کد خبر: ۴۳۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مدیر عامل بورس انرژی ایران در ابلاغیه‌ای به تمام شرکت‌های کارگزاری عضو این بازار، با اشاره به مصوبه اخیر هیات وزیران درباره تامین برق در بورس انرژی اعلام کرده که کلیه مشترکین صنعتی برق با قدرت بالای پنج مگاوات موظفند برق (انرژی الکتریکی) مورد نیاز را از طریق قرارداد‌های دو جانبه یا سایر روش‌های متداول در بورس انرژی ایران تامین کنند.
به گزارش برق نیوز، بر اساس این ابلاغیه مدیر عامل بورس انرژی از مدیران عامل شرکت‌های کارگزاری درخواست کرده است با توجه به اهمیت موضوع، نسبت به انجام امور مربوط به بازار یابی و جذب مشتریان بالقوه در این بازار اقدام شود.

گفتنی است هیات وزیران در ۲۰ مهر امسال در مصوبه‌ای کلیه مشترکان صنعتی برق با قدرت بالای پنج مگاوات را موظف به کرده بود برق مورد نیاز خود را از طریق قرارداد‌های دوجانبه یا سایر روش‌های متداول در بورس انرژی تامین کنند.

در این مصوبه همچنین وزارت نیرو و بورس انرژی موظف شده اند زیرساخت‌های لازم برای تامین برق سایر مشترکین از طریق قرارداد‌های دو جانبه یا روش‌های متداول بورس انرژی را فراهم کنند؛ به گونه‌ای که بر اساس یک برنامه زمان بندی شده طی دو سال آینده تمام مشترکین بالای یک مگاوات مشمول بند یک این تصویب نامه مبنی بر تامین برق از بورس انرژی شوند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
درسته که امروز تودیع مدیر عامل توزیع نیروی برق جنوب کرمان بوده؟؟؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار