کد خبر: ۴۳۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳:۱۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۹
دیزل ژنراتور‌ها از دو بخش موتوری و ژنراتوری تشکیل شده اند که بخش موتوری با استفاده از دیزل نیروی محرک ژنراتور را تولید می‌کند و به این وسیله به تولید برق می‌پردازد. یکی از عوامل موثر بر قیمت دیزل ژنراتور‌ها ظرفیت تولیدی آنها است که در این مطلب به بررسی قیمت دیزل ژنراتور‌های ۱۰ kva می‌پردازیم.

سرویس آموزش‌های تخصصی برق نیوز: دیزل ژنراتور‌ها مولد‌های انرژی الکتریکی هستند که با استفاده از سوخت دیزل انرژی حرکتی برای به کار انداختن شفت ژنراتور را فراهم می‌کنند. موتور‌های دیزلی بالاترین راندمان حرارتی را نسبت به موتور‌های احتراق داخلی دارند و در کمتر از ۱۰ ثانیه راه اندازی می‌شوند.
برای انتخاب دیزل ژنراتور موارد زیر را در نظر می‌گیریم:

  • محاسبه بار الکتریکی مصرفی
  • نوع بهره برداری (اضطراری، حالت کار دائم)

هدف از محاسبه‌ی بار الکتریکی رسیدن به مقدار حدودی از نیاز به انرژی الکتریکی برای تهیه ژنراتور مناسب است چراکه اگر ژنراتور ظرفیتی کمتر از مقدار محاسبه شده داشته باشد نمی‌تواند پاسخگویی برای نیاز مصرفی باشد و در صورت انتخاب ظرفیت بزرگت از تقاضا هزینه اضافی به سرمایه گذار تحمیل خواهد کرد. در صورتی که دیزل ژنراتور در مواقع اضطراری بهره برداری شود لزومی به انتخاب ژنراتور در ظرفیت کامل محاسبه شده نیست و می‌توان فقط تاسیسات ضروری را به ژنراتور متصل کرد.
قیمت دیزل ژنراتور‌های ۱۰kva
قیمت دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور به دلیل استفاده از قطعات متعدد مکانیکی و الکتریکی، به فاکتور‌های متعددی بستگی دارد. عوامل زیر بر روی قیمت دیزل ژنراتور تاثیر گذار خواهد بود. افزایش توان دستگاه، افزایش قیمت آن را به دنبال خواهد داشت بنابراین محاسبه میزان انرژی مورد نیاز و اقدام به تهیه دیزل ژنراتور با مقدار محاسبه شده از تحمیل هزینه اضافی به سرمایه گذار جلوگیری خواهد کرد.

جدول قیمت دیزل ژنراتور های ۱۰ kva (این قیمت‌ها با در نظر گرفتن دلار ۳۰ هزار تومانی در مهر ماه ۹۹ تهیه شده است.)

قیمت دیزل ژنراتور‌های ۱۰kva

 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار