کد خبر: ۴۳۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹
معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق البرز، از راه‌اندازی سامانه نظارت مکانیزه جامع مهندسی شرکت توزیع نیروی برق البرز با هدف تامین و پیاده‌سازی سیستم مدیریت پروژه با تمرکز بر نظارت مکانیزه فرآیند‌ها و به شکل مکان محور خبر داد.
به‌گزارش برق نیوز، "غلامرضا شقاقی" افزود: محدوده خدمات مورد نیاز این سامانه تحت وب که به شکل داشبورد در شرکت توانیر وجود دارد، مشتمل بر شناخت، تحلیل نیازمندی‌ها، طراحی و تدوین، نصب و راه‌اندازی و آموزش سیستم‌های مربوطه در شرکت‌های توزیع برق است.

وی هدف از اجرای این سامانه را مدیریت پروژه سرمایه‌ای بر اساس استاندارد‌های توانیر، ارتقای سلامت اداری، ایجاد شفافیت در روش‌های اجرایی، ارزیابی و یکسان سازی و ایجاد وحدت رویه در طراحی، نظارت مکانیزه و کنترل دقیق بر پروژه‌ها، امکان نظارت فرآیند و مکان محور به نوعی بارگذاری عکس عملیات اجرایی عنوان کرد.

معاون مهندسی ونظارت شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: همچنین تنظیم صورتجلسات و گزارشات در هر مرحله، پایش عملکرد و پایش حضور ناظر بر مبنای سیستم اطلاعاتی مکانی GIS، تکمیل دقیق چک لیست‌ها در محل هر پایه یا طول مسیر شبکه زمینی به شکل الکترونیکی، امکان ارجاع کار به صورت الکترونیکی و کارتابل مهیا شده و نیزراحتی ارزیابی کیفیت و اصالت تجهیزات به صورت بارکد‌خوانی از دیگر اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

شقاقی ایجاد پایگاه مدیریت دانش در شرکت توسط این نرم‌افزار را یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه عنوان کرد و گفت: برنامه‌های عملیاتی این شرکت، پروژه‌ها و احصای شاخص‌های مهم صنعت برق توسط سامانه مکانیزه مدیریت و این نرم افزار، با سیستم‌های آماری توانیر به‌خصوص (به ساب) قابل لینک است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
2
مهندسی توزیع یعنی چه؟
مگر در توزیع حتا انتقال کار مهندسی داریم؟
متاسفانه چنان از واژه ها استفاده می کنیم که انگار ما در شرکت ها کار مهندسی می کنیم!
آفت مدرک گرایی در زمان احمدیان و بیطرف به جان وزارت نیرو افتاد دیپلمه ها درمرکز صدور مدرک عباسپور مهندس شدند. بیطرف و احمدیان فکر می کردند اگر آمار مهنس ها را بالا ببرند وزارت نیرو رشد می کند این بزرگترین انحراف و ستم به وزارت نیرو بود از ان تاریخ مدرک به دانش و تخصص ارجحیت یافت آن آفت چنان بر خرمن وزارت نیرو افتاده که هر کس به راحتی می تواند با پول، هر مدرکی را حتا بالاترین مدرک را بخرند ولی تاوان ان را باید مشترکین پرداخت کنند. انچکه امروز سیستم مهندسی گفته میشود همان کارگران دهه ۶۰ و ۷۰ است با این تفاوت که انها بسیار تواناتر و ساده تر بودند.
ما در صنعت برق چیزی بنام مهندسی نداریم همه اپراتور هستند بی خود برای خودمان منزلت ایجاد نکنیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
آقای ... بیات ای برک الله
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار