زاده رو گرفت. کسی که ریشه عمیقی توی لایه‌های حاکمیتی داشت . ساتکین قطعا از ادامه این روند آسیب‌پذیرتر خواهد بود.
مشکل تنفسی
|
Switzerland
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
20
آقا توروخدا یکی این بچه های آی تی رو از طبقه پنجم جمعشون کنه. ... ما چه گناهی کردیم؟ م.. بابا خوب اگه کاری ندارند یک کاری براشون تعریف کنید. چرا از سلامتی و جون ما هزینه می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
راست میگه مدام میان اونجا ... میکشن.
خیلی جالبه
|
Singapore
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
18
یه نگاهی به کامنتای بالا بندازید آقای ساتکین؛
البته رصد رفتار پرسنلی و هیجانات سیستمی وظیفه حراسته!
از صد تا کامنت بالا فقط ۳۷تاش مربوط به مسائل دفتر شما و بخصوص دفتردار شما و مقایسه کیفیت خدمات فعلی با آنچه که همکارا سابقه ذهنی دارند از خدمات آقای رشتچی تو همین حوزه. یعنی یه استانداردی توسط ایشون تو ذهن همکارا ثبت شده که شده معیار مطالبه‌گری کارکنان بابت سطح تماس شخصیت حقوقی ساتکین.
تو هر کامنت هم بیشترین میزان لایک مربوط به همین خواسته هستش.پس یه بازخورد خوب یا یه نظر سنجی با کمترین انحراف از معیار در دسترس شماست که باید از اون بهره‌برداری مناسب کنید. این تهدید بالفعل رو باید به یه فرصت حداکثری تبدیل کنید و بنظر میرسه با درایت فطری شما این مهم هر چه سریعتر محقق بشه. توصیه یه دفتردار وزیر یا یه مدیرکل حراست نباید در سرنوشت شغلی شما موثر باشه. یعنی حتی اگه تغییرات شما باعث خشم توصیه کننده‌ها بشه در نهایت اعتبار شغلی شما و اقبالتون در بین همکارا قطعا برایند بیشتر نسبت به لابیگری‌های فعلی داره.
بطور صریح عرض کنم که؛این سیستم نهایتا تا یکسال دیگر پایداره ولی شخصیت حقیقی ساتکین نباید روی یه ورق قمار کنه که میدونه قطعا افقش یکسالست.
پاسخ ها
کاملا درسته
| Canada
درسته. قمار یه معاون وزیر روی یه مسئول دفتر مضحکه!
صادقزاده همین قمار روکرد و نتیجه سیاهشم دید!
حیران
|
Switzerland
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
1
شایسته سالاری این دوستان در ساتبا = سایپا مطمئن. هدف اصلی توهین به شعور همکاران و حضار، هدف بعدی اینه که بزرگترین شکستت رو بعنوان یک پیروزی قلمداد کنی. اون هم بدون هیچ دلیل و برهانی. یک زمانی شایستگی ملاک و معیاری داشت . مدتهاست عقل و منطق و تحلیل از ساتبا رخت بسته . من از اینکه در چنین جلسه ای حضور داشتم شرمندم.
عزم جزم
|
Germany
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
39
قطعا هر رویدادی از ساتبا با پویش#تغییر در دفتر ریاست ساتبا
همراه خواهد بود.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
3
آقای ساتکین آیا تا به حال فکر کرده اید که تمام ارزش واعتبار سازمان شما به روابط عمومی اتان بستگی دارد اما متاسفانه روابط عمومی سازمان جنابعالی جزو ضعیف ترین روابط عمومی های مجموعه وزارت نیرو می باشد شما برای همه بخش هایتان فراخوان دادید به غیر از روابط عمومی خودتان این روابط عمومی و وضع نا بسا ما نش به هیچ جا نخواهد رسید و سازمان شما را به سراشیبی وسقوط هدایت خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
دارن یکی از کارشناسان کم سابقه که شغل دوم هم داره و تو همون دفتر رو مدیر می‌کنند نگران نباشید، انشا الله ایشون که ارتقا فواره ای یافتند، می آیید و به جون مدیر فعلی سلام و صلوات می‌فرستید،
ناشناس
| Germany
مدیر روابط عمومی همان مدیر روابط عمومی قیلی و معاون برنامه‌ریزی پیشین و مدیر حراست و... بوده، چطور اونجا عملکردشون خوب بوده ولی الان نیست، یک پاسخ بیشتر ندارد دخالت دیگران در دفتر، ایشون در برخی موارد اختیار کامل ندارند و عملا کارای دفتر ریاست رو صرفا انجام میدن، اگه از نزدیک عملکرد دفتر رو بررسی کنید متوجه چوب های لای چرخ میشوید، لطفا عادلانه انتقاد کنید.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
37
تو این شبای عزیز دعا کنیم این معضل اصلاح بشه.تو شب تاسوعا آرزومون اینه که اونایی که خیلی راحت دست تو بیت‌المال میبرن و روزی بچه یتیما رو به یغما میبرن به راه راست هدایت بشن یا ریششون کنده بشه.
تدبیر
|
Canada
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
40
آقای دکتر ساتکین؛
ادامه وضعیت فعلی در دفتر شما به صلاح هیچکس نیست حتی خود شما. شاید از پیشنهاد وسوسه برانگیز لابی‌من و درب ضدترور حس قدرت و عزت بگیرید ولی باور بفرمایید این مگسان گرد شیرینی جز خسران و ذلت برای مدیران دستاوردی نخواهند داشت.
خواسته بحق
|
United States of America
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
45
این حجم از درخواست برای تغییر یه مسئول دفتر این پیام‌ها رو برای رئیس دستگاه داره:
۱-بعضی از کامنتای با مضمون تغییر بیشتر از ۲۶موافق دارن که حدود یک هفتم پرسنله. یعنی تقاضا درخور بررسیه
۲-عمدتا پرسنل از بی‌ادبی و رفتارای غیرمتعارف دلگیرن.پس بایه تغییر میشه از پرسنل دلجویی کرد
۳-مسئله دفتریه جریان مدت‌دار از زمان آرمودلی بوده و اکثریت همکارا با اومدن صادقزاده مسئله رو گوشزد کرده بودند که متاسفانه صادقزاده بگوش نگرفت و چوبشم خورد
۴-راه حل منصفانه برای این معضل سیستمی مراجعه به رای همکاراست. باید از این بازخوردا استفاده بهینه کرد تا سیستم بهترین گزینه اداره دفتر رو پیدا کنه. وگرنه که الان دفتر اداره نمیشه.
#تغییرات در دفتر رئیس ساتبا
پاسخ ها
جواب
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
داداش عدد رسید به هشتاد تا و صد البته بدون نظر مخالف
سایه
| Iran (Islamic Republic of)
رای همکاران : کلماتی آشنا
قبلا با رای مخدوش همکاران مدیر امور اداری انتخاب شد
یعنی با رای همکاران مجددا می خواهید باعث بقای مسئول دفتر طبقه پنجم شوید
مشکل مسئول دفتر نیست مشکل درایت و مدیریت است که در ساتبا وچود ندارد من یک سوال دارم دستور العمل انتخاب و انتصاب مدیران برای کی صادر شده وظیفه کمیته انتخاب و انتصاب چیست چرا صلاحیت افراد بررسی نمیشه بر چه اساس برای مشاغل حساس از افرادی که پرونده تعلیق و بازداشت و .... دارند استفاده می شود و خدا رحمت کنه علیمرادنزاد رو - خدمات آقای رشتچی ستودنی است ولی این سیستم به افرادی نظیر رشتچی نیاز ندارد چرا که خانه از پای بست ویران است و با یک گل بهار نمی شود. اینقدر مسئول دفتر را بزرگ نکنید اون عددی نیست مشکل جای دیگری است ساتبا نیاز به مدیر لایق و دلسوز دارد
معترض
|
Singapore
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
21
بالاخره باید از یک طریقی اوضاع یک دهه نابسامانی دفتر ریاست بسامان بشه
#تغییر مسئول دفتر ساتبا
لبیک یا حسین
|
Canada
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
20
در این شب عاشورا دعا میکنیم در ساتبا جریان عقل و درایت و عدالت و همدلی ساری و جاری گردد.
وضعیت دفتر سازمان اصلاح و تغییر اساسی در آن ایجاد گردد. امور اداری و حراست برای منافع ملت خدمت کنند نه مصالح شخصی
درخواست از ریاست سازمان
|
United States of America
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
21
همکارا از وضعیت نابسامان دفتر شما بستوه اومدن آقای ساتکین.
لطفا رسیدگی کنید.
#تغییر مسئول دفتر ساتبا
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
2
مشکلات ساتبا صرفا دفتر ریاست امور اداری و حراست نیست، کل سازمان است :
1_انگیزه کاری به دلیل نوع انتخاب مدیران و روسای گروه ها و بعضا معاونین به صفر رسیده، نحوه تقسیم بندی مشابه غنیمت جنگی بوده نه شایسته گزینی،
2_دخالت برخی از کارشناسان در امور مدیریتی و تصمیم ساز بودن ایشان :مثلا معاون امور اقتصادی عملا هیچ اختیاری ندارد و اختیارات ایشون عملا در اختیار مشاور برنامه‌ریزی مدیر عامل است. و یا کارشناس پیگیری، دقت بفرمایید صرفا کارشناس پیگیری معاونت سرمایه گذاری به سه مدیر کل این معاونت دستور می‌دهد که چه انجام دهند و چه انجام ندهند، به عنوان مثال مدیر برنامه‌ریزی یا مدیر قرارداد چطور می‌توانند عمل کنند وقتی چند مدیر دارند اول مشاور برنامه‌ریزی بعد معاون و بعد هم کارشناس پیگیری، همگی مدیر ایشانند. از این دست کارشناسان در دفاتر دیگر هم هست مثلا در دفتر فناوری، معاونت پشتیبانی و یا روابط عمومی و...با این بی برنامگی و چند مدیری عملا مدیران دفاتر و گروه ها یک ربات برای اجرای دستورات مافوق خود هستند. و حتی انگیزه تلاش برای سازندگی رو هم از دست دادند متاسفانه.
3_جو کارمندان به حاشیه رفته، کار کردن ارزش نیست، دزدیدن کار حاضر و آماده از دیگران ارزش و دلیل انتخاب است، به قول قدیمی ها هلو بیا برو تو گلو،
4_ایده پردازی به صفر رسیده و معدود ایده هایی هم که ارائه می‌شود با مخالفت مدیران که اغلب تجربه و تسلط کافی بر امور تعریف شده دفتر خود رادارند در نطفه خفه می‌شود.
5_برخی مدیران علی رغم داشتن رزومه خوب دارای تجربه کافی در اموری که به ایشان واگذار شده نیستند، به هیچ وجه نمی‌گویم بد هستند، خیر، خوب هستند، ولی دانش و تجربه حوزه جدید رو ندارند، به عنوان مثال مدیر کل و مدیر گروه منابع انسانی که هر دوفنی بوده اند، مدیر کل و مدیر گروه های برنامه‌ریزی که هر سه فنی بوده اند، مدیر گروه روابط عمومی، مدیر گروه سرمایه گذاری و... که بسیارند.
6_به دلیل وجود انواع قرارداد متفاوت و بعضا پرداختی های متفاوت نوع قرارداد برای پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار شده، مثلا حقوق قراردادهای مستقیم کاهش یافته و آنها در تلاشند تا دریافتی پرسنل طرح هم کاهش یابد، یا بیشتر رقابت در میان طرحی ها بر سر مدیر شدن، نور چشم شدن، کارشناس پیگیری شدن و غیره است البته نه به دلیل خدمت به سازمان و کشور بلکه به دلیل بهبود وضعیت قراردادی. این موضوع قراردادها اگر حل شود و حداقل نیروها یا رسمی باشند یا مستقیم بخش بزرگی از مشکلات حل می‌شود و زد و خورد های زیاد و زیرآب زدن ها از بین می‌رود. انشا الله یه فکری برای این موضوع شود.
7_در پایان پیشنهاد می‌شود که جناب دکتر در شرایط فعلی که به دلیل کرونا نمیشه جلسه همگانی برگزار کرد، حداقل دفتر به دفتر با حفظ فاصله گذاری اجتماعی با همکارانشون در دفاتر دیداری داشته باشند و بیشتر و از نزدیک با مشکلات کار آشنا شوند.
8_ والبته سوابق همکاران را ایشان بعضا خیلی خوب می دانند لطفا از کسانی که در هر دولتی صرفا با زیرآب زدن و غبار آلود کردن وضع و اوضاع سعی در گرفتن پست و جایگاه دارند دوری کنند، نمونه آنها در دفتر خودشون، در بین مشاورین ایشون، در امور اداری، در دفتر فناوری و در میان کارشناسان پیگیری معاونت ها به وفور یافت می‌شود، کار دشواری است ولی نا ممکن نیست.
با آرزوی موفقیت، بهبود اوضاع و اصلاح ساتبا
پیشنهاد انتقادگونه
|
Japan
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
18
ساتکین عزیز باید هوشیار باشد که سرمایه گذاری روی کاراکترایی مثل دفتردارش یا حراست یا اداری تکیه بر باد است. قمار محکوم به باخت. راه گریز از این شکست محتوم ،استقلال رای و دوری از لابیگری‌های حوزه ستادی وزارت نیروست. اولیت گاه مثبت برای ساتکین::::
#تغییر مسئول دفتر ساتبا
کمک
|
Germany
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
4
دکتر میشه یه گوشه چشمی به طبقه پنجم بکنی، خود پرسنل اون دفتر کم اند از بقیه واحد ها مثلا ای تی هم میان ...خفه شدیم به خدا، بهشون که میگیم میگن به شما ربطی نداره...، رفتیم ازشون خواهش کنیم دیدیم بساط سماور و کتری و قوری به راهه و چای میخورن، فکر کنم کم کم قلیان هم بیارن، خفه شدیم آخه...
نظر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
23
رییس محترم سازمان بدانند که یک خواسته این کامنتا بیشتر از 65موافق بدون مخالف داشته. یعنی یه اجماع عمومی در سازمان برای حل یه معضل :
#تغییرات در دفتر رییس ساتبا
تغییر
|
Hungary
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
21
تغییر مسئول دفتر رییس سازمان حق همکاراست. چون اولا این پست سطح تماس مدیریت با کارکنان و ارباب رجوعه ثانیا مدتهاست تغییری در این حوزه نشده و صرف نظر از خواسته همه همکارا به تغییر، باید با توجه به نیازسازمان برای داشتن مسئول دفتر با دانش کافی در این حوزه اقدام جدی بشه.
اخلاق هم که دیگه از اصول حرفه ای این کاره که در حال حاضر وجود نداره.
پاسخ ها
چه فایده داره
| Germany
موافقم فکر کنم هفتادوپنج درصد پرسنل موافق برگشت مجدد رئیس دفتر سابا هستند اگر او نشد از همکاران خودمان یک نفر را انتخاب خواهیم کرد اگر دکتر ترتیب اثر ندادن شکایت به دفتر بازرسی کل و وزیر ببریم.
معترض
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
21
در شرایطی که برق حرارتی بیشتر از نهصد مجوز استخدامی گرفته ،توی ساتبا با خیانت مدیر اداری نامه تنظیمی رشتچی برای اخذ مجوز استخدام سی نفر از نیروهای طرحی اقدامی نشد. این خیانت به همه کارمندا هستش حتی رسمیا..
سوال
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
21
آقای دکتر ساتکین:
چرا بعد از جلسه شهریور ماه سال گذشته با سازمان امور اداری استخدامی درخصوص اخذ مجوز استخدامی برای ساتبا؛هیچ اقدامی در این خصوص انجام نگرفته. ؟
عامل این خیانت و خطای محرز را لطفا معرفی نمایید.
گزارش
|
Canada
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
22
اینهمه سرمایه گذاری برای تبدیل وضعیت ع.ش و اعطای پست مدیرکلی چه نتایجی برای دستگاه داشته؟
رییس دستگاه باید پاسخگوی جریان های غیر متعارف در دفترشان باشند. شاید تغییر مسئول دفتر مقداری از التهاب سیستم را کم کند. وگرنه باعث میشود سایر معضلات مدیریتی از جمله همین انتصاب جنجالی هم به چالش کشیده شود.
هوا دار ساتبا
|
Germany
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
24
سلام وقت بخیر یکی از دوستان گفت برو تو برق نیوز ببین چه خبر است از ساتبا حقیقتا من خودم زیاد وقت خالی ندارم تا وب گردی کنم ولی به واسطه سفارش همکارم رفتم و کامنت های گذاشته شده را مطالعه کردم خدا وکیلی برای یک سازمان که رییس آن سمت معاون وزیر را یدک می‌کشه جای شرمساری است که برای تعقییر یک دفتر دار آنقدر پیغام میگذارند به نظر من یا این دفتر دار از ساتکین آتو داره یا اینکه ساتکین این کاره نیست یک تحقیق کوچک کردم دیدم بیشتر از هفتاد درصد موافق تعقییر هستند. به اجماع برسید و اگر کاری انجام نشد با مستندات به دفتر بازرسی اطلاع رسانی کنید.
صمیمی
|
Canada
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
5
تورج جان!
نگذار بخاطر چهار نفر یعنی ... و.... و... و... ؛آبرو و اعتبار و محبوبیتت رو بین همکارایی که بیست سال باهاشون صمیمانه کار کردی از بین بره.
این چهار نفر زیراب آرمودلی و صادقزاده رو زدن. تو که دیگه براشون آب خوردنی!
دوست
|
Canada
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
17
دوست عزیز یه نگاه به نظرات موافق و مخالف دوباره بندازید. الان همکارا در یه کامنت حدود صد نظر موافق تغییر در حوزه ریاست دادن!
این چهار نفر حراست اداری روابط عمومی مسئول دفتر عوض بشن ساتبا بخدا سرنوشتش عوض میشه.#تغییرات رو ادامه بدید
پاسخ ها
این جهار نفر
| Hungary
با تغییر این جهار نفر ساتبا گلستان میشه. متاسفم که ذیحساب جدیدم به نوعی با اونا همراه شده.
عجب
|
Germany
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
1
سلام
شاهین خانجانی
|
France
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
2
آقای ساتکین روابط عمومی در یک سازمان باید زمینه ی ارتباطات مفید را فراهم کند ولی متاسفانه روابط عمومی سازمان شما نه تنها استراتژی و هدف مشخصی ندارد بلکه رسانه های خبری و فضای مجازی را نیز نمی شناسد وفقط یک اسم طولانی را یدک می‌کشد آقای ساتکین روابط عمومی پل ارتباطی یک سازمان با مخا طبانش می باشد ولی روابط عمومی سازمان شما حتی قادر به توصیف دقیق فعالیتهای داخل سازمانش نیست روابط عمومی سازمان شما فقط کارش نصب بنر شده
منتقد پیشنهاد دهنده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
7
تورج جان؛!
ادعای شما برای برای صندوق پیشنهادت ، فیک و بی ارزشه....
اول اینکه تعداد کامنتای انتقادی توی برق نیوز ،از زمانی که شما این ادعا رو کردید چند برابر شده و پربحث ترین و پربازدیدترین اخبار صنعت برق شده.یعنی ، باکس پیشنهادات شما اقبال سیستمی نداشته!
دوم مسئول دفتر شما یعنی اول دیوار ارتباطی شما با کارکنان و ارباب رجوع بیشترین نقد رو بخودش اختصاص داده. که این مستقیما بخود شما برمیگرده که گوش شنوا ندارید!! آفتاب دلیل آفتاب اونم استحکامات دفاعی دفتر و حوزه ریاسته.
سوم هر چی زمان میگذره ،همکارای ساتبا به این حق خودشون برای انتخاب مسئول دفتر مورد وثوق همه پی میبرن. بخصوص اینکه وضعیت فعلی موید اینه که اجماع عمومی توی سازمان برای تغییر مسئول دفتر شکل گرفته. البته این اولین تغییره و بعد از اون باید منتظر تغییر امور اداری و روابط عمومی و حراستم باشیم.
پاسخ ها
تقاضا
| Hungary
بازنگری در حوزه ریاست
همکاران ساتبا
|
Canada
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
عتاب قرار گرفته اید،اما اصرار شما بر حرکت در مدار رسالت رسانه ای موجب اعتماد بیشتر و بیشتر کارکنان خانواده صنعت برق گردیده است.
سپاسگزاریم
همکار
|
Hungary
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
2
یه اراده ای توی ساتبا برای تغییر شکل گرفته که این خصوصیت ها زو داره:
اول همه گیره یعنی همه بدون استثنا با اون موافقن حتی مدیر کل جدید حوزه ریاست که البته خودشم علیه السلام نیست!
دوم یه خواسته کاملا مشروع و قانونیه. یعنی وقتی همکار اجازه پیدا میکنه با بالاترین مقام دستگاه به هر نحوی ارتباط بگیره چه از طریق مافوق و چه بیواسطه؛باید مقدمات اون یعنی شخصی که این توانایی،شایستگی،اقبال عمومی،حسن شهرت،اخلاق و داشتن دانش مناسب برای این مهم رو داشته باشه.
این اصل قضیست. یه تقاضای مشروع و قانونی و اجابت الزامی و محتوم اون توسط رئیس دستگاه. راه حل دیگه ای هم نداره!
یه استانداردی هم نانوشته از مسئول دفتر قبلی سانا بیادگار مونده که معیار سطح توقع همکاراست.
مدافع منابع کشور
|
Germany
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
3
سلام، این شرکت ساتبا با این همه پرسنل و هزینه‌های که در ماه برای کشور و به خصوص برای وزارت نیرو دارد چه خروجی تا این لحظه داشته سرمایه گذاری که دیگه تعطیل است پس این همه کارمند فقط از صبح تا شب می‌آیند برای ... و ... کشیدن و آخر ماه حقوق بگیرند انصاف نیست وزیر محترم یک گزارش کار بخواهد اگر راندمان ندارند جمع کند این دکان را و دیگه مشکل همه حل خواهد شد واقعا به غیر از اتلاف سرمایه چیز دیگری این شرکت ندارد شنیده و دیده شده به نقل از کارپرداز آن شرکت بهترین میوه قهوه برند توت خشک کشمش خرما مویز برای حوزه ریاست و مدیران خدا وکیلی تو خونه خودشان این چیزها را نمی‌خورند از بیت المال خرج می‌کنند ناهار و شام مرغ بریان کوبیده سلطانی واقعا دستگاه نظارتی نیست رسیدگی کنند همش هم میگویند طراح رئیس دفتر است خوب عوض کردن یک دفتردار اینقدر مشکل است.
منحلش کنند به صرف کشور و صنعت برق است.
پاسخ ها
سوال
| Germany
آیا آقای کار پرداز جدید خودشون این موارد رو گفتند، با اینکه انجام این خرجها اشتباهه کاری نداریم، ولی یه سوال مگه کارپرداز نباید امین مدیر دستگاه باشه؟ گفتن اینکه رسید شام و نهار دفتر چقدره و یا مارک قهوشون چیه واقعا چه دردی رو دوا میکنه، به جز اینکه دو روز دیگه میان در ساتبا رو گل میگرن و یه عده کارمند قراردادی زن و بچه دار رو تو این وضع اقتصادی از نون خوردن میندازن، آقای کار پرداز محترم شما رسمی هستی، باکت نیست، اینجا نشد یه جا دیگه، ضمنا 4 سال دیگه بازنشستگی، به فکر همکارای قراردادی هم باش، خدا رو خوش نمیاد عزیز.
راه حل
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
واقعا تو ساتبا کارا تز دست ساتکین داره خارج میشه. این مسئله کارپرداز و افشای بریز و بپاشای نجومی تو این شرایط بر اقتصادی هم مزید بر علت شده. حالا دیگه همه همکارا به این اجماع عقلی رسیدن که فقط یه شخصیتی مثل رشتچی میتونه اوضاع رو سامان بده. چرا هشت سال دوره ایشون تو دفتر ریاست اصلا از این مسائل خبری نبود؟
تنها مورد سوال مسئول خدمات تو اون دوره هشت ساله روزی یه پرس غذای امام جماعت بود که رشتچی تایید میکرد!اونم تازه به دستور رییس سانا
ناشناس
| Germany
چرا بایستی احداث نیروگاه ها تعطیل شود؟ این یک سیاست حساب شده است که در آینده کشور را آسیب می زند.
گمنام
| Germany
همکار گرامی هیچ کارپردازی این مسایل رو بیان نمیکنه. شما هم اگر دغدغه اموال و دارایی های دولتی رو داری بهتره به جای اینکه سعی کنید برای ایشون حاشیه و شایعه پراکنی کنی راهکار ارائه بدی. روشی که در پیش گرفتی خیلی بچه گانه است و تاریخ مصرفش گذشته دلبندم.
همکار سابق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
3
باسلام به همگی دوستان و همکاران چند وقتی است از همکاری در کنار شما دوستان به دلایلی محروم هستم خدا وکیلی دلم برای آنجا تنگ شده است، یک درخواست از تمامی دوستان دارم که دست از این اعمال بردارند و به فکر پیشرفت سازمانشان باشند با تعامل و همفکری میتوانید شرکت را با کمک دکتر ساتکین دوباره به اوج برسانید این کامنت ها فقط به ضرر همگی است اگر هم تعقیری مدنظر دارید باید درون سازمانی حل نمایید تا اینکه همه عالم متوجه شوند. البته باز هم پوزش میخواهم که دخالت کردم. همگی در پناه خدا باشید.
پاسخ ها
دوست
| Hungary
سلام اگر شما همان همکاری هستی که مد نظر من است دعا میکنم همیشه سالم باشی رفتی راحت شدی ما ماندیم این همه مشکل زمان شما که حدودا با هشت مدیر عامل کار کردید این ول خارجی‌ها نبود من خودم شاهد هستم چای وقند را از هزینه خودت می‌گرفتی تا مدیون نشی یاد آن روزها بخیر سالم باشی ماهم با این وضع می‌سازیم.
جامدات
|
Hungary
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
2
2
فاجعه دفتردار ساتبا در کمیسیون انرژی مجلس؛
ان شاء الله بزودی
ختم کلام
|
Canada
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
1
2
کامنتایی که منتشر شده ، آثار سوء و جبران ناپذری بر عملکرد مدیریت دستگاه خواهد داشت چرا که:
1-حوزه ستادی وزارت نیرو در حال رصد عملکرد ساتباست. یعنی انتصابها و هزینه ها در یک سو و کاهش اقبال سرمایه گذاری و سرنوشت مبهم عوارض وصولی از مردم رنجور و ستمدیده از تحریمها از سوی دیگر؛ همه و همه معیارهایی شدن تا این مجرای بزرگ بودجه بشدت زیر ذره بین نظارتی قرار بگیره.
حالا اگر اصرار به نگه داشتن یه مسئول دفتر ، تیتریک و جنجالی بشه و دامنه اون تا مسئول ... ... و ... رو هم بگیره ویژگی کاریزماتیک ساتکین رو بشدت تحت تاثیر قرار میده.بدون تردید ساتکین در ارتباط با دیگران چه در تعامل‌های عادی روزمره و چه به عنوان یک الگو و فرد الهام‌بخش در سیستم مدیریتی و به عنوان بالاترین مقام اجرایی ساتبا، در لایه‌های عمیق احساسی بر روی دیگران تاثیر گذاشته . حالا اگر این امپراتوری بر روی یخ بنا شده و دژبان اون نتونه ساتکینو همراهی و کمک کنه، دیری نخواهد پایید که این سازه یکجا فرو میرزه.
2-کارمندا از نظر ساتکین شاید الان به المانهایی زیاده خواه و غیرقابل اعتماد،ناشکر و در یک کلمه تهدید بشمار بیان. ولی ساتکین کاریزماتیک یعنی شخصیتی که با صورت و سیرت مناسب فرصت سازی میکنه باید بتونه با یه جابجایی ساده از این تهدید بالفعل ، یه فرصت طلایی بالفعل مطلق بسازه.
شاید دروس تئوریکال رفتار سازمانی MBA آرمانگرایانه و ایده آلیستی بنظر برسه. ولی تو شرایطی که یه مدیر در آستانه بحران قرار میگیره محتوای کدیک این دروس میتونه راهگشای مدیرانی باشه که هنوز فرصت اصلاحات سیستماتیک دارن.
کارمندا هرگز از نظر یه مدیر موفق در هیچ شرایطی تهدید تلقی نمیشن.مدیر موفقتر ؛مدیریه که با احصاء جمیع شرایط از هر کدوم از کاراکترای سازمانی یه موتر محرک لوکال و در مجموع یه مجموعه سنکرون و پایدار بسازه.
حالا با یه تغییر استراتژی مدیریتی با الهام از الگوی کاریزماتیکی رشتچی میشه سیستم رو استیبل کرد. نه الزاما شخص ایشون. استفاده از استانداردای شخصیتی و دانش اجتماعی ایشون.
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
2
مدير محترم برق نيوز
رسالت شما در زمينه پايگاه اطلاع رساني در زمينه مجموعه برق به يك منبع بي بديل و قابل احترام تبديل گرديده و شما با توجه به رسالت و رفتار حرفه اي كه در قالب يه رسانه داريد بايد چهارچوب هر موضوعي را مديريت كنيد. بازخوردهايي كه به راحتي بدون هيچ منبعي چاپ ميكنيد اين ميتونه از اعتبار اين سايت كم كنه.شما بايد جوري مديريت كنيد كه از خبرهايه اين سايت بتوان بعنوان يه منبع موثق نام برد . نه جايي براي جولان نظرهايي كه از روي بغض و كينه و بدون هيچ پشتوانه اي چاپ ميكنيد. اينكه در اين فضا در مورد كار انتقاداتي شود مانعي نيست ولي راجع به نفرات كمي بايد مراقب باشيد. در سوره حج آيه ٣٨ خداوند فرموده كه چگونه انسان به خود جرات ميدهد كه عيب انساني را آشكار كندو يا بي دليل آبرويه كسي را بريزد در حالي كه خداوند مدافع اوست. بعضي أفراد اگر درك اين موضوع را ندارند اين وظيفه ذاتي شما هست كه مراقب اينگونه مسايل باشد. در آخر از شما و كليه همكارانتون تشكر ميكنم كه حوصله به خرج داديد و اين متن رو مطالعه نموديد.
والله للمتقين
مدیر پایگاه چه دشوار وظیفه ای بر گردن نهاده ایم و چه نفرین و ناله هایی که بر خود هموار ساخته ایم. ابراهیم هم حریم مقدسان زمان را شکست تا بت بشکند. چه کنیم؟ اگر نگوییم، که نهی از منکر نکرده ایم و اگر بگوییم که آبروی برخی را به خطر انداخته ایم.
حتی یک خلافکار و مفسد را سراغ نداریم که قبل از افشا شدن، بی آبرو بوده باشد. کاش نهادهای مسئول چنان به وظیفه خود عمل می کردند که نیاز نباشد رسانه ها درگیر شوند. اینکه کاربران ما اینجا را محلی برای ابراز عقیده و نظرات، قابل اعتماد دیده اند نه بخاطر خوبی یا درستی ماست که ریشه در خفقان و شرایطی دارد که برایشان رقم زده اند. حاضرند به برق نیوز با همه سانسورها و ممیزی هایش تن دهند اما...
ما توان تشخیص و اثبات حقانیت کامنت ها را نداریم. ادیسون برق را اختراع کرد اما سالانه هزاران نفر در دنیا بر اثر برق گرفتگی جان می دهند. برق نیوز را می توان بجرم تهمت ها و توهین های ناخواسته اش مجرم دانست یا بخاطر منافع و خدماتش تکریم کرد. هنوز به این باور نرسیده ایم که زیان برق نیوز بیش از منفعتش است وگرنه لحظه ای در پایانش درنگ نمی کردیم.
کارمند
|
United States of America
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
1
ساتکین عزیز ،
لطفا به تقاضای همکارا برای #تغییر مسئول دفتر ،

احترام بگذارید.
پاسخ
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
2
دوست عزیز همکار و البته رسانه بیطرف برق نیوز:
مطلبی که منتشر شد و پاسخ متقابل آن توسط برق نیوز ،سبب شد تا واقعیات واکاوی گردد تا شاید سبب بهبود امور دستگاه گردد؛
در تمامی 152کامنت بالا ،برق نیوزتمام سعی خود رو معطوف به حذف اسامی و جایگاه حقوقی افرادی که بنوعی شاید حریم آنها بایستی حفظ بشود نموده. بیش از 36کامنت هم غیر قابل انتشار تشخیص داده شده که در چارچوب حفظ حقوق افراد قطعا بوده.
مطلب بعد رجوع به آیه 11 سوره مبارکه رعد كه می‌فرمايد: «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ در حقيقت‏ خدا حال قومى را تغيير نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند» است.
صریح و محکم وبر اساس منطق و مدلول تکلیف شده که: سرنوشت هر جمع بشری بدست خود آن اجتماع است. دوست عزیز همکار بفرمایید از چه طریقی و چه مجرایی کارکنان دسترسی به لایه حاکمیتی دارند و نقطه نظرات و عقاید و تجارب بعضا بیش از بیست ساله آنها چگونه میتواند در سرنوشت دستگاه اثر گذار باشد.
دوست عزیز ؛ در ساتبا ،گلوی همکاران با خفقان و فشار بسته شده و دیوار بی اعتمادی بین کارکنان و ریاست بلندتر و بلندتر شده.رئیس طبقه بندی اشرافی کرده و درب غیر قابل نفوذ نصب کرده و اعلان کرده که گوس شنوا ندارد. شخصیتی را در تماس سیستمی گمارده که هیچ اقبالی در هیچ لایه سازمان ندارد.
با این تفاسیر بفرمایید فریاد و درد خفقان از مجرای یک رسانه چگونه به بهتان تعبیر میشود؟!
در کامنتهای بالا دو یا سه بار کارکنان صادقانه تقاضای مناضره یا هم افزایی عقاید از طریق رئیس دستگاه یا سخنگوی ایشان کرده اند که حتی حرمت همکار هم لحاظ نشده. تا پاسخی یا جلسه عمومی یا بازخوردی یا اعتنایی یا حتی دفاعی...
این مفهوم بی اعتنایی به عقاید جمع و اشرافیگری مطلق گلوی کارکنان ساتبا رو فشرده تا از طزیقی قانونی و یک رسانه آزاد ،نظراتشونو ارائه کنند.
حالا اگر این رسانه هم بر اساس مول فکری شما حرکت کنه ،دیگه باید فاتحه جریان نقد و نقدپذیری،تضارب آرا و عقاید رو بخونیم.
از حسن نظر برق نیوز هم سپاسگزاریم و انتظار قاطع داریم تا رئیس دستگاه پاسخ مناسب و در خور شاءنی به این درخواستها بدهند.
جواب همکار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
1
شما روشی برای ارائه نظرات بدید.
از دیوار بلند و درب ضد ترور و لابی من چطور صدامون به رئیس دستگاه میرسه. رئیسی که حتی یه جلسه حضوری از وقتی اومده نذاشته. رئیسی که دفتردارش خون همکارا و بیت المالو تو شیشه کرده.
پاسخ همکار
|
Japan
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
1
چرا باید اینهمه هزینه از جیب مردم بشه برای اصرار تو تکرار یه اشتباه. مگه یه مسئول دفتر چقدر برای یه معاون وزیر سرنوشت سازه که سرنوشت کل سازمانو و همکارا رو داره قربونی جهالتای اون میکنه. ایجاد دیوار حائل تو سالهای اخیر فقط در بیت المقدس و ساتبا سابقه داشته!
مگه همکارا خطری برای معاون وزیر دارن که باید جدا بشن؟!
طوفان انتقاد
|
Canada
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
1
موج وطوفانی از انتقاد همکارا توی برق نیوز از عملکرد دفتر و حوزه ریاست ساتبا نشون دهنده اینه که گوش شنوا تو ساتبا وجود نداره!!
همکار بخواتد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
1
همکار گرامی.شما بفرمایید همکارای سازمان چطور باید ظلم رواج یافته در سازمان رو بگوش رئیس سازمان برسونند.
از درب ضد ترور و تله های انفجاری رد بشن،مسئول دفتری رو که اصلا اجازه دسترسی به ریاستو نمیده چیکار کنن؟!!
واقعا این مسئول دفتر از رییس سازمان نقطه ضعف داره؟
آخه نمیشه. باید یه خصوصیتی چیزی داشته باشه. تخصص،اخلاق؟!چی؟!
پس دلیل اصرار ساتکین برای نگه داریش چیه؟!
حواس ششگانه ساتکین مختل شده .
تعقیرات اساسی
|
India
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
3
سلام باید یک زمانی را برای دکتر ساتکین اعلام کنیم تا آن تایم اگر خواسته‌های ما را اعمال نکرد از طریق قانونی کار را انجام دهیم و با کپی اسناد به دست آمده و شواهد ظاهری از طریق نهاد ریاست جمهوری حق خود را طلب کنیم این ... را باید جلویش را گرفت وگرنه در مدت کوتاهی همه از نون خوردن خواهیم افتاد قطعا در اینجا را تخته خواهند کرد باید یک دست شویم
تاحالا خواب بودم
|
Canada
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
امروز شنبه حدود ده دقیقه به هشته. از چند دقیقه پیش که ماشینمو پارک کردم تا اومدم کارت بزنم و تو آسانسور ، هر کارمندی رو دیدم گفت برو برق نیوز ببین چه خبره!
این هفته واقعا باید همکارا هما کنیم و ریشه این مشکل دفتر ریاستو برای همیشه بکنیم. حدود ده ساله این فرد داره پدر سازمانو در میاره.باید از ساتکین درخواست کنیم تا رشتچی رو حتی برای مدت کوتاهی برگردونه تا سازمان روی خوشبختی و آرامش ببینه.
کارشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
1
دکتر ساتکین عزیز
همکارا از حرکات حیرت انگیز دفتردارتون به ستوه اومدن. هفته گذشته تو آسانسور منو بازجویی میکرد. که چرا دفترتون کمکاره؟!! بعد که دید ناراحت شدم گفت دستور دادم حکم شما رو بازنگری کنن. آقای زهری رو احضار میکنم تا حکم شما رو اصلاح کنه!!!
آخه کجای دنیا یه مسئول دفتر اینجوری تو کارا سرک میکشه؟!
دلیل
|
United States of America
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
1
با دلیل و مدرک بهتون‌میگم عمر ساتبا کمتر از یکسال برآورد میشه:
اول ، بیشتر از ۵۰ نفر تو لایه کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا تو سازمان با سابقه های بعضا بیشتر از بیست سال سرخورده و دپرس و افسده شدن. چرا که میبینن یه مسئول دفتر با مدرک دیپلم که اونم معلوم نیست داره یا نداره با سابقه کمتر از ده سال ، داره بهشون حکومت میکنه!
دوم، رئیس ساتبا با وجودیکه این چالشو میبینه انگار بهش رضایت داره و شاید اونم کمر به قتل ساتبد بسته.
سوم، هیچ کدوم از مویرا هم از ترس جایگاهشون جرات عرض اندام ندارن.
چهارم،اینهمه مدیر کل برای فقط یه فرایند خرید برق!
نابودی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
1
ساتکین با اصرار به ابقای این دفتردار ،ساتبا رو غرق خواهد کرد.
بنده خدا اگر قبول کند
|
France
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
1
این پرسنل ساتبا چه دل پری دارند از این رئیس و دفتر دارش من خودم جزء صنعت برق هستم برای ملاقات وزیر معاونانش ریس توانیر معاونان توانیر آنقدر بگیر و ببند ندارند خیلی راحت میتوانید با آنها ملاقات کنید ولی ظاهراً در آن شرکت هنوز تاریخ ایستاده ...
خلاصه مطلب اگر بخواهید می‌توانید با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشود. یاحق
متاسف
|
Canada
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
متاسفیم که حراست ساتبا برق نیوزو برای حذف کامنتای با محتوای تغییر دفتردار ساتکین و حمایت از دفتردار سابق سانا تهدید کرده!!!
مدیر پایگاه از حراست ساتبا هیچ تهدید یا درخواستی نداشته ایم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار