کد خبر: ۴۳۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹
مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر، با اشاره به ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در ۴ شهریورماه سال جاری در خصوص برق امید، گفت: پس از ابلاغ دستور هیئت وزیران و ارائه فرصت ۲ ماهه به منظور تکمیل آیین‌نامه‌های اجرایی، سازوکار اجرایی در شرکت توانیر تهیه و برای تایید نهایی به وزارت نیرو ارسال شده است.

به گزارش برق نیوز، مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر گفت: از اول آبان‌ماه سال جاری هزینه برق مشترکان کم مصرف، مطابق الگو‌های مصوب طرح برق امید شامل تحفیف ۱۰۰ درصدی می‌شود.

ابوذر صالحی، مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر  در بیان زمان اعمال مصوبه برق امید، عنوان کرد: از اول آبان‌ماه سال جاری هزینه برق مشترکان کم مصرف، مطابق الگو‌های مصوب طرح برق امید شامل تحفیف ۱۰۰ درصدی می‌شود و این مشترکان از پرداخت هزینه برق مادامی که در رده کم مصرف باقی بمانند، معاف هستند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر، با اشاره به ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در ۴ شهریورماه سال جاری، گفت: پس از ابلاغ دستور هیئت وزیران و ارائه فرصت ۲ ماهه به منظور تکمیل آیین‌نامه‌های اجرایی، سازوکار اجرایی در شرکت توانیر تهیه و برای تایید نهایی به وزارت نیرو ارسال شده است.

*آیین‌نامه اجرایی طرح برق امید، منتظر تایید وزیر نیرو

وی با اشاره به روند تهیۀ آیین‌نامه طرح برق امید، افزود: متولیان صنعت برق کشور با جلسات متعدد و همچنین گرفتن اظهار نظر کارشناس و نمایندگان کمیسیون انرژی نسبت به تهیۀ آیین نامه در مدت زمان مقرر اقدام کردند.

صالحی، در تشریح جزئیات طرح برق امید، گفت: مشترکان برق به منظور پیگیری اخبار و اطلاعات طرح برق امید، می‌توانند به تارنمای برق امید به نشانی «bargh-omid.ir» مراجعه کرده و از جزئیات این طرح مطلع شوند.

این مقام مسئول در پایان، ضمن اشاره به الگو‌های مصوب طرح تخفیف ۱۰۰ درصدی برق گفت: مشترکانی که در ماه‌های عادی در مناطق گرم کمتر از ۱۰۰ کیلو وات و در مناطق عادی کمتر از ۸۰ کیلو وات مصرف برق دارند، مشمول تخفیف صددرصدی خواهند شد. همچنین هیچ یک از سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و واحد‌های مسکونی خالی از تخفیف صددرصدی برق بهره‌مند نخواهند شد.
منبع: فارس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
فقط یه بدنامی برای صنعت برق ایران
پر از محاسبات غلط و مردمفریبی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار