کد خبر: ۴۳۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تمام طول شبکه فشار ضعیف هوایی پایتخت، نوسازی و با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.
به‌گزارش برق نیوز، "حسین صبوری" در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ساز و کاری این شرکت در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، از نوسازی شبکه فشار ضعیف هوایی پایتخت خبر داد و گفت: با اجرای این طرح عظیم، ۷ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی، نوسازی و به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه، کاهش تلفات و تامین رضایت حداکثری شهروندان، با کابل خودنگهدار جایگزین شد.

وی با بیان این که ۱۳ درصد از مشترکان کشور و ۱۰ درصد از مصرف برق کشور مربوط به پایتخت است، وجود ۶۵۰ مرکز حساس اداری، نظامی و بین المللی و برگزاری بیش از یک هزار رویداد مهم اجتماعی و فرهنگی در سال را از جمله چالش‌هایی دانست که اهمیت تامین برق ایمن و پایدار برای این کلان شهر را دوچندان می‌کند.

صبوری افزود: در راستای اهداف وزارت نیرو به منظور توسعه خدمات برابر و شایسته به هموطنان در قالب پویش ملی #هرهفته_الف_ب_ایران و با اجرای طرح نوسازی شبکه هوایی پایتخت، همزمان با اصلاح بیش از یک میلیون انشعاب برق، ۱۰۰ هزار جعبه انشعاب، تعویض و بازسازی شده و ۵۰ هزار پایه برق فرسوده نیز به منظور تامین ایمنی شهروندان، اصلاح معماری شبکه برق شهری و بهبود شاخص‌های برق‌رسانی به مشترکان، تعویض شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Singapore
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
از اون حرفهای عامیانه و صد من یه غاز...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار