کد خبر: ۴۳۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳:۳۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۹
دیزل ولووپنتا یکی از پیشرفته‌ترین نوع دیزل است و با وجود حداقل سوختی که مصرف می‌کند بیشترین قدرت را تولید میکند با توجه به جدید‌ترین و بهترین استاندار‌های جهانی ساخته شده و کمترین میزان آلودگی و سرو صدا را تولید می‌کنند.

سرویس آموزش‌های تخصصی برق نیوز: امروزه انواع موتور دیزل ولوو پنتا ازپرطرفدارترین دیزل‌های مورد استفاده در تولید دیزل ژنراتوردر سراسر جهان می‌باشد کارایی بالا، بازدهی بالا و قیمت بسیار مناسب از سایر ویژگی‌های مورد علاقه مصرف کنندگان ایرانی انواع دیزل ژنراتور ولووپنتا می‌باشد. ژنراتور‌های ولوو خیلی سریع راه اندازی می‌شود. به این نوع ژنراتور FAST START می‌گویند در فضا‌هایی مانند بیمارستان ها، فرودگاه ها، و بانک‌ها استفاده می‌شوند.

دیزل ژنراتور ولوو ۱۰۰KVA

از مزایای اصلی دیزل ژنراتور ولوو پنتا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف سوخت پائین
  • نصب بسیار آسان ژنراتور
  • وجود شبکه گسترده توزیع قطعات و خدمات که منجر به تسهیل تهیه قطعات یدکی دیزل ژنراتور‌های ولوو پنتا حتی با وجود تحریم‌ها سرویس و نگهداری انواع دیزل ژنراتور ولووپنتا غیر ممکن نیست به عبارت دیگر کلیه لوازم و قطعات مصرفی و یدکی این دیزل ژنراتور در بازار ایران موجود است و قابل خرید و تهیه می‌باشند.
  • قیمت جهانی مناسب
  • دیزل ژنراتور ولوو پنتا در همه نوع شرایط آب و هوایی، حتی آب و هوای خیلی سخت قابل استفاده است و این انعطاف پذیری برای پیمانکارانی که با انواع مختلف آب و هوائی سروکار دارند مزیت اقتصادی می‌باشد.
  • انواع موتور‌های دیزل مخصوص استفاده در دیزل ژنراتور سری GE طوری طراحی و ساخته شده اند تا هر نوع نیاز اضطرار و یا بار دائمی به برق را تامین نمایند.
  • کم لرزش بوده و صدای آن در مقایسه با سایر دیزل‌ها کمتر می‌باشد.
  • آلودگی محیط زیستی کمتری

قیمت دیزل ژنراتور  ولوو پنتا مدل TAD۵۳۱GE با ظرفیت 100کاوا برای عملکرد دائمی، در آبان ماه ۱۳۹۹ و با دلار 29 هزار تومانی میتوان بدون در نظر گرفتن ارزش افزوده ۳۲۴ میلیون تومان تخمین زد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار