کد خبر: ۴۳۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹
دو پروژه ساز و کاری صنعت برق کشور صبح امروز سه‌شنبه و در بیست و چهارمین هفته از پویش هرهفته الف ب ایران با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش برق نیوز، این پروژه‌ها شامل اتمام نوسازی و تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در سطح شهر تهران و هوشمندسازی مراکز اتفاقات و حوادث شبکه توزیع برق است که با ۴۵۸ میلیارد تومان از محل منابع داخلی وزارت نیرو به ثمر رسیده‌اند.

۴۱۶ میلیارد تومان از این مجموع مربوط به پروژه نوسازی و تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف با کابل خودنگهدار شهر تهران است که از سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

در این پروژه، ۷۰۰۰ کیلومتر شبکه احداث و ۱۳ هزار کیلومتر کابل سرویس فرسوده مشترکان تعویض شده است.

با اجرای این پروژه انشعاب‌های بیش از ۱.۱ میلیون مشترک برق اصلاح شده و کاهش ۸۵ درصدی نرخ حوادث و اتفاقات و به تبع آن نرخ انرژی توزیع نشده شبکه فشار ضعیف را به دنبال دارد.

پروژه هوشمندسازی مراکز اتفاقات و حوادث شبکه توزیع برق نیز از سال ۹۸ آغاز شده است.

این پروژه نیز شامل تجهیز و راه اندازی ۶۵ دستگاه خودروی عملیاتی مجهز به تجهیزات مدیریت حوادث و اتفاقات شبکه بوده و اجرای آن منجر به افزایش بهره‌وری سازمانی با استفاده بهینه از منابع انسانی و تجهیزات و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان خواهد شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
1
3
توزیع تهران بزرگ، از بزرگ بودن فقط اسمش رو یدک می کشه و به نظر من یکی از سیاست زده ترین، پر مداخله ترین و... شرکتهای توزیع کشور...
. اخیرا مدیر امور مالیش رو به سفارش معاون هماهنگی توزیع توانیر از زاهدان آوردن اینجا و بعد از دو ماه مشاور مدیر عامل بودن و تو آب نمک خوابوندن منصوب کردن (متولد 65 هستش). یعنی مدیر عامل شرکت از این آیکیتر و ماست تر تو عمرم ندیده بودم. فقط دنبال یه دهن باز و سفارشگر می گرده تا مراتب التزام و چاکریتش رو ثابت کنه.
کسی رو گذاشته معاون برنامه ریزی که قبل از معاون شدن یه روز تو برنامه ریزی نبوده، تو معاونت مالی، بهره برداری و ... هم همینطور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
سلام این طرح الان بیش از سه سال تو استان سیستان و بلوچستان فعال شده زمان مدیر عاملی همین آقا این طرح فعال بوده چرا الان به اسم تهران افتتاح شد جناب آقای رخشانی مهر جناب آقای اردکانیان جناب آقای صادقی و...از خدابترسید استان محروم رو بهمین راحتی گذاشتین کنار اسمی هم ازش نبردین من خودم چندسال ازهمین طریق دارم خاموشی رو اطلاع میدم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار