کد خبر: ۴۲۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
روز‌های چهارشنبه هر هفته از مورخ ۱۹ شهریور ماه، ساعت ۱۱ الی ۱۲  ساتکین، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا به‌صورت حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس به سوالات و مشکلات مردم پاسخ می‌دهند.

به گزارش برق نیوز، روز‌های چهارشنبه هر هفته از مورخ ۱۹ شهریور ماه، ساعت ۱۱ الی ۱۲  ساتکین، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا به‌صورت حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس به سوالات و مشکلات مردم پاسخ می‌دهند.

علاقه مندان می‌توانند با استفاده از لینک http://ac.satba.gov.ir/satba در زیرساخت نرم‌افزار Adobe Connect مشکلات و سوالات خود را بطور مستقیم با معاون وزیر نیرو مطرح نمایند.

از مخاطبین و سرمایه‌گذاران محترم درخواست می‌گردد با هدف برقرای ارتباط مؤثرتر تا پایان وقت اداری سه‌شنبه هر هفته به‌منظور قرارگیری در اولویت پاسخگویی با جناب آقای میرتبار شماره تماس ۰۲۱۸۸۰۸۱۴۱۶ تماس حاصل فرمایند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سرمایه گذار
|
Switzerland
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
سلام چند وقت است میخواهیم این شازده را ملاقات کنیم ولی با توجه به ممنوع کردن ملاقات توسط دفترشان نا امید شدیم حالا میخواهد مجازی ملاقات کند خوب کپی کاری نکرده در فضای حقیقی که کاری نکرد ببینیم در مجازی چه میکند.خود پرسنل سازمانش ایشان را تا حالا رو در رو ندیدند ایشان اول تکلیف پرسنلش را روشن کند بعد با ما ملاقات بگذارد!!!!!!!!!!!
اگه راست میگی
|
United States of America
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
اگه راست میگی دفتردارتو عوض کن. سازمان هیچ‌مشگلی نداره ...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار