کد خبر: ۴۳۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
همزمان با بیست و سومین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران، بهره‌برداری از ۱۰ پروژه خط و پست هرمزگان با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی آغاز شد.
به‌گزارش برق نیوز، در این مراسم که با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مسئولان استانی در حال برگزاری است، ۱۰ پروژه خط و پست شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان در راستای بیست و سومین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران با ۱۹۹.۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها در پنج شهرستان به اجرا درآمده که از پست ۶۳ کیلوولت دشت امام، افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت موقت گابریک، فاز اول پست ۶۳ کیلوولت ایسین، فاز اول پست ۱۳۲ کیلوولت دهستان و ارتباطات پست ۶۳ کیلوولت ایسین از آن جمله هستند.

همچنین افتتاح فاز اول خط ۱۳۲ کیلوولت حاجی آباد-دهستان، خط ۶۳ کیلوولت پست ۲۳۰ رودان ۲، افزایش ظرفیت ترانس پست ۶۳ کیلوولت لافت و فاز اول پست ۶۳ کیلوولت گچین از دیگر پروژه‌هایی است که در این مراسم، بهره‌برداری از آن‌ها به صورت همزمان آغاز شد.

افزایش پایداری شبکه برق، اصلاح ولتاژ و افزایش برق‌رسانی در منطقه شمال حاجی آباد از جمله تاثیرات اجتماعی و اهداف کمی آن برای مردم منطقه از جمله اهداف اجرای این پروژه‌ها به‌شمار می‌رود.

برپایه این گزارش، در این مراسم، احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس گفت: توانمندی متخصصان صنعت برق استان بسیار بالاست و با این توان، قادر به اجرای پروژه‌های بزرگی هستند.

همچنین رضا مدرس معاون عمرانی استانداری هرمزگان در این مراسم از تلاش‌های وزارت نیرو در اجرای پروژه‌های برقی استان تقدیر کرد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
United States of America
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
بله استاد فیزیک یه سر هم به شاگردت بزن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار