کد خبر: ۴۲۷۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
همزمان با هفته دولت ۸ پروژه به مبلغ ۲۲۵۵ میلیارد ریال از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به بهره برداری رسید.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سالارشهیدان و یاران با وفایش با اعلام این خبر گفت: چهار پروژه احداث نیروگاه تولید پراکنده در شهرستان‌های پاکدشت، ورامین، ملارد و احمدآباد مستوفی در شهرستان اسلامشهر به مبلغ ۱۴۶۷ میلیارد ریال، احداث خروجی پست‌های ۶۳ کیلوولت پرندک، نسیم شهر و ساتکاپ به مبلغ ۵۳ میلیارد ریال و احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه و روشنایی معابر در شهرستان‌های تحت پوشش توزیع برق استان تهران به مبلغ ۷۳۵ میلیارد ریال در زمره این طرح‌ها هستند.

حاجی رضا تیموری تعداد مشترکان تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران را بالغ بر دو میلیون و چهارصد و شی هزار مشترک اعلام کرد و افزود: تامین برق متقاضیان جدید، کاهش تلفات، افزایش قدرت مانور و قابلیت اطمینان شبکه از مهمترین اهداف اجرای این طرح‌ها است که در قالب پویش هر هفته الف_ب_ ایران و بر مبنای محور ساخت و ساز‌ها بصورت متمرکز با حضور وزیر محترم نیرو به انجام رسیده است.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در خاتمه با اشاره به اجرای موفق طرح حذف قبوض کاغذی برق در سال گذشته اظهار امیدواری کرد که از ابتدای مهرماه سال جاری با گسترش اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق در ساختار دولت الکترونیک شاهد ارائه خدمات سریع، آسان و مطمئن به مشترکین گرامی باشیم.
 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار