کد خبر: ۴۲۸۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
 مدیرعامل  برق منطقه‌ای گیلان از آمادگی کامل این شرکت برای عبور از فصل سرما و بحران‌های احتمالی پیش رو برخوردار خبرداد.
به گزارش برق نیوز، بهمن داراب‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سراسری مراسم جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان سالجاری در صنعت برق کشور، اظهار کرد: این افتخار بدون شک با تلاش و ایثار یکایک کارکنان صنعت برق حاصل شده است و حفظ این موفقیت، افتخار دیگری را برای صنعت برق کشور به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود: شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان سالجاری هشت پروژه تعریف کرد که با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت، این پروژه‌ها با موفقیت و قبل از پیک بار به سرانجام رسید و اتمام به موقع این پروژه‌ها موجب شد تا تابستان امسال را با موفقیت و بدون خاموشی برنامه ریزی شده پشت سر بگذاریم.

داراب‌زاده با بیان اینکه این افتخار و موفقیت، پایان کار صنعت برق نیست، گفت: سکون و درجا زدن در فرهنگ صنعت برق فاقد جایگاه، ارزش و اعتبار است و فعالیت‌های صنعت برق تمام ناشدنی و تعطیل ناپذیر است.

وی ادامه داد: فصلی جدید از تلاش و کوشش با آمدن فصل سرما آغاز می‌شود و شرکت برق گیلان با تکرار آزمون‌های سخت در برهه‌های زمانی کوتاه مدت روبه رو است. در واقع حرکت و تکاپوی مستمر و شبانه روزی با صنعت برق عجین شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به تجربیات سال‌های گذشته در مواجهه با فصل سرما، گفت: تجربیات سال‌های گذشته بیانگر این است که با تغییر اقلیم پیش آمده، با فصول سرد غیرقابل پیش بینی روبه رو هستیم.

وی افزود: باید با آمادگی کامل و آماده باش تمامی اکیپ‌های ستادی، عملیاتی، اجرایی و... از هم اکنون به استقبال فصل سرما برویم.

داراب‌زاده با اشاره به رخداد‌هایی که صنعت برق با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: با وقوع حوادث طبیعی همچون سیل، طوفان، زلزله، برف‌های سنگین و اخیرا هم ویروس کرونا، نه تنها فعالیت‌ها در شرکت برق گیلان کاهش نمی‌یابد بلکه تلاش و کوشش مضاعف خواهد شد و باید با تفکر بسیجی و عمل جهادی بر این وقایع غلبه کرد و به عادی سازی شرایط کمک کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار