کد خبر: ۴۳۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳:۰۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۹
دیزل ژنراتور‌ها مولد‌های انرژی الکتریکی هستند که از دو بخش موتور و ژنراتور تشکیل شده اند. شرکت‌های تولید کننده دیزل ژنراتور بر اساس توان موتور، کیفیت ساخت دیزل ژنراتور‌ها و قیمت از یکدیگر متمایز خواهند شد. برای خرید دیزل ژنراتور علاوه بر توان دستگاه فاکتور‌های تجاری نظیر گارنتی و نماد الکترونیک باید توسط خریدار مورد توجه قرار گیرد.

سرویس آموزش‌های تخصصی برق نیوز: دیزل ژنراتور‌ها مولد‌های انرژی الکتریکی هستند که با استفاده از سوخت دیزل انرژی حرکتی برای به کار انداختن شفت ژنراتور را فراهم می‌کنند. موتور‌های دیزلی بالاترین راندمان حرارتی را نسبت به موتور‌های احتراق داخلی دارند و در کمتر از ۱۰ ثانیه راه اندازی می‌شوند.

نمایندگی فروش دیزل ژنراتور
به طور کلی، موتور ژنراتور متشکل از ۵ بخش اصلی است:

  • موتور
  • ژنراتور
  • شاسی دستگاه
  • تابلو کنترل
  • کانوپی

معرفی برند‌های دیزل ژنراتور‌ها
عموما توان اسمی و توان اضطراری دیزل ژنراتور‌ها دلیل اصلی تفاوت آن‌ها خواهد بود. کارایی متفاوت دیزل ژنراتور‌ها نیز قیمت دیزل ژنراتور برند‌های مختلف را با هم متفاوت خواهد کرد. مدل‌های اروپایی کیفیت بالاتری دارند و در مقابل دیزل ژنراتور‌های ایرانی و چینی قیمت مناسب تری دارند. ما در ادامه به بررسی چند برند شناخته شده در تولید موتور دیزل و ژنراتور می‌پردازیم.
ولوو پنتا (Volvo penta)
ولوو پنتا ساخت کشور سوئد است. حداقل و حداکثر توان اضطراری موتور ولوو پنتا به ترتیب ۸۸ تا ۶۵۵ KW می‌باشند که برای محیط‌های نیمه صنعتی و کاملا صنعتی مناسب هستند.
پرکینز (Perkins)
دیزل ژنراتور پرکینز ساخت کشور انگلیس هستند. برای توان اضطراری بسیار پایین نیز مناسب می‌باشند. حداقل و حداکثر توان اضطراری در موتور پرکینز به ترتیب از ۸ تا ۲۰۰۰ KW است.
ایوکو (Iveco)
ایوکو از شرکت‌های تولیدکننده دیزل ژنراتور ایتالیایی است. قیمت موتور ایوکو در ضرفیت یکسان نسبت به سایر برند‌ها بالاتر است بیشتر است، ولی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
کامینز (Cummins)
کامینز یک شرکت آمریکایی است تاسیس شده با توجه به ظرفیت توان اسمی و توان اضطراری موتور کامینز برای استفاده در محیط‌های گسترده صنعتی وهمچنین برای مصارف خانگی نیز مناسب هستند.
استمفورد (Stamford)
ژنراتور استمفورد، ژنراتور تک می‌باشند، استمفورد یکی از زیرمجموعه‌های شرکت کامینز می‌باشد. کیفیت و قیمت ژنراتور استمفورد نسبت به سایر ژنراتور‌ها بالاتر است.
مکالته (Meccalte)
برند مکالته نیز تولید کننده ژنراتورهایتک است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از لحاظ هزینه، قیمت ژنراتور مکالته در مقایسه با ژنراتور استمفورد در درجه‌های پایین‌تر قرار می‌گیرد.
دوسان
موتور‌های دوسان ساخت کره جنوبی می‌باشند و جزو برترین شرکت‌های تولید کننده موتور در جهان می‌باشد.

نمایندگی فروش دیزل ژنراتور
خرید دیزل ژنراتور از نمایندگی فروش
نکاتی که هنگام خرید دیزل ژنراتور تعیین کننده خواهند بود به شرح زیر است:

  • قدرت موتور
  • حداکثر قدرت موتور
  • حجم و تعداد سیلندر‌ها

علاوه برنکات فوق، برای انتخاب بهترین نمایندگی فروش دیزل ژنراتور باید به خصوصیات قبل و بعد از خرید توجه کنید. داشتن گارانتی و ضمانت‌نامه محصولات قبل از خرید، می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای انتخاب نمایندگی فروش باشد. نماد اعتماد الکترونیک، تحویل فوری، نصب و راه‌اندازی و خدمات پس از فروش، ویژگی‌های دیگری هستند که شما نباید نسبت به آن‌ها بی‌توجه باشید.
نمایندگی فروش دیزل ژنراتور
شرکت هایی که در ایران زمینه فعالیت دارند می توانند مشخصات خود را برای ما ارسال کرده در این خبر اطلاعات فروش آنها درج گردد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار