کد خبر: ۴۲۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
مدیرعامل توانیر در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت در استان مرکزی گفت:امسال تابستان سخت و افتخار آمیزی داشتیم و گرم‌ترین سال در سی سال گذشته را داشتیم و عبور موفق و بدون خاموشی هدف گذاری شد و این موفقیت در سایه تلاش مسولان و همکاری مردم عزیز را در بر داشت.
به گزارش برق نیوز، امروز، یکشنبه ۲ شهریور ماه، بهره برداری از ۴ طرح طرح‌های هفته دولت که در قالب هفته هفدهم پویش هر هفته الف ب ایران انجام می‌شود، در استان مرکزی آغاز شد.
 
در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان مرکزی، محمد حسن متولی زاده مدیر عامل شرکت توانیر اظهار داشت:افتتاح پروژه‌های امروز نشان از هماهنگی مدیران استان دارد و احداث این پروژه‌ها نوید توسعه و رونق این استان دارد.

مدیرعامل شرکت توانیر نیز در آیین افتتاح این پروژه‌ها ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت هفته دولت بیان کرد:امروز در قالب پویش هرهفته _ الف _ب _ ایران؛ پروژه‌های زیرساختی مهمی که موجب شتاب به صنایع دیگر و توسعه صنعت، خدمات و کشاورزی است افتتاح شد

وی در ادامه افزود:امسال تابستان سخت و افتخار آمیزی داشتیم و گرم‌ترین سال در سی سال گذشته را داشتیم و عبور موفق و بدون خاموشی هدف گذاری شد و این موفقیت در سایه تلاش مسولان و همکاری مردم عزیز را در بر داشت.

 متولی زاده افزود:براساس اعلام سازمان هواشناسی، امسال گرمترین سال در ۳۰ سال گذشته بود. به ازای هر یک درجه افزایش حدود ۱۵۰۰ مگاوات مصرف برق افزایش می‌یابد.

ایشان در ادامه گفت:انرژی که صنایع بزرگ مصرف داشتند نشانگر رونق تولید داشت و ما پاداش‌های خوبی از صنایع وکشاورزان کم مصرف اعطا شد.

وی گفت:انرژی که صنایع بزرگ در مدت مشابه نسبت به سال گذشته بیش از ۱۱ درصد بود.

متولی زاده افزود:در استان مرکزی ۳۶ میلیارد تومان به صنایع و کشاورزان همکار جهت پاداش همکاری در ایام پیک اهدا شد.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
1
مهندس متولی زاده عزیز کاش یه کم هم به فکر حق و حقوق نیروهای کار معین در برق های منطقه ای بودید الان با ۱۹ سال سابقه کار در سال ۹۹ با گذشت ۵ ماه از سال افزایش حقوق سالانه که نداشتیم هیچ قرار شده از ماه بعد ماه ۳۰۰ هزارتومان به مدت ۷ ماه از حقوق ما کم کنند.برق نیوز لطفا انتشار بدید شاید به گوش مسئولین برسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
1
متولی زاده را چنان بی صدا اوردند و بردند کسی نفهمید.
شبیهی از ترس کارکنان معترض که مبادا متولی زاده را ببینند بدون اطلاع رسانی ایشان را بجایی بردند که دست هیچکس به ایشان نرسد ولی مهندس متولی زاده داناتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
... در اين مراسم فقط تلاش كرد تلاشي فارغ از عرف تا شايد از سقوط خود جلوگيري كند و پستي بالاتر از كارشناسي در توانير بگيرد ولي متولي زاده ايمان دارد ايشان ديگر نميتواند در پست مديريتي قرار بگيرد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار