کد خبر: ۴۳۲۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹
فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل‌های برق و اعتراف وی به ۵۹ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش برق نیوز، سردار" علی آزادی"،  اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق دربرخی از نقاط سطح شهرستان سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا با بررسی‌های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار و استفاده از دوربین‌های مدار بسته مأموران انتظامی شهرستان سنندج حین گشت زنی در حاشیه شهر موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای و سابقه دار سیم‌های کابل برق شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه افزود: با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۹ شهرستان سنندج، سارق طی یک عملیات پلیسی دستگیر و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

سردار آزادی با اشاره به تحقیقات تخصصی صورت گرفته از متهم و ارائه مستندات از سوی ماموران چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۵۹ فقره سرقت سیم‌های کابل برق در سنندج و شهر‌های اطراف اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری همدست سارق و یک مالخر در این عملیات خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری سیم برق مسروقه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
ضمن تشکر از نیروی انتظامی بابت زحمتهایشان ولی به نظر من به جای گرفتن سارقان خورده پای دزد سیم و کابل ، که بیکار و برای خرجی خانواده اینکار را کردن بروید و مدیران دزد را دریابید که مدیر میشوند و مدیر می کنند و روز به روز دزدها و آدمهای منفی توجامعه جایگاه پیدا می کنند چرا دزدها را مدیر می کنیم میگیم باید فرصت دوباره داد تا جبران کنند چرا این دزدهای خورده پا و بدبخت را باید گرفت و زندانی و جریمه کرد و از زندگی ساقط نمود و فرصت دوباره نداد نمیدونم شاید توبه گرگ مرگه فقط در رابطه با این بدبختها مصداق دارد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار