کد خبر: ۴۳۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹
مدیرعامل نیروگاه شهیدمفتح با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد آب مورد نیاز نیروگاه از طریق پساب تصفیه شده تامین می‌شود، گفت: از سال ۹۴ تاکنون آب مورد نیاز مجموعه برای استفاده در چرخه تولید از پساب تصفیه شده فاضلاب شهر همدان تامین شده و استفاده از منابع آب‌های زیر زمینی به یک حلقه چاه برای مصرف آب آشامیدنی کاهش یافته است.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل نیروگاه شهیدمفتح با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد آب مورد نیاز نیروگاه از طریق پساب تصفیه شده تامین می‌شود، گفت: از سال ۹۴ تاکنون آب مورد نیاز مجموعه برای استفاده در چرخه تولید از پساب تصفیه شده فاضلاب شهر همدان تامین شده و استفاده از منابع آب‌های زیر زمینی به یک حلقه چاه برای مصرف آب آشامیدنی کاهش یافته است.

عبدالمجید دیناروند با اشاره به رشد ۱۲ درصدی تولید برق نیروگاه شهید مفتح در سال جهش تولید، گفت: واحد‌های چهارگانه نیروگاه در مردادماه امسال توانسته‌اند بالاترین میزان تولید خود را به ثبت رسانده و رکورد ۲۷ ساله تولید برق مجموعه امسال شکسته شده است.

دیناروند با بیان اینکه حوضچه‌های این نیروگاه در بارندگی‌های سال گذشته بیش از پنج بار آبگیری شده بود، ابراز امیدواری کرد: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته، با بارش‌ها در سال جاری حوضچه‌های تغذیه مصنوعی این نیروگاه بیش از سه مرحله آبگیری می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
0
بزرگترین خیانت قرن فقط برای استان همدان توسط رئیس جمهور وقت ان زمان صورت گرفت ونمیتوان هیچ گونه کمکی برای اب همدان انجام داد دشت های همدان با فرورفتگی شدیدی روبرو شده چه کسی این خیانت را پاسخگو میباشد متاسفم برای سران ودولت که یکی از یکی بدتر فقط اینه زالو از ایران واموال معدنی برای زیاده خواهی خود استفاده کرده وبرای اینده ایران به جای میراث فقط مشکلاتی گذاشته اند که در آینده ای ن چندان دور خود را بیشتر از الان نشان خواهد داد به جای دادن نفت باید از اروپا آب وارد کنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار