کد خبر: ۴۲۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹
موتور برق‌ها از انواع تامین کنندگان انرژی الکتریکی هستند که در سایز‌ها و با سوخت‌های مختلف در مقیاس خانگی و صنعتی قابل بهره برداری هستند. تولیدکنندگان بسیاری در صنعت برق تامین کننده انواع موتور برق‌ها در سایز‌ها و با سوخت‌های متفاوت هستند.
سرویس آموزش‌های تخصصی برق نیوز: موتور برق یا به صورت دقیق‌تر موتور ژنراتور دستگاهی است که نیروی مکانیکی را به انرژی الکتریکی قابل استفاده تبدیل میکند. نیروی مکانیکی به شفت ژنراتور منتقل شده و به واسطه نیروی مغناطیسی داخل ماشین به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود. از موتور برق‌ها برای دسترسی به برق دائمی و قابل اطمینان استفاده می‌شود به طور کلی در صورت عدم دسترسی به برق شهری و یا در صورت ضعیف بودن جریان برق شهری از موتور برق استفاده می‌شود در منازل و مصارف خانگی از موتور برق‌ها به عنوان پشتیبان برای تامین برق ضروری ساختمان در صورت هرگونه قطعی استفاده میشود.
 
موتور برق‌ها از دو بخش عمده موتوری و ژنراتوری تشکیل شده اند، بخش موتور محرکه مکانیکی برای به کار انداختن شفت ژنراتور را تامین میکند. توان خروجی دیزل ژنراتور‌ها با توجه به نوع بهره برداری از آن‌ها دسته بندی میشوند. برای مصارف صنعتی باتوجه به توان بالای مورد نیاز دیزل ژنراتور‌های بزرگتر و برای مصارف شخصی از اندازه‌های کوچک‌تر مولد‌ها بهره گرفته خواهد شد. موتور برق به صورت تکفاز و سه فاز ساخت و تولید می‌گردد؛ و به دلیل کاربرد در صنایع مختلف دارای سایز و ساختار‌های مختلفی می‌باشند. اغلب موتور برق‌های بیش‌تر از ده کیلو وات به صورت سه فاز طراحی و ساخته میشوند
 
لیست قیمت انواع موتور برق‌های خانگی
 
 
انواع موتور برق‌ها
نوع کاربرد، تعداد ساعات زیر بار، نوع سوخت اندازه و قیمت میتواند انتخاب ما از موتور برق مناسب برای شرایط خاص را تحت تاثیر قرارمی دهد.اما در حالت کلی موتور برق‌ها بر اساس نوع سوخت به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:
  •  گازی
  • بنزینی
  • گازوئیلی
  • دیزلی
  • دوگانه سوز
موتور برق‌ها به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می‌شوند که هر کدام به منظور خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کار‌های روزمره و نیاز کوتاه مدت به انرژی الکتریکی موتور برق خانگی با توان ۱ تا KVA ۵ توصیه می‌شود. اگر نیاز شما به صورتی است که هر روز از موتور برق استفاده میکنید، پیشنهاد می‌شود از موتور برق‌های با توان بالا یا دیزل ژنراتور‌ها استفاده نمایید.
 
لیست قیمت انواع موتور برق های خانگی
 
در جدول زیر به انواع تولید کننده‌های موتور برق‌ها و قیمت در حال حاضر (شهریورماه ۹۹ با دلار ۲۲ هزار تومانی) آن‌ها میپردازیم، توجه داشته باشید که به دلیل نوسان بازار این قیمت‌ها تغییر خواهند کرد.
 
نام برند توان دستگاه قیمت(تومان)
پایونیر ۰.۷۵kw
۲.۲۰۰.۰۰۰
دوو
۰.۸kw
۲.۰۰۰.۰۰۰
هیوندای
۰.۸kw
۲.۰۰۰.۰۰۰
جیانگ دانگ
۱kw
۲.۳۰۰.۰۰۰
گرین
۲.۸kw
۴.۳۵۰.۰۰۰
سنسی 
۵kw
۷,۲۸۰,۰۰۰
لانسین
۵kw
۹,۳۱۰,۰۰۰
رونیکس
۶kw
۱۰,۹۰۰,۰۰۰
کنزاکس
۶.۵kw
۹,۹۵۰,۰۰۰
هوندا
۱۰kw
۴۹,۰۰۰,۰۰۰
کوپ
۱۶kva
۳۴,۹۰۰,۰۰۰
 
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کامران محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
0
ممنون از اطلاعات کاملتون ما برای پروژه هامون از شرکت... موتور برق تهیه کردیم تجربه بسیار عالی و منحصر به فردی داشتیم.
مدیر پایگاه امکان انتشار کامنتهای تبلیغی نیست
برای این منظور با واحد تبلیغات تماس بگیرید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار