کد خبر: ۴۳۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۶ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم گفت: درزمینهٔ ارائه خدمات الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق در صدر دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

به گزارش برق نیوز، سید رضا غلام‌زاده  در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در جمع‌بندی‌های صورت گرفته ۱۵۱ خدمت جدید الکترونیک از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی اجراشده است و تاکنون ۶۲ دستگاه نسبت به نحوه ارائه خدمات الکترونیکی پاسخ دادند.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان در صدر دستگاه‌های اجرایی با بیشترین تعداد خدمات الکترونیکی و اداره کل پست با بیش از ۱ میلیون و ۱۲۲ هزار تراکنش و بانک ملی دارای بیشترین تراکنش بودند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم؛ درحالی‌که ما در ۳ ماهه نخست و دوم دارای بیشترین آمار و رشد در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی بودیم متوسط تراکنش ۱۴۴ هزار درماه است تمام تراکنش‌های دستگاه‌های اجرایی احصا نشده است و برخی دستگاه‌ها از اطلاعات تکمیلی ارائه نداده‌اند.

وی افزود: درصد خدمات الکترونیکی ادارات شامل خدمات جدید است ما از چند منظر خدمات الکترونیک را باید بررسی کنیم جنس و نوع خدمت که نوع خدمت یا تراکنشی است و یا تعاملی و یا به‌صورت اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

غلام‌زاده عنوان کرد: ۴۴ درصد خدمات تراکنشی و ۴۶ درصد هم تعاملی است و ۱۲ درصد هم به‌صورت اطلاع‌رسانی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار